Zo wordt iets bestellen iets om vrolijk van te worden

Het pakket is goed te volgen en bij aankomst is het verpakt als een kooitje met een aardigheidje erbij. Vind ik heel leuk!!

Supersnelle levering en service!

Dit is de 2e keer dat ik iets bestel. Krijg altijd leuke cadeautjes en kaartjes bij. Superlief! Dit x 2 pennen van Marc Inc love it! Thanks.. Ook binnen 24 uur geleverd.

Altijd goed!

Bestellingen bij What’s in a bag zijn altijd cadeautjes. Snelle bezorging. Mooi ingepakt en met een persoonlijk kaartje van Natascha. Mooie en aparte spullen. Kortom super!

• Wat mis je of wat kan er beter? Niets. Alles is altijd naar wens.

supergoede service

Fijne producten om uit te kiezen en veel op voorraad. Fijne service, zelfs met een handgeschreven kaartje erbij en mooi verpakt. Blij!

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Voldoet helemaal aan mijn verwachting.

Ik werd op de hoogte gebracht dat ivm vakantie het artikel later geleverd werd. Ook kreeg ik nog een bijpassend kadootje meegeleverd, super!

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Een prachtige online shop vol leuke hebbedingetjes.

Erg leuk om te kijken tussen alle leuke niet allerdaagse hebbedingetjes. Het is fijn om een winkel te hebben die heel persoonlijk is (lees aanlevering van de pakketjes vol liefde en leuke goodies ingepakt) in zowel de spullen als de service. Echt een winkel om van te houden.

• Wat mis je of wat kan er beter? De website nog overzichtelijke maken?

Leukste (web)winkel, supersnelle service en handgeschreven kaartje erbij maakt het echt speciaal!

Mijn favoriete webshop.

Ik bestel al jaren mijn storage it agenda bij What’s in a bag. Ben altijd super tevreden over de afhandeling en de producten. Een persoonlijk kaartje en cadeautje. Zo leuk!

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Hele vriendelijke en persoonlijke benadering.

Op het laatste moment gemaild om mijn bestelling te veranderen was helemaal geen probleem. Ik kreeg snel een heel vriendelijk antwoord terug en alles was meteen geregeld.

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Leuke spullen, goede service!

Altijd leuk om te bekijken welke (nieuwe) dingen er weer te koop zijn. Ik krijg snel antwoord als ik een vraag heb en de service is goed.

Super goed

Kreeg mijn gekochte product ingepakt en met een hand geschreven bedankje erbij. Super leuk!

Prima service!

Fijne webstore. Mooie merken, snelle verzending en prima service!

Whats in a bag? Heel veel..

Mijn favoriete cadeau-, hobby- en hebbedingwinkeltje van Haarlem is Whats In A Bag in de Generaal Cronjéstraat. Natascha heeft haar collectie met zorg en liefde uitgekozen, en dat is als klant te voelen. Van tassen tot broodtrommels, van toffe posters (bijvoorbeeld een enorme woordzoeker voor op de wcdeur) tot kaartjes voor alle gelegenheden, van (bullet) journals tot andere 'emotionele bagage': bij Natascha kun je voor alles terecht. En nog een hele nieuwe fijne tip: dankzij haar samenwerking met Hurby kun je nu in Haarlem en omstreken binnen één dag jouw bestelling (milieuvriendelijk) in huis hebben! Dus mocht je niet in de gelegenheid zijn om haar fysieke winkel te bezoeken, ga dan snel naar haar website. Oja, en vergeet dan ook niet om Natascha op social media te volgen zodat je op de hoogte blijft van het wisselende assortiment.

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Wat een geweldige service!

Ik wilde een cadeautje naar iemand sturen en Natascha heeft dit nog dezelfde dag geregeld, feestelijk verpakt en voorzien van mooie kaart. Fantastisch!

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Snel geleverd, prachtig ingepakt!

Onlangs een lunchbox besteld die ik (gratis!) kon laten inpakken. Mijn bestelling was, práchtig ingepakt, de volgende dag binnen. Erg goede ervaring!

Snelle verzending, leuk ingepakt

Bij whatsinabag is bestellen een feestje. Niet alleen gaat het bestelproces goed, ook je bestelling thuis ontvangen is super. Alles is goed verpakt (in cadeaupapier) en wordt snel geleverd met duidelijke communicatie hierover. Dikke vette aanrader.

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Plek waar ik altijd slaag voor leuke, mooie en bijzondere kadootjes om zelf mee te spelen of om weg

Mooie, leuke en bijzondere spulletjes. Aankopen worden met zorg en liefde ingepakt. Heb er al veel leuke en unieke spulletjes gekocht. Voor mezelf, maar om weg te geven als kadootjes.

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Veel van hetzelfde, maar nooit hetzelfde

In deze winkel vind je letterlijk vanalles wat je normaal in een tas tegen komt. Daarnaast kan je er ook veel decoratieve items vinden voor aan je muur, op je tafel, je kast of in je tas... Het assortiment bestaat veel uit dezelfde categorie, maar de producten wisselen zo vaak dat je elke keer weer je ogen uit kijkt als je binnen stapt (of de website bekijkt). Het enige nadeel is dus dat je favoriete product snel uitverkocht kan zijn, maar dat deze gelukkig aangevuld wordt met een ander tof product. Het is belachelijk hoe hoog de huren zijn in het centrum, want deze winkel verdient een mooi plekje in een centrale winkelstraat.

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Originele producten, zeer vriendelijke eigenaresse

Ik bestel hier regelmatig en elke keer heeft ze weer iets nieuws. Producten die niet elke winkel verkoopt. Natascha, de eigenaresse, beantwoordt al je vragen even snel en vriendelijk. Ook voor kadosuggesties kun je haar even berichten. Altijd even behulpzaam. Ook wordt je pakketje snel verzonden. Echt een winkel waar je met een gerust hart kunt bestellen!

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Mooie spulletjes waar veel zorg aan wordt besteed

Deze winkel verkoopt niet alleen een grote verzameling bijzondere spullen, ze worden ook met veel zorg en persoonlijke aandacht ingepakt en verzonden. De ene dag besteld en de volgende dag al ontvangen. Ook service en communicatie is snel en vriendelijk. Niet mijn eerste keer en ook zeker niet de laatste. Aanrader!

Gewoon top

Besteld en razendsnel geleverd. Leuke kaartjes bij de bestelling.

Super originele collectie

Ik zag een poster op Instagram en ik wilde er meteen 3. Ze verkoopt super leuke en originele cadeaus. Daarnaast had ik ze snel binnen.

• Wat mis je of wat kan er beter? N.v.t.

Altijd leuk! Goede service!

Natascha verkoopt leuke en gekke spullen, plaatst op social media scherpe teksten. Ik ben altijd heel blij met de bij Whatsinabag gekochte spullen!

Altijd persoonlijk én professioneel

Al jaren een vaste waarde in mijn online-aankopen en nog nooit teleurgesteld geweest. Topservice, vriendelijk, kwaliteitsproducten, steeds paraat met raad, leuk ingepakt en een origineel aanbod! Alles wat je kan wensen van een professionele winkel met een mooie persoonlijke toets! Aanrader!

Snel en probleemloos

De bestelling verliep geruisloos en ik werd prima (tijdig) geïnformeerd.

Over Whatsinabag.nl

What's in a Bag, de inhoud van je tas met een dubbele bodem en veel emotionele bagage. Retailtherapy