Veel waar voor je geld!

Snel geleverd, deskundig advies, prima prijzen.

Snelle service en prettig contact

Een fout van de bezorger was snel door Oliehandel recht gezet.

Alles was zonder probleem.

zeer goed

goede en snelle levering

Snel besteld…snel geleverd

Snel besteld…snel geleverd

Prima bedrijf

Goed kunnen bestellen en snel geleverd.

Dikke duim

Super vlug geleverd

Snelle, correcte levering.

Goed bedrijf die afspraken nakomt

Ondanks het feit dat er vertraging was in de levering ben ik zeer tevreden. Dit door de heldere communicatie over de reden van de vertraging en wanneer de verzending plaatsvond

Voorlopig is er nog geen ervaring door de keuze van jullie voor een baggerbedrijf als DHL. Ondanks het feit dat ik de gehele dag thuis was op de afleverdag en bovendien een kast voor grote poststukken in de tuin heb staan, besloten zij niet af te leveren en jullie pakket ligt nu ergens in een stellingkast van hun depot. Nou moet ik binnen 7 dagen dat zien op te halen. De kans is klein dat dat me lukt want ik ben vooralsnog deze week niet thuis. Het is uitermate spijtig dat jullie hebben gekozen voor DHL en is voor mij een reden om met jullie geen zaken meer te doen.

Goedemorgen meneer Bijleveld, bedankt voor uw beoordeling. Wij bezorgen al jaar en dag met DHL, wij zijn ook niet van plan dit op korte termijn te wijzigen. Klanten willen immers ook niet de hoofdprijs betalen voor het versturen van pakketten. Het enige wat ik zie staan is dat u als ontvanger de instructie hebt gegeven dit bij een DHL punt neer te leggen? Wanneer u ervoor kiest het pakket niet op te halen, wordt dit na 7 werkdagen aan ons retour gestuurd. Wij kunnen het uiteraard opnieuw versturen, echter zitten daar dan wel verzendkosten aan vast. Mocht ik u nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan verneem ik graag persoonlijk van u via info@oliehandel.nl Met vriendelijke groet, Meggy Debets

Bestel gemak en snelle levering

Ik maak vooral gebruik van speciale smeermiddelen voor mijn oldtimers. Door het ruime assortiment aan smeer- en onderhoudsmiddelen en de snelle levering zijn wat mij betreft de grote voordelen om bij Oliehandel.nl mijn spullen te bestellen.

Alles netjes geleverd zoals besteld

Alles netjes geleverd zoals besteld

Altijd goed snelle levering

Alles op voorraad. Mooie site

Lange wachttijden, maar erg goede service

De olie was niet op voorraad, maar uiteindelijk meegedacht en in plaats van 5L 5x 1L opgestuurd gekregen. Prima service!

Prima levering

Prima geholpen en geleverd. Maar wel een goedbedoelde opmerking. Ik had per ongeluk een cijfer verkeerd in de postcode. Het pakje kwam daardoor niet bij mij en moest het ergens ophalen. Is het mogelijk dat in jullie systeem de postcode gecontroleerd wordt met het adres. Sommige online diensten hebben dit wel. Verder alles oké.

Mijn vraag betreffende een artikel via e-mail werd zeer vlug uitgebreid beantwoord. Na bestelling artikel zeer vlug toegekomen.

Tevreden!

Van bestelling tot aflevering goed geregeld, geïnformeerd en uitgevoerd!

Prima telefonisch advies gehad en correct geleverd

Hoewel de vervoerder het had klaar gespeeld om de kan olie aan het lekken te krijgen heb ik van oliehandel gelijk een gratis herlevering gekregen. Prima service!

Communicatief heel sterk

Communicatief heel sterk en denken goed mee in oplossingen.

Super snel geleverd!

Snelle levering en nette prijs

juiste levering

gemakkelijk en snel

Snel, makkelijk en goed prijs

Geen moeilijk gedoe, bestellen betalen en je hebt het snel binnen. Prima.

snelle service

snelle service