Supersnel en goed geregeld. Topfotos top medewerker, top after service.

Fijn dat het allemaal goed is bevallen, Lianne. Bedankt voor je beoordeling!

Erg goede ervaring!

De service was heel flexibel en precies hoe wij het voor ons zagen! Iedereen was erg tevreden met de foto's en ook geen mankementen ervaren de gehele dag.

Super dat de gehele dag alles vlekkeloos is verlopen en het precies is gegaan, zoals jullie graag wilden. Daar doen we het voor! Graag tot een volgend event en bedankt voor de beoordeling, Joyce!

Top toevoeging op een personeelsfeest

De fotodoos was echt een toevoeging op ons feest. Alles was tevens netjes verzorgd! Top geregeld!

Hartstikke bedankt, Elbert. Goed te lezen dat alles fijn is verlopen en verzorgd was. Daar doen we het voor!

Super leuk met hilarische foto's

De photobooth zag er mooi en uitnodigend uit. Voorafgaand aan het feest geeft Fotodoos duidelijke instructies over de plek van de photobooth, dat was erg fijn. Alle gasten van de bruiloft vonden het geweldig en er werd veel gebruik van gemaakt. Daarnaast spoorde de medewerker mensen aan om zo leuk en grappig mogelijk op de foto te gaan! De kwaliteit van de foto's zijn goed en het gastenboek is een mooi aandenken! De fotodoos is een absolute aanrader voor een bruiloft

Dankjewel, Sabine! Goed om te lezen dat je zo tevreden bent met hoe het allemaal verlopen is.

Gebruik gemaakt van de Mirror. Fantastisch! Voor buitengebruik kan het wel wat lastig zijn als de zon erin staat. Het aftellen kun dan minder goed aflezen. Keurig op tijd om op te bouwen en ook om af te bouwen.

Bedankt voor de beoordeling. Hier doen we het voor! De Mirror is inderdaad een erg toffe booth, gelukkig beviel deze goed.

Fijn product maar slechte service!

We hebben genoten van de fotodoos, een erg leuke toevoeging aan het feest! Echter denk ik dat dit idee elders beter kan worden uitgevoerd: dame die het apparaat kwam installeren was nogal onvriendelijk en trok stipt optijd de stekker eruit (terwijl het feest uiteraard iets uitliep). Even in overleg gaan is altijd wel fijn! Ook na de afbouw is ze zonder gedag te zeggen er vandoor gegaan. Evengoed 3 sterren aangezien het concept ons erg beviel; evenals de uitstraling van het product en de kwaliteit was prima. Er zijn echter wel aardig wat verbeterpunten voor dit bedrijf!

Zeer leuke toevoeging voor ieder feest!!

Prettig contact met de organisatie en denken goed mee hoe je een persoonlijk tintje kan geven aan de kaders van de foto’s. Heldere afspraken en wat ze zeggen maken ze waar. Als je een feest geeft, hoef je hierom geen zorgen meer te maken! Erg prettig. Tijdige communicatie voor zowel schriftelijk als mondeling.

Behulpzaam en professioneel

Fotodoos is behulpzaam en denkt mee. Het digitale ontwerp voor de foto’s is professioneel gemaakt. Veel positieve reacties op het direct meekrijgen van zo’n persoonlijke foto.

Helemaal top!

Wij hebben echt heel veel plezier gehad met de fotobooth van fotodoos! Wat hebben we ontzettend gelachen en fantastische foto's van onze gasten in het gastenboek ontvangen! Ook de reacties van onze gasten over de booth waren ontzettend leuk. De medewerker die de hele avond bij de fotobooth heeft gestaan was ontzettend gezellig en heeft zeker bijgedragen aan het succes van onze booth! Niet alleen zou ik iedereen op zijn/haar bruiloft een fotobooth aanbevelen, maar zeker eentje van fotodoos!

Wat een geweldig aanvulling op ons feest!

Op ons 25 jarig huwelijksjubileum was ook Fotodoos aanwezig. Dit zorgde voor veel actie en grappige momenten. We hebben nu een leuk gastenboek als herinnering met foto's en leuke teksten en wensen van de gasten. Bij de fotodoos stond Sjoerd een enthousiaste leuke jongen die een geweldige klik had met de gasten! De website is erg duidelijk en er wordt snel en goed gereageerd als je contact zoekt. Afspraken worden correct nagekomen. Ik wil iedereen Fotodoos aanbevelen!

Echt geweldig!!!!

Het was allemaal ontzettend goed geregeld, fijn dat er iemand bij aanwezig is op de avond, makkelijk te boeken, supermooie "ouderwetse camera" op je feestje. ik vind dit echt de beste om te kiezen als je alle aanbieders naast elkaar legt,. iedereen bied net effe iets anders voor ons was deze compleet.

Leuke spontane kennismaking achter de rug met Rolf, eigenaar van de fotodoos. Dankjewel daarvoor. Mvg. Seth Leenman www.loyaltyride.nl

Een erg leuke, spontane en creatieve manier voor een gastenboek!

Wij hebben voor de feestavond van onze bruiloft voor Fotodoos gekozen omdat zij ook de mogelijkheid hadden om video opnames te maken. Het leek ons prachtig om, naast lachwekkende foto's, ook van die hilarische filmpjes van onze gasten te krijgen. Nou dat is gelukt hoor:) We hebben er echt enorm veel lol in gehad om alle foto's en filmpjes in de online omgeving terug te kijken. Het contact met Fotodoos was vooraf erg prettig. We konden zelf een kader voor om de fotostrips kiezen, maar Fotodoos deed daarin een hele leuke suggestie om het ontwerp van onze trouwkaart te gebruiken. De fotostrips zijn daardoor zo gaaf geworden! Op de avond zelf was een medewerker van Fotodoos aanwezig om het gebruik te begeleiden. We hebben hem zelf weinig gesproken maar hoorden hele positieve verhalen van onze gasten over hem. Hij had zelf leuke fotoprops bij zich die voor een leuke effecten zorgden op de foto's. We zijn super blij dat we Fotodoos hebben gekozen en zouden het zeker aan anderen aanbevelen!

Fantastisch!

Op ons trouwfeest was de photobooth van fotodoos echt een goede toevoeging. Veel plezier en veel mooie en vooral grappige foto’s. Alles was top geregeld! Heel erg bedankt!

Publiekstrekker!

Gegarandeerd hilarische foto’s. Uitgerust met een behulpzame, vrolijke host die ook zichzelf een cameo heeft gegeven in ons fotogastenboek. Gemakkelijk te bedienen, zelfs door feestgangers die net een glaasje teveel op hebben. Alles netjes op- en afgebouwd. Kan Fotodoos voor elk feest aanraden.

Geweldige toevoeging aan ons feest! Leuke begeleiding zodat iedereen zich liet fotograferen.

Op ons feest 'Cheers to 100 Years' (we werden allebei 50 jaar) was de Photobooth een geweldige toevoeging. Het was gezellig bij de stand; mede door de geweldige begeleider! Gelijk een fotostrip met drie foto's voor de gasten als aandenken en voor ons een leuk boek met naast de leuke fotostrips ook persoonlijke teksten.

Snelle service en goede kwaliteit foto's!

Voor ons 20jarig bedrijfsfeest hadden we een Modern Fotobooth ingehuurd. Het klaarzetten en bepalen van de juiste plek werd erg goed opgepakt. Tijdens de avond liep de fotobooth nog een keer vast, maar na 1 keer bellen had ik contact en werd de fotobooth op afstand gefixt, super goed! We zijn erg tevreden over fotodoos en zijn personeel!

Top !!

Top !!

Leuke toevoeging op onze BBQ!

De Fotodoos was een ontzettend leuke toevoeging op onze summer BBQ. Een leuke herinnering aan deze middag/avond!

Geweldige kwaliteit foto's en makkelijk in gebruik!

Fotodoos heeft onze bruiloft een extra feestelijke en vrolijke sfeer gegeven dankzij de enorme lol die wij en onze gasten hebben gehad met jullie Standaard Photo Booth set. Van het kleinste kindje tot de oudste opa, allemaal zijn ze op de foto geweest, en iedereen vond de fotostripjes die jullie gemaakt hebben naar het voorbeeld van onze trouwkaart ook heel erg mooi en leuk als herinnering! Bedankt voor jullie goede service, wij zullen fotodoos zeker aanbevelen aan vrienden (die nu allemaal ook zo'n leuke Photo Booth op hun feest willen natuurlijk)!

geweldig

Tijdens onze schoolreunie was het een feest om zo gemakkelijk allerlei kant en klare foto's te kunnen maken. Prima gewoon!

Fantastisch!

Was een mooie aanvulling voor onze bruiloft. Fijn contact van te voren, tijdens de bruiloft een goede professional die iedereen motiveerde. En wat een gave plaatjes! Was een groot succes!

Helemaal goed

Prima aanvulling voor ons personeelsfeest!

Fantastisch!

Nu voor de 2de keer op een feest en wederom fantastisch! Een aanrader! Edwin bedankt!

Super leuk!

Onze bruiloft gasten hebben ervan genoten!!! Zo erg, dat we papier moesten bijvullen. Via de noodlijn werden we goed geholpen. Via facetime nog wel! Top service We twijfelde heel erg of we geen photobooth wilde met personeel, maar dat was geen enkele probleem.