snelle service. en het past.

het is de eerste keer. Deze keer is prima bevallen

Wel duur om te leveren

snel en correct geleverd

Goede ervaring.

Groot assortiment en je wordt geïnformeerd over het moment dat bezorging wordt verwacht.

Snel en efficiënt

Zie boven

Tip om de vervangen onderdelen te recyclen. In het kader van iets is pas afval als je het weggooit. In dit geval betrof het twee armsteunen, waarvan de bekleding in de loop der jaren was gescheurd. De overige onderdelen zijn nog prima bruikbaar. Eigenlijk zonde om dit basisonderdeel bij het afval te gooien.

Weer een snelle levering

Na mijn armleuning van de RH stoel kapot ging een een vervanger besteld bij mijnkantoorinrichting.nl Dit ging probleemloos en werd snel geleverd. Top

Goede service. Afspraak is afspraak. Wordt gemonteerd en netjes achtergelaten. Producten zijn van goede kwaliteit.

Goede, vriendelijk service

We werden persoonlijk op de hoogte gesteld over de levertijd en de bestelling, de bezorging verliep vlekkeloos en we zijn erg tevreden over onze bureaustoel.

Prima bestelmogelijkheid en levering

Ik was enigszins verbaast dat ik het betreffende onderdeel (armlegger) nog kon bestellen voor mijn bureaustoel die denk ik meer dan 10 jaar oud is. Top dus al met al! Overigens een prima en ergonomische bureaustoel.

Alles prima en snel geregeld.!!!

Alles prettig en vlot geregeld..’

snelle levering van goede producten

Ik kon de 5 door mij bestelde stoelwielen binnen 24u ophalen bij het bezorgpunt.

Groot assortiment

Groot assortiment voor het kantoor. Snel geleverd in keurige verpakking.

Snelle levering en ook een goede reactie op mijn mail

Er werd goed en snel op mijn mail gereageerd.

Alles volgens afspraak en correct geleverd

Alles volgens afspraak en correct geleverd

Eerst en vooral snelle antwoorden op vragen gekregen. En de bestelling werd heel snel afgehandeld en geleverd.

Onderdelen vlot geleverd zoals beloofd Uit voorraad. En aan correcte prijs

Very helpful and on time

The online shop I contacted by email and got very good help and information.

Fijn bedrijf om te 'winkelen'.

Bedrijf houd je op de hoogte van de voortgang in het bestelproces en van het moment van levering. Plezierige ervaring.

moet nog instaleren

ziet er goed uit, vlotte levering.

Top service / prijs / kwaliteit

Onwijs goede ervaring bij het bestelling van ons vloerkleed. Snel, vakkundig en super goede verzendservice. Dank voor jullie support en prettige communicatie.

Das altijd heel leuk te horen ! Veel plezier met jullie mooie BIC Carpet

Bestelling ging verkeer via een andere partij, dit is meteen geregeld door kantoorinrichting en de dag erna kregen we de goede bestelling alweer binnen.

Zeer goede en snelle service

Zeer goede en snelle service

Vriendelijke, prettige en betrouwbare verkoop en levering van de meubels.

Ook als particulier een fijne plek om kwalitatief hoogwaardige meubels aan te kopen. Bijzonder vriendelijk en behulpzaam tijdens telefonisch contact. Betrouwbaar.

Nijverheidsweg 14

4879 AR Etten-leur

Over mijnkantoorinrichting.nl

Welkom op de webshop van mijnkantoorinrichting.nl Wilt u een compleet nieuwe werkplek voor uw kantoor of een prachtige thuiswerkplek omdat u flexibel wordt volgens "Thuiswerken "cq Het Nieuwe Werken", dan heeft u bij ons een ruime keuze aan ergonomische bureaustoelen, verstelbare bureaus en verrijdbare ladeblokken. Uw pand bestaat uit meerdere ruimtes ? Voor iedere ruimte hebben wij de oplossing en de bijpassende producten, zoals konferentiestoelen, ontvangst- en receptiebalies en kantinetafels. In ons standaard assortiment staan vele artikelen die wij snel kunnen leveren. Maar we doen meer....! Het leveren en leggen van harde en zachte vloeren, raambekleding. Heeft u vragen ? Maak een afspraak. Onze adviseurs helpen u graag om de juiste kantoorinrichting te vinden voor uw bedrijf. 076-5729136 Hoofdleverancier van o.a. RH-en HAG - en Haworth | Comforto bureaustoelen. Design van Artifort - Lande - Konig + Neurath | Robberechts | DESSO + Tarkett stoffering | PVC Vloeren | Showroom aanwezig ! Ruim 35 jaar ervaring [email protected] www.mijnkantoorinrichting.nl