Mijn ervaring was super goed.

Het was een snelle levering en goede kwaliteit voor een lage prijs.

Snelle levering, artikelen zoals op foto

Snelle levering en voor de prijs leuke artikelen

Super snelle levering !!!

Zeer leuk kleedje.

Mooi en leuk

Mooi en leuk jurkje met bijpassende riem en hoofdband. De maat 36/38 valt redelijk klein, het is eerder een maat 36 dan een 38. Je kan er een broekje en panty onder dragen omdat het jurkje heel erg kort is. De riem is erg ruim als je een smalle taille hebt.

Wel snelle levertijd

Ik had een M besteld en n ik heb een S gekregen omdat ik al aan de late kant was van bestellen heb ik dit dus niet meer kunnen aan doen, bij men vriend zat het hemd er niet bij als dit er niet bij zit zou ik dat natuurlijk wel graag bij de beschrijving zien staan.

Gisteren besteld en vandaag binnen gekregen.

Leuke betaalbare feestkleding met accessoires die je feest onvergetelijk maken!

Snel en value for money

Keurig op tijd geleverd en de cowboyhoeden zijn mooier dan verwacht. Blij mee.

Toppie

Vlotte levering en alles in orde

Ontzettend veel aanbod aan mooie prijzen!

Heel tevreden, veel keuze. Degelijke kwaliteit, scherpe prijzen. Fantastisch!

Snelle levering!

Mijn bestelde artikelen waren snel geleverd. Productomschrijving en productfoto's kwamen overeen met de daadwerkelijke producten.

Snelle verzending, nieuw artikel besteld wegens beschadiging, snel opgelost, snelle en vlotte communicatie! Top!

Puike service

Correct, vlot en netjes!

Matige webshop, maar supersnelle levering!!

De webshop functionaliteit kan iets beter, maar de geleverde producten zijn top. Bovendien kan ik de levering beoordelen als: excellent, supersnel en korrekt geleverd!!

Top geleverd en mooie kwaliteit

Flower Power kleding besteld, mooie kwaliteit en snel geleverd. Een aanrader

Uitgebreid assortiment, redelijke prijzen. Vlotte, vriendelijke afwerking.

Mooi assortiment, prettige webshop met goeie filters. Redelijke prijzen. Snelle levering en alles goed verpakt

Snel, goed, zoals verwacht

Snelle levering, goede producten, goede prijs-kwaliteit verhouding. Tevreden over de kleuren van bestelde artikelen.

Goede kwaliteit, groot plezier

Vandaag ontvingen wij het verkleedpak, bedoeld voor mijn man. Maar hilariteit alom; alle kinderen hebben het ook even aangehad. Goede kwaliteit, erg tevreden. Voldoet precies aan de verwachting, levertijd zeer snel. Aanrader!

Snelle levering!

Besteld en dag erna in huis. Ziet er degelijk uit.

Makkelijk besteld en snel bezorgd, maar het klittenband van een van de kronen liet al na vijf minuten los. De prijs op de site werd opeens opgehoogd omdat ik maar een kleine bestelling deed.

Snelle levering en niet duur

Super goed

Website goed en duidelijk zelfs de prijzen zijn leuk. Raad het anderen ook aan.

Super Snel!!!

1 maart bestelt, 2 maart ontvangen. Super snel bezorgd en de artikelen zijn netjes en zorgvuldig verpakt.

Veel en gevarieerd

In onze zoektocht naar geschikte schoenen voor bij onze lakeipakken kwamen we op de kerstmangespen uit die uitstekend passen! Tegelijkertijd zien we inspirerende pakken voor onder andere St Patrick's Day.

Snel geleverd! Topservice

Snelle levering goede kwaliteit

Mooie jurkjes, snel geleverd. Productomschrijving en fotos kloppen exact. Maatvoering prima

Over Carnavalskleding

Carnavalskleding.nl is dé online webshop in de Benelux voor feestkleding en feestartikelen. Wil je origineel verkleed naar Carnaval, Halloween, Oktoberfest of een ander feest? Bij Carnavalskleding.nl slaag je gegarandeerd.