Zeer goede klantenservice

Herinnering of bestelling, die vanwege wachtwoord probleem na 6 dagen nog in de winkelmand lag, nog door ging.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Kwaliteit

goed.

graag wil ik mijn bh voor een maat groter ruilen. kan dat ook aan huis bij jullie ? k woon nl. dicht bij dronrijp

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? goed

Geweldig.

Perfecte afwerking en snelle bezorging

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Super

prachtig product, ben er erg blij mee

ik kreeg precies het product waar ik naar op zoek was. Snel en makkelijk geleverd.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? geweldig

Goede service, snelle levering.

Koop hier zeker weer.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Uitstekend

Duidelijke website en een snelle levering. Ik vind jullie erg betrouwbaar.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? 9

Maat beha was goed, voor herhaling vatbaar.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Goed

Goede service en snelle levering! Top!

Wel vaker bij jullie besteld en altijd snel en accuraat! TOP. Ik kan iedereen aanraden om bij Lingeriehuisonlne.nl te bestellen.

Snel en klantvriendelijk

Eenvoudig te bestellen en snel geleverd.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Prima, lekker warm.

zeer tevreden

Nu de tweede keer bij jullie besteld . En alles verloopt volgens afspraak.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? N.v.t.

Ik had twee hemdjes van merinowol voor mijn schoonmoeder besteld. Die kwamen de volgende dag met Postnl al binnen. Keurig ingepakt!

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Goede kwaliteit

prima en snelle service

geleverd product was volgens verwachting

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? prima

Goede pasvorm die extra hoog is onder armen

Die extra hoogte onder de armen is fijn voor oudere dames die niet meer zostrqk in het vel zitten. De inkijk via de mouwen is daardoor niet zo gênant. Alleen die rechthoekige siergespen aan de voorkant zijn scherp en pijnlijk. Maar die zijn met een kniptang te verwijderen

Goede uitleg, ruime keuze, vlotte afhandeling

Goede uitleg, ruime keuze, vlotte afhandeling

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Goede pasvorm

Je houdt er een goed gevoel aan over

Correcte en snelle levering, goede instructies voor ruilen. Afhandeling ook snel en correct. Kom ik zo niet vaak tegen. Kortom: erg goede service en product voldoet aan verwachting.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? bevalt goed

Duidelijke website, goede omschrijving van artikelen en snelle levering

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Mooi product en helemaal zoals omschreven

Goede producten, snelle service

Enerzijds goed (ik denk ivm grootte postpakket) maar aan de andere kant jammer dat producten niet in de originele verpakkingen van leverancier verzonden worden. Dit laatste doet echter niets af aan de kwaliteit van de producten.

goed geholpen

Nieuwe bh nodig; daarbij zeer goed geholpen en de bh goed afgesteld.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? goed

Perfecte service, perfecte artikelen

Over het algemeen koop ik veel liever in echte winkels, zodat ik het materiaal kan zien, voelen en passen. Ik heb de gok van de stap naar online genomen en het is me prima bevallen

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Uitstekende kwaliteit ep passen perfect

Bij telefoontje dat het 'spoed' was na operatie, vriendelijk te woord gestaan en correct afgehandeld.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? 9

Mooi product en snel geleverd

Na een borstverkleining moest ik meerdere bh's meenemen naar het ziekenhuis. Ik heb gekozen voor kwalitatief goede. Je moet 6 weken dag en nacht een goede bh dragen. Degene die niet de goede maat hadden konden weer worden teruggestuurd. Wel met verzendkosten, maar ik snap dat het met al het terugsturen zo werkt.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Geweldige kwaliteit

Niet naar verwachting

Ik heb maat 95 f Bestel een bh zonder beugels brede schouderbandjes. Dat voelt wel fijn . Maar de onderkant van de bh gaat dubbel zitten in de loop van de dag . Erg vervelend

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Goed maar niet naar verwachting

Goedemorgen, Dank voor uw review. Wat spijtig dat de bh niet voldoet. We willen graag even van de gelegenheid gebruik maken om hierop te reageren. Veelal is dit een maat probleem. Het omklappen van de onderband heeft eigenlijk altijd te maken met een te ruime omvang. Bij een 95 omvang hoort een confectie maat van ongeveer 48. De bh hoort tijdens het passen echt strak te passen, deze rekt namelijk altijd nog. En dan wordt deze juist te ruim. Misschien kunt u eens een omvang strakker proberen, en wordt het de maat 90G. 1 omvang strakker en dezelfde cup inhoud. Voor maatadvies....belt u gerust. Fijne dag en hartelijke groet, Lingeriehuisonline.nl

Fijne lingerie ik wil geen andere ..en de levering is prima.

Ik ben heel blij met lingeriehuis online

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Super

Ruime keuze, uitstekende kwaliteit/klantenservice!

Ongelooflijk hoeveel keuze er is! Voor mannen- vrouwenondergoed koop ik hier graag de merken Ten Cate, Sloggi en RJ Bodywear. Fijn dat je bij twijfel over maten informatie kunt vragen en deskundig advies krijgt. Prijzen zijn gewoon/prima. Op Ten cate damesshorts zat korting. Verzenden was gratis, retourzenden niet maar dat helemaal ok! Ook mijn bejaarde ouders slaagden hier al dus een vertrouwd en betrouwbaar adres/webshop.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Uitstekend

Avet ondergoed, het zit comfortabel en een snelle levering