Correct, snel, persoonlijk.

Prettig

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Een dikke 10, een feestje in een pakketje!

Alles goed en snel geregeld, leuk ingepakt en zelfs wat lekkers erbij. Een feestje om zo'n pakje te ontvangen!

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Vriendelijke en goede service.

Ze biedt een veilige winkelomgeving en een fijne webshop met snelle thuisbezorg service. En het aanbod is altijd mooi en verrassend, ik ga nooit met lege handen de deur uit.

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Aanrader, steun de kleine ondernemer!!

Mooie en bijzondere producten. Prachtig ingepakt en snel bezorgd. Leuke en lekkere attenties erbij. Super bedankt! Ik heb al wat bijzondere cadeautjes in huis.

Zeer snel gereageerd op bestelling en nog dezelfde dag geleverd

Flawless

Goede omschrijving, duidelijke aanwijzingen,snelle levering. Artikelen van mooie en hoge kwaliteit. Leven kan soms zo simpel zijn.

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Superleuke winkel mét webshops ook nog eens op Instagram...

Ik heb zaterdag online besteld en kon mijn bestelling maandag al ophalen. Hoe snel! Mijn bestelling was ook nog eens ingepakt met leuk inpakpapier. Dus allemaal cadeautjes voor mijzelf, top. Natascha nogmaals dank je wel...

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Bestelling worden nauwkeurig opgevolgd En heel vlugge levering ! Een dikke pluim !

Goede spullen en snel geleverd

Agenda van mark’s is niet makkelijk te verkrijgen in Nederland, wel bij whats in a bag. Pakketje kwam snel, was goed verpakt en ook met een persoonlijk kaartje erbij. Super

Fantastische aftersale.

Mooie producten. En wat een fantastisch aftersale, nadat bleek dat er een kleine beschadiging op de tas zat.

Top !

Altijd vlotte service, mooi verpakt en opgestuurd. Altijd leuk met een gepersonaliseerd kaartje erbij !

• Wat mis je of wat kan er beter? De verzendkosten naar België verminderen :-)

Snel en behulpzaam

Een supersnelle en vriendelijke reactie op mijn vraag per mail. De levering was ook snel en mooi verpakt!

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Zo wordt iets bestellen iets om vrolijk van te worden

Het pakket is goed te volgen en bij aankomst is het verpakt als een kooitje met een aardigheidje erbij. Vind ik heel leuk!!

Supersnelle levering en service!

Dit is de 2e keer dat ik iets bestel. Krijg altijd leuke cadeautjes en kaartjes bij. Superlief! Dit x 2 pennen van Marc Inc love it! Thanks.. Ook binnen 24 uur geleverd.

Altijd goed!

Bestellingen bij What’s in a bag zijn altijd cadeautjes. Snelle bezorging. Mooi ingepakt en met een persoonlijk kaartje van Natascha. Mooie en aparte spullen. Kortom super!

• Wat mis je of wat kan er beter? Niets. Alles is altijd naar wens.

supergoede service

Fijne producten om uit te kiezen en veel op voorraad. Fijne service, zelfs met een handgeschreven kaartje erbij en mooi verpakt. Blij!

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Voldoet helemaal aan mijn verwachting.

Ik werd op de hoogte gebracht dat ivm vakantie het artikel later geleverd werd. Ook kreeg ik nog een bijpassend kadootje meegeleverd, super!

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Een prachtige online shop vol leuke hebbedingetjes.

Erg leuk om te kijken tussen alle leuke niet allerdaagse hebbedingetjes. Het is fijn om een winkel te hebben die heel persoonlijk is (lees aanlevering van de pakketjes vol liefde en leuke goodies ingepakt) in zowel de spullen als de service. Echt een winkel om van te houden.

• Wat mis je of wat kan er beter? De website nog overzichtelijke maken?

Leukste (web)winkel, supersnelle service en handgeschreven kaartje erbij maakt het echt speciaal!

Mijn favoriete webshop.

Ik bestel al jaren mijn storage it agenda bij What’s in a bag. Ben altijd super tevreden over de afhandeling en de producten. Een persoonlijk kaartje en cadeautje. Zo leuk!

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Hele vriendelijke en persoonlijke benadering.

Op het laatste moment gemaild om mijn bestelling te veranderen was helemaal geen probleem. Ik kreeg snel een heel vriendelijk antwoord terug en alles was meteen geregeld.

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Leuke spullen, goede service!

Altijd leuk om te bekijken welke (nieuwe) dingen er weer te koop zijn. Ik krijg snel antwoord als ik een vraag heb en de service is goed.

Super goed

Kreeg mijn gekochte product ingepakt en met een hand geschreven bedankje erbij. Super leuk!

Prima service!

Fijne webstore. Mooie merken, snelle verzending en prima service!

Whats in a bag? Heel veel..

Mijn favoriete cadeau-, hobby- en hebbedingwinkeltje van Haarlem is Whats In A Bag in de Generaal Cronjéstraat. Natascha heeft haar collectie met zorg en liefde uitgekozen, en dat is als klant te voelen. Van tassen tot broodtrommels, van toffe posters (bijvoorbeeld een enorme woordzoeker voor op de wcdeur) tot kaartjes voor alle gelegenheden, van (bullet) journals tot andere 'emotionele bagage': bij Natascha kun je voor alles terecht. En nog een hele nieuwe fijne tip: dankzij haar samenwerking met Hurby kun je nu in Haarlem en omstreken binnen één dag jouw bestelling (milieuvriendelijk) in huis hebben! Dus mocht je niet in de gelegenheid zijn om haar fysieke winkel te bezoeken, ga dan snel naar haar website. Oja, en vergeet dan ook niet om Natascha op social media te volgen zodat je op de hoogte blijft van het wisselende assortiment.

Over Whatsinabag.nl

What's in a Bag, de inhoud van je tas met een dubbele bodem en veel emotionele bagage. Retailtherapy