Fijn om contact te leggen via de chat

Het is fijn om even actief contact te hebben met de mensen van Firm24, omdat zij richting kunnen geven in hoe nu verder. Daarna telefonisch contact om wat concreter te worden.

zoals altijd top

ook al is hun aanbod in mijn situatie niet passen, toch een eerlijk advies. En ja, bij de volgende bv 100% zeker Online Flex BV

Duidelijk, snel en goed geholpen door Michael. Top service. Zou Firm24 aan iedereen aanbevelen!

Uitstekend, snel en "to the point"

Gemakkelijk en prettig chat gesprek, geen flauwekul en "to the point"

Prettige ontvangst en helder gesprek.

Prettige ontvangst en helder gesprek.

Helemaal perfect!

Altijd snel en correct geholpen. Medewerkers van Firm24 zijn professioneel en vriendelijk en adviseren goed!

Deze chat was onverwachts top

Ik had een vraag die ik eigenlijk aan de kvk moest stellen maar die waren er al dicht. Ik ben enorm geholpen.

Heldere antwoorden

Vanuit mijn verleden als ondernemer meen ik best redelijk wat te weten over de diverse rechtsvormen. Door de chat werd ik objectief en zonder belang bevestigd in mijn gedachten over de te bewandelen weg. Dat was erg prettig.

Netjes geholpen

Prettig te woord gestaan, goed advies en bijzonder fijn dat deze service wordt geboden.

Dikke 10/10

Geduldig, Duidelijk en heldere communicatie die ik als zeer informatief en prettig heb ervaren. Gewoon top.

Vakkundig!

Michael heeft mij voorzien van voortreffelijk juridisch advies. Daarnaast is hij erg sociaal, meedenken en empatisch.

Goede support

Snelle, duidelijke en deskundig support en advies !

Snel en op een fijne manier geholpen

Je bezoekt de website met een vraag en via een handig pop-up scherm komt er meteen een mogelijkheid om snel je vraag te kunnen stellen aan een werknemer. Ik werd geholpen door Gijs en Sam. Allebei hebben mij zeer geholpen. Het leek er op alsof Gijs de voorzet gaf en dat Sam hem inkopte. Dankjewel voor de fijne hulp.

helder, duidelijk to the point

Antwoorden die je ontvangt zijn duidelijk en helder. Nadat de benodigde documenten door je zijn aangeleverd, worden de voorbereidingen gemaakt. Enige wat je als laatste doet is naar de notaris gaan en ondertekenen. Heel makkelijk, geen poespas to the point!!!

Goed, helder en snel inhoudelijke antwoorden.

Top geholpen door Mies

Via een google search kwam ik bij jullie terecht, en dacht laat ik eens een vraag stellen. Verbazend genoeg ( het was al na 21:00 uur) kreeg ik vlot antwoord. Mies was de persoon die mij geholpen heeft en al was het niet het antwoord wat ik graag wilde horen was het toch echt een goed gesprek. Grote klasse gewoon.

Super snelle antwoorden, zeer behulpzaam, zeer bekwaam!

Holding aanvraag 22:00 s’avonds 11:00 s’ochtends was het geregeld!

Leuk en vlot team dat bij Firm24 werkzaam is. Er wordt ontzettend snel en netjes gehandeld. Het zal interessant zijn te zien hoe de wereld van notarissen word beïnvloed door de komst van Firm24 over een periode van 5 jaar. Ik zal zeker gebruik gaan maken van alle andere diensten die Firm24 aanbied.

Snel en behulpzaam

Ik had een korte vraag over de vertegenwoordiging van bestuurders in een nieuw op te richten BV. Deze werd adequaat door Sam beantwoord.

Prettig om direct antwoord te krijgen op lastige vragen

Super service om op deze wijze de akte op te kunnen richten.

Snelle, vriendelijke en duidelijke antwoorden!

Snelle, vriendelijke en duidelijke antwoorden!

Helder en constructief antwoord

Ik heb snel, helder een constructief en compleet antwoord gekregen om een bestaande, ietwat rommelige, situatie correct aan te pakken.

Snelle respons op chat en telefoon

Al mijn (basis) vragen beantwoord. Weinig ervaring maar ze staan overal open voor. Nog geen problemen gevonden, Ook voor de bestelling identiek behandeld.

Goede en snelle service

Binnen 10 minuten gedegen en helder advies ontvangen, precies antwoord op de vragen die ik had.

Pluspunten

Alles goed, deskundige en snellere hulp gratis.

Geen.

Burgerweeshuispad 201 1076 GR Amsterdam