Filters

6

Prijzig voor de kwaliteit

Bh maat klopt niet helemaal. Is ruimer. De beugels prikken onder mijn armen. Steun is redelijk. Te duur voor de kwaliteit.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Redelijk
9

Prima shop met goede spullen

De door mij bestelde spullen werden snel geleverd. Zag er goed verzorgd uit. In een keer goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Prima
10

keurige service en doen wat ze zeggen

jammer alleen dat je bij retourneren zelf portokosten moet betalen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? super
10

Correct zoals het hoort

Veel updates ivm de leveringstijd. Leuke attentie mee in de doos. Kortom : top !

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Juist zoals op de site
9

Voor herhaling vatbaar

Mooi product, snelle levering. Alleen de doos waarin het verpakt was, was wel echt heel groot.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Prachtig
7

Ik ben tevreden.

Makkelijk te vinden. duidelijke web-site

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Mooi
2

Slechte klacht afhandeling

Ik heb een bh gekocht waar ik er al twee van heb. Het is hetzelfde merk, type en in dezelfde maat. De bh die Lingerie huis me heeft gestuurd is 2 cm breder dan de bh’s die ik heb. Daar kwam ik te laat achter, namelijk na een pijnlijke sport sessie. Gewoon ruilen gaat dan uiteraard niet, maar ik heb het probleem als klacht opgegeven en mocht de bh op eigen kosten opsturen. Dat heb ik gedaan maar mevrouw zegt dat de maat juist is. Het komt er op neer dat ik veel geld kwijt ben en geen bh heb. Het bedrijf had me op z’n minst een gedeelte van mijn geld terug kunnen geven maar ze steekt het geld ik eigen zak en wast haar handen in onschuld. Update ik heb uiteindelijk mijn geld terug ontvangen, waar ik erg blij mee ben, maar dit heeft me veel ergenis en tijd gekost. Ik heb gebeld daarnaast meerdere keren gemaild en ook nog contact opgenomen met het bedrijf Anita (fabrikant). Dat is jammer. Een goede klachtafhandeling is erg belangrijk naar mijn mening.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Te groot

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag Mevrouw, We hebben met elkaar gesproken over de telefoon en over uw klacht zijn meerdere mails gestuurd. U heeft een klacht bij ons neergelegd dat de omvang van de geleverde bh groter was dan uw huidige bh's van hetzelfde model. Vervolgens hebben we (de gewassen, gedragen en zonder labels geretourneerde) bh verveleken met deze meerdere bh's uit eigen voorraad (zelfde model) en de bh komt precies overeen. Hiervan hebben we u ook foto's gestuurd als bewijs. U beaamde dit ook. U had dus precies ontvangen wat u had besteld. Uiteindelijk heeft u een bh vergoed gekregen welke u heeft gewassen, gedragen en de labels eruit heeft geknipt. Aangezien deze bh precies is zoals het hoort te zijn, hadden we verwacht dat de vergoeding (het gehele bedrag) toch uw goedkeuring had gekregen. We kunnen ons dan ook niet vinden in uw beoordeling. Onze tip blijft wel: "eerst altijd passen voordat u iets gaat wassen en dragen". Want we denken dat er weinig (web)winkels zijn dit hierin mee waren gegaan. Retourneren kan altijd, maar dan met labels, niet gewassen en niet gedragen. We wensen u een heel fijn weekend. Team Lingeriehuisonline.nl

8

Snelle levering

Ik heb mijn beha’s nog niet gedragen, daar wacht ik mee tot na mijn operatie, dus daar kan ik nog niks over zeggen. De levering was wel snel. De beha’s zien er mooi en van een goede kwaliteit uit, dus ik denk dat dat wel goed zal komen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Mooi en van goede kwaliteit
10

fantastisch.

alles vlot en zonder gedoe..super tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? heerlijk zittende prorothese Bh
10

Vlotte levering

Vlotte levering

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Prima kwaliteit en pasvorm.
10

Nvt

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Prima
10

100% OK!

Snelle en correcte levering, "goede wijn behoeft geen krans"!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Helemaal ok!
10

Goede kwaliteit, snelle levering.

Goede kwaliteit, goede informatie, snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Prima
8

Prettig om te dragen

Worden al jaren gedragen behaaglijk zowel in de zomer als de winter

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? netjes
10

Snelle, goede service

Ik ben heel positief over lingeriehuisonline. Snelle levering. Goede service en duidelijk in hun maatadviezen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Precies wat ik er van verwachtte
7

Bh 's zitten perfect

Goede en snelle levering, en de pasvorm is perfect.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? De Bh's zitten perfect
9

Prima levering

Product voldoet volledig aan de beschrijving

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Conform bestelling
10

Uitstekende kwaliteit

Na bestelling plaatsen, zo snel mogelijk in huis.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Uitstekend.
9

Heel tevreden

Alles is goed geregeld. Duidelijke informatie op de website en omtrent de bestelling.. En de producten ben ik erg blij mee. Erg goede kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Heel erg goed
9

Snelle levering, goed advies bij de omruiling.

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? N.v.t.
10

Uitstekend.

Ben helemaal tevreden over jullie. 'Smiddags besteld, de volgende dag in de brievenbus. Klasse.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Helemaal in orde.
10

Goed

Zeer goed en met ervaring sprekend advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Prima
10

Klantvriendelijke website, snelle levering

Alles gevonden wat ik zocht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? volledig in orde
8

Snelle service

Al eerder bij hun dit artikel besteld. Snelle service

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Goed. Reeds eerder besteld.
10

perfect.

alles goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? goed

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd