Aankoop bureaustoel

Alles volgens afspraak verlopen, keurig op tijd

Tel contact was prettig, vriendelijk en behulpzaam. Mijn vragen werden duidelijk en met kennis van zaken beantwoord. Daarna werd direct actie ondernomen d.m.v. toevoegen van de door mij gewenste stof/bekleding op de website. Ondanks feestdagen korte wachttijd. Goede mailinfo m.b.t. financiële deel en verwachte datum van binnenkrijgen v.d. stoelen bij mijn kantoorinrichting Denk alleen dat er iets mis is gegaan tussen de info mail met verwachte datum stoelen binnen bij mijn kantoorinrichting en beloofde afspraak maken voor levering. Omdat laatste afspraak niet gemaakt werd stond transport bedrijf voor de deur op de per mail doorgegeven dag van binnenkomen bij mijn kantoorinrichting. Ik was niet thuis maar gelukkig niet ver weg dus e.e.a. kon goed opgelost worden Stoelen waren goed beschermd verpakt en werden keurig en voorzichtig naar binnen gebracht. Ik ben bijzonder tevreden en zal mijn kantoorinrichting zeker aanbevelen

duidelijke commuinicatie en snelle levering

duidelijke commuinicatie en snelle levering

Snelle reactie op de vraag of wielen onder bureaustoel uit 1994 zouden passen,na onderzoek mogelijk nog waar ook !!!!!!!

Capisco 8107 snel en correct geleverd

Ik ben zeer tevreden, mijn rug dankt u!

snelle service

onderdelen goed terug te vinden op de website

Goed advies en snel geleverd

Ik ben goed geadviseerd over een bureaustoel toen ik twijfelde over welke te kiezen. De man die ik sprak had kennis van zaken voor mijn gevoel. De stoel werd binnen een uur nadat ik besteld had al verzonden en ik had hem de volgende dag ook in huis.

Snelle levering past goed en werken goed

Klantvriendelijk en flexibel

ProductInformatie en prijsinformatie waren beide helder. Latere wijziging van de bestelling werd onmiddellijk doorgevoerd. Attent dat de levering telefonisch werd medegedeeld en afgestemd.

top, hartstikke goed

goede bediening en vlug en tevens duidelijk met de stappen van ontvangst order tot en met de bezorging op het thuisadres. in een woord TOP

Fijne snelle levering!

Goede ervaring, eerste bestelling en ik denk dat ik vaker ga bestellen

Snelle levering, goede communicatie

Snelle levering, goede communicatie.

Prima afhandeling, goede antwoorden op onze vragen

Wij hebben het Advies opgevolgd, besteld , betaald en volgende dag werd armleuning pad bezorgd. Prima!

super voor elkaar.

Prima procedure gecommuniceerd en voortgang levering lekker vlot.

Snel en duidelijk antwoord op mijn mail

Ik zocht reserveonderdelen voor een bureaustoel maar wist het model niet zeker. Mijn mail is 's zaterdags de dezelfde dag nog beantwoord, met een duidelijke link naar wat ik moest hebben. Perfect.

Erg tevreden met de service en een fantastische stoel. Mijn rug en ik zijn blij:)

Ik ben snel geholpen en erg tevreden met het product:)

Duidelijk, betrouwbaar en een goed product

Artifort kast uitgekozen en na telefonisch overleg en een aantal staaltjes verder de bestelling geplaatst. De bezorging zat bij de prijs ingegrepen en werd netjes volgens afspraak geleverd.

Lange levertijd zonder info

Te lange levertijd zonder dat je hierover wordt geïnformeerd. Door zelf aldoor te vragen hoe en wat kreeg ik reactie

Het klopt dat de levertijd van dit artikel, de Maria laptoptafel van Haworth, helaas (te) lang is opgelopen. We zijn hierin afhankelijk van de productiecapaciteit van de fabriek. Normaliter is dit artikel binnen 2-3 weken altijd geleverd en zo hebben we dit ook aan u bevestigd. Net voor de vakantiesluiting van de fabriek in Frankrijk werden wij ook onaangenaam verrast met een herbevestiging met helaas een oplopende levertijd. We hebben u dit ook bevestigd per mail dat levering later plaatst zou gaan vinden. Uiteraard gaan we intern uw reactie zeker meenemen om in de toekomst onze klanten nog accurater en vaker op de hoogte te houden van de stand van zaken, dus we waarderen uw reactie zeker wel om dit nog beter te communiceren. Toch ondanks dit veel werkplezier met de multifunctionele en flexibele laptop tafel. verkoopafdeling -- mijnkantoorinrichting.nl ---

Prima levering en snelle service

Korte lijnen en snel antwoord op vragen. Ik heb een RH stoel gekocht en ben daar zeer tevreden over. De levering en service zijn prima. Ook reparatie onder garantie regelen ze snel en goed.

Perfect!

Alles volgens afspraak en keurig afgeleverd.

goede uitleg producten en vriendelijk

fijne ervaring

Pluspunten

Goede website

Pluspunten

Snel en kundig. Had een vraag over de levering en werd direct gebeld!

Pluspunten

Deze bestelling liep eenvoudig via Internet en is zoals het hoort binnen enkele dagen incl. levering door uw bedrijf afgehandeld. Even keurig als een voorafgaande keer ongeveer een jaar geleden.

Ik ben ze nog niet tegengekomen.