Leuke spontane kennismaking achter de rug met Rolf, eigenaar van de fotodoos. Dankjewel daarvoor. Mvg. Seth Leenman www.loyaltyride.nl

Een erg leuke, spontane en creatieve manier voor een gastenboek!

Wij hebben voor de feestavond van onze bruiloft voor Fotodoos gekozen omdat zij ook de mogelijkheid hadden om video opnames te maken. Het leek ons prachtig om, naast lachwekkende foto's, ook van die hilarische filmpjes van onze gasten te krijgen. Nou dat is gelukt hoor:) We hebben er echt enorm veel lol in gehad om alle foto's en filmpjes in de online omgeving terug te kijken. Het contact met Fotodoos was vooraf erg prettig. We konden zelf een kader voor om de fotostrips kiezen, maar Fotodoos deed daarin een hele leuke suggestie om het ontwerp van onze trouwkaart te gebruiken. De fotostrips zijn daardoor zo gaaf geworden! Op de avond zelf was een medewerker van Fotodoos aanwezig om het gebruik te begeleiden. We hebben hem zelf weinig gesproken maar hoorden hele positieve verhalen van onze gasten over hem. Hij had zelf leuke fotoprops bij zich die voor een leuke effecten zorgden op de foto's. We zijn super blij dat we Fotodoos hebben gekozen en zouden het zeker aan anderen aanbevelen!

Fantastisch!

Op ons trouwfeest was de photobooth van fotodoos echt een goede toevoeging. Veel plezier en veel mooie en vooral grappige foto’s. Alles was top geregeld! Heel erg bedankt!

Publiekstrekker!

Gegarandeerd hilarische foto’s. Uitgerust met een behulpzame, vrolijke host die ook zichzelf een cameo heeft gegeven in ons fotogastenboek. Gemakkelijk te bedienen, zelfs door feestgangers die net een glaasje teveel op hebben. Alles netjes op- en afgebouwd. Kan Fotodoos voor elk feest aanraden.

Geweldige toevoeging aan ons feest! Leuke begeleiding zodat iedereen zich liet fotograferen.

Op ons feest 'Cheers to 100 Years' (we werden allebei 50 jaar) was de Photobooth een geweldige toevoeging. Het was gezellig bij de stand; mede door de geweldige begeleider! Gelijk een fotostrip met drie foto's voor de gasten als aandenken en voor ons een leuk boek met naast de leuke fotostrips ook persoonlijke teksten.

Snelle service en goede kwaliteit foto's!

Voor ons 20jarig bedrijfsfeest hadden we een Modern Fotobooth ingehuurd. Het klaarzetten en bepalen van de juiste plek werd erg goed opgepakt. Tijdens de avond liep de fotobooth nog een keer vast, maar na 1 keer bellen had ik contact en werd de fotobooth op afstand gefixt, super goed! We zijn erg tevreden over fotodoos en zijn personeel!

Top !!

Top !!

Leuke toevoeging op onze BBQ!

De Fotodoos was een ontzettend leuke toevoeging op onze summer BBQ. Een leuke herinnering aan deze middag/avond!

Geweldige kwaliteit foto's en makkelijk in gebruik!

Fotodoos heeft onze bruiloft een extra feestelijke en vrolijke sfeer gegeven dankzij de enorme lol die wij en onze gasten hebben gehad met jullie Standaard Photo Booth set. Van het kleinste kindje tot de oudste opa, allemaal zijn ze op de foto geweest, en iedereen vond de fotostripjes die jullie gemaakt hebben naar het voorbeeld van onze trouwkaart ook heel erg mooi en leuk als herinnering! Bedankt voor jullie goede service, wij zullen fotodoos zeker aanbevelen aan vrienden (die nu allemaal ook zo'n leuke Photo Booth op hun feest willen natuurlijk)!

geweldig

Tijdens onze schoolreunie was het een feest om zo gemakkelijk allerlei kant en klare foto's te kunnen maken. Prima gewoon!

Fantastisch!

Was een mooie aanvulling voor onze bruiloft. Fijn contact van te voren, tijdens de bruiloft een goede professional die iedereen motiveerde. En wat een gave plaatjes! Was een groot succes!

Helemaal goed

Prima aanvulling voor ons personeelsfeest!

Fantastisch!

Nu voor de 2de keer op een feest en wederom fantastisch! Een aanrader! Edwin bedankt!

Super leuk!

Onze bruiloft gasten hebben ervan genoten!!! Zo erg, dat we papier moesten bijvullen. Via de noodlijn werden we goed geholpen. Via facetime nog wel! Top service We twijfelde heel erg of we geen photobooth wilde met personeel, maar dat was geen enkele probleem.

Perfecte en superleuke toevoeging op onze bruiloft!

Super om op ons bruiloftsfeest te hebben. Naast kletsen en dansen is was de fotodoos een leuke activiteit voor onze gasten! Gelijk konden de foto's worden gedrukt en dubbel gebruikt: één voor in het gastenboek en om mee naar huis te nemen als aandenken! 3 vliegen in 1 klap. Super! Enige tip: (duidelijker) op de site vermelden dat de fotodoos alleen binnrn mag staan. Wij hadden 'm in eerste instantie bedacht onder een parasol buiten maar dit kon dus niet. De plek nu was ook prima, maar was fijn geweest om van tevoren te weten. Al met al: supergave en leuke toevoeging! :)

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Mooie booth, onze gasten vonden het leuk.

we hadden de booth uiteindelijk tot 01:00 gehuurd maar dit is niet helemaal goed doorgekomen, om 23:00 werd er opgeruimd. Degene bij de booth leek het niet echt naar haar zin te hebben.

• Nazorg & Garantie

Goedemiddag, Bedankt voor je review. Fijn dat de gasten plezier hebben gehad van de photobooth! Wat vervelend dat de aangepaste tijden niet goed door zijn gekomen en dat de host het niet naar haar zin leek te hebben. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, een bruiloft is een feestje! :) We hopen dat jullie in ieder geval nog met veel plezier terugkijken naar de foto's! Fijne avond en wellicht tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Fotodoos

Pluspunten

Snelle service, alleen maar positieve reacties op de fotobooth.

Website werkte niet naar behoren, maar telefonisch alles kunnen oplossen.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

We waren ontzettend enthousiast en positief over de fotobooth. Zoals alle gasten. Echt een aanrader.

Was alleen jammer dat de fotobooth het pas een half uur nadat de gasten waren het deed ivm technische storingen.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

-Snelle communicatie en goed te bereiken; -Personaliseren goed mogelijk.

Jammer dat de host ons op onze eigen bruiloft niet even kwam begroeten of een handje kwam geven. We hebben hem eigenlijk niet gezien.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Erg goed en leuk geregeld! Ik was zelf erg laat met de aanvraag, maar fotodoos heeft alles in korte tijd alsnog geregeld.

Op de onlinegallerij doen niet alle foto's het goed. Er zijn ongeveer 10 foto's die bij aanklikken veranderen in foto's van andere mensen. Kan dit nog aangepast worden?

• Nazorg & Garantie

Hi Carlijn, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat alles in een korte tijd is geregeld en dat het een erg leuke dag was! Vervelend dat de online gallery niet goed werkt. Ik ga dit meteen doorsturen naar mijn collega en gaan via de mail contact met je opnemen zodra dit is verholpen. Mochten we in de toekomst nog iets voor jullie kunnen betekenen, horen we dat natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Team Fotodoos

• Afspraken nakomen

Pluspunten

- compleet pakket; geen omkijken naar opbouw en afbouw en ook gastenboek zit bij de prijs inbegrepen met de benodigde accessoires erbij! - snelle antwoorden op mail

Nee!

• Nazorg & Garantie

Hi Marij, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat het een erg leuke dag was en dat jullie tevreden zijn over onze service! Dit horen wij graag. Mochten we in de toekomst nog iets voor jullie kunnen betekenen, horen we dat natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Team Fotodoos

• Afspraken nakomen

Hi Niki, Bedankt voor je positieve review! Super leuk dat we hebben mogen bijdragen aan jullie grote dag. We wensen jullie nog veel plezier met de foto's en wie weet tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Fotodoos

Pluspunten

Alles wordt geregeld en heel de avond wordt het apparaat bijgevuld en in de gaten gehouden. Super foto's en gezellig personeel die een praatje maakt met de feestende gasten. Bij een volgende gelegenheid beste ik weer bij Fotodoos.nl !!

• Nazorg & Garantie

Hi Melissa, Dankjewel voor je positieve review! Wat fijn dat het zo'n succes was! Ik zag dat er lekker veel foto's zijn gemaakt, super leuk! We hopen jullie natuurlijk in de toekomst nog eens te voorzien van een photobooth! Met vriendelijke groet, Team Fotodoos

Over Fotodoos