Echt een goede service!

Voor vragen kan je altijd een chat openen, deze wordt snel en ook goed behandeld. Heb er al meerdere keren gebruik van gemaakt. Al mijn volgende BV's ga ik zeker hier openen!

Beste Benjamin, We zijn blij met je review, goed om te horen dat we je verder hebben kunnen helpen en dat je weet waar je aan toe bent. Wij wensen je veel succes bij het ondernemen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen, onder andere via onze Live Chat 7 dagen per week. Met vriendelijke groet, Support Team Firm24

super geholpen

goede online ondersteuning weet waar ze ghet over heeft

Fantastische Service

Superfijn geholpen en super snel!

Marit heeft mij erg goed geholpen met het doorlopen van de stappen.

Begripvol en efficient.

Het probleem was meteen helder en er werd een nette oplossing + Compensatie geboden.

Uitmuntend

Zeer directe en concrete informatie Adviserend en ondersteunende service En meedenkende zeer tevreden met mvr haar service

Consistently brilliant service

I had a different employee at firm24 helping me via email this time. She was also incredibly helpful and informative as well as polite. This is the kind of customer service that really makes you want to keep coming back to a company. Five stars all round!

Positief, zeker de tijd en moeite waard

Ik heb gesproken met Tijl, een zeer hulpzaam aanspreekpunt. Neemt de tijd en zorgt dat hij de informatie opzoekt als het niet direct beschikbaar is. Geeft ook eerlijk aan waar hij wel en niet kennis van heeft. Dat heb ik maar weinig gezien bij bedrijven. Dank voor je tijd en moeite. Ik ga zeker zaken doen met Flex BV. Gr, Raj

Inlevend

Geen idee had ik op welke manier ik beginnen moest met mijn business esprit in Nederland. Tegen het feit niet de Belgische rechtsvormen direct te kunnen hebben zien vertaald heb ik nu een begin weten te maken waarvoor hartelijk dank

Goede service, behulpzaam en geduldig

Ik werd goed geholpen door Kayleigh, zij was erg behulpzaam en geduldig en loodste me goed door de aanvraag heen. Ik ben zeer tevreden over het hele proces.

Uitstekend en snel

Snelle en gerichte service.

Wellicht had ik nogal wat "beginnersvragen", maar direct geholpen en veel wijzer geworden

Uitstekende dienstverlening

Firm24 is gewoon top. Ze staan altijd tot uw dienst.

super snel en goed geregeld

oprichten van een bv is echt snel en professioneel geregeld binnen een week is alles rond echt klasse!!!

Snel en makkelijk om de BV’s op te richten

Enorm makkelijk om de BV’s op te richten en bij vragen snel een antwoord gekregen. Echt top!!

Duidelijkheid

Erg fijne en snelle responds. Zeer duidelijke en uitgebreide antwoorden!

Goede uitleg

Toen ik een vraag had, werd ik doorgestuurd naar supportagent Kayleigh. Zij heeft mij ontzettend goed geholpen, en mijn vraag uitgebreid geantwoord. Doordat ik niet de precieze termen wist, legde ze het ook makkelijk uit. Nu weet ik goed wat een aandelenuitgifte is.

zeer professioneel

De consultant was zeer professioneel. Ik zou haar meteen promoten!

Super service!

Ik ben zeer tevreden over de hulp van een medewerker Mies. Snelle reactie en mijn vragen zijn allemaal beantwoord. Super!

Top service, snel en goed geregeld

De communicatie is top. Ze letten op de details. Ook vragen ze nogmaals na of alles klopt. Aanrader voor iedereen! (Zegt iemand die niet snel tevreden is)

Goede vakkundige ondersteuning

Great service

I found Kayleigh and her colleagues very helpful and knowledgeable!

Chat met Heleen. Duidelijke antwoorden op je vragen. Een bij het stellen van een vraag ook een link met meer info.

Goede support desk waar je met je vragen terecht kunt en direct antwoorden krijgt!

Uitstekende klantenservice

Uitstekende klantenservice. Snel en nauwkeurig.

Burgerweeshuispad 201 1076 GR Amsterdam

203080675