Een hele goede site

Netjes op tijd bezorgd. Iedereen aan te bevelen

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Makkelijk te bestellen. Duidelijke foto’s op de site . En snelle levering. Heel fijn

Helemaal blij

Heel lang getwijfeld...wat trek je aan. Mooi pak uitgezocht..maar ís t wat? Past t? Komt t wel op tijd?.. nou alles helemaal top.,Mooier dan op de foto. Perfecte pasvorm en volgende dag geleverd volgens afspraak. Feestje kan niet meer stuk.

top snelle levering en goed op maat

Goede ervaring

Snelle levering, duidelijke site, genoeg keuze

Na bestelling had ik het product (een prachtige prinsessenjurk) heel snel binnen. Goed verpakt. Mooie jurk. En een blij kind.

Snelle en goede service !

Goede service, snelle levering en mooie prijs!

Ik zocht voor mijn neefje een drakenpak en vond dit al snel op de website van carnavalskleding. De prijs is in goede verhouding tot de kwaliteit en mijn neefje is er super blij mee

toppie

snelle levering en perfecte pasvorm

Zeer snelle levering top

Zeer snelle goede levering

snelle service/levering en super producten voor een lage prijs, top!

Overzichtelijke site met goede foto's en omschrijving hebben geholpen om een keuze te maken. Prijs - kwaliteit verhouding is echt super. Op een vraag aan via klantcontact kreeg ik snel antwoord. En de bestelling is conform afspraak op de juiste dag geleverd. Top

Prima levering, slechte maataanduiding

Het product wat we hebben ontvangen is zoals verwacht, fijn. De maataanduiding op de site klopt echter niet, waardoor het product erg klein is.

Snelle levering & bestelling was zoals verwacht

Snelle levering & bestelling was zoals verwacht

Prima geregeld

Ik zocht een indianenhoofdtooi voor mijn kleinzoon en een tomahawk. Het cadeau was een heel groot succes. William loopt als een echte indiaan door Ede. Snelle levering.

Ziet er goed uit

Pak ziet er goed uit er zat alleen een naad los in de mouw. Maar die laat ik wel maken

Past perfect, partystarter!

Outfit fungeerde als een echte partystarter en paste perfect!!

Top kleren

Hele snelle service en fijne stof, echt een aanrader!

snelle service op tijd binnen.

het ziet er geweldig uit je kan hier mee op het feest komen helemaal top.

Goed kwaliteit en maat! Keurig verpakt en snel geleverd

Zeer positief

Top service en prijs

Kwaliteit prijs service verhouding goed, bestel hier vaak

Perfect!

super snelle levering. Netjes verpakt

Supersnelle verzending!

Supersnelle verzending!

Uitgebreid assortiment en snelle verzending.

Ik zocht al een tijdje specifieke maskers, maar deze waren uitverkocht of veel prijziger op andere websites. Toen ik deze bestelde op carnavalskleding, kreeg ik ze de volgende dag nog in huis. De kwaliteit is prima.

Super en snel

Overzichtelijke website en snelle levering. Ben zeer tevreden!

Super en snel

Goede prijs, snelle levering. Hilarische avond gehad haha!

Over Carnavalskleding

Carnavalskleding.nl is dé online webshop in de Benelux voor feestkleding en feestartikelen. Wil je origineel verkleed naar Carnaval, Halloween, Oktoberfest of een ander feest? Bij Carnavalskleding.nl slaag je gegarandeerd.