Reageert snel, duidelijk proces, mooi product

Al jaren bestellen wij hier buttons voor onze evenementen. Telkens wordt dit goed opgepakt en is er duidelijke afstemming over hoe het ontwerp, de productie en de levering gaan lopen. het resultaat is telkens keurig en we zijn dan ook van plan nog lang klant te blijven!

Het hele proces van a tot z heldere en goeie communicatie en vlotte productie.

Goede service, levering volgens afspraak

Goede service, levering volgens afspraak

Helemaal goed.

De buttons waren precies zoals ik ze graag wilde en ook nog keurig binnen de beloofde tijd.

Top service , voor een goede prijs .

Goede service Goede kwaliteit Goede prijs Toppie

Geweldige service

Telefonisch top behandeld en de koerier is een super goede .... petje af

Prima service en snel antwoord toen ik nog wat vragen had

Goeie service...

Voor een feestje hebben we aantal buttons besteld. Goeie service...voor herhaling vatbaar...

Goed gedaan

De bottons zijn mooi afgewerkt. Zien erg goed uit. Erg bedankt

Snelle afhandeling, mooi product

Alhoewel de website op het moment van bestellen niet optimaal werkte, werd er via de e-mail snel een alternatief aangeboden.

Snelle levering en prima communicatie.

Producten zijn van goede kwaliteit.

Goede snelle service

Goede snelle service En een mooie eindproduct

Prachtig resultaat

Zorgvuldig in afspraken! Mooi werk.

Goede, behulpzame service en mooie kwaliteit

Heel fijn dat er meegedacht wordt aan ontwerp en dat het precies naar wens uitgevoerd kan worden

geweldig

mooi product precies zoals besteld en snel geleverd

Perfect en snel.

Goed bereikbaar, snel toegestuurd en buttons zagen er prima uit.

Fijne service en goed advies, snelle levering

Een mooie kwaliteit button én afbeelding (foto) en zeer snelle reactie bij vragen. Zeer aan te bevelen!

Mooie kwaliteit snel geleverd.

Ze leveren snel. Wij gebruiken de magneet buttons voor op ons scrum bord en dat werkt perfect!

Zeer vriendelijke en snelle service. Last minute bestelling gedaan voor een feestje en was bang dat deze te laat zou komen. Cas verzekerde mij ervan dat ik het op tijd binnen zou krijgen. Volgende dag lag het op de deurmat! Mega blij mee! En het resultaat mag er zijn

Goede service, snel geleverd en mooi resultaat

Goede service, snel geleverd en mooi resultaat

Geweldig !!

Het contact met Buttonsbedrukken.nl ging snel en soepel. Er was wat verwarring geweest omtrent een type button. Cas heeft hemel en aarde bewogen en alles was op tijd voor ons event. Ik raad buttonsbedrukken.nl bij een ieder aan. Dank je Cas !

Uitstekend!

Goede contacten, afspraken en uitvoering. Zeer vlotte levering.

Snel en persoonlijk...

... en de kwaliteit is ook wat je ervan mag verwachten. Wij zijn erg tevreden!