Snel en makkelijk

Als je snel een BV wil oprichten is Firm24 een goede partij. Online is de status continue te volgen. En via de helpdesk zijn ze uitstekend bereikbaar voor je vragen.

Duidelijk en Snel

Alles duidelijk verteld en snelle reacties .

snel, soepel en concreet

snelle service, concreet aanbod. en eigenlijk een heel recht toe recht aan product. en bij vragen snel antwoord, ook via de chat.

Vlekkeloze oprichting voor een goede prijs

Wij hebben Firm24 / Online Flex BV gebruikt voor de oprichting van onze werkmaatschappij en holding. Beide oprichtingen zijn zonder problemen verlopen en we zijn tijdens het proces goed begeleid door de ervaren professionals van Firm24. De nazorg wordt ook als prettig ervaren, Firm24 ontloopt ook hier haar verantwoordelijkheden niet en staat altijd klaar om vragen te beantwoorden. Een aanrader.

Ik vond haar een prettige informant!

Goedavond Online Flex BV, Ik had indd een vraag over B.V. en Eenmanzaak i.v.m het CAO conform herkenning of daar wellicht een aansprakelijkheid kan stellen binnen in mijn loondienst bedrijf. Want ik merk heel veel om het contract iets niets klopt als B.V. en hoe het belasting dienst ook hetzelfde zegt moet ik CAO contract hebben! Dan heeft deze Support Agent Kimberly mij goede hulp aangeboden. Hiervoor ben ik blij door haar en heeft ze mij 2 van deze vragen goed beantwoord. Als volgt heb ik 2 link site advies gekregen om te gaan bekijken binnen oud KVK herkenning van de bedrijf en arbeidsvoorwaarden indexeren. Tot dan ik ga naar deze link sites bekijken en achter te halen wat B.V. en eenmanszaak uiteindelijk is geworden. Hiervoor wil ik jullie bedanken! Met voorbaat hartelijke dank, Salim Azzamraui

Snelle reactie weet direct een antwoord op mijn vragen

Ik ben zeer snel geholpen met de vragen die ik heb gesteld. Ik kom zeker terug

Toppers en zeer snelle service!

Goed geholpen door Michael.

top service!

Kimberly heeft mij zeer snel en deskundig geholpen om binnen 24 uur mijn BV rond te hebben. Bovendien is ze ook nog heel vriendelijk! Top Service!

Snel, efficient, duidelijk. Wat wil je nog meer?

Hele informatieve dame met een leuke informele sfeer

Mies heeft me goed geholpen bij het beantwoorden van al mijn vragen. Dit niet op een te formele manier waardoor de communicatie vloeiend loopt en de volgende vragen er makkelijk uit rollen.

heel makkelijke online process, en als je keertje niet uitkomt: zeer hulpvol servicelijn

Ik ben voor de eerste keer een bv moeten oprichten, echt geen idee wat dat eigenlijk betekend. Maar: de process was makkelijk en snel en als ik het keertje niet wist, was de support service top. Snelle antwoorden zo dat ik meteen door kon. Snel, efficient en top steun. oh ja, en niet eens duur!

Veel verstand van zaken

Mies heeft veel verstand van zaken en heeft me top geholpen.

Alles liep zoals het moet

Alles via de website gedaan, vrij eenvoudig te regelen. Niets is fout gegaan, een prima manier om een standaard BV op te zetten.

De issue snel opgelost

Snelle verbonden. Duidelijke antwoorden. De issue snel opgelost.

Great service

My contact with Mies was very pleasant. She answered all my questions without any sign of impatience or irritation which is pretty rare these days. For the time being I have my answers and will definitely be back should I need more information. Thank you Mies. Appreciate your professionalism. Keep up the great work that helps people like me tremendously. Cheers Lava

Top, precies geadviseerd naar wat ik nodig had.

Ik ben met een casus voor school bezig geweest omtrent bv of vof, geholpen door Mies. Super goed geadviseerd, heldere uitleg en relevante wetsartikelen toegelicht!

Erg behulpzaam

Mies was erg behulpzaam en heeft duidelijk verstand van de materie.

Direct contact met iemand van FIRM24. Snel to-the-point als je van de voren weet wat je wilt vragen.

Goed geholpen via de chat door Kimberly

Tijdens het oprichtingsproces had ik toch nog (flink) wat vragen. Ik werd goed en snel geholpen. De vragen waar niet meteen een antwoord op gegeven kon worden werden de volgende dag via de mail alsnog opgestuurd. Tevreden :)

Helemaal top!

Ik had best ingewikkelde vragen, maar Lisa Kate wist ze allemaal te beantwoorden. Super service!

Of ik Firm24 zou aanbevelen? Natuurlijk! What else....?

Vlot, snel en deskundig geholpen! Super!

Erg tevreden!

De afspraak kantoor was leuk, erg informatief en de cappuccino was heerlijk!

Above and beyond my expectations in everyway

Lisa Kate was one of the most helpful people I have come across in my whole endeavour of trying to register a BV in the Netherlands. She went above and beyond in every way to help me, and answered many questions that were actually quite complicated in nature.

Duidelijk en goed geholpen

Ik werd netjes en duidelijk te woord gestaan.

Top service!

Erg gebruiksvriendelijke website, duidelijke omschrijvingen en tips onder elke pagina. Voor mij als startende ondernemer met twijfels over wel/geen holding was het erg fijn om geadviseerd te worden. Alsnog de keuze voor een holding gemaakt en via de email was alles zo omgezet. Hierdoor kan de afspraak met de notaris blijven staan en is de oprichting een stap dichter bij!