Goede service, snelle levering!

Product kwam binnen 48 uur aan, zoals vermeld en waarvoor ik meermaals over werd geïnformeerd per email. Product (onderdelen) zelf bleek toch iets kleiner en harder te zijn dan mijn origineel, maar het is wel de juiste aansluiting en past perfect. Stoel is weer helemaal als nieuw! Erg blij mee.

Zeer goede en behulpzame service

Ik was op zoek naar losse onderdelen van een 8 jaar oude Håg bureaustoel die niet bij dit bedrijf gekocht was. Het bedrijf mijnkantoorinrichting.nl had desondanks de moeite genomen om met mij de juiste maten te communiceren om ze daarna bij de fabriek te bestellen. Mijn stoel is weer in volle glorie hersteld, en kan vast weer jaren mee.

Comme il faut..

Breed en diep assortiment onderdelen, duidelijke website, snel en professioneel geleverd.

Snelle levering werkt perfect

Snel en duidelijk

Het was erg snel geleverd, de prijs was correct en mijn enkele vraag was meteen beantwoord door de mensen van de zaak. Zeer tevreden.

Makkelijk te pla

Makkelijk de bestelde onderdelen op de plek zelf te plaatsen.

Showroom model als nieuw!

Levering niet denderend snel (week), maar de kwaliteit is uitstekend.

Scherpe geprijsd carpet gekocht en vervolgens goede en snelle communicatie.

Zeer attent en denken mee met hun klanten.

Er wordt meegedacht met de klant.

Fijn contact, goed geholpen en snelle levering!

De volgende keer als we iets nodig hebben dan gaan we zeker weer naar Mijnkantoorinrichting. Ik kan het iedereen aanbevelen.

duidelijk en snel

Vragen worden snel beantwoord en bestellen gaat lekker snel

Prima product en op tijd geleverd

De geleverde spullen voldoen goed aan onze verwachting!

Helemaal top

Het artikel was makeljk te instaleren

Gekregen wat ik nodig had

Goede informatie op site en snelle levering

Ik was al een tijdje op zoek naar nieuwe armsteunen voor mijn RH-bureaustoel, maar kon op veel websites niet goed vinden welk type nu zou passen op mijn stoel. De website van mijnkantoorinrichting.nl viel op door de goede uitgebreide informatie, inclusief veel foto's. Daardoor wist ik zeker dat ik de juiste armsteunen ging bestellen. De levering ging snel en het monteren was zelf prima te doen, mede door de goede informatie op de website. Ik heb nu heerlijk comfortabele grote armsteunen op de bureaustoel.

Goed geholpen

Ondanks dat het een webshop is toch goed persoonlijk advies gehad.

Prima materiaal, snel geleverd

Het geleverde materiaal werd snel geleverd en paste perfect

goed.

Het was even wachten, maar wat er werd toegezegd klopte.

Waren er op de afgeproken tijd, en hebben alles netjes en schoon achtergelaten

snelle een correcte aflevering

Had in 2019 al eerder iets besteld met heel goede ervaring. Niets in veranderd nog steeds perfect. Dit niet alleen in de afhandeling en levering maar ook in communicatie

Ik rol weer!

Nadat een van de wieltjes van mijn Håg05 na jarenlange dienst was gesneuveld, bestelde ik nieuwe wieltjes (ja, gelijk maar een set, want de andere wieltjes zijn net zo oud en vermoedelijk net zo onderhavig aan slijtage). Een paar dagen later werd een doosje geleverd met vijf nieuwe wieltjes. Een YouTube filmpje maakte duidelijk dat de pen die vanuit het oude wieltje nog in het voetkruis vastzat met een tang verwijderd kon worden. Het nieuwe wieltje ging er vlot in en de stoel rolde weer over het tapijt. Na een paar dagen met een noodoplossing (de twee helften van het oude wieltje met tape aan elkaar geplakt zodat het voetkruis overal even hoog stond, maar rollen lukt dan niet) is dat een heerlijke ervaring. Blij mee!!

snel geleverd

snel geleverd

snelle en goede service

Goede en duidelijke uitleg. Hele snelle service.

Top service!

Rob heeft ons super geholpen.

Over mijnkantoorinrichting.nl

Welkom op de webshop van mijnkantoorinrichting.nl Wilt u een compleet nieuwe werkplek voor uw kantoor of een prachtige thuiswerkplek omdat u flexibel wordt volgens "Thuiswerken "cq Het Nieuwe Werken", dan heeft u bij ons een ruime keuze aan ergonomische bureaustoelen, verstelbare bureaus en verrijdbare ladeblokken. Uw pand bestaat uit meerdere ruimtes ? Voor iedere ruimte hebben wij de oplossing en de bijpassende producten, zoals konferentiestoelen, ontvangst- en receptiebalies en kantinetafels. In ons standaard assortiment staan vele artikelen die wij snel kunnen leveren. Maar we doen meer....! Het leveren en leggen van harde en zachte vloeren, raambekleding. Heeft u vragen ? Maak een afspraak. Onze adviseurs helpen u graag om de juiste kantoorinrichting te vinden voor uw bedrijf. 076-5729136 Hoofdleverancier van o.a. RH-en HAG - en Haworth | Comforto bureaustoelen. Design van Artifort - Lande - Konig + Neurath | Robberechts | DESSO + Tarkett stoffering | PVC Vloeren | Showroom aanwezig ! Ruim 35 jaar ervaring [email protected] www.mijnkantoorinrichting.nl