Goede afhandeling

Producten geleverd zoals verwacht en heel snel. Top!

voldoet aan de verwachtingen

Super aardig personeel

Er is door mijn fout iets mis gegaan. Aantal keer daardoor contact opgenomen. Heel goed geholpen en uiteindelijk is het opgelost. Super bedrijf! Service is top

Prima verzorgd goede communicatie. Netjes verpakt.

Snel gekregen wat ok besteld heb!

Oliehandel had mi. incl. verzendingskosten de beste prijs! Na bestellen is het item snel geleverd.

Snelle correcte service

Snelle en correcte service, het pakje was zeer goed verpakt

Goed prima!

Kan niet meer zeggen dan goede prijs, prima levertijd en netjes verzonden en ontvangen.

Vlotte Levering van fijn geprijsde Artikelen Top zo ik ben er blij mee Bedankt alvast Groetjes van Ap.

Tevreden.

Ik ben tevreden met het bestelde en verzonden pakket van Oliehandel.nl.

Liep lekker gesmeerd

Vlotte levering en goed gesmeerde website

Sehr zufrieden

Top Service, schnelle Lieferung und faire Preise. Gerne wieder.

Chapeau

Chapeau

ruim voldoende/goed

het is gegaan zoals beschreven

Laag geprijst en supersnel geleverd.

Omdat wij een grotere hoeveelheid hadden besteld zou de levertijd langer zijn. De volgende dag kregen we al een verzendbevestiging en weer een dag later werd alles netjes verpakt afgeleverd op de afgesproken tijd en plaats. En dat alles ook nog eens voor de laagste prijs die wij konden vinden.

Alles volgens wens.

VLUGGE BEHANDELING

HOPELIJK GOED RESUTAAT MET HET PRODUCKT

snelle bezorging

Ik heb eerste keer hier bested, alles ging soepel , super snel bezorgd en goede prijzen

Supper snelle levering

Vandaag besteld en morgen voormiddag geleverd. Ben zeer tevreden

Zeer snelle correcte levering

Snelle levering voor een correcte prijs

Onbetrouwbare leveringstermijn maar goede prijskwaliteit verhouding.

Vóór men beslist iets te bestellen vind ik dat men op de website moet kunnen zien of het in voorraad is of niet. De levering duurde daardoor langer dan beloofd. Dat kan vervelend zijn in bepaalde situaties. De prijs van de producten is goed.

Beste Leen, bedankt voor uw bericht. U heeft op donderdag 8-2-24 besteld en uw order is op 12-2 verstuurd(vergeet niet dat het weekend ertussen zit). De producten uit uw order waren niet allemaal uit voorraad leverbaar(wordt op de website aangegeven) en binnen 1-2 werkdagen aan u uitgeleverd. Volgens mij hebben wij ons dan netjes aan deze termijn gehouden. Met vriendelijke groet, Meggy

Vriendelijke en professionele personeel .

Mijn ervaring is prima. Goed prijs kwaliteit en snel afhandeling.

Snelle service en goede prijzen.

fijne site, nette prijzen, snel geleverd

alles perfect, geen opmerkingen

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.