De nr 1 voor mij voor effectpedalen.

De service en het aanbod, stijgt boven andere bedrijven uit in NL.

Snel geregeld, goede service!

Snel zaken doen en correcte afhandeling

Zeer positieve ervaring. Op vragen wordt direct gereageerd en afspraken worden nagekomen.

Snel reactie. Erg goed product

Snel reactie. Erg goed product

prima kwaliteit en redelijk vlotte levering

Spectraflex snoeren gekocht. Niet goedkoop, maar prima kwaliteit en redelijk vlotte levering

service

goede en snelle service. en goede Kwaliteits produkten

altijd leuke aanbiedingen en snel geleverd.

altijd leuke aanbiedingen en snel geleverd.

snel geleverd goede service

doverdrive van lovepedal gekocht snel geleverd fantastische pedal

alles vlot en correct verlopen

Gewoon doen wat er beloofd wordt

Betrouwbare webshop

Goeie ervaring, maar niet de goedkoopste.

Zeer tevreden!

Al langer op naar n multi-voeding en voor deze gekozen. Gezien de zgan staat was de prijs zeer goed. Zeker een aanrader! Bedankt keuringsdienst van snaren.

Bedankt voor de review. Vervelend dat het product niet voldoet aan uw eisen. Naar ons idee was het product compleet, het blijkt dat wij ons vergist hebben. Jammer dat u ons niet in de gelegenheid stelt om de missende kabels op te sturen, want een reactie op onze mail hierover hebben wij van u niet mogen ontvangen.

Zeer goed.

Switchcraft tggle switch incl. verzendkosten nog steeds goedkoper als ergens anders. Snel geleverd, netjes verpakt.

Bedankt voor de review!

Mijn ervaring is gewoon goed.

Duidelijke website, reageren goed wanneer er vragen of opmerkingen zijn. Echt een gevoel dat ze heel goed met ons als klant omgaan.

Snelle verzending, realistische prijzen

Snelle verzending, realistische prijzen en mogelijkheid tot afhalen bij ophaalpunt.

Zoals altijd weer prima!

Zoals altijd weer prima prijzen en snel verzonden, top!

SUPERTOKO

Ik doe al enkele jaren zaken met KvS en ben hierin nog nooit teleurgesteld. Nieuw of 2e Hands.....je kunt erop rekenen. Komt zijn afspraken na en denkt in oplossingen. Voor mij geen MP of ander platform meer.

chaotische bestelling

Ik wilde via de website een kabel bestellen. Ik bleef echter hangen bij betalen, hij ging niet verder. Via de website had ik gekozen voor afhalen bij PostNL locatie wat gratis is. Omdat ik niet kon bestellen heb ik een mail gestuurd. Ik werd toen goed geholpen. Ze stuurden mij een factuur die ik moest betalen en dan werd de kabel opgestuurd. Op de factuur stonden verzendkosten genoemd. Ik heb toen terug gereageerd dat ik het afhaal bij een PostNL locatie en dat dit gratis is. Dit werd tegen gesproken, dit was niet gratis. Ik moest verzendkosten betalen. Ik heb toen op een nadere PC de bestelling proberen te doen via de website. Dit lukte wel. Ik heb nu de kabels geleverd gekregen zonder verzendkosten. Dit is een rare gang van zaken.

Bedankt voor de review Fred. U had contact met ons opgenomen omdat van uw kant de bestelling van een kabel van 19,95 euro niet lukte. Wij hebben toen handmatig een factuur voor u gemaakt en uitgelegd dat het gratis verzenden vanaf 50,00 euro is (dit staat ook duidelijk in onze voorwaarden genoemd) U zult begrijpen dat als wij een kabel van 19,95 euro gratis opsturen (pakket 7,25 euro) dat er dan een magere marge overblijft voor ons bedrijf. Wij hebben getracht dit met verschillende mailwisselingen uit te leggen. Tevens is er telefonisch contact met u opgenomen, echter heeft u ons niet teruggebeld. Uiteindelijk hebben wij de kabel toch gratis verzonden, puur uit service....bij een volgende keer zullen wij echter de order annuleren want alleen bij een order vanaf 50,00 euro is het verzenden gratis.

Goede spullen snel en volgens afspraak geleverd

KVS heeft een prima samengesteld assortiment waar altijd wel iets te vinden valt. Je merkt dat er echte gitaarliefhebbers achter zitten. De afhandeling is perfect, snel en betrouwbaar.

Dank je wel voor de review!

Goed voor elkaar en snel

AMP eleven lovepedal gekocht. Was snel duidelijk wanneer deze kwam en alles keurig verpakt en voor elkaar. Het pedaal is overigens fantastisch. Beste overdrive ooit gehoord en heb er al heel aantal gehoord en mee gespeeld!

Dank je wel voor de review!

Lang leve de Boss DD-20, lang leve KVS!

Heel lang gezocht naar een mint exemplaar van de Boss DD-20. ( als dit al geen klassieker is dan wordt ie dat heel snel). Hier en daar wel wat afgetrapte exemplaren te koop maar nergens op het web een mint exemplaar. Ik vond er een bij KVS die zoals ze omschreven ook werkelijk zgan als nieuw was. En de supersnelle bestel- en verzend procedure maakte dit een heel goede winkelervaring. Bij ontvangst bleek de Boss DD-20 technisch en optisch inderdaad in tip top conditie. De Boss 200 en 500 serie kunnen hier na veel praktijkervaring niet tegen op en nieuw is de 20 niet meer te koop. Dus lang leve de DD-20 en lang leve KVS!

Supersnelle service.

Uitstekend. Snel en goede prijs (Xotic AC booster)

goede prijs/kwaliteit en betrouwbare bezorging

goede prijs/kwaliteit en betrouwbare bezorging

Dank je wel voor de review!

Gebruikte ce-5 gekocht en ging prima. Snelle, korte communicatie via marktplaats en snel verstuurd met track n trace

Mooie produkten snel geleverd