Vriendelijk en snel geholpen bij mijn vragen

Ik had een aantal vragen die snel beantwoord konden worden. De buttons werden vervolgens snel geleverd.

Contact is goed, en snelle levering.

Ik vond het een super service!

Vorige week zondag de buttons gebruikt. Iedereen was er blij mee. De ondersteuning bij het bestellen was erg fijn. Ik kom zeker nog een keer terug en zal het bedrijf aanbevelen.

Behulpzaam

Vriendelijk mail contact, meedenkend.

Goede service. Snelle communicatie. Meedenkend. Mooi product.

Zeer snelle service en goed contact

Zeer snelle service en goed contact

Snelle service en levering

Naast snelle service en levering wordt er ook met je meegedacht!

Mooie buttons!

Namens onze vereniging hebben we buttons voor onze commissies besteld. De communicatie verliep even een beetje stroef, maar is dat is later weer helemaal goed gekomen en toen zijn we erg fijn geholpen. De buttons zien er mooi uit en zijn van goede kwaliteit!

Alles vlgs afspraak, button en levering

Alles vlgs afspraak, button en levering

Zeer snel hulp en levering

Heb eerst via mail contact opgenomen en kreeg heel snel antwoord met de nodige hulp en idd de levering was ook zoals afgesproken zelf op 1 dag vroeger. Zal er zeker en vast nog bestellingen plaatsen.

snelle reactie en levering

Denken goed met je mee.

snelle en goede service

snelle en goede service

Supersnel

Snelle servive en volgens afspraak

Hulpvaardig

Wij hebben een foto op een button laten drukken. De eerste proefdruk was niet wat wij ervan hadden verwacht. Wij hebben de foto aangepast en hier hebben we weer een proefdruk van gekregen. Deze was heel mooi. Het was ook geen enkel probleem om een andere proefdruk te krijgen.

Goed geholpen

Goed geholpen met spoedbestelling en makkelijk bereikbaar zelfs in het weekend.

Alles oké geregeld

Niks mis met mijn bestelling

netjes en goed, ook extra contact per mail over snelle levering

Aangezien we een snelle levering hadden gevraagd, ook nog contact gehad per mail. Dat verliep allemaal netjes en goed. Buttons ook keurig en van goede (normale) kwaliteit.

Goede buttons en goede service.

Goede communicatie en netjes op tijd geleverd.

Zeer goede ervaring. Snel en kwaliteit.

Snel een proefdruk ontvangen na insturen bestanden. En daarna binnen een week waren de buttons geleverd en in zien er perfect uit. Er mooi en ook nog eens niet extreem duur.

Zeer goede kwaliteit.

De buttons zien er prachtig uit. Dank jullie wel.

Fijn contact en mooi product ontvangen. De magnneet buttons waren een succes op onze bijeenkomst.

Meteen antwoord op mijn mail, bestelling paar dagen later al binnen en keurig gedrukt!

Zeer goede kwaliteit en service.

Bestelling geplaatst. En er wordt meteen actie ondernomen. Product binnen een week geleverd door kpn post.

Zeer goede afwerking.

Goed afgewerkt en zeer betaalbaar.

Snelle drukproef en levering

Drukproef snel ontvangen met wat vragen over de kwaliteit van het ingestuurde bestand. Na akkoord werden de buttons binnen enkele dagen geleverd en zien er prima uit!