Had per ongeluk dubbel betaald en werd direct goed opgepakt

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Naar verwachting

Ik bestel altijd mijn ondergoed bij jullie. Altijd goed gegaan.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Goed

Bestelde BH's pasten perfect en snel geleverd

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? prima

Ben nog terughoudend, eerst afhandeling retour afwachten.

Wacht op resultaten afhandeling retour. Dan kan ik pas mijn oordeel geven.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? N.v.t.

Goede kwaliteit en snelle service

Correct

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Prima

Besteld en binnen 2 dagen Thuis.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? prima

Prima, snelle levering

Duidelijke productomschrijving op de website.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Product zoals omschreven en werkt zoals bedoeld is, alleen striemen door extra strookje stof in binnenkant rugpand. Na lang dragen gaat dit irriteren.

Levertijd langer dan aangegeven

In de bevestigingsmail wordt een levertijd aangegeven. Na het verstrijken van de levertijd gebeld. Toen gehoord dat het product nog door de fabrikant geleverd moest worden. Op de aangegeven dag werd het niet geleverd. Pas daarna. De bezorgtijd werd toen goed aangegeven. Het product werd goed verpakt geleverd en het paste tot volle tevredenheid.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Goed

Bedankt voor uw reactie en wij hebben het nog een nagekeken, u had besteld op 9/4 om 15:53 en de levertijd van uw bestelde (indien niet op voorraad) is 5 werkdagen, dat zou dan zijn 16/4. Wij hebben verzonden/meegegeven aan PostNL op 15/4, normaal gesproken wordt er dan de volgende werkdag bezorgd op 16/4 en daarmee heeft u helemaal gelijk. Blijkbaar is het PostNL niet gelukt en hebben ze de dag erna gelukkig wel bezorgd, helaas zien wij vaker en dat geeft PostNL ook wel aan dat het steeds drukker wordt bij de bezorgers en dat het niet altijd lukt om het de volgende werkdag te bezorgen.

Snel en correct geleverd, past prima

In de winkel slaagde ik niet om het gewenste artikel, een BH die ik al had, maar dan zwart, te kopen. Mij werd een ander merk aangepraat, die nooit lekker zat. In deze onlinewinkel was de gewenste BH wel verkrijgbaar, ook in de gewenste kleur. Ben er blij mee, want een BH moet wel lekker zitten.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Prima

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Draag al denk ik ongeveer 20 jaar deze bh.

Prima bh

Bh zit goed heb altijd het zelfde merk

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Prima

Goede service en snelle reactie op retourzending

Prettig geholpen nadat ik een foute bestelling had gedaan. Ook na retourzending snel het geld teruggestort. Super, ga zeker nog eens bestellen!!

Snelle goed verzorgde levering

Vond er mijn favoriete BH. Snel en goed verpakt geleverd.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? N.v.t.

goede maatopgave op de website en snelle levering

De maat van de BH is goed omschreven en voldoet prima, makkelijk om op te zoeken.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? 9

Prima/goed

Na een vorige bestelling die steeds niet kon worden geleverd en na een mailing geld netjes teruggestort gekregen (bedrijg mailt zelf met voorstellen Prima en Netjes de laatste bestelling prima advies gekregen omdat iets niet te krijgen is

prettig bedrijf.

Een goede manier van op de hoogte houden van de voortgang van de bestelling. Wanneer ik telefoneer, wordt ik erg prettig geholpen.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? goede kwaliteit

Mooie producten

Prima, op deze manier hoeven we voor ondergoed basics de deur niet uit en de kwaliteit is goed

Betrouwbaar

Direct na aankoop bericht van leverancier over levering. De volgende dag direct bericht over verzending en wanneer ik het pakket kon ontvangen!

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Voldeed aan verwachting!

Positieve ervaring met jullie organisatie…..

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Bevallen prima …

Uitstekende ervaring

Mooie kwaliteit van Mey maar ik verwachte niets anders, levering was volgens het advies van levering. Voor mij hoeft het niet direct de andere dag in huis te zijn. Ik ben op de hoogte gebracht wanneer mijn pakketje er aan kwam. Heel veel keuze op de site wat ik echt verbaasd over was. Ik weet nu waar ik moet zijn om nog een bestelling te plaatsen.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Mooie kwaliteit ziet er mooi uit.

Goede snelle levering.

Goede prijs/kwaliteit

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Prima

Zeer betrouwbaar en reageren supersnel!

Goede kwaliteit vd artikelen en heel snel geleverd.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Super

Snelle levering, alles klopt en goede producten!

Zeer tevreden.

Ik kan u vertellen dat ik twee uur na mijn operatie in het ziekenhuis de BH heb aan omgedaan hij zat gelijk als een tweede huid. Ik ben zeer tevreden. Ik moet de BH zes weken dag en nacht dragen daarom wil ik een tweede BH bij bestellen. De verpleegkundige in het ziekenhuis was ook enthousiast zij heeft mij jullie e-mail adres gevraagt, ik heb haar dat gegeven.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Goede kwaliteit