is prima

Mijn ervaring is prima maar het jaartal van de kalender klopt niet dus wil ik hem ruilen voor het juiste jaartal ik hoop dat dat lukt maar voor de rest ziet alles er goed uit. Alleen bellen is niet mogelijk tenminste mij lukt het niet, misschien hebben jullie het druk.

Slecht

Ik heb een verkeerde kalender ontvangen van Tekkels , terwijl ik een feeën kalender heb besteld. Ik heb een klacht ingediend, en nog nix gehoord! Wil graag alsnog de juiste ontvangen!

not the best but it will do

Smooth transaction

Prima webshop

Prachtige kalender in prima staat ontvangen

ontgoochelend!!!!

Mooie kalender, wel beschadigd en na beoordeling geen reactie gehad

Waardeloos

16-2 bestelling geplaatst en hopelijk 28-2 binnen. Wat een wachttijd, waardeloos. Communicatie laat ook te wensen over. Lang leve Bol.com!

Kalender wie beschrieben

sehr langsamer Versand über 3 Wochen gewartet das war nicht so gut

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Toppie !

Uiterst snelle en verzorgde levering. Niet verbeterbaar.

Mooie duidelijke kalender,snelle levering. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Ruime keus en mooie kalenders

Ruime keus, duidelijk gerubriceerd, prettige prijzen en bestellen verloopt soepel.

Net verpakt, geen enkele beschadiging

De levering duurt dan wel een tikkeltje langer..niet vandaag besteld en morgen in huis..paar daagjes dan.., maar het wordt keurig net afgeleverd, keurig verpakt en zonder beschadigingen! Ik ben tevreden!

Levering mooi op tijd en goede kwaliteit

Goede prijs kwaliteit verhouding

Bestelling was goed verpakt en snel geleverd

Bestelling was keurig op tijd.

Snelle levering.

Snelle levering in een prima verpakking.

Zie boven

Snelle levering en snelle ( bezorg ) klachtenafhandeling

De bezorgdienst heeft bij aflevering fout gemaakt, mijn klacht hierover is binnen 1 dag goed afgehandeld met een goed voorstel. Prima.

Snelle levering en snelle ( bezorg ) klachtenafhandeling

bestelde keurig en op tijd geleverd

bestelde keurig en op tijd geleverd

SLECHT

Slecht, nooit bestelde kalender ontvangen, wel direct betalen maar ontvangen of moeite doen om pakje op te sporen is blijkbaar te veel. Een keer een bestelling geplaatst , nooit meer !!!

Mooie kalender en snel in huis.

Goede service ook.

Netjes en snel thuis

Zoals titel : de kalender is mooi, kwam smet. En was stevig ingepakt, dus geen vouwen of schades. Zijn we blij mee

grote keus

voor elk wat wils ook voor klanten die de zondag als eerste dag van de week vieren

Snelle service en mooi verpakt