Top service / prijs / kwaliteit

Onwijs goede ervaring bij het bestelling van ons vloerkleed. Snel, vakkundig en super goede verzendservice. Dank voor jullie support en prettige communicatie.

Das altijd heel leuk te horen ! Veel plezier met jullie mooie BIC Carpet

Bestelling ging verkeer via een andere partij, dit is meteen geregeld door kantoorinrichting en de dag erna kregen we de goede bestelling alweer binnen.

Zeer goede en snelle service

Zeer goede en snelle service

Vriendelijke, prettige en betrouwbare verkoop en levering van de meubels.

Ook als particulier een fijne plek om kwalitatief hoogwaardige meubels aan te kopen. Bijzonder vriendelijk en behulpzaam tijdens telefonisch contact. Betrouwbaar.

Snelle communicatie, goede service en prijzen

Afspraken zijn 100% nagekomen, dus tevreden.

Komt afspraken na

Duidelijke communicatie en uitstekende stoel geleverd. Klein minpuntje is dat er een klein haaltje in de stof van de zitting zit, voor de prijs van meer dan 900 euro verwacht ik een perfecte stoel. Verder is de kwaliteit heel goed. Verkoper geeft duidelijke info en over levertijd en aflevering wordt prima gecommuniceerd.

Prima ervaring. Netjes geleverd.

Wat ik bijzonder waardeer is dat ze voor het plaatsen van de armleggers uitvoerige documentatie met foto's hebben staan.

C

T

Behulpzaam

Zeer snelle reactie op mail met nadere informatie over product. Levering zoals beschreven op website. Product goed verpakt.

De door mij bestelde producten zijn per omgaande geleverd.

Fantastische service en snelle levering!

Het was weer goed en snel

Steun voor mijn RH stoel besteld, Bestellen ging weer snel en de levering nog sneller. Top.

Great experience

Great transparent communication and fast delivery. Thank you

Snelle levering voor oud model stoel

Zeer snel en goed

Zoals het overal zou moeten zijn

Ik heb recent een tweede HAG bureaustoel besteld. Omdat ik wist wat ik wilde (had bij de eerste ruimte tijd gekregen om op alle stoelen te zitten en mijn wensenlijst afgelopen) even een telefoontje naar de winkel gepleegd en werd super snel teruggebeld door verkoper zodat we binnen 5 minuten de bestelling konden afronden. De stoel wordt de 16e hier afgeleverd.

Top geleverd en goede klantenservice

Eerste keer besteld, prima levering.

Eerste keer een bestelling geplaatst. Snelle levering, helaas verkeerd besteld. Geen probleem, retour gestuurd en daarna goede afgeleverd.

Had de verkeerde armleggers voor mijn bureaustoel besteld. Middels mailwisseling met Uw medewerker (Rod de Baar) snel (zonder verdere administratieve rompslomp) de juiste armleggers ontvangen.

Snel en goed geleverd

Bestelde nieuw armleggers voor mij bureaustoel. Waren eigenlijk voor een stukje zacht plastic best duur, maar niet zo duur als een nieuwe bureaustoel. Werden snel geleverd. De enige vertraging zat weer in post.nl.

Snlle levering

Snelle levering volgens afspraak

goed product, goede info op de website

mijn bureaustoel had na 22 jaar nieuwe armpads nodig. op de website kon ik de originele armpads kopen en alles wat ik nodig had om het te monteren. snel besteld, snel geleverd, super.

Het pakket was in orde en snel geleverd

Er waren weinig sites die het onderdeel dat ik nodig had aanboden.

Goede producten en snelle levering

Klei minpuntje voor hoge leveringskost

Vlotte service, heel scherpe prijs

Ik kreeg een helder advies bij de aankoop van een HAG bureaustoel.

Fantastische ergonomische bureaustoel RH

In de showroom geweest , uitstekend advies gehad voor een RH Logic 400 bureaustoel, snelle levering inclusief zitinstructie !

Over mijnkantoorinrichting.nl

Welkom op de webshop van mijnkantoorinrichting.nl Wilt u een compleet nieuwe werkplek voor uw kantoor of een prachtige thuiswerkplek omdat u flexibel wordt volgens "Thuiswerken "cq Het Nieuwe Werken", dan heeft u bij ons een ruime keuze aan ergonomische bureaustoelen, verstelbare bureaus en verrijdbare ladeblokken. Uw pand bestaat uit meerdere ruimtes ? Voor iedere ruimte hebben wij de oplossing en de bijpassende producten, zoals konferentiestoelen, ontvangst- en receptiebalies en kantinetafels. In ons standaard assortiment staan vele artikelen die wij snel kunnen leveren. Maar we doen meer....! Het leveren en leggen van harde en zachte vloeren, raambekleding. Heeft u vragen ? Maak een afspraak. Onze adviseurs helpen u graag om de juiste kantoorinrichting te vinden voor uw bedrijf. 076-5729136 Hoofdleverancier van o.a. RH-en HAG - en Haworth | Comforto bureaustoelen. Design van Artifort - Lande - Konig + Neurath | Robberechts | DESSO + Tarkett stoffering | PVC Vloeren | Showroom aanwezig ! Ruim 35 jaar ervaring [email protected] www.mijnkantoorinrichting.nl