Snelle service en overzichtelijke site

Goed voor elkaar daar , olie besteld en de volgende dag al in huis. Ik bestel er zeker weer!

Het olieproduct dat ik besteld had kon niet geleverd worden, niet tegenstaande volgens de website het product nog voorradig was. Wat ik wel apprecieer, is dat ik snel op de hoogte gebracht werd via e-mail en dat er een voorstel gedaan werd om het product te annuleren of een ander olieproduct te nemen. Het prijsverschil van het vervangen product werd reeds de dag nadien op mijn bankrekening gestort. Dus een goede en snelle service.

Snelle levering, veel producten, aan te bevelen.

Ik ben er een keer persoonlijk geweest om olie te kopen, nu 2 x besteld via webshop. Super snel en goede spullen en vriendelijke personen. Al met al beveel ik dit bedrijf aan. Gr. Jos Gerrits

Goede service en snelle levering!

Prima bedrijf met fijne medewerkers. Een gedeelte van mijn bestelling was tijdelijk niet leverbaar. Werd netjes gebeld met een voorstel voor een alternatief dat wel leverbaar was. Echt top bedrijf met medewerkers die service nog met hoofdletters schrijven!

Supersnelle levering tegen een scherpe prijs

Ik heb 2 liter olie besteld en de levering was supersnel. Goed verpakt en tegen een scherpe prijs.

aangename prijzen en zeer goed service

Aangenaam geprijsd, Maar toch zeer goede service. En snelle correcte levering. Aanrader

Altijd goed maar nu wachten op spullen

olie en 2 filters besteld, op website stond verwachte levertijd 1 tot 2 dagen. Nu duurde het een kleine week tot de bestelling er was. Na bestelling kreeg ik de melding dat levertijd onbekend was. Verder zijn ervaringen altijd positief. Verpakking is prima.

Nette snelle service

Nette snelle service

Was snel geleverd en netjes verpakt.

Gewoon goed!

Goed geholpen

Te late levering

Bij de bestelling werd aangegeven dat de olie met ongeveer 2 dagen geleverd kon worden. Ik was eigenlijk op zoek naar een ander type olie, maar telefonisch werd een ander type olie geadviseerd. De levering heeft meer dan een week geduurd. Hierdoor kon ik de service aan een auto niet afronden en is die onnodig lang blijven staan. Als ik dat vooraf geweten had, had ik een ander merk olie gekozen. Voor de rest zijn de spullen goed aangekomen.

Aardig, flexibel, meedenkend, snel.

Top.

Zeer duidelijke website met ruime voorraad en word snel geleverd.

Snelle en goede levering

Goede keuze op de site en veilige betaling en snelle bestelling.

Goede Prijs/Kwaliteit en Service

Goede Prijs/Kwaliteit, Service en Klantvriendelijk. Ook nog erg bedankt voor de T-Shirt ;-)

geweldig 5 sterren

Snelle levering, goede website, goed verpakt, nette prijzen!

Snelle levering en een goed product

Mijn eerste bestelling, maar zal zeker vaker doen

Snelle levering, prima product.

In vergelijking met andere leveranciers van de door mij bestelde olie, is dit een stuk voordeliger. Voortaan altijd hier de olie bestellen. Ook de verzending is prima en snel geregeld.

top website,goedkoop

top website,goedkoop en zeker snel met leveren,enige minpuntje is dat het zoeken best een beetje beteter kan. zoek maar op oest

hopelijk is de olie die erin zit wèl goed...

Als u blikken dozen met 'blusten en builen' wil zien : die hebben wij van KROON-OIL via OLIEHANDEL.NL. Niet heel leuk op het schap in een garage met oldtimers... We begrijpen niet dat er reeds andere klanten hierover opmerkingen maakten en u hier niets aanpast voor de verzending ! Misschien toch iets aan doen ? Minimum een duidelijke sticker erop kleven en in zwaarder karton verpakken ! Met dank.

Beste Frank, bedankt voor uw beoordeling en excuus dat dit voor u een teleurstellende bestelling is geweest. Helaas kunnen wij niet garanderen dat dergelijke verpakkingen zonder deuken bij de klant aankomen. Daarom heb ik vorig jaar ook in de voorwaarden het volgende vermeld: 'Let op: Wanneer u een product bij ons koopt in blik, kunnen wij niet garanderen dat u deze kunt gebruiken ter decoratie' Mocht ik nog wat voor u kunnen betekenen, dan hoor ik het graag! Met vriendelijke groeten, Meggy Debets

zeer ruim assortiment, snelle levertijd

ik kon snel vinden wat ik zocht, bestellen gaat eenvoudig en eea werd snel en goed verpakt geleverd

goed en snel

goed en snel

Geweldige service

Snelle levering en kwaliteit producten zijn ook goed.Bedankt

Super netjes bezorgd , 1 dag na bestelling .