Bestelling werd sneller dan ik had verwacht opgestuurd en was goed verpakt

• Wat mis je of wat kan er beter? Helemaal Goed, snel en goed verpakt

Altijd een feestje!

Prachtige producten, keurige afhandeling en mooi verpakt. Snelle levering.

Persoonlijke service, cadeautje om te krijgen.

Mooie website en fijne service. Cadeautjes worden prachtig en feestelijk ingepakt. Ik ga zeker binnenkort weer bestellen.

• Wat mis je of wat kan er beter? Niets

Origineel, persoonlijk en leuk ingepakt!

Originele leuke producten, leuk ingepakt. Kleine ondernemer met groot hart. Iemand die je met liefde helpt aan een mooi cadeau voor jezelf of iemand die je wilt verrassen. Persoonlijke benadering, vriendelijk en een tikkie prettig gestoord. Dat maakt het extra leuk!

Geweldige service en topproducten

What’s in a bag is een schatkist aan producten voor in je tas en nog meer. De producten zijn duurzaam en uniek. Daarnaast is de service superfijn en is de winkel goed bereikbaar, zowel fysiek als online. Een aanrader!

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Ik kwam er niet goed uit hoe en waar ik een code in moest vullen voor verzending zonder portokosten en ook niet waar ik een kaartje kon vinden om erbij te sluiten en er iets op te zetten. Ik dacht dat komt zeker op het laatst net voor de betaling maar helaas. Ik klikte alles weg en dacht "morgen nog maar eens proberen". Ik vond de vlg. morgen een bericht van U dat de betaling niet was afgerond. Ik heb toen geantwoord op de site hoe de vork in de steel zat en gevraagd of men het voor mij kon regelen. Dat is werkelijk heel correct en perfect gedaan. Heel mooi ingepakt een kaartje erbij met door mij opgegeven tekst en na 2 dagen al bezorgd. Heel mooi. Mevr. den Dekker, Werkendam.

• Wat mis je of wat kan er beter? Zie mijn verhaal.

Een prachtig assortiment waar de aandacht vanaf spat. Mooie producten met een knipoog. Bij een bestelling pakt Natascha alles prachtig in en de bezorging is snel en netjes.

• Wat mis je of wat kan er beter? Ik moest zelf even zoeken naar de Hurby code, omdat ik die bij bezorging verwachtte.

Beautiful things!

I ordered some nice chocolate and a cotton bag and my friends just loved them! Also, Natasha wrapped them beautifully! Thanks!

Snelle levering leuk ingepakt

Snelle levering leuk ingepakt

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Super service en gave producten, dikke aanrader!

Bij whats in a bag vind je de leukste dingen, gekke vondsten en creatieve uitdagingen om lekker mee aan de slag te gaan. Heerlijke chocolade melk ook, echt een gevaarlijk drankje ;). Bedankt weer voor het moois allemaal Natascha!

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Wat een fijne ervaring om bij Whatsinabag een tas te kopen! Een bestelling plaatsen gaat heel gemakkelijk, waarna je via mail van elke stap tot (supersnelle) verzending aan toe op de hoogte word gehouden. En niet via een standaard berichtje, maar op een zodanig persoonlijke manier, dat zie je tegenwoordig niet meer! Dank je wel Natascha, voor de tas maar ook voor je geweldige service!

• Wat mis je of wat kan er beter? Helemaal niets, ga vooral zo door!

Een feestje om uit te pakken

Ik volg de facebookpagina al een tijdje en zie veel leuks voorbij komen. Het liefst zou ik persoonlijk langskomen in de winkel, maar dat is nu vanuit Den Haag niet handig. Maar online bestellen is zeker aan te raden, het is een feestje om uit te pakken.

Retailtherapy 2.0

Als je wel van originele cadeautjes houdt (voor jezelf of desnoods voor iemand anders :-) én een hekel hebt aan drukke winkelstraten en mensenmassa's, dan word je gewoon echt heel erg gelukkig van Whatsinabag. Mijn laatste aanwinst, de Puffy Weekender, geeft een heel nieuwe betekenis aan de IT-bag. Zelf weegt-ie helemaal niets, maar hij is ongelooflijk sterk. Een weekendjeweg mét en teveel kleding, teveel toiletspullen, waterfles, bentobox én laptop doorstaat hij moeiteloos. Een grote stapel boeken sjouwen naar de kringloop was ook al geen enkel probleem voor mijn nieuwe held. En met Sinterklaas voor de deur hoef ik zeker niet ver te zoeken, genoeg keuze in leuke én praktische dingetjes, geen prullaria, en toch vriendelijk geprijsd. En zag ik net dat er weer een nieuwe voorraad mondkapjes is? Ik denk dat ik mijn schoen maar alvast ga zetten!

Correct, snel, persoonlijk.

Prettig

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Een dikke 10, een feestje in een pakketje!

Alles goed en snel geregeld, leuk ingepakt en zelfs wat lekkers erbij. Een feestje om zo'n pakje te ontvangen!

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Vriendelijke en goede service.

Ze biedt een veilige winkelomgeving en een fijne webshop met snelle thuisbezorg service. En het aanbod is altijd mooi en verrassend, ik ga nooit met lege handen de deur uit.

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Aanrader, steun de kleine ondernemer!!

Mooie en bijzondere producten. Prachtig ingepakt en snel bezorgd. Leuke en lekkere attenties erbij. Super bedankt! Ik heb al wat bijzondere cadeautjes in huis.

Zeer snel gereageerd op bestelling en nog dezelfde dag geleverd

Flawless

Goede omschrijving, duidelijke aanwijzingen,snelle levering. Artikelen van mooie en hoge kwaliteit. Leven kan soms zo simpel zijn.

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Superleuke winkel mét webshops ook nog eens op Instagram...

Ik heb zaterdag online besteld en kon mijn bestelling maandag al ophalen. Hoe snel! Mijn bestelling was ook nog eens ingepakt met leuk inpakpapier. Dus allemaal cadeautjes voor mijzelf, top. Natascha nogmaals dank je wel...

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Bestelling worden nauwkeurig opgevolgd En heel vlugge levering ! Een dikke pluim !

Goede spullen en snel geleverd

Agenda van mark’s is niet makkelijk te verkrijgen in Nederland, wel bij whats in a bag. Pakketje kwam snel, was goed verpakt en ook met een persoonlijk kaartje erbij. Super

Fantastische aftersale.

Mooie producten. En wat een fantastisch aftersale, nadat bleek dat er een kleine beschadiging op de tas zat.

Top !

Altijd vlotte service, mooi verpakt en opgestuurd. Altijd leuk met een gepersonaliseerd kaartje erbij !

• Wat mis je of wat kan er beter? De verzendkosten naar België verminderen :-)

Snel en behulpzaam

Een supersnelle en vriendelijke reactie op mijn vraag per mail. De levering was ook snel en mooi verpakt!

Over Whatsinabag.nl

What's in a Bag, de inhoud van je tas met een dubbele bodem en veel emotionele bagage. Retailtherapy