Pluspunten

Vantevoren goed contact over ontwerp fotostrip, deze werd volgens onze wensen aangepast. Medewerker op de avond zelf kwam keurig op tijd, was netjes gekleed en erg vriendelijk. De partyprops voor op de foto waren van goede kwaliteit. Nadien hebben we alle foto’s die gemaakt zijn gekregen.

Geen.

• Afspraken nakomen

Goedemorgen, Bedankt voor je positieve review! Wat fijn dat jullie zo enthousiast zijn over onze diensten. Ik zal het aan onze medewerker doorgeven! Mochten we in de toekomst nog iets voor jullie kunnen betekenen, horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Charley Fotodoos

Pluspunten

Prachtige toevoeging aan ons feest!!

Extra gastenboek meenemen. Die van ons was te vroeg vol. :)

• Afspraken nakomen

Hi Sabrina, Bedankt voor je positieve review! Wat fijn dat we hebben kunnen bijdragen aan jullie feest! En leuk dat mensen zo enthousiast waren dat het gastenboek zo snel vol was. We gaan het meenemen! Met vriendelijke groet, Charley Fotodoos

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Er kon op korte termijn nog een fotodoos besteld worden en de achtergrond werd ook erg goed geregeld. Telefonisch goed bereikbaar, vriendelijk en flexibel aan de telefoon.

Het meisje dat de fotodoos kwam brengen was erg lastig qua communicatie. Ze was erg verlegen of ze had er echt geen zin in. Ik had het gevoel dat ze echt de tijd aan het uitzitten was. Misschien leuker om iemand neer te zetten die wat enthousiaster is. Het is tenslotte een feestje waar de fotodoos staat ;)

• Nazorg & Garantie

Hi Fiona, Bedankt voor je review. We waarderen je feedback zeer! Het was leuk dat we jullie op zo'n korte termijn konden voorzien van een photobooth. Jammer dat je verwachtingen met betrekking tot onze medewerker niet waar werden gemaakt. Het is inderdaad de bedoeling dat onze medewerker enthousiast bij de booth staat en mensen motiveert om leuk op de foto te gaan. We gaan dit met haar bespreken! Ondanks dat hopen we in de toekomst nog eens te kunnen samenwerken! Met vriendelijke groet, Charley Fotodoos

Pluspunten

Vriendelijk, Gezellig, Professioneel, Verzorgd, kortom een geweldige aanbeveling voor een avond met een feest en vele herinneringen door de foto´s die er gemaakt zijn.

• Nazorg & Garantie

Hi Lee en Cyriel, Bedankt voor jullie positieve review! Wat fijn dat jullie zo'n geslaagde avond hebben gehad! Dat vinden we ontzettend leuk om te horen. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Charley Fotodoos

Pluspunten

Goede service, alles was snel geregeld

De begeleider van de fotobooth kon deze niet in zijn eentje op en af bouwen. Hiervoor moesten wij helpen. Aangezien dit niet was aangegeven had ik daar niemand op ingepland en was de fotobooth iets te laat klaar.

• Nazorg & Garantie

Hi Nándor, Bedankt voor je review. Dat waarderen we enorm. Ook bedankt voor je verbeterpunt. Het is inderdaad lastig om de Square in je eentje op te bouwen. Vaak is er op locatie wel iemand aanwezig die een handje kan helpen. Het was inderdaad misschien handiger geweest om dit van tevoren duidelijker te communiceren. Ik neem je feedback zeker mee! Mochten we in de toekomst nog iets voor jullie kunnen betekenen, horen we dat natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Charley Fotodoos

Pluspunten

Zeer punctueel en de jongen die er de hele avond bij was zag er netjes en verzorgd uit!

Hi Simone, Bedankt voor je review! Dat waarderen we enorm! Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, horen we dat natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Charley Fotodoos

Pluspunten

Goede, heldere communicatie, super personeel

• Nazorg & Garantie

Goedemorgen, Bedankt voor je positieve review! Dat waarderen we enorm. Mochten we in de toekomst nog eens wat voor jullie kunnen betekenen, horen we dat natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Charley Fotodoos

• Afspraken nakomen

Hi Marco, Bedankt voor je positieve revieuw! We hopen dat jullie een geslaagde avond hebben gehad met onze photobooth. Wellicht tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Charley Fotodoos

• Nazorg & Garantie

Bedankt voor jullie review! We hopen dat jullie een fijne avond hebben gehad met onze photobooth! Wellicht tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Charley Fotodoos

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goed materiaal en leuke print-outs

Bij bruiloft wordt gastenboek meegenomen, heel goed. Vervolgens wordt er niets met het boek gedaan en het personeel betrekt mensen er ook niet bij.

• Communicatie

Dag Tim, Bedankt voor je review! Fijn dat je tevreden was over het materiaal en de prints. Wat vervelend dat je verwachtingen rondom onze medewerker niet waar werden gemaakt. Wij motiveren onze medewerkers altijd om mensen te enthousiasmeren om op de foto te gaan. Het inplakken van de foto's in het gastenboek doen de gasten in principe zelf, maar onze medewerker zou de gasten hier wel op moeten wijzen. We zullen onze medewerker hier op aanspreken. Ik hoop dat jullie desondanks toch een leuke avond hebben gehad met onze photobooth! Met vriendelijke groet, Charley Fotodoos

Pluspunten

Erg goed, strak, doen wat ze beloven :)

De kleur van de print was anders dan ontworpen. Maar verder niet erg, de tekst was goed :)

• Nazorg & Garantie

Hi Vera, Bedankt voor je positieve beoordeling! Het kan inderdaad zijn dat de kleur op de print er iets anders uitziet dan op een beeldscherm, vanwege de kalibratie van het scherm/de printer. Gelukkig heeft dit niet te veel invloed gehad! Heel erg bedankt voor het vertrouwen en wellicht tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Charley Fotodoos

• Nazorg & Garantie

Dag Kees, Bedankt voor je positieve review! Mochten we in de toekomst nog iets voor jullie kunnen betekenen, horen we het graag! Met vriendelijke groet, Charley Fotodoos

Pluspunten

Apparatuur en voorzieningen zijn uitstekend in orde. Goede communicatie en stipt nakomen van afspraken. Gasten waren erg enthousiast.

Wanneer je iemand stuurt die representatief moet zijn voor het bedrijf, let dan op dat die geen zichtbare zuigzoen in z'n nek heeft.

• Nazorg & Garantie

Dag Theo, Bedankt voor je review! Goed om te horen dat alles in orde was. Bedankt ook voor je verbeterpunt. We hebben onze medewerker hier uiteraard op aangesproken. Mochten we in de toekomst nog iets voor jullie kunnen betekenen, horen we dat graag! Met vriendelijke groet, Charley Fotodoos

Pluspunten

Goed geregeld allemaal, hele nette communicatie en wat een toppertje is Gert Jan!

geen

• Nazorg & Garantie

Hi Marco, Bedankt voor je enorm positieve review! Erg fijn om te horen. Ik heb het compliment uiteraard doorgegeven aan Gert Jan! We hopen jullie natuurlijk in de toekomst nog eens te kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Charley Fotodoos

Pluspunten

Wij hebben een super avond gehad mede dankzij Fotodoos! Met een leuke herinnering!

• Nazorg & Garantie

Hi Mayke, Bedankt voor je positieve beoordeling! Wat fijn dat jullie een super avond hebben gehad! Mochten we in de toekomst nog iets voor jullie kunnen betekenen, dan staan we natuurlijk voor jullie klaar. Met vriendelijke groet, Charley Fotodoos

• Nazorg & Garantie

Hi Rik, Bedankt voor je positieve review! We hopen jullie in de toekomst nog eens te kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Charley

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk: zijn goed en snel bereikbaar. Afstemming gaat goed.

De photobooth was niet heel stevig, dus hij moest tegen een muur aan. Dat was jammer want daardoor viel hij minder op.

• Afspraken nakomen

Hi, Bedankt voor je feedback en je positieve woorden! We gaan kijken of we de photobooth kunnen verstevigen, zodat deze ook zelfstandig stevig kan staan. We hopen jullie in de toekomst nog eens te kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Charley

• Afspraken nakomen

Hi, Bedankt voor je review. We hopen jullie in de toekomst nog eens te kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Charley

Pluspunten

Leuk idee en enthousiaste bediening

Een week voordat het feest begint telefonisch contact opnemen om de afspraken even te checken. Bereikbaar zijn op zaterdag. Wij hadden op zaterdag een feest, maar konden niemand bereiken. Best lastig..

• Nazorg & Garantie

Hi Jan, Wat jammer dat je ons niet te pakken kreeg. Ons kantoor is inderdaad gesloten vanaf vrijdagavond 17:00 uur. Op werkdagen zijn wij bereikbaar via de mail en telefoon, daarna worden alle telefoontjes mobiel doorgeschakeld voor noodgevallen. We vatten jouw feedback serieus op en zullen ook zeker nadenken over hoe we deze situaties kunnen voorkomen. In de tussentijd zijn onze medewerkers het aanspreekpunt tijdens de boekingen. We hopen je een volgende boeking weer te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Paula

Pluspunten

De medewerker die op de avond zelf aanwezig was, was echt grandioos. Deed leuk mee met de gasten. Echt top. De fotodoos was echt een groot succes op ons feest. Zeker een aanrader. Bij twijfel altijd doen!

Geen

• Nazorg & Garantie

Hi Jowannie, Bedankt voor je mooie review, fijn om te horen dat je zo enthousiast bent. We hopen je in de toekomst nogmaals te kunnen helpen. Ook hebben we doorgegeven aan de medewerker dat jij erg tevreden bent. Bedankt hiervoor! Met vriendelijke groet, Paula

Pluspunten

Leuk personeel, erg bereid mee te helpen en te denken.

Betere voorwaarden met betrekking tot parkeren van de auto die wordt meegenomen en het eten/drinken van de werknemers. Als dit vooraf duidelijk is voorkomt dat verwarring op een moment dat het eigenlijk al erg druk is.

• Nazorg & Garantie

Hi Amy, Bedankt voor jouw review, je feedback is erg welkom! We zijn blij dat je enthousiast bent over onze photobooth en zullen in het vervolg meer letten op het maken van afspraken wat betreft het parkeren en het nemen van pauzes. We hopen jullie in de toekomst nogmaals te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Paula

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Vriendelijk personeel, de fotobooth was een groot succes, onze gasten waren enthousiast!

Interne communicatie: misschien goed om van te voren onderling te communiceren wat de wensen zijn voor elk bedrijf. Zo merkte ik dat ik in mijn mailcontact vooraf meerdere keren moest herhalen dat we voor een greenscreen en facebook live upload hadden gekozen, waardoor het leek alsof dit onderling niet doorgegeven werd. Op ons evenement zelf was het nog steeds niet duidelijk dat we voor een facebook live upload hadden gekozen, waardoor dit ter plekke geregeld moest worden en hierdoor helaas veel tijd verloren ging. Ook was er op onze eerste Open Dag op 26 februari een probleem met een stekker die het niet deed, waardoor het extra lang duurde voordat we waren opgestart. Daarnaast waren de medewerkers beide keren later aanwezig dan afgesproken, wat bij ons eerste evenement dus problemen opleverde in combinatie met de stekker en de facebook live upload die het niet deed. Toen alles het eenmaal deed was het super!

• Afspraken nakomen

Hi Ayla, Bedankt voor jouw feedback, deze is erg welkom. We vinden het erg jammer dat er wat slordigheidsfoutjes kwamen kijken bij het voorbereiden en uitvoeren van jullie boeking. We zullen hier in het vervolg beter op letten, net als de stiptheid van onze medewerkers. Fijn dat jullie nog steeds enthousiast zijn over het gebruiken van de photobooth en we hopen jullie in de toekomst nogmaals te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Paula

Pluspunten

Heldere communicatie, werkt goed.

• Afspraken nakomen

Goedemiddag, Bedankt voor jouw beoordeling. We hopen je bij een volgende boeking net zo goed te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Paula

Pluspunten

Fotodoos zat geweldig in elkaar. Makkelijk in gebruik. Foto's waren snel klaar. Kregen direct alle foto's op een ubs-stick mee. Doordat de fotodoos te laat kwam, is wel de persoon die bij de doos stond langer gebleven, zonder dat daar überhaupt iets over was overlegd. Ontwerp van fotokader was snel, mooi en passend bij de kaart die wij hadden aangeleverd.

Fotodoos kwam meer dan een uur te laat aan. (wat wel netjes doorgegeven was) Betaald voor videomogelijkheden, maar dit was kapot. Niemand heeft daardoor op de bruiloft een filmpje kunnen inspreken, wat we heel erg jammer vonden. Hierover zou nog contact met ons worden opgenomen, maar dat is nog niet gebeurd.

• Afspraken nakomen

Hi Rob, Bedankt voor je review, jouw feedback is erg welkom. Wat jammer om te horen dat de videofunctie het niet deed! De booth was vantevoren opgebouwd en de videofunctie werkte naar behoren. Tijdens het opnieuw instellen van de booth werkte de videofunctie helaas niet. Inmiddels hebben we nieuwe video apparatuur aangeschaft, zodat dit in het vervolg niet meer zal gebeuren. We hopen je op een volgende boeking (met videofunctie) te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Paula

Pluspunten

Nemen proactief contact met je op

nvt

• Nazorg & Garantie

Hi Angela, Bedankt voor je fijne review! We hopen op een volgende boeking je weer net zo goed te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Paula

Kalmarweg 1414

9723JG Groningen