Geweldige service en top pedalen

Top en snelle service!

N.v.t.

Prima zaak met goede prijs

Prima ervaring met de keuringsdienst van snaren! Snelle levering en een scherpe prijs. Persoonlijk contact ( in dit geval een update over mijn bestelling) is ook uitstekend.

Zoals altijd weer prima.

Keurig verzorgd en fijne communicatie!

Altijd goed geholpen, prettige communicatie en keurig tijdig verstuurd voor nette prijzen.

thumbs up

Altijd prima service, adequate afhandeling bij evt. problemen en bestellingen op tijd verzonden. Dusseh... thumbs up!

Goede service. Gewoon Goed.

Snelle levering perfecte service!

Keuringsdienst van Snaren is een bedrijf met mooie producten, snelle levering en prima service! Bij inschrijven op de nieuwsbrief 10% korting op je volgende aankoop, dat is mooi meegenomen.

Ik ben vaste klant bij Mischa/KVS. Altijd uitstekende service gekregen. Top webwinkel!!

keurig en snel

heel goed!!

Mooie prijs voor een pedaal wat niet van nieuw te onderscheiden is.

Ze gingen meteen akkoord op mijn bod (retailadvertentie Marktplaats) en ik kreeg het product netjes in huis tijdens de eerst volgende mogelijkheid. (Zaten feestdagen tussen) Ik ga hier zeker vaker shoppen.

Prima geholpen, aardige medewerkers

Great gear and service

Ordered the 4x4 voodoo power For my pedal board and the vemuram shanks overdrive + cables. All arrived fast and sound great. Everything was reasonably priced as well.

Snelle levering, product zoals afgesproken, supernetjes. Aanbevolen

Ik heb goede ervaring met KVS

Ik ben zeer tevreden over de handelswijze van Keuringsdienst van snaren.

Goeie deals, snelle vriendelijke respons en snel in huis !

Een van de betere webwinkels voor muzikanten

Perfecte service.

Snel geleverd. Precies goed.

Irritante aggressieve betaalapp klarna

Op de gemailde factuur staat geen banrekeningnummer. Je krijgt een mail van Klarna. Dan moet je goed opletten want daarna krijg je één herinneringsmail (van Klarna wat dan geen belletjes doet rinkelen) en daarna een brief waar meteen 13.50 euro herinneringskosten zijn toegevoegd. Los van de vraag of dit juridisch wel kan, gewoon erg klantonvriendelijk. Na het betalen krijg je een mail van Klarna: Houd je van shoppen download de app. N.B. De negatieve beoordeling gaat specifiek over de betaalmogelijkheden, het product en de levering is prima.

Bedankt voor de review. Vervelend dat de betaling van Klarna niet goed is verlopen maar jammer dat je de Keuringsdienst van Snaren dan een 2 als cijfer geeft. Als je de route via Klarna had gelopen en de betaling op tijd had voldaan, dan had je waarschijnlijk geen herinneringskosten gehad. Je hebt bij het plaatsen van de bestelling van ons nog een mailtje gehad met de mededeling dat je een betaallink van Klarna zou ontvangen. We nemen nog wel even telefonisch contact met je op.

Een goed tweedehands aanbod voor een redelijke prijs gekocht en goed verpakt, en op tijd volgens afspraak, geleverd. What more do you want?

Snelle afhandeling en eerlijke prijs

Een 2e hands pedaal besteld. Netjes ingepakt en snel verstuurd. Makkelijk betalen via Paypal

Snelle reactie en snelle verzending

Ik nam per e-mail contact op met Keuringsdienst van snaren en kreeg vrijwel meteen een antwoord. Uiteindelijk dezelfde dag nog een bestelling geplaatst en de volgende dag mogen ontvangen. Super Service!

Al jaren betrouwbare levering van goede spullen

Al jaren betrouwbare levering van goede spullen

Top producten en levering

Ondanks de coronacrisis werd mijn pakket alsnog op de aangegeven dag bezorgd. Het pedaal was in goede staat en werkt na behoren. Ook werd er een gratis pakje snaren meegestuurd wat super fijn is in tijden van quarantaine. Ik raad de KVS zeker aan!

Snelle levering, De website is overzichtelijk en het aanbod is groot. De retourservice kan beter, b.v. door een aanmelding. Je hebt geen contact over retourzending, geen mail over retournering en geen bewijs. Verder tevreden.

Hallo Evert, het pedaal is door ons ontvangen. Op het moment dat wij een artikel retour hebben ontvangen, pas dan wordt alles betreft het retour in werking gezet. Het bedrag wordt binnen 14 dagen via Klarna aan u geretourneerd. Wij hebben tevens uw voicemail ingesproken op het moment dat u had aangegeven dat u het pedaal wilde retourneren. Bedankt voor de review!