Snel geleverd degelijk spul

Soepel bestel- en leveringsproces.

Overzichtelijke website en helder omschreven voorwaarden (besteld uit de categorie tweedehands). Product is precies zoals beschreven. Soepel bestel-, betaal- en leveringsproces en heldere status updates. Zeer tevreden 😀

Zoals altijd, top!

Zoals altijd, top!

Goeie service!

Ik heb goede ervaringen met KvS. Ik heb 2 pedalen geruild voor een nieuwe Timeline van Strymon. Het had wat vertraging, maar nadat ik het had gemeld heeft Mischa meteen de importeur benaderd en binnen een week is pedal naar me toegezonden. Ook het overeenkomen van een goeie ruildeal ging heel soepel. Dank voor de goede service! Ik weet jullie te vinden!

As always, prima! 👍👌

Al met enige regelmaat bestel ik spullen bij KVS. Zoals altijd prima service en prijzen, top!

Goede vlotte service, prima producten

Twee vintage kabels en een 1980 Ibanez stereo chorus besteld. Het zou tijdens onze vakantie bezorgd worden, gevraagd om even aan te houden. Allemaal geen probleem. Mooie zgan chorus. Zij zijn de eerste shop waar ik in het vervolg heen ga als ik iets voor mn gitaartjes nodig heb ! Top ervaring

Prima spullen, snel geleverd

Prima spullen, snel geleverd

Snaren snel en netjes geleverd door deze jongens.

Prima zaak dit. Kan het iedereen aanbevelen.

Snel en goed!

Zeer snelle, fijne communicatie en daarbij snelle en degelijke verzending, heel fijn!

Prima verzorgd

Netjes en snel geleverd

goed assortiment en prima dienstverlening

snelle verwerking, ruime mogelijkheden m.b.t. aflevering, persoonlijk en correcte dienstverlening. en dan ook nog nette prijzen en een goed aanbod van zowel Nieuwe als ook occasion producten. regelrechte aanrader.

A++ seller, 100% okey, fast shipping

Items received the next day, super fast and solid packaging. A++ seller, will order more soon. Thanks

Erg goede service en snelle levering

Ontzettend snel reactie, snel opgestuurd en binnen no-time in huis. Effectenpedaal is volledig correct naar omschrijving en werkt perfect!

Goede en snelle service! Kunnen de grote jongens nog van leren!

Bestelling geplaatst en dezelfde dag nog verzonden! Goede website, goed bestel proces, product volgende dag in huis! Betere service dan de grote web jongens!

Prima service en uitstekende nazorg!

Ik bestelde een Keeley compressor plus bij Keuringsdienst van Snaren. Aanvankelijk via Facebook, maar ben snel naar de website van ze gegaan om het pedaal aldaar te bestellen. De bezorging gebeurde snel en de voortgang was prima geregeld. Er werd zelfs een bedankje geplaatst op mijn Instagram post door KvS! Zeer aanbevolen!

Zeer snelle en goede service!!

Tremelo besteld in paasweekend, woensdag opgehaald bij post.nl afhaalpunt. Product ziet er keurig uit en was erg goed verpakt! Goede website, snelle reactie per mail. Thanks!

perfecte service

spullen besteld, iets niet meer leverbaar, kreeg netjes een telefoontje of ze iets anders mochten sturen. perfecte service, goede spullen.

Top service!

Snelle levering, nette prijs.

Prima leverancier, goede producten en klantgericht.

De tweede keer dat ik een pedaaltje bij KvS heb gekocht. Deze keer duurde de levering wat langer omdat het pedaaltje in backorder stond. Hierop is goed gereageerd door KvS. Vanwege de vertraging een setje snare extra gekregen.

Altijd de beste kwaliteit en service

Ik wordt altijd goed geholpen en de kwaliteit van de producten is top. Van plectra tot pedalboard.

Pluspunten

Zoals altijd, perfect! Mooi assortiment, eerlijke prijzen, top!

Pluspunten

Prima service en een hele goede communicatie

Geen idee

Pluspunten

Vriendelijk. Snel. Gratis iets nazenden dat niet op voorraad was.

PostNL is vaag.

Pluspunten

Snelle levering. Klantvriendelijk. Pakket goed verpakt. Duidelijke website. Extra product ontvangen.

Pluspunten

Snelle levering!