Veel keus en een goede en snelle levering. Zeker een aanrader!

Zeer positieve klantgerichte berichtgeving over levering.

Werd goed op de hoogte gehouden van de levering.

Flotte levering.

Makkelijk bestellen en een vlotte afwerking c.q. levering.

Vlotte levering

Goeie service en fijn dat er aangege ben wordt wanneer de kalender geleverd wordt

vlotte bestelling en levering

positief

Top selectie

Alles goed

Heel,heel matig

Kalender viel tegen; afbeeldingen waren minder mooi als op de site. Met name slechte belichting, die in de grote van posterformaat zwart/wit opviel. Verzending was uitermate slecht. Kalender was gekreukeld met beschadiging en nat. Aan post nl. Gemeld. Moest hierbook 7,50 betalen. Eigenlijk terug moeten zenden. Voor mij was dit eens maar nooit meer

Wij hebben van deze klant geen mail of telefoontje ontvangen dat er iets mis is gegaan met de zending en dat de inhoud beschadigd is. Indien er een klacht is over de kwaliteit van een kalender zullen we dit altijd voorleggen aan onze leverancier of uitgever en die laten beoordelen of de klacht gegrond is. Tevens hadden we binnen 7 werkdagen bij DHL een claim kunnen indienen voor de beschadigde kalender en u een nieuwe kalender kunnen opsturen of eventueel het aankoopbedrag restitueren, want u moet weten dat wij altijd al onze producten goed en stevig verpakken en tijdens het inpakken controleren op eventuele zichtbare beschadigingen. U heeft in dit geval niets van zich laten horen dus hebben we de kans niet gekregen om het voor u op te kunnen lossen. In onze mails communiceren we dat de klant altijd contact met ons kan opnemen indien er iets mis is gegaan met de zending of wanneer het product niet is zoals verwacht. Ons streven os altijd om klachten en problemen op te lossen zodat de klant altijd tevreden is, maar dan moeten we die kans wel krijgen.

ruime keus en snel geleverd

Kalender besteld die ondanks de Kerstdagen en Oud&Nieuw snel is aangekomen op het juiste adres. Website is redelijk overzichtelijk, je vindt snel wat je zoekt

Snelle levering, goede kwaliteit

Snelle levering, ondanks kerstdrukte. Product in goede staat ontvangen.

Beperkte hoeveelheid familyplanners

Hoewel ik in voorgaande jaren altijd blij was met het aanbod in familie maandplanners, was het dit jaar teleurstellend. Misschien zijn er dit jaar gewoon minder uitgebracht (want elders kon ik ze ook nauwelijks vinden), maar dit keer heb ik me moeten behelpen met een redelijk saaie variant. Hopelijk volgend jaar weer meer aanbod.

Netjes en snel geleverd!

Vlotte levering ondanks de drukte met de feestdagen.

Positief verrast dat er zo vlak voor kerst al zo snel geleverd kpn worden. Goed verpakt. Ben zeer tevreden.

Grote keus. Volgende dag aflevering!

Grote keus. Volgende dag aflevering!

Goede prijzen, vlotte levering.

Overzichtelijke website, groot assortiment, mooie prijzen en vlotte levering. Volgend jaar weer!

Snelle levering en artikel perfect

Artikel op tijd geleverd en ziet er netjes uit.

Zeer snel afgeleverd, nog voor de feestdagen en bezorger vriendelijk.

Vlot afgehandeld ondanks de feestdagen

Pakket werd netjes afgeleverd op het afgesproken tijdstip

Super👍

Snel en compleet geleverd

De kalenders zijn in keurige staat en bonnen de afgesproken tijd geleverd

Evaluatie formulier zonder product te hebben ontvangen

Dat is toch wel raar hoor

Prachtig product, dramatisch slechte bezorging

Zou donderdag bezorgd zijn door DHL, was niet zo, toen vrijdag 16 uur. Gewoon niet waar. Uiteindelijk zaterdagbijlage de buren. In alle gevallen waren we gewoon thuis! Kies andere beziger!! Ze bezorgen niet en ‘jakken’ daar ook nog over.

Ruime keuze en snelle levering

Moest op het laatste moment een kalender bestellen kwam zo bij kalenderwereld terecht. Nogmaals ruime keuze, goede prijzen en snelle levering

Ruim aanbod

Ruim aanbod en snelle levering. Kalender was goed verpakt.

Uitgebreid aanbod en goed verzorgde levering!

Elk jaar één van de weinige aanbieders die de kalender heeft die ik zoek. Met zorg ingepakt en vlot geleverd in de periode van Kerstmis. Ik ben tevreden!