Vlotte communicatie en service.

Goede service en snelle levering

Na de proefdruk telefonisch contact gehad om het ontwerp iets te wijzigen. Dit ging soepel, waarna de buttons snel geleverd werden.

Meer dan een geweldige service!

Buttons besteld. Zou nog net op de laatste dag van de beloofde 7 verstuurd kunnen worden maar dan waren ze net te laat voor ons evenement. Was geen probleem, ze hebben de buttons de ochtend vh evenement persoonlijk aan huis afgeleverd! Was toch een half uur rijden! Super bedankt hiervoor. Ook voor het hele proces van bestellen, tot proefdruk.... allemaal TOP geregeld. Zeker 5 sterren waard!

Prima werk en afspraak is afspraak !

Prima werk en afspraak is afspraak !

De buttons zien er precies uit zoals gewenst

De bestelde buttons zijn precies zoals ik ze heb besteld, de kleuren zijn prima en het is netjes afgewerkt. De levering was ook snel, binnen de opgegeven tijd.

Super service!

Toen ik bij de klantenservice aangaf dat mijn bestelling haast had, gaven ze mijn bestelling voorrang en hebben ze hem persoonlijk afgeleverd met de auto. Dat noem ik nog eens goede klantenservice!

Goede communicatie snelle levering. Mooi resultaat! Super!

Top. Netjes en snel.

Dit was onze eerste order maar zeker aan te bevelen. De website werkt plezierig. De reactie op een aanvraag is vlot, inclusief een proefdruk, die er netjes uitzag. Na akkoord werd het productieproces vlot in gang gezet waarna ook vlot geleverd werd. De buttons zijn van een prima kwaliteit tegen een zeker concurrerende prijs. Bijkomend voordeel vind ik dat de buttons worden geproduceerd bij een zg. "sociale" werkplaats.

Goede snelle service

Al meerder jaren klant en altijd zeer tevreden hoe het verloopt en de geleverde kwaliteit.

Goede service!

Goede en snelle service. Voorafgaand aan productie wordt er een proefdruk gestuurd ter beoordeling. Na goedkeuring wordt ontwerp pas in productie genomen. Resultaat is zoals weergegeven op proefdruk. Zeer tevreden!

Vlotte levering, goede communicatie, product exact conform bestelling geleverd.

Het product is ook betaalbaar. Wat mij tevens voor dit bedrijf inneemt is dat ze werken met mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt en ze het dus niet alleen maar doen om er zelf beter van te worden, dat is ook absoluut een (doorslaggevende) meerwaarde in mijn keuze voor hen geweest.

Kwalitatief matig en onzorgvuldig handelen

Ondanks e-mail communicatie vooraf de verkeerde bestelling geleverd gekregen. Dat is daarna kosteloos hersteld gelukkig, dat is positief. Onzorgvuldig qua adressering: geadresseerde op mijn bestelling was een heel ander bedrijf. Wel met het juiste adres, maar het zorgde voor veel verwarring. De kledingmagneten bleven niet bij iedereen goed zitten.

Beste Ilse, Erg vervelend om te horen dat onze service niet naar wens is. Er is inderdaad een hoop verkeerd geggaan, waarvoor wij nogmaals onze excuses aanbieden. Normaal is onze service en communicatie juist onze kracht. Echter is bij deze bestelling echt alles verkeerd gegaan. Daarom uiteraard een terecht rapport cijfer can een 5. Wat betreft de kledingmagneten wil ik graag nog even toelichten dat wij onze 37mm van harte aanbevelen bij elke soort kleding. Deze blijft goed zitten. De 56mm kledingmagneet kan het beste gedragen worden op dunne kleding zoals T-shirts en blousen. Ook bij hevig bewegen kunnen de 56mm kledingmagneten wat makkelijker los laten. Zie hiervoor de informatie op onze website. Wij nemen via de mail contact met je op om te kijken naar een passende oplossing. Nogmaals onze excuses.

prima!

prima, goede communicatie en snelle accurate afhandeling, bravo.

Zeer goede service, van harte aanbevolen.

Duidelijke communicatie, vlotte opvolging en afhandeling en zeer degelijk product. Tevreden klant.

Altijd oké

Bestel mijn buttons al enige jaren voor een voettocht met steeds wisselende afbeeldingen. Ze zijn steeds van duidelijke afdruk en mooi afgewerkt. Heb voorheen bij anderen besteld, daar kreeg ik ze van beduidend mindere kwaliteit. Bedankt en tot volgend jaar.

Prima resultaat binnen de gestelde tijd.

Juist voor een kleine hoeveelheid is de prijs heel schappelijk. Het resultaat ziet er goed uit.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Erg vriendelijk en behulpzaam, de buttons zien er goed uit en de prijs/kwaliteit verhouding is super.

Service is top

Het contact met Buttonsbedrukken was top; er wordt gecheckt of het ontwerp goed zit, snel een aanpassing gedaan als dit wat anders moet en het is allemaal met een vriendelijk woord. Prettig! De levering zou uiterlijk (!) binnen 7 werkdagen zijn, dit is helaas niet gelukt waardoor het spannend werd of dat de buttons op tijd binnen zouden zijn. Wij hadden ze nodig om onze gasten te onderscheiden met andere gasten in het café. Ik zou zelf rekening houden met 'binnen 10 werkdagen'. Doordat de service, communicatie en kwaliteit zo goed was, zou ik hier wel alsnog bestellen.

Goede communicatie en vlotte levering.

Goede prijs/kwaliteit verhouding. De magneetbuttons blijven goed op zijn plaats.

Goede service en snelle levering. Resultaat van de buttons zijn meer dan uitstekend!

Snel betrouwbaar en betaalbaar

Leuk om een button te laten maken. Ontwerp is makkelijk aan te leveren en je krijgt snel het proefontwerp terug. Na akkoord op de proef levering is de levering snel bezorgd. Dank je wel.

Snelle en goede service

Snelle order afhandeling en goede service. Product voldoet perfect aan de verwachtingen.

Prima geregeld.

Goed contact via mail Ondanks carnaval snel geleverd.

Kwaliteit en afspraken zijn perfect!

Kwaliteit en afspraken zijn perfect!

Prima communicatie en snel geleverd

Prima communicatie en snel geleverd