Duidelijk, betrouwbaar en een goed product

Artifort kast uitgekozen en na telefonisch overleg en een aantal staaltjes verder de bestelling geplaatst. De bezorging zat bij de prijs ingegrepen en werd netjes volgens afspraak geleverd.

Lange levertijd zonder info

Te lange levertijd zonder dat je hierover wordt geïnformeerd. Door zelf aldoor te vragen hoe en wat kreeg ik reactie

Het klopt dat de levertijd van dit artikel, de Maria laptoptafel van Haworth, helaas (te) lang is opgelopen. We zijn hierin afhankelijk van de productiecapaciteit van de fabriek. Normaliter is dit artikel binnen 2-3 weken altijd geleverd en zo hebben we dit ook aan u bevestigd. Net voor de vakantiesluiting van de fabriek in Frankrijk werden wij ook onaangenaam verrast met een herbevestiging met helaas een oplopende levertijd. We hebben u dit ook bevestigd per mail dat levering later plaatst zou gaan vinden. Uiteraard gaan we intern uw reactie zeker meenemen om in de toekomst onze klanten nog accurater en vaker op de hoogte te houden van de stand van zaken, dus we waarderen uw reactie zeker wel om dit nog beter te communiceren. Toch ondanks dit veel werkplezier met de multifunctionele en flexibele laptop tafel. verkoopafdeling -- mijnkantoorinrichting.nl ---

Prima levering en snelle service

Korte lijnen en snel antwoord op vragen. Ik heb een RH stoel gekocht en ben daar zeer tevreden over. De levering en service zijn prima. Ook reparatie onder garantie regelen ze snel en goed.

Perfect!

Alles volgens afspraak en keurig afgeleverd.

goede uitleg producten en vriendelijk

fijne ervaring

Pluspunten

Goede website

Pluspunten

Snel en kundig. Had een vraag over de levering en werd direct gebeld!

Pluspunten

Deze bestelling liep eenvoudig via Internet en is zoals het hoort binnen enkele dagen incl. levering door uw bedrijf afgehandeld. Even keurig als een voorafgaande keer ongeveer een jaar geleden.

Ik ben ze nog niet tegengekomen.

Pluspunten

Goede en snelle service.

Pluspunten

snelle levering. prima prijs-kwaliteitsverhouding

Pluspunten

Zeer snelle bezorging (1 dag) Advies bij telefonische vraag

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Erg slecht ervaringen vooral met aflevering - onbeleefd medewerker met storende tekort aan communicatie vaardigheden. Levering van een van de besteld items ging 2 keer mis en de derde keer op de stoep achtergelaten.

We willen hier graag op reageren Onze verkoop heeft, met enthousiasme en zorgvuldigheid, de tijd voor u en uw collega genomen, ruim 2,5uur, voor het op maat aanpassen in onze showroom van 2 ergo-bureaustoelen. Tevens heeft u ons gevraagd 1 bureau te leveren, wat exact op uw zithoogte moest worden afgeleverd, zodat u zelf geen montage behoefde uit te voeren. Dit als extra service. We hebben nog mondeling van u bevestigd gekregen dat het bureau gemonteerd gemakkelijk bij u naar binnen kon worden geplaatst. De planning van uitlevering van de 2 bureaustoelen is correct uitgevoerd. Wel zijn we tekort geschoten in de planning van het bureau, in die zin dat onze externe transporteur niet de bevestigde leverdag is nagekomen. Excuses hiervoor !

Pluspunten

Snelle reactie

Pluspunten

Perfect advies tijdens de aanschaf. Zag namelijk door alle stoelen die je worden aangeboden in het land, even niet meer welke echt de beste keus was voor mij. Er wordt echt op alle fronten meegedacht en dat gaat door tot oplevering. Dan komen ze bij je thuis alles precies uitleggen en anotomisch verantwoord instellen. Top service. Ben een ZZP TV-producent die soms meer dan 12 uur in een montageruimte zit. Voel mij na zo'n sessie een stuk fitter en geen pijn meer in de rug. Mijnkantoorinrichting.nl kan ik je dan ook veilig en van harte aanbevelen!!

Eigenlijk niks te zeuren. Goed is goed ....en dat zijn ze!

Pluspunten

Alles klopte, bestelling, factuur en op de afgesproken dag geleverd.

Handhaven van de huidige kwaliteit. Tijdstip van levering zou ook wel fijn zijn. ( dit was nu 07.15) Kan je wat aantrekken.

Pluspunten

Dit is echt iets wat ik nog niet eerder bij een bedrijf heb gezien. Echt magnifiek te noemen de manier waarop dit bedrijf communiceert met je nadat er een order is geplaats. chapeau zou ik dus zeggen, kan niet beter wat mij betreft.

geen kan alleen zeggen ga zo door

Pluspunten

voor de tweede maal een goede aflevering van de order.

Pluspunten

goed advies, duidelijke website, snelle levering

Pluspunten

erg snelle reactie.

heb enorm veel mailtjes gehad. oa van Post nl. maar ook allerlei bevestigingen van uw bedrijf.