Ik ben heel tevreden van mijn bh, zit goed, goede kwaliteit,vlot geleverd en ze hebben grote maten, dat je niet overal vindt.

Correcte klachten afhandeling

Defect netjes vergoed, snel, prima…

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Kwaliteit matig

Fijn dat er ook een winkel is voor kleine maten

Snelle levering van herenondergoed in maat small. Nergens anders in Nederland verkrijgbaar.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? tevreden

Telefonisch goed bereikbaar, snelle service.

Ik belde met een vraag over de maatvoering. Ik werd snel en vriendelijk te woord gestaan. Snelle service, binnen 1 dag (de goede maat) geleverd.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Goed

Prima product alleen geen reactie op mail

Kreeg mijn bestelling binnen met een andere ( goedkopere ) prijs op prijskaartje dan betaalt online. Dit met foto gemaild maar na 10 dgn nog steeds geen reactie

Een fantastisch hemd

Voor een borstkanker patiënt is het een hemd die je kan dragen met de achterkant voor.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? 9

Erg tevreden

Mooie kwaliteit super levering

Recentelijk weer voor mijn moeder besteld. Moeilijk verkrijgbaar maar hier slaag ik weer. Helaas een artikel te klein besteld, maar dat mag de pret niet drukken. Volgende keer weer opnieuw bestellen

Slordig

Van de 6 S onderbroeken was er 1 XXL. Ze waren ook niet netjes per 2 ingepakt.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Op zich ok

Mooie prachtige BH’s veel keus fijne kwaliteit mooie website en gauw in huis dus helemaal top

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Heel fijn

Mijn bestelling was was goed verpakt en snel bezorgd

Weer gewoon goed

Mijn Anita corselet voldoet aan alle eisen. Door operaties moest ik een aangemeten corset dragen, dan kun je echt niets meer. Nu heb ik voldoende steun en kan ik mijn kleren weer goed dragen.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Prima

Super snelle levering. Mooie antistatische onderjurk. Top.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Heel goed

erg snel geleverd

erg tevreden met mijn aankoop

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? heel goed

Ik had een bh besteld bij hun van het merk Triumph,deze was pas september leverbaar, dit kreeg ik netje via mail te horen. Ik heb toen telefonisch contact met lingeriehuisonline opgenomen, en kreeg een fantastische medewerker aan de telefoon, die super goed meedacht en zocht na een ander merk bh, we kwamen uit bij het merk Anita, en deze besteld, wat is deze bh fijn, super fijn materiaal, zachte banden, zit perfect, een aanrader voor mij, en nooit geen ander merk meer Ik ga zeker in de toekomst meer bestellen bij hun. Een heel tevreden klant

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Super goed

Op voorraad zijnde artikelen snel en zorgvuldig verpakt bezorgd

Mijn lievelings bh

Mijn bh kwam als brievenbuspakketje lekker snel aan. Dit is mijn lievelings-bh sinds de amputatie! En lingerieonline had lekker verl maten waaronder die van mij!

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Top

Prima kwaliteit en snelle levering.

Zie hierboven.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Zeer oké

Te gekke aankoop

Met deze haarband kan ik een zonnehoed of een cap op doen, wanneer het warm is. Het haar wat er dan onderuit komt, komt veel overeen met mijn haarstuk of het haar wat ik voorheen had. Ik ben hier heel blij mee.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Heel goed product

Goed en snel

Fijne bh, goed en snel geholpen

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Goed

Goede uitleg betreft de maten

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Goed. Ik twijfel alleen nog og de maat wel goed is betreft borstoperatie

Probleemloos ,perfect

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Top

supersnel en attent

ik heb twee keer achter elkaar hetzelfde besteld en beide keren was het er binnen 1-1,5 dag (volede als de volgende dag). Keurig netjes ingepakt, met attentie erbij. Ik ben heel tevreden en ga hier zeker vaker bestellen.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? perfect in orde

Na mijn borstoperatie had ik een stevig maar sportief bh nodig. Het was precies wat ik nodig had. Het is nu 3 jaar geleden en ik draag ze nog steeds. Voor mij perfect!

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Perfecte bh. Zit als gegoten!

Goede afhandeling en communicatie per mail!

Goede ervaring. Ik had twee Sloggi bracelets besteld met kortingsprijs maar kreeg een mailtje dat er helaas nog maar eentje op voorraad was. Teruggemaild dat ik dan graag één bracelet wilde maar dan wel ook met de korting. Dat was géén probleem.

• Wat vindt u van uw ontvangen artikel(en)? Fijne Sloggi bracelet, draagt heerlijk. Ik heb dit model al meerdere keren gehad in maat S maar heb wel 't idee dat dit nieuwe exemplaar wat kleiner(en strakker) uitvalt dan de vorige exemplaren.

JH van Aismawei 89

9045 PH Bitgummole