Mooie producten

Bestelde buttons zien er netjes uit, zou zeker terug komen als ik weer buttons nodig heb.

Snelle service en er wordt goed meegedacht voor een mooi resultaat

Het was fijn samenwerken met ButtonsBedrukken.nl

Reageert snel, duidelijk proces, mooi product

Al jaren bestellen wij hier buttons voor onze evenementen. Telkens wordt dit goed opgepakt en is er duidelijke afstemming over hoe het ontwerp, de productie en de levering gaan lopen. het resultaat is telkens keurig en we zijn dan ook van plan nog lang klant te blijven!

Het hele proces van a tot z heldere en goeie communicatie en vlotte productie.

Goede service, levering volgens afspraak

Goede service, levering volgens afspraak

Helemaal goed.

De buttons waren precies zoals ik ze graag wilde en ook nog keurig binnen de beloofde tijd.

Top service , voor een goede prijs .

Goede service Goede kwaliteit Goede prijs Toppie

Geweldige service

Telefonisch top behandeld en de koerier is een super goede .... petje af

Prima service en snel antwoord toen ik nog wat vragen had

Goeie service...

Voor een feestje hebben we aantal buttons besteld. Goeie service...voor herhaling vatbaar...

Goed gedaan

De bottons zijn mooi afgewerkt. Zien erg goed uit. Erg bedankt

Ontwerp en de levering waren zoals beschreven

Het ontwerp en de levering waren zoals beschreven. Ze stelden ook aanpassingen aan mijn gekozen maat voor om het er beter uit te laten zien. Bedankt en ik zal de service van ButtonsBedrukken.nl opnieuw gebruiken en aanbevelen aan vrienden.

Servicegericht

Ik heb nu al meerdere orders geplaatst bij ButtonsBedrukken.nl en ben zeer tevreden over de service (maatwerk) en professionaliteit.

Servicegericht

kwaliteits dienst verlening

Wederom mooie kwaliteit buttons !

Wederom mooie kwaliteit buttons ! Zeer tevreden

Wederom mooie kwaliteit buttons !

Wederom mooie kwaliteit buttons ! Zeer tevreden

Alles zag er goed uit en de buttons werden snel geleverd.

prima service

Alles zag er goed uit en de buttons werden snel geleverd.

Kasterenlaan 51

5045RB Tilburg