Goede kwaliteit en snel geleverd

Ik had het besteld en het was de volgende dag al binnen zo fijn! En de kwaliteit is. Ook echt top

Hele snelle levering, super service. Heb het retour gestuurd en een nieuwe besteld (helaas had ik de verkeerde maat), maar ook dit ging goed en heel makkelijk om te retourneren.

Complete levering op datum zoals vermeld. Pasmaat prima en kwaliteit ook top!

Producten waren op tijd geleverd zoals aangegeven. Kwaliteit was prima en alle kleding was precies zoals we verwacht hadden. Top feest gehad met leuke outfits.

Mooi nepcobra en snel geleverd

Prima website(zegik als oudere digibeet), snel kunnen bestellen en snel geleverd. Veel websites zijn voor mij een drama, dus kom hier wel weer terug. Kleinkinderen hebben alweer wat uitgezocht

Bestellen ging makkelijk en het werd snel geleverd

Top bedrijf!

Snelle levering en goed verpakt. Blij met mijn artikelen, ik zou hier zeker weer bestellen.

Super fijne website

Snelle verzending, genoeg keuzes en product zoals omschreven. Ik zou hier zeker nog een keer bestellen.

Mijn bestelling komt altijd erg snel en is altijd goed in orde!

Ik krijg altijd alles optijd binnen en ben altijd tevreden over mijn bestelling.

top ziet er netjes uit en versturen snel

Prima bedrijf, komen afspraken na, sturen op tijd op. Netjes verpakt. Zeer tevreden!

Helemaal top

Hele fijne ervaring met deze website. Hier ga ik zeker vaker bestellen!

snelle verzending en leuke producten!

Snel binnen

Ondanks dat het pas eind januari geleverd zou worden is mijn pakket al binnen en kan zoon carnaval in stijl vieren

Super service!

Snel geleverd, pak past goed.

geweldig

lekkere stof, goede prijs / kwaliteit verhouding. Snel verstuurd. Aanrader

Producten zoals verwacht en snelle nette levering

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit & goede service

Betalen voor het retour sturen van kleding die mij niet past vind ik belachelijk

Hoi Sem. Om onze prijzen laag te houden draag je zelf de kosten voor de retour zending. Wel is het voordeliger en gemakkelijker om via ons een retourlabel met korting aan te schaffen. Je kunt dit eenvoudig in ons retourportaal regelen.

Súper levering!

Hele goede ervaring, super snel geleverd!

Goede service en snelle levering

Fijn geholpen

Snelle levering. En zwaar snel nageleverd :)

Prima service, snel antwoord en oplossing

Ik kreeg iets dubbel gestuurd, meteen antwoord op mijn mail en kreeg retour sticker om doos te retourneren. Binnen dag afgehandeld.

Mijn vraag Het zijn kerst cadeautjes Als het niet past mag ik het na kerst dan nog omruilen voor andere maat? Groeten Boukje Lenstra Jullie ook fijne feestdagen!

Perfect geleverd en keurig op tijd.

Heldere site met zeer veel keuze. Nette prijs en geleverd volgen afspraak

Over Carnavalskleding

Carnavalskleding.nl is dé online webshop in de Benelux voor feestkleding en feestartikelen. Wil je origineel verkleed naar Carnaval, Halloween, Oktoberfest of een ander feest? Bij Carnavalskleding.nl slaag je gegarandeerd.