Top service!

Rob heeft ons super geholpen.

Bestelde artikel een dag na bestelling in goede orde ontvangen.

Prima spullen, stevige prijs

Levering van de armleuning was correct, montage helder uitgelegd via telefoon

Goed, makkelijk en snel!

De juiste onderdelen kon ik op de makkelijke website zo bestellen en werden snel geleverd,

Prima, maar veel te duur.

De prijs van deze leuningen gaat mijn begrip te boven

Beste klant, Dit is een beetje flauw om ons dan met een 4 te beoordelen, U weet toch de prijs netjes vooraf. Deze is gewoon marktconform waarop wij nog een korting verlenen voor onze eindklanten Wij versturen dit keurig direct dezelfde dag aan u op zonder verdere verzendkosten. Dit zijn de originele armleggersets van RH voor uw bureaustoelen U bent niet verplicht bij ons te kopen als u het vooraf te duur vindt Toch veel zitplezier gewenst met de set en met uw RH stoelen Met vr. gr mijnkantoorinrichting.nl

goed geholpen

goed geholpen

Goede service en advies en perfecte levering

Goed advies gekregen in de zaak in Etten-Leur. Bestelproces ging vlot. Facturatie en track and race tot in de puntjes verzorgd. Levering zoals beloofd

Topservice

Snel, goed en kwaliteit.

Alles snel, vriendelijk en volgens afspraak geregeld.

Fantastische service

Als ik al 1 punt van kritiek zou moeten hebben, dan is het het selectie menu voor het kiezen van een stoelkleur. Zo'n lange lijst met alleen maar kleurcodes is niet meteen het overzichtelijkst. Maar de klantenservice is vriendelijk, reageert snel, pro-actief en ook telefonisch zijn ze goed bereikbaar. En niet onbelangrijk, ze hebben ontzettend goede prijzen! Ik heb het hele proces vanaf bestelling tot aan levering als zeer prettig ervaren.

Prima ervaring

Goede en prettige hulp tijdens het aankoopproces, heldere communicatie en levering conform afspraak.

correct en professioneel

zie boven

Klantvriendelijk

goede informatie en snelle afhandeling bestelling

Van de inmiddels 11 jaar oude bureaustoel wars de kunststofbekleding van één van de armsteunen gescheurd. Ik kreeg geode informatie per telefoon voor de bestelling. De armpads werden binnen 2 dagen afgeleverd.

Vriendelijk, zorgvuldig en snel. Prima dienstverlening

Ik kreeg duidelijke informatie. Men hield zelfs de aanbieding een week voor me vast. En op de koop toe nog extra korting bij aankoop van nog een extra stoel.

Echt kwaliteitsproduct de monitorarm die ik gekocht heb

Echt kwaliteitsproduct de monitorarm die ik gekocht heb en de prijs is het waard. Prima levertijd.

Zending was niet compleet, zonder problemen met een volgend pakket aangevuld

Er ontbrak iets bij de eerste zending. Het ontbrekende onderdeel werd meteen verstuurd en kwam de volgende dage binnen.

Hoge kwaliteit en goede support

Heb twee maal HAG Creed stoelen besteld. Het zijn zeer hoge kwaliteit stoelen. Informatievoorziening over levering was prima. Toen bij een levering een wieltje ontbrak van een stoel (waarschijnlijk tijdens vervoer losgekomen), werd er volgende dag een nieuw wieltje bezorgd.

super

super vriendelijk snel geleverd

Gewoon goed, zoals het hoort

Geen bijzonderheden.

Snelle levering.

Duidelijke webshop, eenvoudig te bestellen.

betrouwbaar

na een fout in de aflevering van de bestelling werd dit binnen 2 dagen volledig en correct hersteld

TOP

Snel, duidelijk. Gewoon goed

Goede ervaring tot nu toe, klantvriendelijk

In de showroom wordt tijd uitgetrokken en meegedacht. In ons geval bezorging zoals afgesproken. Net geleverd, dus verder nog geen ervaring.

supervlotte samenwerking met zeer goede communicatie en snelle levering

Alles tip-top in orde. Correcte communicatie, supersnelle levering in perfecte staat. Leuk samenwerken.

Over mijnkantoorinrichting.nl

Welkom op de webshop van mijnkantoorinrichting.nl Wilt u een compleet nieuwe werkplek voor uw kantoor of een prachtige thuiswerkplek omdat u flexibel wordt volgens "Thuiswerken "cq Het Nieuwe Werken", dan heeft u bij ons een ruime keuze aan ergonomische bureaustoelen, verstelbare bureaus en verrijdbare ladeblokken. Uw pand bestaat uit meerdere ruimtes ? Voor iedere ruimte hebben wij de oplossing en de bijpassende producten, zoals konferentiestoelen, ontvangst- en receptiebalies en kantinetafels. In ons standaard assortiment staan vele artikelen die wij snel kunnen leveren. Maar we doen meer....! Het leveren en leggen van harde en zachte vloeren, raambekleding. Heeft u vragen ? Maak een afspraak. Onze adviseurs helpen u graag om de juiste kantoorinrichting te vinden voor uw bedrijf. 076-5729136 Hoofdleverancier van o.a. RH-en HAG - en Haworth | Comforto bureaustoelen. Design van Artifort - Lande - Konig + Neurath | Robberechts | DESSO + Tarkett stoffering | PVC Vloeren | Showroom aanwezig ! Ruim 35 jaar ervaring [email protected] www.mijnkantoorinrichting.nl