Levering mooi op tijd en goede kwaliteit

Goede prijs kwaliteit verhouding

Bestelling was goed verpakt en snel geleverd

Bestelling was keurig op tijd.

Snelle levering.

Snelle levering in een prima verpakking.

Zie boven

Snelle levering en snelle ( bezorg ) klachtenafhandeling

De bezorgdienst heeft bij aflevering fout gemaakt, mijn klacht hierover is binnen 1 dag goed afgehandeld met een goed voorstel. Prima.

Snelle levering en snelle ( bezorg ) klachtenafhandeling

bestelde keurig en op tijd geleverd

bestelde keurig en op tijd geleverd

SLECHT

Slecht, nooit bestelde kalender ontvangen, wel direct betalen maar ontvangen of moeite doen om pakje op te sporen is blijkbaar te veel. Een keer een bestelling geplaatst , nooit meer !!!

Mooie kalender en snel in huis.

Goede service ook.

Netjes en snel thuis

Zoals titel : de kalender is mooi, kwam smet. En was stevig ingepakt, dus geen vouwen of schades. Zijn we blij mee

grote keus

voor elk wat wils ook voor klanten die de zondag als eerste dag van de week vieren

Snelle service en mooi verpakt

Veel keus en een goede en snelle levering. Zeker een aanrader!

Zeer positieve klantgerichte berichtgeving over levering.

Werd goed op de hoogte gehouden van de levering.

Flotte levering.

Makkelijk bestellen en een vlotte afwerking c.q. levering.

Vlotte levering

Goeie service en fijn dat er aangege ben wordt wanneer de kalender geleverd wordt

vlotte bestelling en levering

positief

Top selectie

Alles goed

Heel,heel matig

Kalender viel tegen; afbeeldingen waren minder mooi als op de site. Met name slechte belichting, die in de grote van posterformaat zwart/wit opviel. Verzending was uitermate slecht. Kalender was gekreukeld met beschadiging en nat. Aan post nl. Gemeld. Moest hierbook 7,50 betalen. Eigenlijk terug moeten zenden. Voor mij was dit eens maar nooit meer

Wij hebben van deze klant geen mail of telefoontje ontvangen dat er iets mis is gegaan met de zending en dat de inhoud beschadigd is. Indien er een klacht is over de kwaliteit van een kalender zullen we dit altijd voorleggen aan onze leverancier of uitgever en die laten beoordelen of de klacht gegrond is. Tevens hadden we binnen 7 werkdagen bij DHL een claim kunnen indienen voor de beschadigde kalender en u een nieuwe kalender kunnen opsturen of eventueel het aankoopbedrag restitueren, want u moet weten dat wij altijd al onze producten goed en stevig verpakken en tijdens het inpakken controleren op eventuele zichtbare beschadigingen. U heeft in dit geval niets van zich laten horen dus hebben we de kans niet gekregen om het voor u op te kunnen lossen. In onze mails communiceren we dat de klant altijd contact met ons kan opnemen indien er iets mis is gegaan met de zending of wanneer het product niet is zoals verwacht. Ons streven os altijd om klachten en problemen op te lossen zodat de klant altijd tevreden is, maar dan moeten we die kans wel krijgen.

ruime keus en snel geleverd

Kalender besteld die ondanks de Kerstdagen en Oud&Nieuw snel is aangekomen op het juiste adres. Website is redelijk overzichtelijk, je vindt snel wat je zoekt

Snelle levering, goede kwaliteit

Snelle levering, ondanks kerstdrukte. Product in goede staat ontvangen.

Beperkte hoeveelheid familyplanners

Hoewel ik in voorgaande jaren altijd blij was met het aanbod in familie maandplanners, was het dit jaar teleurstellend. Misschien zijn er dit jaar gewoon minder uitgebracht (want elders kon ik ze ook nauwelijks vinden), maar dit keer heb ik me moeten behelpen met een redelijk saaie variant. Hopelijk volgend jaar weer meer aanbod.

Netjes en snel geleverd!

Vlotte levering ondanks de drukte met de feestdagen.

Positief verrast dat er zo vlak voor kerst al zo snel geleverd kpn worden. Goed verpakt. Ben zeer tevreden.