Feestvreugde verhogend!

Op een fantastische zomeravond vierden wij Ain Groot Feest. Ons feest voor het 75 jarig bestaan van het bedrijf en maar liefst 5 collega's die hun werkjubileum vierden. (1x40 en 4x 25 jaar in dienst). De foto's geven een mooi beeld van de geweldige feestavond. De paparazzi heeft zeer goed werk verricht. Echt een aanrader!

Tijdens ons Stark festival is er hier volop gebruik van gemaakt!

Super service!

Wij zijn ontzettend blij met de keuze voor Fotodoos met een fotospiegel op onze bruiloft. Onze gasten hebben zich er kostelijk mee vermaakt en er was de hele avond een gastheer die hielp en bij kon springen als er iets aan de hand was. Vooral de service was heel fijn tijdens de onzekerheid van afgelopen jaar. Daarnaast hebben wij er op de dag zelf geen omkijken naar gehad. De opbouw en afbouw ging geheel zelfstandig. Dat je de foto's meteen digitaal toegestuurd kon krijgen vonden wij ook geweldig! Dikke aanrader!

Gaaf aandenken, hilarische foto's en top service

Onze ervaring met fotodoos was heel erg goed! Er wordt goed met je meegedacht, je wordt erg goed geïnformeerd en voor onze bruiloft was de photobooth echt een aanwinst. Met het gastenboek erbij hebben we iets tastbaars met gave herinneringen vast kunnen leggen, gasten een leuk aandenken mee kunnen geven met een op maat gemaakt fotokader en veel plezier beleefd. Absoluut een aanrader!

Een hele leuke aanvulling op ons prachtige feest!!

Een hele leuke aanvulling op ons feest. Een tastbare herinnering voor ons, maar ook gaan alle gasten met leuke foto’s naar huis. We hebben er veel positieve reacties op gekregen!!

Ge-wel-dig

Het was echt een super toevoeging aan ons trouwfeest. De photobooth werd netjes voor ons klaar gezet en de man die erbij stond was echt ontzettend aardig! We hebben alles positief ervaren en raden dit zeker aan voor andere feesten. Al met al echt geweldig!

Mooie toevoeging tijdens de bruiloft!

Flexibel, antwoord snel op vragen, tijdens de avond van buiten naar binnen verplaatst maar dat was geen probleem, goede kwaliteit foto's, mooie kaderontwerp en gezellige host tijdens de avond.

Superleuke manier om foto's te maken!

De fotodoos stond op onze bruiloft. Op het moment zelf is het fantastisch om te zien hoe iedereen om de booth heen staat en serieuze maar ook hilarische foto's te maken. Ook achteraf is het erg leuk om alle foto's nog eens terug te zien! Voor een goed feestje of leuke gelegenheid zeker aan te raden! Wordt het nog leuker van!

Enorm genoten van de foto's!

Wat een leuke foto's van de gasten van onze bruiloft!! Heel leuk om te zien! Geeft toch een extra dimensie! Opbouw photobooth is helemaal zelfstandig gegaan en dankzij de host is alles helemaal tip top geregeld! Onze gasten vonden het erg leuk om digitaal de foto's te ontvangen die ze hadden gemaakt! Vol verbazing over de goede kwaliteit!

Beste Roca en Tobias, Wat een ontzettend toffe en blije review hebben jullie achtergelaten. Hier doen we het voor. We zijn blij te horen dat alles goed is verlopen tijdens de avond zelf. Nogmaals bedankt!

De fotodoos was een ontzettend groot succes! Hij was op een goede plek opgezet en zag er leuk uit in de zaal. Er is echt super veel gebruik van gemaakt en iedereen was enthousiast. Super leuk gastenboek aan overgehouden ook! Het enige wat mis ging, is dat we de fotodoos met host hadden geboekt. Degene die de fotodoos had opgezet was hier niet van op de hoogte, dus we hebben heel de avond geen host gehad... Gelukkig begreep iedereen wel hoe het werkt en heeft dat niet van de ervaring af gedaan.

Hoi Tina, Super bedankt voor je toffe review en heel fijn dat de avond goed is verlopen, ook zonder host. We gaan contact met je opnemen om te kijken wat er is misgegaan in de communicatie. Nogmaals dank!

Top ervaring en erg flexibel

Erg leuke avond, enthousiaste dame en lekker flexibel in de aanloop! Enige puntje van aandacht is dat het wat rommelig ging met de locatie vinden en opbouwen waardoor de foto booth iets te laat stond.

Hoi Anne, Super bedankt voor je review en goed te horen dat je met onze booth een leuke avond hebt gehad. Jammer dat de photobooth wel iets later startte, maar gelukkig is daarna alles vlekkeloos verlopen. Hopelijk tot een volgende keer!

Selfie spiegel een superleuke ervaring

Supersnel,goed geregeld,perfecte service.Topfotos en top medewerker

Hoi Ria, Heel erg bedankt voor je mooie beoordeling, hier doen we het voor! Hopelijk tot een volgende keer.

Super leuke ervaring!

Wij hebben gebruik gemaakt van de fotodoos met het personeelsfeest. Dit was een groot succes en werd goed ontvangen door iedereen. We hebben de leuke foto's als herinnering mee naar huis genomen! Daarnaast hebben we ook een back-up van de foto's gekregen die we konden delen met de afdeling, super tof! De service was goed, de informatie duidelijk en het personeel super vriendelijk! Mede dankzij de fotodoos was het een geslaagd feest! Bedankt :).

Hoi Tessa, Bedankt voor je mooie reactie en tof dat de booth goed is bevallen. We hopen jullie feest in de toekomst weer te mogen voorzien van een photobooth!

Hele leuke toevoeging bij een huwelijk!

Vriendelijk begeleiding. Leuke kerstgadgets. Top extraatje bij ons huwelijk! Aanrader!

Hoi Jeroen, Dank voor je reactie. Wat tof om te horen, daar doen we het voor! Hopelijk tot een volgende keer!

Werkte top, mooie foto's!

Werkte top, mooie foto's!

Geweldige service en klantvriendelijkheid

Wij hadden een aantal specifieke wensen en daar is direct op ingespeeld. De service is geweldig en er wordt tijdig met je geschakeld. Echt top!

Hoi Richelle, Hartelijk bedankt voor je mooie reactie. Wij zijn blij dat de service en photobooth zo goed zijn bevallen! Hopelijk tot een volgende keer.

Goeie service! Bij de boeking al goed geholpen en op de dag zelf ook!

Tijdens het boeken superservice, heel duidelijk en wat niet duidelijk was werd goed uitgelegd en meegedacht. Niels heeft me goed geholpen! Op de dag zelf hadden we Gijs om de boel op te bouwen en neer te zetten, hij bleef ook om uitleg te bieden aan onze gasten! mooie toevoeging op de dag!

Vriendelijke mensen en goed kwaliteit van de fotodoos

Vriendelijke mensen en goed kwaliteit van de fotodoos

Hoi Joanna, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat alles goed is verlopen en wellicht tot een volgende keer!

De service van tevoren was goed, mensen op locatie waren mega vriendelijk en het systeem werkte goed. :)

Wij waren erg tevreden! Goed mailcontact, snelle reacties! En op de avond een hele lieve vrouw die ons hielp. Ze was vriendelijk en goede communicatie naar onze ceremoniemeesters. Ze is zelfs nog terug gekomen omdat er teveel schaduw op de proeffoto's te zien waren. Dus heel tevreden en zijn erg blij dat we deze leuke aanvulling op onze avond hebben genomen!

Hoi Renate, Bedankt dat we met één van onze booths op jullie bruiloft aanwezig mochten zijn. Supertof om te horen dat alles zo goed is bevallen.

Een super aanvulling voor ons feest!

Het contact vooraf en tijdens de boeking verliep heel goed. De service was tevens heel goed. Alles werd netjes opgebouwd, en omdat het opbouwen een kleine vertraging had opgelopen, mochten we deze tijd inhalen, waardoor we de booth alsnog wat langer hadden. Iedereen was razend enthousiast over de booth, en het was een echte aanvulling voor ons feest. Al met al een echte aanrader!

Hoi Celine, Hartstikke bedankt voor je mooie beoordeling. Deze kunnen we weer in onze zak steken. Op naar het volgende feestje!

Halverwege waren de foto’s op binnen 15 minuten was er iemand terplaatse met een nieuwe set!!!

Hoi Roelof, Super bedankt voor je beoordeling! Balen dat de foto's even op waren, maar jullie uiteindelijk wel verder konden met foto's maken nadat er een nieuwe set kwam. Tot een volgende keer!

Het was fijn samenwerken!

De samenwerking verliep prettig en soepel. Snelle reacties op vragen. Op de dag van ons evenement zelf, was host Sjoerd een perfecte Fotodoos-ambassadeur: ruim op tijd aanwezig, een kalme rots in de branding, vriendelijk en behulpzaam. Bovendien pakte hij zijn rol ter plekke ook heel goed op door mensen actief aan te spreken.

Hoi Jaqcueline, Wat enorm fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent en ook zo positief bent over Sjoerd. Bedankt!

Leuk en goed geregeld

Goede communicatie en service

Super en een extra toevoeging aan een mooi feest

We hebben fotodoos als onderdeel van ons trouwfeest uitgenodigd en dit bleek een enorm succes! De support van de medewerker was perfect en we hebben, samen met de gasten, een mooi aandenken van een prachtige avond! Helaas was op het midden van de avond een tijdje de fotodoos kapot waardoor het foto maken een stop kreeg en niet alle gasten een foto hebben kunnen maken.

Bedankt voor je beoordeling, Joris. Wat tof om te horen dat het zo'n groot succes was en iedereen er veel lol aan heeft beleefd. Geniet van het mooie aandenken!