Geen goede eerste indruk

De bestelling kwam vier dagen later dan gepland en het drukwerk was erg scheef gesneden.

perfect en persoonlijk

Flyersonline is al enige tijd een vaste leverancier voor drukwerk, van stickers tot boeken, en de ervaring is prettig, professioneel met een persoonlijke benadering.

• Betrouwbaarheid

Superfijne mensen en goede kwaliteit!

Al meer dan 10 jaar mijn vaste leverancier van drukwerk. Fijne mensen, persoonlijke benadering en altijd een oplossing!

• Betrouwbaarheid

Hee vriendelijke en goede service

(Bijna) alles is mogelijk en er wordt altijd goed meegedacht!

Heel fijn en professioneel

Site is handig, volledig en overzichtelijk. En bij vragen kun je zo bij ze terecht. Werken netjes en professioneel. Heel blij met ze!

Voortreffelijk!!

Contact via e-mail of telefonisch is altijd snel en correct. Snelle hulp bij vragen, offertes of technische zaken. Omdat wij zelf als bedrijf zo snel mogelijk onze klanten willen helpen en te woord willen staan met bestellingen of service, voelt dit erg fijn.

Fijne samenwerking!

Flyers online weet mijn drukwerk iedere keer naar verwachting af te leveren voor een sympathieke prijs. En mocht er eens iets fout gaan dan wordt alles snel en opgelost.

Prachtig product!

Ansichtkaarten met een kartelrand op Paperwise. Mooie druk, leuke rand en door zwart-wit print een nostalgische look. Achterkant hebben we de natuurlijke kleur gelaten van het papier, wat een fijne natural look heeft.

• Betrouwbaarheid

Super service en goed resultaat

Fijne begeleiding tijdens het drukproces. Duidelijke communicatie. Uiteindelijk prachtig drukwerk ontvangen. Bedankt.

• Betrouwbaarheid

Gemakkelijk contact en snelle levering van mooie producten

Brievenbusdozen bestel. Erg blij mee. Goede kwaliteit en snelle levering.

Kwaliteit

Drukwerk is zoals verwacht

Superproducten

Kwaliteit van bestelde materialen (wobblers en posters) is uitstekend! Klantenservice is zeer goed, Faruk en zijn collega zijn vriendelijk en hulpvaardig. Bij bestelling van posters ontbraken wel een deel van de haakjes, wat bij ons bedrijf dan dubbel werk inhield bij de verdeling van de posters. Na een telefoontje werd dit nagestuurd. Bij een volgende bestelling van posters waren de bijgeleverde haakjes wel compleet. Qua levertermijnen is het meestal een weekje tot je het in huis hebt, soms zelf minder, wat prima is! Eenmaal zat er toch een vertraging op van 5 dagen. Alles bij elkaar genomen raad ik Flyersonline zeker aan, ik ga zeker voor volgende bestellingen kijken wat Flyersonline nog voor ons bedrijf kan doen!

• Betrouwbaarheid

Toen wij foute bestanden hadden aangeleverd en de bestelling al in productie was kon het toch nog gewijzigd worden. Ook de levertijd was boven verwachting!

• Betrouwbaarheid

Goede kwaliteit en levering ruimschoots op tijd

Goede 1e ervaring

• Betrouwbaarheid

Gebruiksvriendelijke website en vlotte levering.

Gebruiksvriendelijke website met voldoende info. Vlotte levering, zelfs 1 dag vroeger dan opgegeven.

Helemaal prima!

gecontroleerd, accuraat en betrouwbaar

Redelijk

Hadden een weeknummering fout ontdekt bij drukproef.

• Betrouwbaarheid

Telefonisch goede service ontvangen.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Dit is mijn eerste bestelling bij flyersonline maar zeker niet de laatste. Ik ben ontzettend tevreden over het eind resultaat. Goede service en zeer snelle levering.

• Betrouwbaarheid

Goede kwaliteit voor een mooie prijs

Goede kwaliteit, netjes op tijd geleverd. En mochten ze de beloofde levertijd niet halen dan wordt ik hier netjes over gebeld.

• Betrouwbaarheid

Super goed geholpen telefonisch en een mooi product

Fijn telefonisch geholpen bij het maken van de juiste keuze mbt papier en dikte. Eerlijk advies en werd echt uitgenodigd nogmaals te bellen als ik vragen zou hebben of er niet uit zou komen met het uploaden. De mapjes zijn ook ruim binnen de termijn afgeleverd ondanks slechte weersomstandigheden.

• Betrouwbaarheid

Uitstekende kwaliteit en service icm snelle en correcte aflevering

Positief

Al jaren klant bij Faruk

Topper.

• Betrouwbaarheid

Prima drukwerk en op tijd geleverd

Fantastisch geholpen

Fantastisch geholpen

Laagjes 36

3076BJ Rotterdam

Over Flyersonline

Online drukwerk bestellen - drukwerk uit eigen FSC drukkerij.