Goede kwaliteit en snelle levering

Eerst een test van 5 x 100 wenskaarten. Was heel goed bevallen. Dus weer 15 x 100 andere afbeeldingen laten drukken, weer zeer goed bevallen. Zijn zeer tevreden.

• Betrouwbaarheid

Geen producten en geen geld

Inmiddels 7 weken geleden een bestelling gedaan. Mijn bestand zou niet goed zijn. Via mail aangegeven dat dit bestand wel goed is omdat er al rekening mee is gehouden met de afloop en het bestand gewoon gebruikt kan worden. Tot op de dag van vandaag reageert het bedrijf nergens op. De producten hoef ik inmiddels niet meer, mijn geld wil ik wel terug.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Op tijd maar niet alles naar kwaliteit

Omdat onze bestelling vooral rode kleuren had en voor ons merk de juiste rode kleur essentieel is is het leveren van deels oranje achtige tentkaarten en gele letters ipv witte letters niet helemaal naar wens.

• Betrouwbaarheid

De klantenservice is super voor het drukwerk

Het werk ziet er altijd netjes uit, mocht er onverhoopt iets misgaan wordt het altijd netjes opgelost. De mensen denk met je mee en geven goed advies. Aanrader dus!

Super snelle service!

Denken super goed mee en hele snelle service!

Mijn baken in drukland!

Al jaren een trouwe klant en nog nooit teleurgesteld. De ideale mix tussen de internetdrukker (voor snel en betaalbaar drukwerk) en de drukker waar je aan de pers kan staan (voor het klantencontact en meedenken).

• Betrouwbaarheid

Drukkerij die meedenkt, snel levert tegen een goede prijs.

Makkelijk bestellen via website. Communicatie via vervolgproces prima. Bestanden worden gecontroleerd, heel belangrijk. Snelle levering op de afgesproken tijd.

Altijd goede service!

Regelmatig bestellen wij drukwerk, altijd goede service en er wordt meegedacht. En mocht er iets fout zijn gegaan wordt dit altijd netjes opgelost!

• Betrouwbaarheid

Perfecte service en product!

Bestelling geplaatst met spoed, maar wel opgebeld met de melding dat één dag vertraging zou optreden wegens defecte snijmachine. Nadien producten geleverd met razendsnelle koeriersdienst om alles mooi binnen de tijd ontvangen te hebben! Top service en product!

• Betrouwbaarheid

Zeer slechte afwerking en dienst na verkoop.

Op 16 februari bestelde ik 100 sets tabbladen bij Flyersonline. De levertermijn was 4 werkdagen, uiteindelijk duurde het 2 weken. Op zich niet echt een probleem. Maar de tabbladen bleken ongelooflijk slordig te zijn afgewerkt, zowel het lamineren als het uitstanzen was beneden alle peil. Na hiervoor een mail met foto's gestuurd te hebben werd me door Rogier beloofd het drukwerk opnieuw te maken. Op 21 maart ging dit op transport gaan. Op 3 mei had ik ( na tal van onbeantwoorde mails ) nog steeds niets ontvangen. Toen ik daarop een mail stuurde op een iets meer 'dreigende' toon kreeg ik plots Rogier aan de lijn die me beloofde dat alles binnen de week in orde kwam. Vandaag zijn we 2 juni, alweer een maand later dus, en heb ik nog steeds niets ontvangen. Heel grote ontgoocheling. Ter verduidelijking: ik ben een ontzettend redelijk persoon, ik ben 49 jaar en dit is de eerste slechte review die ik ooit gegeven heb. Ik heb een gloeiende hekel aan mensen die hun afspraken niet nakomen.

• Betrouwbaarheid

Perfect, goede prijs en kwaliteit verhouding.

Prettig en goede prijs en kwaliteit verhouding.

OK

Leveringen duren langer dan aangekondigd op de site. Offertes helemaal.

Resultaat is prima

Rogier heeft met ons meegedacht. Uiteindelijk zijn de brochures mooi geworden. Iets meer initiatief om contact met de klant te onderhouden als dingen niet helemaal goed lopen zou prettiger zijn.

Geweldige mensen

Aardige mensen en ze weten in tegenstelling tot ander internet drukkers wel waar ze het over hebben!!!

• Betrouwbaarheid

Goede kwaliteit en service.

Ik vind hun drukwerk van goede kwaliteit.

• Betrouwbaarheid

Prima kwaliteit, levertijd niet nagekomen

Met een levertijd van 48 uur besteld. Document was afgekeurd en moest voor de dag erna 10:00 uur nieuw aanleveren om nog tijdig te kunnen leveren. Echter kwam de levering na het weekend. Dat is jammer. Kwaliteit van het drukwerk verder prima en communicatie na beoordeling van het aangeleverde document was prettig.

Weer prachtig geregeld!

Fijn: ze denken met je mee, zijn snel en leveren goed werk!

• Betrouwbaarheid

Goede en snelle verwerking van mijn opdracht

Goed en vlotte

We bestellen al jaren hier. Het drukwerk is goed en vlotte levering.

• Betrouwbaarheid

Bestelling voldoet aan de wensen!

• Kwaliteit N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Nette goede levering

Een kleine drukkerij waar je nog contact mee kan krijgen.

• Betrouwbaarheid

Wat een verschrikkelijk slecht georganiseerd bedrijf

Ik heb hier voor de 2e keer een order met mappen besteld waarbij zeer duidelijk staat aangelverd dat er 15 werkdagen levertijd op zit. Gevraagd of dit sneller kon maar helaas, hierdoor mis ik een extra handeling omdat de klant dit nu zelf gaat doen ivm tijdsdruk, ik geef ruim een week van tevoren een aangepast afleveradres op en wat blijkt binnen 10 werkdagen worden deze dus op het oude afleveradres aangeleverd. Na een kansloze discussie met een medewerker die het ziet als mijn probleem ipv dat ze meedenken om de pallet op de juiste plek te krijgen schuiven ze het in mijn schoenen terwijl ze zelf geen informatie uitsturen dat het eerder geleverd wordt. Ze hebben dus geen enkele controle op hun leverancier uit Polen. Het komt er nu op neer dat ik zelf maar het op kan lossen. Nooit meer zal ik bij deze partij een order onderbrengen.

• Betrouwbaarheid

Beste Maarten, Wij drukken 95 % van al het drukwerk in eigen huis in onze eigen FSC drukkerij. Hierdoor zijn wij zeer flexibel met de levertijden en kunnen vaak eerder leveren dan wat we op de website aangeven. Bepaalde producten zoals de ringbanden kunnen wij zelf niet produceren en dat laten we dan drukken bij de specialisten daarvoor. Niet al onze leveranciers zijn even flexibel waardoor wij altijd de maximale levertijd doorgeven. U had een dag voor levering (en niet ruim een week voor levering) een mail gestuurd naar onze facturen email adres waardoor het niet snel is opgepakt. In dit geval had het ook niet uitgemaakt omdat de vrachtwagen al onderweg was naar u. Onze enige fout bij u is dat wij te vroeg geleverd hebben, waar de meeste klanten wel blij om zijn. Mocht u nog opmerkingen hebben, dan hoor ik het graag van u. Met vriendelijke groet, Faruk Yildiz

Snelle levering, mooie kwaliteit

Standaard een snelle levering, helder kosten overzicht en constante kwaliteit.

• Betrouwbaarheid

Het contact met Flyersonline verliep soepel. Ik werd goed geholpen en er werd snel gereageerd op (aan)vragen. De levering was super snel en het product ziet er goed uit.

Herhaalorder werkt NIET

ondertussen voor de 7e(?) keer visitekaartjes opnieuw besteld. Ondanks de “opnieuw bestellen” knop werkt dit keer op keer niet. De bestelling moet opnieuw ingevoerd vanwege nieuw systeem(?) of de bestanden van vorige order ontbreken waardoor opnieuw bestellen niet werkt zonder de originele bestanden weer te uploaden. Een nieuwe drukorder aanmaken is sneller. Daarnaast komt het voor dat het papier niet meer voorhanden is waardoor opnieuw bestellen ook niet werkt. Alle de keren dat deze order opnieuw besteld is heeft “opnieuw bestellen” NIETS bijgedragen. Haal m van de site want het werkt niet. Ben al jaren klant maar hier wordt ik ZO moe van dat ik ze volgende keer maar eens ergens anders bestel. Kans dat dat sneller is dan een herhaalorder bij jullie. Ik trof flyersonline ooit als een flexibele en enthousiaste drukkerij maar door de automatisering (die gewoon niet werkt zoals zou moeten) is die beleving zoek. Tijd voor wat anders dus.

Over Flyersonline

Online drukwerk bestellen - drukwerk uit eigen FSC drukkerij.