Top, wij zijn reuze goed geadviseerd. Levering van nieuwe wieltjes ging erg snel.

Snelle vakkundige levering.

klantvriendelijk personeel

Eén belletje en het was geregeld.

Zeer netjes , snel en goed verpakt .

Zeer netjes

Topservice!

Uitstekend: snelle levering, gemakkelijke plaatsing, goed resultaat en correcte afhandeling. Een aanrader!

prima bedrijf

prima bedrijf artikel netjes aangeleverd

Geweldige service

Proactief meegedacht en voorgelicht over eventuele bedenkingen over toepasbaarheid van het bestelde onderdeel bij het type stoel waarvoor ik het onderdeel heb besteld. Top!

Fijne en duidelijke communicatie met dit bedrijf. Levering zoals gewenst. Enige minpuntje is dat je geen tijdsaanduiding van levering kunt krijgen en dus de hele dag hiervoor moet reserveren.

Deskundig en klantvriendelijk

Ik was op zoek naar nieuwe armpads voor mijn voor mij door een andere firma op maat gemaakte RH-bureaustoel, die nu al enkele jaren niet meer in productie is. Hierdoor was het voor mij moeilijk om het goede type te kunnen bepalen met de informatie op de website. Ik heb gebeld met Mijnkantoorinrichting, kreeg onmiddellijk iemand aan de lijn die meteen wist waar ik het over had. Hij adviseerde mij een paar foto's te sturen. Ik kreeg binnen een kwartier antwoord op mijn mail met foto's met een heel goed advies. Ik heb ze volgens advies besteld. Levering was meteen met goede info over het bezorgproces en ze waren de volgende dag al in huis. Inmiddels heb ik de armpads geïnstalleerd en het is perfect. Dank zij dit snelle en deskundige advies kan ik weer jaren vooruit op mijn verder nog prima in orde bureaustoel. De pads zijn zelfs beter dan die ik destijds precies op maat voor mij gemaakt had gekregen.

Prims advies

Vriendelijk personeel, deskundig. Werd op de hoogte gehouden wanneer de artikelen in het magazijn arriveerden. Alles verliep volgens afspraak.

nvt

Supersnelle levering!!!

S’middags besteld, de volgende dag al geleverd!

alles vlot verlopen, een aanrader

overzichtelijke website, vlotte afhandeling van mijn bestelling.

Zeer fijne en goede service!

prettig advies en snelle levering.

Prima geregeld

Vlotte service

goed advies, snel geleverd

Robuuste materialen geleverd voor Havendienst.nl

Bij havendienst.nl nemen we alleen genoegen met robuuste materialen. Vandaar de Humanscale monitor armen voor op kantoor. Na een belletje met Mijnkantoorinrichting.nl wist men exact welk onderdeel we nodig hadden, ze konden alleen het benodigde onderdeel opsturen (was op voorraad bij de leverancier), goed en snel. Duidelijke communicatie en backoffice. De materialen die we er bestellen gebruiken we alleen op kantoor, niet in onze huur boten en sloepen op Loosdrecht :)

Goed geholpen duidelijkheid goede uitleg

Goed 8

Betrouwbaar, komt afspraken op een goede en juiste manier na.We zijn tevreden. Prima service!

Goede persoonlijke service

Fijne ervaring met deze partij. Per e-mail goed op de hoogte gebracht over de status van mijn product.

Vloet, goed

Ook prima montage-intructie

Snelle en goede service !

Snelle en goede service !

Snel, maar onder de vlekken afgeleverd

Twee nieuwe armpads besteld voor mijn bureaustoel. Deze werden snel geleverd. Vrij dure aangelegenheid voor deze twee redelijk eenvoudige artikelen. Eén ervan zat bij aankomst onder de vlekken (vettigheid). Zelf maar schoongemaakt. Al met al ben ik wel tevreden met deze twee armpads, maar tegen Kantoorinrichting.nl zou ik willen zeggen……’kan beter’ en m.i. ook goedkoper.

Snel en gemakkelijk contact en antwoorden

En dat allemaal met vriendelijkheid ! Aflevering op afgesproken datum, met de glimlach en door een knappe gast :D ahah

nog niets ontvangen

op 04-06 besteld en betaald; vervolgens een bericht gekregen dat bestelling is verzonden. dan op 06-06 verzoek om je mening te geven terwijl pakket nog niets is ontvangen

Goedemorgen, Wij zijn afhankelijk van postnl.nl. Uw bestelling is direct op 4-06 nadat deze in de webshop is binnengekomen behandeld en bij postnl.nl verwerkt/aangeleverd op dezelfde dag en ook direct in de route opgenomen op 04-06. Wij zien in de routing online van postnl dat ze helaas om onvoorziene redenen later leveren. (vandaag 08-06). Wij hebben hier geen enkele invloed op en gaan uit van uw begrip in deze. Veel plezier met uw aankoop !

Nijverheidsweg 14

4879 AR Etten-leur

Over mijnkantoorinrichting.nl

Welkom op de webshop van mijnkantoorinrichting.nl Wilt u een compleet nieuwe werkplek voor uw kantoor of een prachtige thuiswerkplek omdat u flexibel wordt volgens "Thuiswerken "cq Het Nieuwe Werken", dan heeft u bij ons een ruime keuze aan ergonomische bureaustoelen, verstelbare bureaus en verrijdbare ladeblokken. Uw pand bestaat uit meerdere ruimtes ? Voor iedere ruimte hebben wij de oplossing en de bijpassende producten, zoals konferentiestoelen, ontvangst- en receptiebalies en kantinetafels. In ons standaard assortiment staan vele artikelen die wij snel kunnen leveren. Maar we doen meer....! Het leveren en leggen van harde en zachte vloeren, raambekleding. Heeft u vragen ? Maak een afspraak. Onze adviseurs helpen u graag om de juiste kantoorinrichting te vinden voor uw bedrijf. 076-5729136 Hoofdleverancier van o.a. RH-en HAG - en Haworth | Comforto bureaustoelen. Design van Artifort - Lande - Konig + Neurath | Robberechts | DESSO + Tarkett stoffering | PVC Vloeren | Showroom aanwezig ! Ruim 35 jaar ervaring [email protected] www.mijnkantoorinrichting.nl