prima en snelle service

makkelijk onderling contact

Hele goede service en communicatie!

Veel zorg voor mijn bestelling om de buttons goed te drukken. Snelle en duidelijke communicatie. Fijne service!

Top medewerking, prachtige buttons

Alles prima

Supersnelle levering

Ondanks de carnavalsdrukte binnen 3 werkdagen afgeleverd. Mooi op tijd! En de buttons zien er ook nog eens goed uit!

Goede en snelle service

Tweede jaar op rij dat ik hier bestel. De lay-out van de vorige keer was nog bij hen voorhanden. Nieuwe bestelling was zo geplaatst én geleverd!

Snel, aardige mensen, goede kwaliteit

Snel, aardige mensen, goede kwaliteit

Niet te gebruiken button

De bevestigingsspeld zit vast aan de onderzijde (achterkant) waardoor de button of steeds terug valt als die opgespeld zit of op de kop opgespeld moet worden. Zonde..

Beste Bianca, Wat vervelend om te lezen zeg! Dat is uiteraard helemaal niet zo als het hoort en deze klacht hebben we ook bijna nooit. Ik ga intern bij ons overleggen dat we hier beter op moeten letten, met name bij de 75mm speld buttons is dit inderdaad belangrijk. Ik ga contact met je opnemen om een passende oplossing te bedenken. Je krijgt ofwel het gehele bedrag terug of we maken nieuwe, juiste buttons voor je, zoals het hoort! Groet, team Buttonsbedrukken

Mooie buttons, snel geleverd en voor een goede prijs.

Goede snelle service, mooi product

Prettige samenwerking, goede afstemming, snelle levering

Snelle persoonlijke benadering

Fijn dat het aantal buttons wat je moet afnemen niet beperkt is.

Prima buttons

Zoals afgesproken gemaakt en geleverd! Prima service en mooie buttons! Hier zal ik de volgende keer weer bestellen.

Service en kwaliteit goed, levertijd mag korter!

De prijs kwaliteit en de service zijn goed. De levertijd vond ik wel wat lang, bijna 2 weken voor 18 buttons.

Goede service, korte doorlooptijd, volgens afspraak

Goede service, korte doorlooptijd, volgens afspraak

Erg prettige ervaring

Fijn contact en mooi resultaat!

Website lag er even uit, maar werd meteen per e-mail en telefoon geholpen. Goede service, mooie buttons en zeer snel geleverd. Heel tevreden!

Prima ervaring met Buttons Bedrukken. Precies geleverd zoals ik het in m’n hoofd had. Bedankt!

Fijn geholpen, echte meedenkers!

We hebben nu 2 keer buttons besteld voor een van onze klanten. We worden altijd vriendelijk geholpen door Cas. Ze denken echt goed mee. Blij met het resultaat! En heel flexibel met aflevering. Gewoon fijn zakendoen, zoals het heurt ;-)

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering

Ivm met een weekendje weg werd de reactietijd binnen 24 uur, zoals vermeld op de website, niet gehaald. Kan gebeuren toch. Daar ik er geen haast mee had heb ik dit niet meegewogen in mijn beoordeling. Ik ben uitermate tevreden over het verloop van mijn bestelling van speciale buttons voor onze 50-jarige trouwdag. Afbeelding heb ik nog een keer aangepast en kreeg nogmaals een proefafdruk. Na mijn akkoord kreeg ik mijn buttons met eigen afbeelding binnen 5 dagen thuis bezorgd. De enige vertraging kwam van de Postnl, waardoor mijn pakketje een dag later werd bezorgd dan eerder aangegeven via de track & trace. Al met al een zeer positieve ervaring met buttonsbedrukken.nl

Prima service en prima product

Snelle beantwoording van vragen in WhatsApp en e-mail. Prima product. Levering conform afspraak.

Snelle levering precies wat je wilt hebben

Snelle reactie in offerte en levering

Voor de tweede keer goeie service...!!

Afgelopen week voor de tweede keer een set buttons besteld. Zeer tevreden. Cas hielp ons zelfs na 6 uur om te zorgen dat de bestelling optijd de deur uit kon...

goed en persoonlijk

Buttons zien er goed uit. Contact met buttonsbedrukken.nl ging ook erg goed, ze zijn goed bereikbaar en reageren snel op berichten.

Vlotte communicatie en service.

Goede service en snelle levering

Na de proefdruk telefonisch contact gehad om het ontwerp iets te wijzigen. Dit ging soepel, waarna de buttons snel geleverd werden.