ButtonsBedrukken levert snelle en goede service.

Mooi produkt, op tijd en netjes verpakt geleverd

Mooie buttons, degelijke constructie uit en scherp gedrukt. Conform drukproef. OP tijd geleverd in plastic sluitzak in kartonnen stevige doos.

Toppertjes

Snelle reactie, vriendelijk , kwaliteit, mee denken, mooi product, foutloos afgeleverd. Bij anderen ook offerte gevraagd maar daar kwam de reactie dagen later . Dus contact opgenomen met Cas Klomp en die reageerde meteen , zelfs op vrijdagavond nog even via Whatsapp . Dat is nu echte betrokkenheid en service.

Goede kwaliteit buttons en ontzettend goede dienst

Ik heb al 2 bestellingen mogen plaatsen bij dit bedrijf en dit is ontzettend goed bevallen beide keren. De buttons zagen er goed uit, de communicatie liep soepel en de bestelling was gauw verwerkt en goed afgehandeld. Zeker een bedrijf waar ik vaker buttons ga bestellen!

Zeer vriendelijk contact met goede kwaliteit

Heel vriendelijk contact met Cas Klomp gehad. Werkt snel, goed en het resultaat is meer dan goed. Aanrader.

Prettig contact en snelle levering

Via whatsapp steeds snel contact. Wij hadden voor een klant buttons nodig en binnen 2 dagen was dit geregeld. Erg prettige partij om zaken mee te doen!

Wederom goed product geleverd en prime service!

Snelle en persoonlijke reactie op vragen en bestelling. Kwaliteit buttons en afdruk prima. Levering keurig volgens afspraak.

Goede producten, goed persoonlijk advies

Goed en professioneel contact. Goed product met snelle levering.

heel goed, supersnel en mooie buttons!

Er is echt moeite gedaan om een snelle levering te bewerkstelligen, Prima.

goede kwaliteit, snel geleverd

fijn contact, goede kwaliteit, snel geleverd.

Top bedrijf

Snelle levering, goeie communicatie en mooie prijzen

Geweldige klantenservice!

Er is een zeer goede communicatie tussen dit bedrijf en de klant. Toen ik over een onderdeel niet zo tevreden was werd dit direct en kostenloos overgemaakt. Top!

Goed contact; fijn overleg en samenwerking + snelle reacties en levering.

Gewoon top

Voor herhaling vatbaar

De buttons zijn geleverd zoals besteld en op tijd

De buttons zijn geleverd zoals besteld en op tijd

Snelle levering en persoonlijk contact

Na het plaatsen van mijn bestelling kreeg ik al heel snel de proefdruk. Na het akkoord daarop zijn de buttons heel snel gedrukt en binnen 1 dag lagen ze bij ons in de brievenbus. Het zijn mooie buttons van goede kwaliteit. Bovendien ben ik goed op de hoogte gehouden van waar in het proces de buttons waren en kreeg ik een persoonlijk mailtje dat ik ze in de brievenbus kon vinden. Dank.

snel en accuraat

direct contact, goede opvolging, levert volgens belofte

product in orde, service uitmuntend!

Kledingbuttons besteld met magneetjes, maar deze blijven niet goed zitten. De button valt al af als je beweegt. De bedrijfskleding is een katoenen, enkel-laags doktersjasje. Na de klacht, werd er aangeboden om de magneet kosteloos te vervangen met een veiligheidsspeld, óf om de kosten van de buttons terug te betalen. Ik vond het zeer prettig dat er een keuze werd aangeboden en dat er ook telefonisch (persoonlijk) contact was. De communicatie over het ontwerp en de verzending waren goed, het overleg over hoe de klacht op te lossen was nog beter.

Beste Elke, Hartelijk dank voor de feedback. Erg vervelend om te horen dat het product niet is zoals verwacht. Ik kom daarom graag met je in contact hoe dit het beste op te lossen. Wij zijn uiteraard niet service gericht om de service, maar omdat wij geloven in onze producten en het beste voor onze klanten willen. Wij balen hier uiteraard van. De kledingmagneet buttons komen eigenlijk enkel het best tot hun recht op dunne stof zoals t-shirts en overhemden. Minder geschikt zijn ze voor colbertjes, truien of dubbel gevoerde kledingstukken. Ook bij stoten of heftige bewegingen kunnen magneet buttons wat makkelijker loslaten. De reden dat wij niet voor sterkere magneten kiezen is omdat dat deze magneten van invloed zijn op pace makers en wij daarom wat behoudend zijn. Echter was deze informatie niet heel helder weergegeven op onze website, daarom heb ik dit nu getracht duidelijker te maken zodat men daarin een afweging kan maken. Daarnaast gaan we actief op zoek om toch naar iets stevigere kledingmagneten, om een dergelijke klacht te kunnen voorkomen. Om je tegemoet te komen kunnen we geheel kosteloos nieuwe buttons voor je maken in de speld variant of heb je recht op het terugkrijgen van je geld. Mocht je een ander idee hebben dan hoor ik dit ook graag. Vriendelijke groet, ButtonsBedrukken.nl

buttons zoals buttons bedoeld zijn

Goede service, doordat er nagebeld werd is t eindresultaat perfect geworden. Buttons zijn nostalgie voor velen, en mooie buttons worden doorlopend zichtbaar gedragen en dat is voor ons ideaal.

Goede en snelle service!

Goede en snelle service en reactie op mijn mails. Heel tevreden!

Snelle en goede levering

Goede klantenservice , Levertijd heel kort. Goed product.

Goed contact

Er was goed contact en het eindresultaat was erg mooi

Top service!

Super snelle reply op mijn mails en fijn dat er suggesties werden gedaan wat betreft het ontwerp. De buttons waren binnen 2 dagen binnen en zien er super uit!

super snelle service

Super snelle service heel weer mooi afgeleverde buttons. Hier gaan we veel plezier van hebben.

Hele goede service

Perfecte service verlening