Super snelle levering en mooie producten

Leuke winkel met te gekke spulletjes!

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Goede service, hele leuke en zeer gevareerde spullen van goede kwaliteit.

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Bestelling eenvoudig en snel geleverd

Mooie producten online verkrijgbaar Jammer dat de verschoond mij winkel gaat sluiten

Prima snelle service, verzorgd en leuk ingepakt.

Snelle reactie ook bij vragen. Jammer dat ‘stenen winkel’ in de Cronjéstraat dicht gaat.

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Een fantastische winkel met een nog fantastischere eigenaar

Toen de winkel de eerste keer in de cronje zag, moest ik er gelijk naar binnen. De winkel heeft een hele uitnodigende uitstraling. Bij het naar binnen stappen werd ik hartelijk verwelkomt door de eigenaresse. Eens in de zoveel tijd ging ik naar de winkel, om even rond te snuffelen en te kijken welke leuke dingetjes er nou weer in de winkel lagen. En niet te vergeten de leuke plaatjes met de eigenarese. Natas is iemand die altijd open staat voor een praatje, gewoon even vluchtig en maar ook voor een dieper gesprek. Ik heb me altijd welkom gevoeld in de winkel en bij Natas, was mij elke keer terug liet komen.

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Een feestje om uit te pakken!

Super snelle levering. Keurig verpakt en met een persoonlijke noot, echt een feestje om je bestelling uit te pakken!

Prettig en snel

Prettig contact, leuk assortiment em snelle levering.

Superformiweldigeindecolosachtig

Staat zo maar in eens persoonlijk aan de deur. Dat wil je toch.

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Leuke spullen, aardige dame en snelle bezorging

Jammer dat de fysieke winkel stopt, altijd een leuk cadeau of verwennerij voor jezelf te vinden.

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Persoonlijke behandeling en prachtige produkten.

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Top service met een persoonlijke touch

Mijn bestelling was leuk ingepakt en werd bezorgd door de dochter van de eigenaresse. Dat vind ik nou leuk!

mooie spullen, snelle bezorging

Whatsinabag is een heerlijke winkel, online en in real life. Mooie kwalitatief goede spullen voor in je tas.

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Makkelijk om te bestellen. Leuk dat het persoonlijk wordt afgeleverd. Leuke spullen. Goede kwaliteit

• Wat mis je of wat kan er beter? Manier van betalen

Bij Whatsinabag.nl bestellen is een feestje!

Eigenaresse Natascha is een toppertje. Haar assortiment is écht uniek en ik vind elke keer wat nieuws bij haar. Ik koop om die reden ook regelmatig bij d'r. Niet goed voor de portemonnee, maar absoluut goed voor mijn geluksstofjes!

Natascha is geweldig!

Altijd snel, meedenkend en vriendelijk!

• Wat mis je of wat kan er beter? Weet niets te bedenken

Fijne (web)shop met aparte artikelen

Door de lockdown nu eens online besteld bij What's in a Bag i.p.v. in de winkel te komen. Fijne website en snelle levering, dus helemaal in orde.

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Originele cadeautjes, voor een ander en voor jezelf!

Ik werd prettig geholpen bij het uitzoeken van een cadeau. En werd zo enthousiast dat ik mezelf ook een cadeau deed.

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Leuke spullen en snel geleverd

What's in a bag heeft leuke spullen. Ik had het dezelfde dag nog in huis.

Mooie producten, supersnelle service

Na altijd de winkel te hebben bezocht nu voor het eerst online spullen besteld. In de ochtend besteld en 's avonds kon ik al genieten van mijn leuke tasje, stickerboekje, kaarten en kalender! Dankjewel!

Fijne shopervaring

Overzichtelijke website, originele producten, goede prijs-kwaliteit verhouding en een snelle en nette verzending.

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Snelle levering van leuke producten.

Voor de tweede keer een bestelling geplaatst. Deze werd snel geleverd. Wel heel jammer om te lezen dat de winkel gaat verdwijnen. Geldt dit ook voor de webshop?

kwaliteit en goede service

Na twee rugtassen, nu ook de "sustainable" inhoud erbij gekocht: broodtrommels en waterflessen. Super blij mee! En de bezorging was ook super snel. Prettig contact met Natascha. Wat wil een mens nog meer?

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Een cadeautje om te krijgen

Mooie producten, leuk verpakt.

Prima levering! Mooie agenda.

Hip, betrouwbaar, en klantvriendelijk

Een mooi cadeau besteld voor een vriendin in Duitsland, Koln. Het is dezelfde dag nog cadeau-verpakt en verzonden en ik heb ten alle tijde het pakket tot aan haar voordeur kunnen volgen. Heel prettig.

Over Whatsinabag.nl

What's in a Bag, de inhoud van je tas met een dubbele bodem en veel emotionele bagage. Retailtherapy