Pluspunten

Gede service, communicatie. Prima hulp van vriendelijkemedewerker.

N.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

erg leuk initiatief, Makkelijk georganiseerd. dat was fijn

collega van fotodoos had van mij wat enthousiaster mogen zijn om mensen naar de mirror toe te trekken. Het was niet echt een 'partymaker'. Daarnaast vond ik de mirror ontzettend langzaam. Mensen stonden lang te wachten, dat is echt jammer

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Ongelofelijk professioneel en super bedrijf! Enorm genoten van de photobooth op onze feest avond en echt super netjes, optijd, goede communicatie en ze hadden een super gozer gestuurd om ons de hele avond te helpen. Fantastisch! Elke cent waard op je feest!

Geen , echt totaal geen opmerking.

• Nazorg & Garantie

Bedankt voor je fantastische review! Wat fijn dat we zo'n mooie bijdrage hebben kunnen leveren aan het feest! Ik heb het compliment doorgegeven aan Kai! Veel plezier nog met de foto's en hopelijk tot een volgende keer! Team Fotodoos

Pluspunten

Prima service en leuke activiteit voor een bedrijfsfeest.

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede kwaliteit foto’s, leuke attributen, mooie stijl van de karten gemaakt

Op tijd komen. Jullie waren door het vergeten van onderdelen 45min te laat met het starten van de foto’s...

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Booth zelf was erg leuk! mensen vonden het super leuk om te doen!! Communicatie rondom feest was erg goed, opmaak van afdruk erg leuk.

Medewerker was te laat, moest nog opbouwen terwijl het feest al begon. Daarnaast gaf ze aan te moeten leren en wou ze niet de hele avond aanwezig zijn bij de booth. USB niet gelijk gekregen dit lukte niet?

• Nazorg & Garantie

Goedemorgen! Bedankt voor de positieve review. Mochten we in de toekomst nog iets voor jullie kunnen betekenen, horen we dat natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Charley Fotodoos

Pluspunten

Superleuk!

• Nazorg & Garantie

Goedemorgen Dagmar, Bedankt voor je super positieve review! Wat fijn dat jullie zo'n geslaagde avond hebben gehad en dat wij daar aan hebben kunnen bijdragen :) Veel plezier met alle foto's! Charley Fotodoos

• Afspraken nakomen

Goedemiddag, Bedankt voor je review! Wat fijn dat je zo positief bent over onze service. We horen vaker dat de prijs wat hoog ligt, we nemen het mee. Fijne dag nog! Met vriendelijke groet, Charley Fotodoos

Pluspunten

Leuk persoonlijk ontwerp van de foto strip, leuke host, mooie fotobooth en gastenboek, geeft een extra leuk tintje aan het feest en super dat we nu alle foto's digitaal hebben!

Helaas ging de fotobooth tijdens de feestavond even kapot, gelukkig deed hij het later op de avond wel weer

• Afspraken nakomen

Hi Daniëlle, Dankjewel voor je positieve review! :) Dat vinden we erg fijn! Goed om te horen dat je zo enthousiast bent. Ook bedankt voor je verbeterpunt. Vervelend dat de booth een storing heeft gehad. Gelukkig heeft de host dat kunnen oplossen en hebben jullie nog meer leuke foto's kunnen maken! Met vriendelijke groet, Charley Fotodoos

• Nazorg & Garantie

Goedemorgen, Bedankt voor je review! We waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te plaatsen! Wat fijn om te zien dat je zo positief bent over hoe de communicatie is verlopen. Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dat natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Charley Fotodoos

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Voorbereiding en vormgeving was perfect. We waren zeer tevreden over de uitstraling van de foto’s doordat onze trouwkaart erin verwerkt was. Concept vonden wij en onze gasten zeer geslaagd, ze waren er niet bij weg te slaan.

De gastheer had geen actieve houding op onze bruiloft. Wij kunnen ons voorstellen dat dit ook kwam door aangeschoten gasten die zeer actief foto’s aan het maken waren maar daardoor zijn er heel veel gasten niet op de foto gekomen en onze gastenboeken zijn glazen bier over heen gevallen. De gastheer zat op zijn telefoon en we hoorden van onze gasten dat hij het helemaal gehad had aan het einde. Daarnaast zei hij bij het geven van de sticks met foto’s ik weet niet of ze het doen kijk maar even. Of iets in die trand dat kregen we terug van onze ceremoniemeesters. Voorbereiding was super alleen over de gastheer zijn we minder enthousiast. Ook doordat de herinnering het gastenboek niet compleet en enigsinds er slecht uitziet door lege foto’s alleen 1e plaatje van de drie gevuld en natuurlijk de bierschade. Hij had hier niet alles aan kunnen doen maar wellicht een beetje.

• Nazorg & Garantie

Goedemiddag Doeke, Bedankt voor je review en feedback! We waarderen het enorm. We kijken altijd hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren. Wat fijn dat jullie tevreden waren over de voorbereiding en de vormgeving van het fotokader! En natuurlijk vinden we het erg leuk om te horen dat de gasten zo enthousiast werden van de photobooth! Hoewel het soms lastig is om aangeschoten mensen in toom te houden, verwachten wij wel van onze medewerkers dat zij een professionele houding houden t.o.v. de gasten. Op je telefoon zitten en geërgerd reageren vallen daar niet onder. We zullen dit voorleggen aan de medewerker in kwestie! We hopen dat jullie toch kunnen terugkijken op een geslaagde avond! Met vriendelijke groet, Charley Fotodoos

Pluspunten

Er werd vooraf goed meegedacht over een design voor de fotostrips. De avond zelf was perfect. De doos werd opgezet, ingesteld en aan het einde van de avond weer ingepakt en opgeruimd zonder dat wij er naar hoefden om te kijken. Verliep allemaal vlekkeloos, en de dag na ons huwelijk hebben we ons heel goed vermaakt met het bekijken van alle foto's!

• Nazorg & Garantie

Hi Anne, Super bedankt voor je positieve review! Dat waarderen we enorm. Wat fijn dat jullie zo'n geslaagde avond hebben gehad en dat alles vlekkeloos is verlopen. We wensen jullie veel geluk samen! Met vriendelijke groet, Charley Fotodoos

Pluspunten

Service was top! Begeleiding op locatie super. Overall hele fijne service, ook lekker snel geholpen

Prijs/kwaliteit relatief duur

• Nazorg & Garantie

Goedemiddag, Bedankt voor je positieve review! Fijn dat jullie zo tevreden zijn over de service en begeleiding. Ook bedankt voor het verbeterpunt, dit is iets waar we vaker feedback op krijgen. We nemen dit mee in de ontwikkeling van nieuwe (meer budget vriendelijke) photobooths! Mochten we in de toekomst nog iets voor jullie kunnen betekenen, horen we dat natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Charley Fotodoos

• Nazorg & Garantie

Goedemorgen, Bedankt voor jullie positieve review! We hopen dat iedereen een geslaagde avond heeft gehad tijdens de Ladies Night. Mogen we in de toekomst nog iets voor jullie kunnen betekenen, dan horen we dat natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Charley Fotodoos

Pluspunten

Ik ben super blij dat jullie heb gehuurd!

• Nazorg & Garantie

Hi Denise, Bedankt voor je positieve review! Wat fijn dat je zo tevreden bent en blij bent dat je onze photobooth hebt gehuurd. Daar worden wij ook weer blij van :) Veel plezier met alle foto's en wellicht tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Charley Fotodoos

Pluspunten

Super mooie aanvulling op het avondfeest tijdens onze bruiloft!

• Nazorg & Garantie

Hi Astrid, Bedankt voor je positieve review! We zijn heel blij dat we hebben mogen bijdragen aan jullie bruiloft. Veel geluk in de toekomst en wellicht tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Charley Fotodoos

Pluspunten

Duidelijke en heldere communicatie. Reageren snel op vragen.

Met de persoon op locatie om halverwege te switchen van green screen naar witte achtergrond. Dit is niet gebeurd. Zelf helaas op de avond geen tijd gehad om dit in de gaten te houden, waardoor ik hem ook niet kon helpen herinneren.

• Afspraken nakomen

Hi Iris, Bedankt voor je positieve review. Wat fijn dat je de communicatie duidelijk en helder vond, daar streven we altijd naar! Bedankt ook voor je feedback. Dit nemen we natuurlijk mee. Mochten we in de toekomst nog iets voor jullie kunnen betekenen, dan horen we dat graag! Met vriendelijke groet, Charley Fotodoos

Pluspunten

Het product is top, goede communicatie voorafgaand en tijdens het event (bruiloft), goede service bij het maken van de foto’s. Het onbeperkt printen is ook super!

Enkel de prijs is minder optimaal. Wel mooi totaalpakket om te bestellen (met de achtergrond, gastenboek ed)

• Nazorg & Garantie

Goedemorgen Noortje, Bedankt voor je enthousiaste en positieve review! We willen je bedanken voor het boeken van een photobooth bij Fotodoos. Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dat uiteraard graag! Met vriendelijke groet, Charley Fotodoos

Pluspunten

Communicatie verliep via email. Werkte perfect. Men antwoord snel. Alles geleverd zoals besproken. De Fotodoos ingezet op ons huwelijk. Was echt een publiekstrekker. We waren ontzettend blij dat we dit hebben gedaan ipv een fotograaf. Op enig moment deed het apparaat het even niet. Dit werd snel hersteld door de werknemer van de fotodoos. Enkele foto's zijn daardoor minder goed belicht (slechts een stuk of 8 van de 472). De foto's zijn van goede kwaliteit.

Ik denk dat voor de prijs er wel wat meer props bij hadden mogen zitten. Wil je die dan moet je daar toch een aardig bedrag voor betalen.

• Afspraken nakomen

Goedemorgen Bas, Bedankt voor je positieve review! Wat fijn dat je zo tevreden bent over het verloop van de avond. We nemen je opmerking over de props mee. We kijken altijd hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren en je feedback is daarin zeer waardevol! Met vriendelijke groet, Charley Fotodoos

Pluspunten

Duidelijke communicatie, fotodoos en medewerker waren ook netjes op tijd op locatie. Kregen na afloop direct al de USB stick met foto's mee.

• Nazorg & Garantie

Goedemiddag, Bedankt voor je positieve review! We horen het graag, mochten we in de toekomst nog eens iets voor jullie kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Charley Fotodoos

• Nazorg & Garantie

Goedemorgen, Bedankt voor je positieve review! Bedankt voor de leuke avond en dat we hebben kunnen bijdragen aan jullie feest. Mochten we in de toekomst nog iets voor jullie kunnen betekenen, horen we dat natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Charley Fotodoos

• Nazorg & Garantie

Goedemorgen, Bedankt voor jullie positieve review. We hopen dat jullie veel plezier hebben gehad van onze photobooth! Mochten we in de toekomst nog eens iets voor jullie kunnen betekenen, dan horen we dat natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Charley Fotodoos

Kalmarweg 1414 9723JG Groningen