Producten zijn als beschreven, snelle levering

De producten die ik heb besteld, zien eruit zoals aangegeven op de website. Alles werd snel en netjes verpakt geleverd.

Leuk pakje

Leuke pakje, mijn zoon voelde zich een echte leeuw. Alleen vond ik de onderkant van het pakje te kort waardoor het net leek alsof het te klein was. Ik zag op de afbeelding dat het zo hoort. De rest zat wel goed.

prachtige piratenjas voor een aangename prijs

De piratenjas is voor mijn zoon. Hij speelt graag als Piet Piraat. Een piratenhoed en zwaard had hij al. En met de piratenjas is hij een echte piraat geworden.

Snelle bezorging, perfecte maten

Superblij met onze disco outfits :-) Deze hadden we nodig voor een weekend met kinderen van groep 6 tm 8 om ze een te gek weekend te bezorgen en eventjes eruit te zijn! De bonte avond had dan ook het thema; disco fever! Dus mega bedankt, kwaliteit is super en we hebben er mega zin in om ze te gebruiken! Op naar een topweekend

Snelle bezorging

Product voldoet aan beschrijving, top

Snellen service goede kwaliteit

Voldoet volledig aan mijn verwachtingen en snelle levering

Leuke outfit voor een themafeestje/carnaval. Ik ben blij met deze aankoop.

Goede kwaliteit

Keurige levering en foto's zijn een goede weergave van het kostuum/kwaliteit. Betaalbaar bovendien

Snel, goedkoop en makkelijk!

Binnen paar minuten kon ik een vrijgezellefeest outfit regelen. En het lag de volgende dag in huis. Perfect!

super snelle levering en precies volgens foto en omschrijving.

Ik heb al vaker wat besteld en ben nog nooit teleurgesteld.

Alles op gebied van verkleden.

Fijne, duidelijke site. Van alles verkrijgbaar. Snelle levering.

Mijn producten zijn snel geleverd en ze waren van goede kwaliteit! Helaas te klein maar zeker voor herhaling vatbaar. Vandaar ook meteen de goede maat gekocht.

Zeer tevreden over de service

Ik had iets ontvangen wat niet helemaal in goede staat was. Een belletje en versturen foto ...en ik heb binnen een dag een goede ontvangen zonder discussie, rompslomp. Top!

Snelle levering. Alles klopte. Maat ook goed

Product snel geleverd en goeie kwaliteit

Fijne stof

Heerlijke stof. Had het nodig voor een tv commercial en was precies zoals verwacht. Valt goed op maat en de stof is erg prettig. Mijn dochter was positief!

Snelle levering Netjes verpakt Duidelijke communicatie

snelle levering en goed maatadvies

helemaal goed

Super blij!

De jongens zijn er super blij. Voor hun is het helemaal echt.

Snel geleverd en precies zoals beschreven

Goede spullenen snelle afhandeling .

Goede ervaring . Leuke spullen en betaalbaar .

Een hele goede site

Netjes op tijd bezorgd. Iedereen aan te bevelen

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Makkelijk te bestellen. Duidelijke foto’s op de site . En snelle levering. Heel fijn

Helemaal blij

Heel lang getwijfeld...wat trek je aan. Mooi pak uitgezocht..maar ís t wat? Past t? Komt t wel op tijd?.. nou alles helemaal top.,Mooier dan op de foto. Perfecte pasvorm en volgende dag geleverd volgens afspraak. Feestje kan niet meer stuk.

top snelle levering en goed op maat

Goede ervaring

Over Carnavalskleding

Carnavalskleding.nl is dé online webshop in de Benelux voor feestkleding en feestartikelen. Wil je origineel verkleed naar Carnaval, Halloween, Oktoberfest of een ander feest? Bij Carnavalskleding.nl slaag je gegarandeerd.