Hier moet je zijn voor een outfit

Last minute carnavalsplannen gemaakt en het enige dat nog miste was een outfit. Er staat duidelijk aangegeven op de site wanneer het geleverd kan worden waardoor je niet met die onzekerheid zit. Outfit was netjes geleverd en we waren zeer tevreden!

Super groot aanbod

Super chill om feestkleding te kopen vanwege groot assortiment en snelle levering!

Snelle levering met goede kwaliteit

Mijn bestelling was snel geleverd. Het pakje was van goede kwaliteit en de maat kwam goed overeen.

Snelle levering en goede kwaliteit

De kleding was optijd binnen en voldeed aan mijn eisen

Alles is op tijd toegekomen en was in goede staat

De kinderen waren allen heel blij met de gadgets

Super snelle levering

Wow vrijdagmiddag besteld en carnavalszaterdagmiddag al binnen! Wat een snelle service. Netjes verpakt en prima prijs!

Goeie prijskwaliteit

De kwaliteit is niet geweldig maar daar betaal je ook voor, het is zeker prima voor carnaval

Savonds om 10 uur besteld en volgende dag voor 12 uur in huis, top!

Snelle levering, volgende dag in huis

Voor mijn kleinzoon nog snel en onverwachts een carnavals pak die hij zo graag wilde hebben op vrijdag besteld(laat in de middag) en de volgende dag al geleverd. Kleinzoon super blij en tevreden en oma ook blij. Top service

ok, maar met een geurtje

alle kleding was knap, goed verpakt, mooi net als op de foto maar ons maffiapak leek wel naast vis gelegen te hebben. nu gelukkig hebben we 't pas volgende week nodig, dus nog veel tijd om het te laten uitwaaien.

Snelle service, prijs/kwaliteit minder

Bestelling was snel binnen. Voor 85 euro 2 carnavalspakken besteld. Voor dit bedrag had ik een betere kwaliteit verwacht. Een carnavalsjas van 43 euro was niet gevoerd bijvoorbeeld.

Snelle levering, niet duur, prima kwaliteit

De bestelling was binnen 2 dagen geleverd. Prijs-kwaliteit verhouding is goed en er zitten leuke accessoires bij voor weinig geld.

Snel en betrouwbaar

Wat ik had besteld was goede kwaliteit en het kwam snel binnen

Snelle levering, fijne klantenservice

Mijn bestelling was snel geleverd, er ontbrak nog 1 onderdeel maar kreeg vrij snel antwoord via de mail dat deze de volgende dag kwam. Top!

Superveel keuze en bestelling snel in huis, zelfs rond carnaval. Na drie dagen carnaval nóg heel

Mooi kostuum wat ondanks dunheid van het materiaal goed heel bleef en er top uitzag.

Alles precies zoals verwacht

Mijn bestelling de volgende dag binnen gekregen, precies zoals ik hem besteld had.

Super snelle levering!

Moest last minute een pakje aanschaffen. Donderdag bestelt, vrijdag in huis! Super snelle levering en het pakje past goed , helemaal prima! Zeker aan te bevelen!

Carnavaltastich

geweldig, paste precies, super mooi kostuum en super mooi verpakt in een hoes met een klerenhanger. Ik heb het pak moeten wassen maar zelfs daarna ziet het pak er nog perfect uit.

Snel geleverd en heel mooi pakje.

Ik had een peutermaat besteld en deze was meteen de volgende dag binnen. Netjes verpakt en goede kwaliteit. Er is ook nagedacht over het feit dat kleine kinderen een luier dragen en het pakje is dus makkelijk uit te trekken aan de onderkant. Losse delen zijn te bevestigen mbv klittenband en dat zit stevig vast. Zeer tevreden en ik zou hier zeker nog een keer wat bestellen.

optijd goed verpakt

de grimreaper kostuum zit goed is niet te klein was ook netjes verpakt de bestelling was ook optijd

Een grote fout

Op woensdagavond kwam ik er achter dat mijn bestelde carnavals niet paste. Toen had ik lichtelijke paniek dus ik snel naar deze site, want dan zou het donderdag in huis zijn. Donderdag heb ik niks ontvangen... Erg teleurgesteld heb ik hierover een mail gestuurd. Vrijdag ochtend krijg ik een standaard mailtje terug dat het aan DHL ligt. Ik voelde mij niet gehoord. Ook klopt dit niet! Donderdag heeft DHL het pakket nog niet ontvangen. Dus zij hebben hem niet op woensdag opgestuurd. Er slechte service om zo maar een standaard mailtje terug te sturen en niet te kijken naar de situatie. Ik ben echt de moeilijkste niet en heb in mijn melding ook benadrukt dat door de drukte een overmacht kan ontstaan. Alleen ik vind dan wel dat dit duidelijk op de site vermeld moet staan. Ze lopen reclame met 'morgen in huis', maar dit is dus niet altijd zo.

Beste Merel, Je hebt op woensdag avond inderdaad om 21:47:15 bij ons besteld. We hebben je bestelling toch echt dezelfde avond nog verzonden. Dit kan je ook terugzien bij je track & trace code. Op het moment dat deze aangemaakt wordt hebben wij je pakketje verzonden. Je pakketje wordt vervolgens door DHL s'avonds afgehaald en s'nachts door hen verwerkt. Helaas is er bij DHL inderdaad een dagje vertraging ontstaan waardoor je pakketje niet donderdag maar vrijdag is bezorgd. We hebben tevens inderdaad je mailtje, binnen een uur (!!), beantwoord met dat je pakketje bij DHL een dag vertraging heeft opgelopen. Dit was geen standaard mail en de informatie daarin was en is dan ook correct aan je medegedeeld. Uiteraard vinden we het wel vervelend dat je pakketje een dag later bij je is aangekomen maar we kunnen ons niet geheel vinden in je oordeel over onze service.

Prima ervaring, snel en product zoals beloofd

Overzichtelijke website, eenvoudig besteld, foto's komen overeen met de werkelijkheid, veel keuze en bezorg volgens afspraak.

Groot assortiment, snelle levering en duidelijke communicatie!

Net voor de carnaval nog besteld en 1 dag later al binnen! Super! Ook alles netjes verpakt. Top service!

Snelle levering en goede kwaliteit

Op de dag dat beloofd was werd ook daadwerkelijk het pak geleverd. Het pak was erg mooi en paste perfect. De maattabel die erbij staat op de site was erg handig om zo de juiste maat te kunnen kiezen.

Snel geleverd en prima kwaliteit

Over Carnavalskleding

Carnavalskleding.nl is dé online webshop in de Benelux voor feestkleding en feestartikelen. Wil je origineel verkleed naar Carnaval, Halloween, Oktoberfest of een ander feest? Bij Carnavalskleding.nl slaag je gegarandeerd.