Perfecte en superleuke toevoeging op onze bruiloft!

Super om op ons bruiloftsfeest te hebben. Naast kletsen en dansen is was de fotodoos een leuke activiteit voor onze gasten! Gelijk konden de foto's worden gedrukt en dubbel gebruikt: één voor in het gastenboek en om mee naar huis te nemen als aandenken! 3 vliegen in 1 klap. Super! Enige tip: (duidelijker) op de site vermelden dat de fotodoos alleen binnrn mag staan. Wij hadden 'm in eerste instantie bedacht onder een parasol buiten maar dit kon dus niet. De plek nu was ook prima, maar was fijn geweest om van tevoren te weten. Al met al: supergave en leuke toevoeging! :)

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Mooie booth, onze gasten vonden het leuk.

we hadden de booth uiteindelijk tot 01:00 gehuurd maar dit is niet helemaal goed doorgekomen, om 23:00 werd er opgeruimd. Degene bij de booth leek het niet echt naar haar zin te hebben.

• Nazorg & Garantie

Goedemiddag, Bedankt voor je review. Fijn dat de gasten plezier hebben gehad van de photobooth! Wat vervelend dat de aangepaste tijden niet goed door zijn gekomen en dat de host het niet naar haar zin leek te hebben. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, een bruiloft is een feestje! :) We hopen dat jullie in ieder geval nog met veel plezier terugkijken naar de foto's! Fijne avond en wellicht tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Fotodoos

Pluspunten

Snelle service, alleen maar positieve reacties op de fotobooth.

Website werkte niet naar behoren, maar telefonisch alles kunnen oplossen.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

We waren ontzettend enthousiast en positief over de fotobooth. Zoals alle gasten. Echt een aanrader.

Was alleen jammer dat de fotobooth het pas een half uur nadat de gasten waren het deed ivm technische storingen.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

-Snelle communicatie en goed te bereiken; -Personaliseren goed mogelijk.

Jammer dat de host ons op onze eigen bruiloft niet even kwam begroeten of een handje kwam geven. We hebben hem eigenlijk niet gezien.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Erg goed en leuk geregeld! Ik was zelf erg laat met de aanvraag, maar fotodoos heeft alles in korte tijd alsnog geregeld.

Op de onlinegallerij doen niet alle foto's het goed. Er zijn ongeveer 10 foto's die bij aanklikken veranderen in foto's van andere mensen. Kan dit nog aangepast worden?

• Nazorg & Garantie

Hi Carlijn, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat alles in een korte tijd is geregeld en dat het een erg leuke dag was! Vervelend dat de online gallery niet goed werkt. Ik ga dit meteen doorsturen naar mijn collega en gaan via de mail contact met je opnemen zodra dit is verholpen. Mochten we in de toekomst nog iets voor jullie kunnen betekenen, horen we dat natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Team Fotodoos

• Afspraken nakomen

Pluspunten

- compleet pakket; geen omkijken naar opbouw en afbouw en ook gastenboek zit bij de prijs inbegrepen met de benodigde accessoires erbij! - snelle antwoorden op mail

Nee!

• Nazorg & Garantie

Hi Marij, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat het een erg leuke dag was en dat jullie tevreden zijn over onze service! Dit horen wij graag. Mochten we in de toekomst nog iets voor jullie kunnen betekenen, horen we dat natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Team Fotodoos

• Afspraken nakomen

Hi Niki, Bedankt voor je positieve review! Super leuk dat we hebben mogen bijdragen aan jullie grote dag. We wensen jullie nog veel plezier met de foto's en wie weet tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Fotodoos

Pluspunten

Alles wordt geregeld en heel de avond wordt het apparaat bijgevuld en in de gaten gehouden. Super foto's en gezellig personeel die een praatje maakt met de feestende gasten. Bij een volgende gelegenheid beste ik weer bij Fotodoos.nl !!

• Nazorg & Garantie

Hi Melissa, Dankjewel voor je positieve review! Wat fijn dat het zo'n succes was! Ik zag dat er lekker veel foto's zijn gemaakt, super leuk! We hopen jullie natuurlijk in de toekomst nog eens te voorzien van een photobooth! Met vriendelijke groet, Team Fotodoos

Pluspunten

Vanaf het begin van de boeking was er contact over de gewenste fotodoos, het ontwerpen van het fotokader en over de achtergronden. Het fotokader is perfect ontworpen volgens onze wensen. Toen een dag van te voren bleek dat ik voor de verkeerde datum had geboekt werd dit ook meteen opgelost. Onze middag/avond zelf was een groot succes. De begeleiding door Jeroen was positief, leuk en professioneel. Hij maakte leuk contact met zowel leerlingen, ouders als collega's en legde duidelijk uit wat de bedoeling was. We hebben onze nieuwe leerlingen (en collega's) een hele leuke herinnering mee kunnen geven aan de open dag. Een groot succes!

Het zou handig zijn als mensen konden kiezen welke van de 3 foto's ze wilden printen, de eerste foto is vaak toch even wennen. Sommige gifjes werden wel geupload op facebook, andere niet. Het zou fijn zijn als ze daar allemaal meteen in kwamen. Het gastenboek mag wat ons betreft optioneel tegen meerprijs zijn. Per foto een dubbele afdruk mogelijk zou ook fijn zijn!

• Afspraken nakomen

Goedemiddag, Bedankt voor je super positieve review! Fijn om te horen dat de middag/avond een groot succes was en dat ze een hele leuke herinnering aan de open dag hebben. Dit is ook de bedoeling natuurlijk! Het is niet fijn als een paar gifjes niet geupload werden op Facebook en de rest wel. Dit is een software matig probleem waar Fotodoos jammer genoeg niks aan kan doen, omdat het niet onze eigen software is. De overige verbeter punten nemen wij mee. Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dat natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Team Fotodoos

Pluspunten

Het is makkelijk online te regelen, er zijn veel mogelijkheden, alles keurig optijd klaar en een goeie vent bij de photobooth als begeleiding!

Na het ontvangen van het ontwerp van de fotostrip zagen we dat het ontwerp van de trouwuitnodiging niet echt netjes was doorgevoerd, dus hebben we het na overleg zelf verzorgd. Helaas kwamen we er op de dag zelf achter dat alsnog het eerste ontwerp is aangehouden. Dan is het toch al te laat en het doet niks af aan de feestvreugde, maar dit is wel een slim controlepunt voor Fotodoos.

• Afspraken nakomen

Hi Paul & Claire, Bedankt voor je positieve review. Dat alles keurig op tijd klaar is en goede begeleiding! Vervelend dat het niet goed is gegaan met het ontwerp. we hebben dit meegenomen en zorgen ervoor dat die de volgende keer in orde is! Gelukkig heeft dat feestvreugde niet ondergedaan. Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dat natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Team Fotodoos

• Nazorg & Garantie

Goedemiddag, Bedankt voor je super positieve review! Wat fijn dat jullie z'n geslaagde avond hebben gehad, Veel plezier met alle foto's! hopelijk tot een volgende keer! Team Fotodoos

Pluspunten

Goede service!

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Super mooie foto's en alles zoals afgesproken! Ik heb een top feestje gehad en de 'grappige" foto's in het gastenboek zorgen ervoor dat ik nog heel lang na kan genieten.

Wij hebben nu alles via de email gecommuniceerd wat op zich allemaal prima is verlopen maar een telefoontje 1 à 2 dagen voor de afspraak zou ik persoonlijk wel prettig hebben gevonden. Dan heb je wat meer het idee dat alles goed is gegaan. Ik heb het nu afgewacht en alles is gelukkig goed gegaan, maar dat is een tip!

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

zeer goede communicatie

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Snel contact, makkelijk schakelen. Mooie print om de foto toegevoegd. De aankomst en opzetten van de booth was keurig op tijd. Personeel (Roel) op locatie was beleefd, gezellig en super behulpzaam. Aanrader dus!

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Wow! Wat hebben jullie je zaakjes goed voor elkaar. En wat een topper hebben jullie meegestuurd naar de SkannAwards in Amersfoort. Janine was super gezellig en flexibel. Wat ons betreft volgend jaar weer!

NVT

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Een aanrader! Heel goed verzorgd (op tijd aanwezig, mooie plek op de feestlocatie uitgekozen) met een heel leuke begeleidster die er de hele tijd bij bleef en onze gasten begeleidde. Van de foto's wordt één printje in het gastenboek geplakt en één zelfde printje krijgen de gefotografeerden zelf mee. Alle foto's ook nog op USB-stick meegekregen.

Geen!

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Super leuke avond gehad!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring