Super service en goed resultaat

Fijne begeleiding tijdens het drukproces. Duidelijke communicatie. Uiteindelijk prachtig drukwerk ontvangen. Bedankt.

• Betrouwbaarheid

Gemakkelijk contact en snelle levering van mooie producten

Brievenbusdozen bestel. Erg blij mee. Goede kwaliteit en snelle levering.

Kwaliteit

Drukwerk is zoals verwacht

Superproducten

Kwaliteit van bestelde materialen (wobblers en posters) is uitstekend! Klantenservice is zeer goed, Faruk en zijn collega zijn vriendelijk en hulpvaardig. Bij bestelling van posters ontbraken wel een deel van de haakjes, wat bij ons bedrijf dan dubbel werk inhield bij de verdeling van de posters. Na een telefoontje werd dit nagestuurd. Bij een volgende bestelling van posters waren de bijgeleverde haakjes wel compleet. Qua levertermijnen is het meestal een weekje tot je het in huis hebt, soms zelf minder, wat prima is! Eenmaal zat er toch een vertraging op van 5 dagen. Alles bij elkaar genomen raad ik Flyersonline zeker aan, ik ga zeker voor volgende bestellingen kijken wat Flyersonline nog voor ons bedrijf kan doen!

• Betrouwbaarheid

Toen wij foute bestanden hadden aangeleverd en de bestelling al in productie was kon het toch nog gewijzigd worden. Ook de levertijd was boven verwachting!

• Betrouwbaarheid

Goede kwaliteit en levering ruimschoots op tijd

Goede 1e ervaring

• Betrouwbaarheid

Gebruiksvriendelijke website en vlotte levering.

Gebruiksvriendelijke website met voldoende info. Vlotte levering, zelfs 1 dag vroeger dan opgegeven.

Helemaal prima!

gecontroleerd, accuraat en betrouwbaar

Redelijk

Hadden een weeknummering fout ontdekt bij drukproef.

• Betrouwbaarheid

Telefonisch goede service ontvangen.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Dit is mijn eerste bestelling bij flyersonline maar zeker niet de laatste. Ik ben ontzettend tevreden over het eind resultaat. Goede service en zeer snelle levering.

• Betrouwbaarheid

Goede kwaliteit voor een mooie prijs

Goede kwaliteit, netjes op tijd geleverd. En mochten ze de beloofde levertijd niet halen dan wordt ik hier netjes over gebeld.

• Betrouwbaarheid

Super goed geholpen telefonisch en een mooi product

Fijn telefonisch geholpen bij het maken van de juiste keuze mbt papier en dikte. Eerlijk advies en werd echt uitgenodigd nogmaals te bellen als ik vragen zou hebben of er niet uit zou komen met het uploaden. De mapjes zijn ook ruim binnen de termijn afgeleverd ondanks slechte weersomstandigheden.

• Betrouwbaarheid

Uitstekende kwaliteit en service icm snelle en correcte aflevering

Positief

Al jaren klant bij Faruk

Topper.

• Betrouwbaarheid

Prima drukwerk en op tijd geleverd

Fantastisch geholpen

Fantastisch geholpen

• Betrouwbaarheid

Snel, flexiebel, persoonlijk & altijd hoge kwaliteit.

Flyers online... ...klinkt als de zoveelste online drukker. Maar zo voelt het niet. Ik werk samen met een aantal zeer prettige mensen daar, zij kennen mij en mijn projecten. Dat voelt goed. De kwaliteit is altijd stabiel, ik heb nog nooit iets binnengekregen dat tegen viel. 9 van de 10 keer hebben ze ook de beste prijs. zo ook met het leveren van het drukwerk, altijd snel en zoals afgesproken. Tot nu toe niets dan lof voor de boys uit Roffa.

Vlot, goed, oplettend

Ik ben erg blij met Flyersonline! Niet alleen zijn ze vlot en is het drukwerk mooi, de service is ook prima. Toen een ontwerp van mij over een rillijn dreigde te gaan, belde een medewerker me daarover op. Dat is pas oplettendheid!

Prima werk

Prettige samenwerking en doen wat ze beloven!

Snel en persoonlijk

• Betrouwbaarheid

Fijnste drukker om mee te werken!

Al jarenlang mijn favoriete drukker. Superbereikbaar, super behulpzaam en prima kwaliteit!!!!

• Betrouwbaarheid

Reageren erg snel en helpen met aanleveren juiste bestand

Contact was erg goed, waarbij ik snel werd geholpen.

Goede service mooie prijs

Prima zie boven

• Betrouwbaarheid

Wobblers besteld en deze werden dezelfde dag nog gedrukt en verzonden. De volgende dag ontving ik ze al en ze waren van erg goede kwaliteit. Aanrader!

Over Flyersonline

Online drukwerk bestellen - drukwerk uit eigen FSC drukkerij.