Makkelijk bestellen en betalen. Heel snel geleverd. Producten volgens verwachting

Echt goeie site

Zag er goed uit!

Snelle levering en voldeed aan de verwachtingen

Geweldig pak!

Mooie kwaliteit en vooral handig dat zowel de mouwen als pijpen niet strak zitten aan de onderkant. Hierdoor ook goed te dragen als je kind al iets groter is dan 140. Mooie heldere kleuren, wij zijn er super blij mee!

Het is de volgende dag al binnen

Het is een goede site veel keuze en de volgende dag al thuis als je wat zoekt voor op het laatste moment zou ik zeker hier wat kopen

snelle bestelling en levering

positief i.v.m. materiaal, bestelling en levering

Snelle sevice

Kleding precies zoals o.geschreven op de site. Bestelling kwam snel.

Precies zoals op het plaatje.

Fijne kleding, maar iets wat slordig in de verpakking gezeten waardoor er kreukels in de ketting en de riem zitten. Nog even bedenken hoe ik die netjes krijg voordat het feestje is.

Mooie spullen en snelle levering

Spullen zagen er goed uit stevige verpakking

Makkelijke webwinkel en snelle service.

Geweldig, goede service!

Snel geleverd en goede kwaliteit

Snel en compleet geleverd

Top outfit

Super leuk pak gekocht en snelle levering

Mijn zoontje van nu 2 jaar vond het fantastisch de mooie bunba versiering❤️❤️ Super snel besteld, en snel bezorgd!!

Top service snelle levering

Geweldige service!

Het aanbod op de site is zeer ruim en divers. Ik vond alles wat ik nodig heb op 1 site... superhandig. De levering was sneller dan aangekondigd, alles net zoals afgebeeld en helelaal correct geleverd! Een aanrader!

Snelle levering en goede kwaliteit

Goeie kwaliteit en snelle levering

Helemaal top

Snelle levering en blij met de vlindervleugels. De kleuters gaan dit heel leuk vinden.

Snelle levering en een fantastisch pakje!

Ik bestelde een pakje en de dag erna was het al geleverd! Ook zat alles in het pakketje perfect zoals beschreven! Ik ben zeer tevreden!

Slechte klanteservice

Productkaart niet mee terug gestuurd later via de post opgestuurd maar is nooit aangekomen!

Snelle levering en scherpe prijs

Na makkelijke bestel procedure, artikel snel in huis. Overzichtelijke website en scherp geprijsd. Dus aan te bevelen!

Snel, vertrouwd en kwaliteit

Het was eerder geleverd dan verwacht maar ook alles volgens mijn wensen. Dus dik tevreden over de levering.

prima.

snelle levering, goede kwaliteit prijs verhouding.

Veel positieve reacties gekregen

Iste keer besteld op jullie site.. Maar zekers niet de laatste keer Bestelling was er de dag nadien.. Past perfect En zekers niet te duur Groeten Bessems Christine

Over Carnavalskleding

Carnavalskleding.nl is dé online webshop in de Benelux voor feestkleding en feestartikelen. Wil je origineel verkleed naar Carnaval, Halloween, Oktoberfest of een ander feest? Bij Carnavalskleding.nl slaag je gegarandeerd.