Vlotte bezorging en goede uitleg op de website over de bevestiging.

Goede site, goede service, snelle levering

Ik had vragen over een product, heb gebeld en kreeg goed advies, op basis waarvan ik een bureaustoel heb gekocht. Was de volgende dag in huis.

Zeer vlotte service, afhandeling en levering. Ook goed op de hoogte gehouden van een vertraging bij de fabrikant met direct een nauwkeurige leveringstermijn

Alles volgens de gemaakte afspraken

Zeer snelle online service. Hebben na bestelling nog online verbeteringen voorgesteld, waarbij we nog beter geholpen zijn.

gewoon goed

afspraken prima nagekomen, telefonisch goed geholpen.

gewoon goed

snel duidelijk en goed dus gewoon makkelijk

Kennis van zaken en goede service

Ik werd goed geholpen bij de bestelling van onderdelen bij een wat oudere bureaustoel en gewaarschuwd voor de wat langere levertijd. Prima, aan te bevelen.

Voldoende

Juiste product is netjes afgeleverd. Mijn ervaringen zijn goed maar niet onderscheidend. Matige communicatie. In mijn geval was de levertijd langer dan verwacht en aflevering werd pas op de dag van aflevering gecommuniceerd.

Goed advies en uiterst snellen bezorging

Goed advies Snelle levering. Behulpzaam

👍🏻

De bureaustoel is Top De levering liet even op zich wachten Post NL door de Corona-drukte

top service

Prima stoel en zelfs een week eerder geleverd dan vooraf aangegeven. Stoel kwam gemonteerd in beschermhoes. Ook de wieltjes hadden speciale beschermkapjes voor het transport. Vooraf werd met mij een geschikte leverdag afgesproken.

Solide spullen - ook voor de particuliere klant

De spullen werden na een notificatie keurig afgeleverd op de afgesproken dag (helaas geen ochtend/middag voorspelling) . Alles klopt en je ziet dat het goed spul is wat een tijdje mee kan gaan. Een tijdje terug een HAG stoel gekocht, prima keuze ook. Ik ben er erg blij mee.

Snelle levering en na mijn telefoontje met vraag over gebruiksaanwijzing stoel werd heldere uitleg gegeven die vervolgens nog via de mail werd bevestigd.

Perfect, zeer snelle levering

In een woord uitstekend.

super

snelle levering duidelijke web site

Aankoop bureaustoel

Alles volgens afspraak verlopen, keurig op tijd

Tel contact was prettig, vriendelijk en behulpzaam. Mijn vragen werden duidelijk en met kennis van zaken beantwoord. Daarna werd direct actie ondernomen d.m.v. toevoegen van de door mij gewenste stof/bekleding op de website. Ondanks feestdagen korte wachttijd. Goede mailinfo m.b.t. financiële deel en verwachte datum van binnenkrijgen v.d. stoelen bij mijn kantoorinrichting Denk alleen dat er iets mis is gegaan tussen de info mail met verwachte datum stoelen binnen bij mijn kantoorinrichting en beloofde afspraak maken voor levering. Omdat laatste afspraak niet gemaakt werd stond transport bedrijf voor de deur op de per mail doorgegeven dag van binnenkomen bij mijn kantoorinrichting. Ik was niet thuis maar gelukkig niet ver weg dus e.e.a. kon goed opgelost worden Stoelen waren goed beschermd verpakt en werden keurig en voorzichtig naar binnen gebracht. Ik ben bijzonder tevreden en zal mijn kantoorinrichting zeker aanbevelen

duidelijke commuinicatie en snelle levering

duidelijke commuinicatie en snelle levering

Snelle reactie op de vraag of wielen onder bureaustoel uit 1994 zouden passen,na onderzoek mogelijk nog waar ook !!!!!!!

Capisco 8107 snel en correct geleverd

Ik ben zeer tevreden, mijn rug dankt u!

snelle service

onderdelen goed terug te vinden op de website

Goed advies en snel geleverd

Ik ben goed geadviseerd over een bureaustoel toen ik twijfelde over welke te kiezen. De man die ik sprak had kennis van zaken voor mijn gevoel. De stoel werd binnen een uur nadat ik besteld had al verzonden en ik had hem de volgende dag ook in huis.