Netjes, vakkundig en snel

Duidelijke site. Snelle afhandeling en vooral snel geleverd. Meer kun je niet verlangen

Alles klopt van bestellen tot bezorging aan huis

Eenvoudig alle gewenste producten heb ik kunnen vinden op de website. Meteen de bestelling geplaatst, een artikel bleek niet op voorraad maar ik werd hieromtrent op correcte wijze per email geïnformeerd. Een dag daarna heb ik het bestelde in goede orde ontvangen.

afspraak-service

Al diverse keren mijn olie hier besteld, goede informatie met deskundige hulp. Olie die hier besteld is word de dag erna met DHL geleverd en in een stevige verpakking. Voordeel is ook dat de bestelling gratis geleverd word, Perfect.

In èèn woord uitstekend!!

Goede en snelle levering van de produkten.

Snelle levering!

Waarom nog naar de winkel als het zo ook kan?

Prima service en snelle levering

Product conform afspraak geleverd.

gewoon goed, snel en no nonsense

goed nederlands bedrijf en snelle levering

Top snel en goed

Competitief en snelle levering

Goed en goedkoop

Snel en makkelijk!

Perfect geregeld

Makkelijk en duidelijke site. Snelle levering

Twee oliesoorten in backorder gevallen, netjes email gestuurd, steeds de status bijgehouden en op tijd zoals via email afgesproken afgeleverd.

Prima geregeld!

Snel besteld op duidelijke website en zeer snel in huis.

Zonder enig probleem goed en snel geleverd tegen goede prijs

Alles perfect

Alles ok

Voorraad op website klopt niet

Had olie besteld, volgens systeem op voorraad. Krijg dag erop bericht dat levertijd onbekend is. Gebeld, blijkt leverprobleem bij leverancier. Order geannuleerd, wel snel geld terug gekregen. Service is top, online bestelsysteem niet zo top.

In orde

Product voldoet prima

Uitstekende levering.

Mijn moeilijk verkrijgbare producten werden perfect geleverd in een zeer redelijke tijd. Ik werd tussentijds goed op de hoogte gehouden. Ik bestel hier volgende keer weer.

Steeds snel levering en juiste producten

Snel levering en juiste producten geleverd. Prijzen zijn ook scherp met een kleine bestelling voor gratis verzending.

Uitstekende communicatie en snel geleverd

Order gedaan voor olie + oliefilter. Er werd dezelfde dag netjes gecommuniceerd dat levertijd van de filter langer was dan vermeld. Uitstekend gedaan, daar kan ik in elk geval de werkzaamheden tenminste dan op afstemmen.

Helemaal goed

Snelle levering, goede prijzen. Gewoon top.

goede snelle levering

Goede snelle levering. Prettig ook dat je goed op de hoogte wordt gehouden wat de status van de bestelling is.

Goede service vriendelijk te woord gestaan

goeie snelle levering