Wellicht had ik nogal wat "beginnersvragen", maar direct geholpen en veel wijzer geworden

Uitstekende dienstverlening

Firm24 is gewoon top. Ze staan altijd tot uw dienst.

super snel en goed geregeld

oprichten van een bv is echt snel en professioneel geregeld binnen een week is alles rond echt klasse!!!

Snel en makkelijk om de BV’s op te richten

Enorm makkelijk om de BV’s op te richten en bij vragen snel een antwoord gekregen. Echt top!!

Duidelijkheid

Erg fijne en snelle responds. Zeer duidelijke en uitgebreide antwoorden!

Goede uitleg

Toen ik een vraag had, werd ik doorgestuurd naar supportagent Kayleigh. Zij heeft mij ontzettend goed geholpen, en mijn vraag uitgebreid geantwoord. Doordat ik niet de precieze termen wist, legde ze het ook makkelijk uit. Nu weet ik goed wat een aandelenuitgifte is.

zeer professioneel

De consultant was zeer professioneel. Ik zou haar meteen promoten!

Super service!

Ik ben zeer tevreden over de hulp van een medewerker Mies. Snelle reactie en mijn vragen zijn allemaal beantwoord. Super!

Top service, snel en goed geregeld

De communicatie is top. Ze letten op de details. Ook vragen ze nogmaals na of alles klopt. Aanrader voor iedereen! (Zegt iemand die niet snel tevreden is)

Goede vakkundige ondersteuning

Great service

I found Kayleigh and her colleagues very helpful and knowledgeable!

Chat met Heleen. Duidelijke antwoorden op je vragen. Een bij het stellen van een vraag ook een link met meer info.

Goede support desk waar je met je vragen terecht kunt en direct antwoorden krijgt!

Uitstekende klantenservice

Uitstekende klantenservice. Snel en nauwkeurig.

Snel en makkelijk

Als je snel een BV wil oprichten is Firm24 een goede partij. Online is de status continue te volgen. En via de helpdesk zijn ze uitstekend bereikbaar voor je vragen.

Duidelijk en Snel

Alles duidelijk verteld en snelle reacties .

snel, soepel en concreet

snelle service, concreet aanbod. en eigenlijk een heel recht toe recht aan product. en bij vragen snel antwoord, ook via de chat.

Vlekkeloze oprichting voor een goede prijs

Wij hebben Firm24 / Online Flex BV gebruikt voor de oprichting van onze werkmaatschappij en holding. Beide oprichtingen zijn zonder problemen verlopen en we zijn tijdens het proces goed begeleid door de ervaren professionals van Firm24. De nazorg wordt ook als prettig ervaren, Firm24 ontloopt ook hier haar verantwoordelijkheden niet en staat altijd klaar om vragen te beantwoorden. Een aanrader.

Ik vond haar een prettige informant!

Goedavond Online Flex BV, Ik had indd een vraag over B.V. en Eenmanzaak i.v.m het CAO conform herkenning of daar wellicht een aansprakelijkheid kan stellen binnen in mijn loondienst bedrijf. Want ik merk heel veel om het contract iets niets klopt als B.V. en hoe het belasting dienst ook hetzelfde zegt moet ik CAO contract hebben! Dan heeft deze Support Agent Kimberly mij goede hulp aangeboden. Hiervoor ben ik blij door haar en heeft ze mij 2 van deze vragen goed beantwoord. Als volgt heb ik 2 link site advies gekregen om te gaan bekijken binnen oud KVK herkenning van de bedrijf en arbeidsvoorwaarden indexeren. Tot dan ik ga naar deze link sites bekijken en achter te halen wat B.V. en eenmanszaak uiteindelijk is geworden. Hiervoor wil ik jullie bedanken! Met voorbaat hartelijke dank, Salim Azzamraui

Snelle reactie weet direct een antwoord op mijn vragen

Ik ben zeer snel geholpen met de vragen die ik heb gesteld. Ik kom zeker terug

Toppers en zeer snelle service!

Goed geholpen door Michael.

top service!

Kimberly heeft mij zeer snel en deskundig geholpen om binnen 24 uur mijn BV rond te hebben. Bovendien is ze ook nog heel vriendelijk! Top Service!

Snel, efficient, duidelijk. Wat wil je nog meer?

Hele informatieve dame met een leuke informele sfeer

Mies heeft me goed geholpen bij het beantwoorden van al mijn vragen. Dit niet op een te formele manier waardoor de communicatie vloeiend loopt en de volgende vragen er makkelijk uit rollen.

heel makkelijke online process, en als je keertje niet uitkomt: zeer hulpvol servicelijn

Ik ben voor de eerste keer een bv moeten oprichten, echt geen idee wat dat eigenlijk betekend. Maar: de process was makkelijk en snel en als ik het keertje niet wist, was de support service top. Snelle antwoorden zo dat ik meteen door kon. Snel, efficient en top steun. oh ja, en niet eens duur!