Snelle levering - ruim assortiment

Ik vond waar ik naar op zoek was en had mijn pakketje de volgende dag al in huis!

Lange bezorgtermijn en onnodige bezorgkosten

Kalender had lange levertijd. Daarnaast begrijp ik niet dat ik 4 euro bezorgkosten betaal voor iets dat ook door de brievenbus kan.

Snel en correct

Ik had mij ingeschreven voor een kalender te bestellen bij publicatie. Ik kreeg een mail, bestelde de kalender en vond hem na enkele dagen in de bus. Zeer goed ingepakt. Zonder schade!

Snelle levering en zorgvuldig verpakt.

Zeer correcte firma

Duidelijke info bij de bestelling en verzending

Correcte levering, op tijd

levertijd 1-3 dagen is 10-11 dagen

prima produkt, levertijd te lang omdat deze boekjes als vakantie dagboek moesten dienen. groet

super goed

snelle en goede bezorging

Goede producten, uitstekende service

Goede service, prachtige kalenders

Ik had wat problemen met bestellen, maar via contact per mail is dit opgelost, prachtige kalenders ontvangen !

Leuke mooie kalender

Op dinsdagochtend 30 juli een kalender besteld voor een verjaardagscadeau op 3 augustus. Gelukkig net op tijd binnen! Vrijdagmiddag ontving ik deze pas met de koerier... Beetje tricky hoor, ik vind dagen best een lange levertijd. Is wel iets om rekening mee te houden. Maar wel een hele mooie kalender!

superslecht

Heb op 9 juli 2019 een kalender van Karl Larssen besteld en betaalt. Zou binnen 3 werkdagen bezorgd worden. Het is nu 16 juli en heb nog steeds mijn kalender niet binnen, hoewel hij wel op voorraad is. Zou bericht krijgen van DHL maar heb daar ook nog niks van ontvangen. Op bellen en mails wordt niet gereageerd. Dit was de eerste keer maar tevens ook de laatste

Prima Service en Snelle levering!!!! Hier kunnen vel websites een voorbeeld aan nemen.

Niks aan toe te voegen: Alles was fantastisch geregeld/Een aanrader!!

Waardeloos

De bestelling zal 1/2 dagen duren, duurde uiteindelijk een dikke week. En daar bij gelijk betaald krijg ik na 2 weken bericht dat ik de rekening wil betalen. Slechte organisatie. Heb ook geprobeerd te bellen geen gehoor ook geen reactie op mijn mails die ik verstuurd had. Nooit weer een bestelling bij jullie!

Pluspunten

Leuke producten Snelle levering

Pluspunten

Snelle levering Productomschrijving accuraat

Pluspunten

- Fast delivery - Good quality of product - Reasonable price - Wide range of products

Pluspunten

snelle behandeling en aflevering

Pluspunten

Groot aanbod

Levertijd versnellen, duurt te lang voor het soort artikel.

Pluspunten

Door mijn fout werd levering op verkeerd adres bezorgd; Kalenderwereld heeft er voor gezorgd dat levering alsnog op juiste adres plaats heeft gevonden, met hoge klantgerichtheid! Prima!

Pluspunten

Prachtige kalender.

Na 1 x niet thuis moet je je pakketje ophalen

Pluspunten

doet wat het beloofd

kan zo niets bedenken