Niet zo leuk

Ze hebben mij jammer genoeg misleid. Ze adverteren met een Belgisch profiel ( .be ) dus bestelde ik, maar het product was in orde maar te klein, dus deed ik een retour...wat bleek ik moest bijna 20 euro betalen omdat dit naar Nederland verstuurd moest worden !! Waarom dan reclame maken met een ( .be ). Ik voel mij echt erg teleurgesteld. Waarom is er geen depot in Belgie dan ? Je moet het lef maar hebben om een Belgisch verkoopunt te melden ! Heb er op greageerd...geen reaktie daaromtrent. Miss hoopte ze op het gezegde : Belgen zijn dom ?? Maar....Nedelanders gierig en gewikst ?? Het is al een poos geleden , maar voel mij tot op heden nog altijd bedrogen! Diana

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Goede verzorging , goede kwaliteit en begeleiding..maar oneerlijke praktijken in verzendingen en reclame!

Goedemiddag, Wat spijtig dat u dit als misleiding ziet, en dat u dit zo heeft ervaren. We hebben dit echter erg duidelijk op onze site aangegeven, zelfs bovenaan iedere pagina op onze site! Dat we een Nederlands bedrijf zijn. Helaas zijn de retourkosten vanuit België inderdaad hoger, dit is wel verschillend per koeriersdienst. Ook dit is duidelijk uitgelegd op onze site. U heeft echter een koeriersdienst uitgekozen welke hoge kosten hanteert. We hopen in de toekomst een retourservice aan te kunnen bieden welke wel voordeliger zal zijn voor de Belgen. Fijne dag verder. Lingeriehuisonline.nl

Fantastisch!

Voor mijn moeder (76 jaar) al tijden op zoek naar een nieuw, "ouderwets" stevig corselet. In diverse winkels (Randstad) te horen gekregen dat deze ouderwetse dingen niet meer werden gemaakt. De situatie telefonisch voorgelegd aan het lingeriehuis en binnen 5 minuten het juiste advies gekregen en mijn moeder is weer straal gelukkig met haar "ouderwets" stevig corselet die de juiste steun voor haar rug geeft, zodat zij weer een stuk beter kan functioneren. Namens mijn moeder een 10 met een griffel en een dikke pluim!

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? 10 +

snelle levering, goed product

zie boven

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? precies wat ik zocht

zeer goed

levering snel en goed

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? zeer goed

Mijn ervaringen zijn positief

Goede kwaliteit, op tijd geleverd, nette communicatie.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? goed

Geweldige service en een uitstekend en deskundig advies

Eindelijk de BH gevonden die goed past en niet knelt. Na het nodige mailcontact het juiste advies gekregen en nu blij met deze BH aankoop

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? geweldig

Goed behandeld

In overleg m.b.t. maatvoering van een body shaper kreeg ik duidelijk advies

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? prima

ruime sortering van luxe bh's

Lingeriehuisonline.nl sinds jaren ben tevreden klant

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? N.v.t.

Bh gekocht.

Bh gekocht,ik wist niet goed welke maat ik moest nemen. Gebeld,en ik werd prima geholpen. En ben blij met mijn nieuwe bh

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Prima ontvangen

Goed passend model

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Prima

Snelle levering goed produo

Overzichtelijke site

Super tevreden over de bestelde artikelen, prima kwaliteit

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Kwalitatief heel goed

Snelle levering, uitgebreid assortiment

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Fijne BH, gebruik hem al jaren

Snelle levering.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Prima

Zie boven

Gemakkelijk te vinden artikelen

De hele bestelling is goed verlopen. Ik heb er een heel goed gevoel bij

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Voldoende keus jammer dat door Corona niet alles te leveren was

voldoet aan alle verwachtingen

Op tijd en snel geleverd. Keurig en goed verpakt. Kwaliteit is prima. Goed afgewerkt. Het is eigenlijk een prothesehemd, ik heb geen protheses, maar ik gebruikte het na mijn borstoperatie omdat het overal goed ondersteunt en op geen enkele plek te hard op de wonden/ littekens drukt. Draagt comfortabel. Ik heb vrij smalle heupen en stap in het hemd en trek het dan naar boven. Dan hoef ik mijn arm niet in een bocht door het armsgat te doen.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? prima

Mooie collectie

Goede kwaliteit en snelle levering.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Mooi

Vlotte levering, hele fijne BH s van Mey!

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? 10

Ben er heel blij mee

Goede pasvorm

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Goed

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? N.v.t.

prettige service

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Uitstekend

Prima informatie, snel geleverd, prima product.

Ik had twijfels over de maat die ik moest kiezen. Gebeld. Kreeg de juiste informatie. Het artikel werd de volgende dag geleverd. Prima!

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Voelen als zeer comfortabele postoperatieve bh's.

Je krijgt wat ze beloven.

Prima geregeld, fijn dat het door de brievenbus kan, pluspunt

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Goed, kwaliteit was bekend.

Alles volgens afspraak

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Naar wens