Goed, snel en vriendelijke communicatie

Communicatie is altijd heel snel, professioneel en vriendelijk geweest. De verkoper is heel hulpzaam en meedenkend geweest bij het kiezen van het product en het afronden van de bestelling. Deze verkoper doe ik zeer aanbevelen!

Goede service. Goed bereikbaar

Bij cable soolutions een type 2 stekker besteld. Deze was per ongeluk niet verzonden. Na contact gezocht thebben was alles snel opgelost.

• Informatie voorziening

Snel en correct, ook in de mailbeantwoording!

Snel en correct. Ik had een laadkabel voor een hybride BMW besteld. Zij gaven aan; past het niet >> kosteloos retour, Gelukkig paste de laadkabel.

Snel, duidelijk en eenvoudig

Ik had een houder voor mijn stekker besteld. De oude was gebroken. Gisteren besteld, diverse manieren om te betalen en vandaag netjes afgeleverd. Ook via track en trac├ę kreeg ik 3 mailtjes binnen wanneer ik het pakket kon ontvangen. Makkelijk te installeren TOP..

Perfecte oplossing!

Ik zocht een verloopstekker voor mijn Fiat 500e, om de laadpaal voor type 2 te kunnen gebruiken als een type 1 aansluiting. Het werkt perfect!

• Leversnelheid N.v.t.

Verkoop maar geen afterservice

Ik heb bij CableSoolutions een Wallbox Pulsar Plus type 2 tot max 32A aangekocht. Echter bij installatie is er een defect vastgesteld en hiervoor heb Ik een ticket aangemaakt om een defect te melden (op 8/02/2020) maar tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen van hun kant. Voor te verkopen zijn ze vlot en snel maar afterservice = 0!

Prima voordelig aanbod

Prima product geleverd voor een concurrerende prijs

• Communicatie N.v.t.
  • Informatie voorziening

de juiste kabel vlot geleverd

makkelijk de juiste kabel selecteren, daarna vlot geleverd

snelle levering, goed product

Op de webite kon ik een goede vergelijking maken van de verschillende kabels. De prijzen zijn scherp. Het product werd verrassend snel geleverd. De kabel heb ik inmiddels bijna 2 maanden in gebruik en doet precies wat het moet doen, namelijk laden.

Snelle levering!

Produkt besteld tijdens de kerstperiode, maar binnen 2 dagen werd t geleverd.

• Informatie voorziening

beste heer de Hon Goed te horen dat we aan uw verwachting hebben voldaan :-) . Was er nog iets dat we hadden kunnen verbeteren? Met vriendelijke groet, Het cablesoolutions service team

Goede prijs, prima service.

Snel en vriendelijk contact over de levertijd. De bestelling liep daarna vlekkeloos en snel. Goed webshop!

Mat van 2 meter voor elektrische laadkabel

Mat voldoet goed maar duurde wel een tijd voordat ik de mat naar het zin kon gebruiken. De mat stonk verschrikkelijk en dat heeft meer dan een maand aangehouden. Mat is erg stevig en blijft goed liggen over laadkabel.

• Informatie voorziening

Het spijt ons te horen dat de mat naar rubber ruikt. We zijn bezig met een andere oplossing maar op dit moment is dit beste en meeste betaalbare oplossing die we hebben. We zullen in de beschrijving in ieder geval aangeven dat de mat naar rubber ruikt.

Afspraken snel nagekomen

Prima kwaliteit

Vlot verlopen

Vlot verlopen

Levering zoals verwacht

De ev kabelhaspel was keurig geleverd. Wel overbodig verpakkingsmateriaal: een doos in een andere doos met extra plastic. Dat kan effici├źnter of milieuvriendelijker.

• Informatie voorziening

Dank u wel voor uw feedback. We gaan dit opnemen met de leverancier.

Goede klanten service

Netjes aan de telefoon geholpen en installatie van goede uitgevoerd. Gewoon zoals het moet, zonder gezeur.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

-Snelle levering op de afgesproken datum en aangegeven tijd. -Overzichtelijke website en makkelijk bestelling kan plaatsen.

-Moeilijk bereikbaar via telefoon. -Geen reactie op de email! -Geen reactie op verzonden bericht via besloten gedeelte van de website.

2 sterren: slechter dan verwacht

Bv. De betaalde bestelling wat sneller leveren, ik heb nog niets en u heeft 440,eu

Over Cable Soolutions

Cable Soolutions Shop biedt een compleet aanbod aan laadkabels en laadpalen voor uw elektrische auto. Cable Soolutions Shop heeft met meer dan acht jaar ervaring, de juiste kennis in huis om voor u de juiste laadkabel en laadpaal te selecteren. Per automerk en model kunt u al het toebehoren vinden voor het opladen van uw elektrische- of plug-in hybride auto. Als u op zoek bent naar de juiste laadkabel, dan bieden we daarin oplossingen voor alle kwaliteitsmerken welke wij geschikt en veilig hebben bevonden voor verkoop via onze website. Bent u op zoek naar een betrouwbare laadpaal? Dan helpen we u daarin verder met laadpalen van ChargePoint, Wallbox, Besen, Alfen en andere.