Voor herhaling vatbaar.

In bestelmenu leek het of beide artikelen op voorraad waren, echter na het bestellen kwam een mail waarin stond dat dat nooit met zekerheid te zeggen was, en dat bleek dat 1 artikel een langere (niet helemaal te zeggen) levertijd zou hebben, en een verzoek hierover contact op te nemen. Telefonisch snel en prettig contact, goed overleg gehad en deskundig advies. Helaas had de post er een paar dagen extra voor nodig. Pakket zat keurig ingepakt. Ik zou er zeker opnieuw bestellen.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Prima

Ben erg tevreden over de snelle levering

Snelle levering en goed verpakt

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? heel goed

Precies het item dat ik wilde. Snelle levering.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Supet

Snelle service, top product. Site heel duidelijk met juiste informatie en maattabel.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Top

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? N.v.t.

Het is al onze tweede bestelling goede kwaliteit en prima servie en snelle leveringen

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Prima kwaliteit

Anita

Duidelijke maatvoering. Voor ieder wat te krijgen. Goede kwaliteit

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Prima

Ik ben blij met de b H dit was de tweede

Dikke prima

Het pakjetje was iets later dan verwacht maar niet minder welkom. Ben er erg blij mee en ga het veel dragen. Super kleur en zeker confortabel. Met de prijs kwaliteits verhouding zit het zeker goed.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Helemaal goed

Ik heb een post operatieve bh besteld. De operatie moet nog plaatsvinden. Ik weet dus niet of de bh naar tevreden zal zijn en of deze goed past.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Lijkt prima

Prima en snel geleverd.

Voor de eerste keer prothese bh besteld. Was snel geleverd en verpakt in klein brievenbus doosje, handig.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Prima in orde.

Eindelijk geslaagd met mijn zoektocht!

Het was even zoeken naar de juiste maat voor mijn Body. Het is 1x misgegaan, maar ik heb het artikel toch gehouden. Bij lingeriezaken loop ik tegen het verschijnsel aan dat B 95 niet altijd goed zit. ( Of te strak, of te wijd.) Deze maat past bij jullie Lingeriehuis perfect!

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Prima!

Parfait!

Envoi rapide et soigné en Belgique. Ma commande est arrivée en moins d'une semaine. Je suis très satisfaite de mon achat.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Parfait!

Netjes verpakt afgeleverd.

Snelle levering en netjes verpakt, met een kleine attentie.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Goed

Fijne webwinkel die snel levert! Ik ben inmiddels al een aantal jaar vaste klant. Alleen maar goede ervaring.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Mooie kwaliteit voor een goede prijs.

Zeer correct en netjes verpakt.

Overal gezocht en bij jullie gevonden.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Goed

Ik bestel al jaren zelfde soort bh tot volle tevredenheid

Levering (als brievenbuszending) is altijd snel en keurig in orde. Heel handig is het bijgeleverde maatadvies.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? heel goed

Prima bevallen het bestellen van de Anita bh’s. Goede pasvorm en kwaliteit. Draag ze al jaren en ben blij deze bij het Lingeriehuis te hebben gevonden. Het bestellen, betalen en levering verliep prima en snel.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Volkomen tevreden

Goed en snel geleverd!

Al vaker artikelen besteld, altijd prima.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Prima

Ruime keuze en snelle levering. Voor de vollere borsten is er veel keus. Ik koop Elomi dit merk bevalt prima. Goede pasvorm erg tevreden mee.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Keurig ontvangen

Heel erg goed!!!!

Telefonisch contact gehad over het model BH en de maat. Prima advies gekregen , BH past perfect !

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Artikel keurig verpakt en snel ontvangen.

Heb nu een top setje gekocht.

Leuk om zo voor acceptabele prijs te kopen.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Netjes.

Mooie lingerie, goede service

Een aanrader

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Mooi

Fijne service

Werd telefonisch heel effectief en prettig geholpen. En ben blij met de aanschaf.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Heel blij mee

Correcte en supersnelle levering!!!

Ik ben klant vanaf nu!

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Top