Goede ervaring tot nu toe, klantvriendelijk

In de showroom wordt tijd uitgetrokken en meegedacht. In ons geval bezorging zoals afgesproken. Net geleverd, dus verder nog geen ervaring.

supervlotte samenwerking met zeer goede communicatie en snelle levering

Alles tip-top in orde. Correcte communicatie, supersnelle levering in perfecte staat. Leuk samenwerken.

Snelle levering, gebruikt product

Ik had een wiel besteld voor mijn bureaustoel, vond het best prijzig voor 1 wiel en toen kreeg ik ook nog een wieltje wat volgens mij al gebruikt was. Dat had ik niet begrepen uit het product op de site. Levering was wel snel en het wiel werkt wel gewoon goed gelukkig. Binnenkant van het wieltje (de pin) leek wel nieuw.

Alles is goed gegaan, met de bestelling en het leveren.

Goed beeld van het bedrijf.

Snelle correcte service

bestelling wordt snel geleverd. En per telefoon vraag over hoe de onderdelen moesten worden bevestigd werd duidelijk uitgelegd

Responsive service and quick delivery

Friendly company, good prices, quick delivery.

geweldige goede service

hele goede producten en je krijgt heel snel antwoord, goede service en snelle levering.

Vriendelijk,correct, snel

Perfecte service, correct product, aardige medewerkers bij de klantenservice die nog even nabelden om te checken of het adres juist was.

Via internet onderdeel gezocht en binnen 4 dagen geleverd. Niets op aan te merken

makkelijk te vinden op de site en snelle levering

Duidelijke website, correcte snelle afhandeling

Na een selectie gemaakt te hebben op de duidelijke website, werd de bestelling correct en snel verwerkt. Aflevering verliep probleemloos.

Juiste artikelen snel geleverd.

Spullen vanaf de site in 2 dagen goed verpakt in huis. Top.

Leveren wat ze beloven

Enthousiaste ontvangst op kantoor, kennis van zaken, meedenken, op de hoogte houden van leveringsproces, tijdig leveren

Goed en snel.

Goede voorlichting en lange naleverbaarheid onderdelen. Voorbeeld van duurzaam. Snelle levering.

Dat zit goed!

Geleverd wat gevraagd werd. Sneller als verwacht. Niets op aan te merken dus.

Goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle en correcte levering.

Goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle en correcte levering.

Snel en probleem oplossend

Een verkeerd onderdeel besteld en geleverd. Na telefonisch overleg was het juiste onderdeel geleverd. Echt fantastisch

snelle en correcte levering

snelle en correcte levering

Helder en vriendeljk

Duidelijk over hun producten, de service, de levering. Vriendelijke medewerkers. Niet het idee gekregen dat ik met verkopers te maken had maar met mensen die meedenken. Top bedrijf, ook voor mij als particulier.

prima ervaring

In de showroom wezen kijken voor een nieuwe hag bureaustoel. Ik zou keurig op de hoogte gehouden worden van de levering. Als snel kreeg ik een mail dat de stoel 2 december zou binnen komen, op 4 december maar eens gemaild of er al nieuws was. De stoel kon elk moment binnen komen, ik zou een bericht krijgen voor een afleverafspraak. Twee dagen later staat er ineens een chauffeur voor de deur met de stoel. Ik vond dit heel erg vreemd en gelukkig was ik thuis, maar ik heb nog een leverafspraak gemaakt.

Geweldig snelle en zorgvuldige service!!

snel, vriendelijk, behulpzaam

Vlotte communicatie. Perfecte levering volgens afspraak.

In ėėn woord, geweldig.

Probleemloos besteld, en zeer snel geleverd. Top.

Top, wij zijn reuze goed geadviseerd. Levering van nieuwe wieltjes ging erg snel.

Snelle vakkundige levering.

klantvriendelijk personeel

Eén belletje en het was geregeld.

Nijverheidsweg 14 4879 AR Etten-leur

Over mijnkantoorinrichting.nl

Welkom op de webshop van mijnkantoorinrichting.nl Wilt u een compleet nieuwe werkplek voor uw kantoor of een prachtige thuiswerkplek omdat u flexibel wordt volgens "Thuiswerken "cq Het Nieuwe Werken", dan heeft u bij ons een ruime keuze aan ergonomische bureaustoelen, verstelbare bureaus en verrijdbare ladeblokken. Uw pand bestaat uit meerdere ruimtes ? Voor iedere ruimte hebben wij de oplossing en de bijpassende producten, zoals konferentiestoelen, ontvangst- en receptiebalies en kantinetafels. In ons standaard assortiment staan vele artikelen die wij snel kunnen leveren. Maar we doen meer....! Het leveren en leggen van harde en zachte vloeren, raambekleding. Heeft u vragen ? Maak een afspraak. Onze adviseurs helpen u graag om de juiste kantoorinrichting te vinden voor uw bedrijf. 076-5729136 Hoofdleverancier van o.a. RH-en HAG - en Haworth | Comforto bureaustoelen. Design van Artifort - Lande - Konig + Neurath | Robberechts | DESSO + Tarkett stoffering | PVC Vloeren | Showroom aanwezig ! Ruim 35 jaar ervaring [email protected] www.mijnkantoorinrichting.nl