Natascha is geweldig!

Altijd snel, meedenkend en vriendelijk!

• Wat mis je of wat kan er beter? Weet niets te bedenken

Fijne (web)shop met aparte artikelen

Door de lockdown nu eens online besteld bij What's in a Bag i.p.v. in de winkel te komen. Fijne website en snelle levering, dus helemaal in orde.

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Originele cadeautjes, voor een ander en voor jezelf!

Ik werd prettig geholpen bij het uitzoeken van een cadeau. En werd zo enthousiast dat ik mezelf ook een cadeau deed.

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Leuke spullen en snel geleverd

What's in a bag heeft leuke spullen. Ik had het dezelfde dag nog in huis.

Mooie producten, supersnelle service

Na altijd de winkel te hebben bezocht nu voor het eerst online spullen besteld. In de ochtend besteld en 's avonds kon ik al genieten van mijn leuke tasje, stickerboekje, kaarten en kalender! Dankjewel!

Fijne shopervaring

Overzichtelijke website, originele producten, goede prijs-kwaliteit verhouding en een snelle en nette verzending.

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Snelle levering van leuke producten.

Voor de tweede keer een bestelling geplaatst. Deze werd snel geleverd. Wel heel jammer om te lezen dat de winkel gaat verdwijnen. Geldt dit ook voor de webshop?

kwaliteit en goede service

Na twee rugtassen, nu ook de "sustainable" inhoud erbij gekocht: broodtrommels en waterflessen. Super blij mee! En de bezorging was ook super snel. Prettig contact met Natascha. Wat wil een mens nog meer?

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Een cadeautje om te krijgen

Mooie producten, leuk verpakt.

Prima levering! Mooie agenda.

Hip, betrouwbaar, en klantvriendelijk

Een mooi cadeau besteld voor een vriendin in Duitsland, Koln. Het is dezelfde dag nog cadeau-verpakt en verzonden en ik heb ten alle tijde het pakket tot aan haar voordeur kunnen volgen. Heel prettig.

Bestelling werd sneller dan ik had verwacht opgestuurd en was goed verpakt

• Wat mis je of wat kan er beter? Helemaal Goed, snel en goed verpakt

Altijd een feestje!

Prachtige producten, keurige afhandeling en mooi verpakt. Snelle levering.

Persoonlijke service, cadeautje om te krijgen.

Mooie website en fijne service. Cadeautjes worden prachtig en feestelijk ingepakt. Ik ga zeker binnenkort weer bestellen.

• Wat mis je of wat kan er beter? Niets

Origineel, persoonlijk en leuk ingepakt!

Originele leuke producten, leuk ingepakt. Kleine ondernemer met groot hart. Iemand die je met liefde helpt aan een mooi cadeau voor jezelf of iemand die je wilt verrassen. Persoonlijke benadering, vriendelijk en een tikkie prettig gestoord. Dat maakt het extra leuk!

Geweldige service en topproducten

What’s in a bag is een schatkist aan producten voor in je tas en nog meer. De producten zijn duurzaam en uniek. Daarnaast is de service superfijn en is de winkel goed bereikbaar, zowel fysiek als online. Een aanrader!

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Ik kwam er niet goed uit hoe en waar ik een code in moest vullen voor verzending zonder portokosten en ook niet waar ik een kaartje kon vinden om erbij te sluiten en er iets op te zetten. Ik dacht dat komt zeker op het laatst net voor de betaling maar helaas. Ik klikte alles weg en dacht "morgen nog maar eens proberen". Ik vond de vlg. morgen een bericht van U dat de betaling niet was afgerond. Ik heb toen geantwoord op de site hoe de vork in de steel zat en gevraagd of men het voor mij kon regelen. Dat is werkelijk heel correct en perfect gedaan. Heel mooi ingepakt een kaartje erbij met door mij opgegeven tekst en na 2 dagen al bezorgd. Heel mooi. Mevr. den Dekker, Werkendam.

• Wat mis je of wat kan er beter? Zie mijn verhaal.

Een prachtig assortiment waar de aandacht vanaf spat. Mooie producten met een knipoog. Bij een bestelling pakt Natascha alles prachtig in en de bezorging is snel en netjes.

• Wat mis je of wat kan er beter? Ik moest zelf even zoeken naar de Hurby code, omdat ik die bij bezorging verwachtte.

Beautiful things!

I ordered some nice chocolate and a cotton bag and my friends just loved them! Also, Natasha wrapped them beautifully! Thanks!

Snelle levering leuk ingepakt

Snelle levering leuk ingepakt

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Super service en gave producten, dikke aanrader!

Bij whats in a bag vind je de leukste dingen, gekke vondsten en creatieve uitdagingen om lekker mee aan de slag te gaan. Heerlijke chocolade melk ook, echt een gevaarlijk drankje ;). Bedankt weer voor het moois allemaal Natascha!

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Wat een fijne ervaring om bij Whatsinabag een tas te kopen! Een bestelling plaatsen gaat heel gemakkelijk, waarna je via mail van elke stap tot (supersnelle) verzending aan toe op de hoogte word gehouden. En niet via een standaard berichtje, maar op een zodanig persoonlijke manier, dat zie je tegenwoordig niet meer! Dank je wel Natascha, voor de tas maar ook voor je geweldige service!

• Wat mis je of wat kan er beter? Helemaal niets, ga vooral zo door!

Een feestje om uit te pakken

Ik volg de facebookpagina al een tijdje en zie veel leuks voorbij komen. Het liefst zou ik persoonlijk langskomen in de winkel, maar dat is nu vanuit Den Haag niet handig. Maar online bestellen is zeker aan te raden, het is een feestje om uit te pakken.

Retailtherapy 2.0

Als je wel van originele cadeautjes houdt (voor jezelf of desnoods voor iemand anders :-) én een hekel hebt aan drukke winkelstraten en mensenmassa's, dan word je gewoon echt heel erg gelukkig van Whatsinabag. Mijn laatste aanwinst, de Puffy Weekender, geeft een heel nieuwe betekenis aan de IT-bag. Zelf weegt-ie helemaal niets, maar hij is ongelooflijk sterk. Een weekendjeweg mét en teveel kleding, teveel toiletspullen, waterfles, bentobox én laptop doorstaat hij moeiteloos. Een grote stapel boeken sjouwen naar de kringloop was ook al geen enkel probleem voor mijn nieuwe held. En met Sinterklaas voor de deur hoef ik zeker niet ver te zoeken, genoeg keuze in leuke én praktische dingetjes, geen prullaria, en toch vriendelijk geprijsd. En zag ik net dat er weer een nieuwe voorraad mondkapjes is? Ik denk dat ik mijn schoen maar alvast ga zetten!

Correct, snel, persoonlijk.

Prettig

Over Whatsinabag.nl

What's in a Bag, de inhoud van je tas met een dubbele bodem en veel emotionele bagage. Retailtherapy