correct afgehandeld.

snel,correct en netjes op tijd. kant tekening de dure kosten bij retour.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede adviezen en snelle levering

Was op zoek naar grote Cupmaat BH. Gebeld met hun en adviezen gekregen van consulent. Na paar keer ruilen goede BH gevonden. Wel jammer dat je na elke ruiling opnieuw moet betalen, dus veel geld steeds betaald, na 10 dagen wel alle geretourneerde bedragen terug op mijn rekening. Fijne adviezen, goede bereikbaarheid, snelle levering. Dus fijn bedrijf en voor herhaling vatbaar!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer snelle service , Makkelijk te Vinden Mooi product erg veel Keizer.

Goed geregeld

Besteld volgende dag in huis

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, goed verpakt.

Slipjes van Chantelle voldoen helemaal aan mijn verwachtingen.

Kwaliteit

De slipjes van Avet zijn prachtig. Duurzaam, mooi en blijven ook mooi.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik vind het een redelijke webshop, er is zeker nog ruimte voor verbetering.

Ik heb lang op mijn bestelling moeten wachten. Pas nadat ik zelf had gevraagd waar mijn bestelling bleef, kreeg ik een reactie. Daarbij hadden ze onvoldoende voorraad en stuurden zij mij zonder overleg minder stuks toe dan ik besteld had. Hetgeen ik teveel betaald had, kreeg ik wel keurig teruggestort, maar ik kreeg geen creditnota; niet via de mail en ook niet in het pakketje. Ik kon dus pas narekenen of ik het juiste bedrag teruggestort had gekregen nadat het bedrag teruggestort was op mijn bankrekening. Bij voorkeur had ik zelf liever de keuze gehad om op een later tijdstip alsnog de overige artikelen na- of toegestuurd te krijgen zodra deze weer op voorraad waren. Deze keuze heb ik helaas niet gekregen. Ook heb ik 1 artikel retour gestuurd omdat het model niet naar mijn wens was, maar in het pakket zat niks om een artikel retour te sturen, geen pakbon, geen retourbon en ook geen retour-adres-label. Met de artikelen zelf was niks mis, deze zaten netjes verpakt en waren geheel naar wens (op 1 artikel na).

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Besteld en heel snel in huis

Fantastisch de ene dag besteld de volgende dag in huis. Keurig verpakt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel bezorgd en mooie bh’s

Fijne internet winkel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ruime en hippe collectie en eenvoudig en snel bestel proces!

Het was een prima eerste ervaring! Wel hoop ik ook leuke acties of korting te krijgen ook als je geen Facebook hebt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede collectie, snelle service en uitstekend verpakt.

Ik zocht broekjes met langere pijpjes van 100% katoen en vond een mooie kwaliteit bij lingeriehuisonline. Snelle service en het was netjes en verzorgd verpakt, de doos is nog steeds in gebruik door de kat. Zal zeker vaker iets bestellen en ook doorvertellen aan familie.

Professioneel advies

De begeleiding en het advies is goed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke antwoorden op vragen, goed advies en prima service, snelle levering.

Zie boven

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De beste site voor service en kwaliteit

Ben heel tevreden over lingeriehuis online. Prima service en heel veel keus.

Snel en duidelijk

Opzoek naar iets speciaals kwam ik op de site.daar was voor mij als prothese drager een paradijs. Precies de zaken die ik zocht, snelle en duidelijke levering. Het is mij alleen nog niet duidelijk of er ook een winkel bij zit daar ik de lingerie voor aankoop graag wil passen, ivm met lichamelijke afwijking.

Goede snelle levering

Snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima service en snelle levering.

Prima service en snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering zoals beloofd.

Positieve ervaring.

Negatief: geen contact mogelijk

Op 22 juni bestelling geplaatst. Bevestiging ontvangen. Tot op heden echter nog niets geleverd, levertermijn 1-5 werkdagen. Ik heb al per mail contact opgenomen, het contactformulier ingevuld. Telefonisch ook niet bereikbaar. Op geen enkele wijze krijg ik contact met iemand achter deze website begin me nu wel af te vragen of er überhaupt geleverd gaat worden. Graag kom ik in contact met iemand.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Geweldige service

Snelle en nette levering. Binnen 1 dag al bezorgd.

Goed.

Alles kwam mooi op tijd binnen en alles was duidelijk en goed geregeld

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik vind moeilijk bh's zonder beugel in mijn grote maat. Ik moest uren rijden om een winkel te vinden. Groot was mijn vreugde toen ik de Anita collectie vond online bij Lingeriehuisonline.be! Thuis geleverd en gemakkelijk om in te wisselen als de maat toch niet klopt. Een aanrader!

Alles is prima verlopen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en snelle levering!

Fijne website en bestelling werd keurig en snel bezorgd!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

snelle levering, perfecte kwaliteit!!

ik heb netjes bericht ontvangen dat het artikel iets later geleverd werd. Heel fijn.

Over Lingeriehuisonline.nl

Filter op Taal