Mijn gekozen bestelling was niet leverbaar, dus kreeg een alternatief. Top meegedacht En snel geleverd.

supersnel en correcte afhandeling

supersnel en correcte afhandeling

Snel besteld, snel geleverd!

Op de site duidelijk of iets op voorraad is of er een langere verwachtte levertijd is. Alles binnen snelle tijd geleverd met track en trace.

Snel en goed geprijsd

Ik zocht olie voor mijn motorfiets. Oliehandel had alles op voorraad en goed geprijsd, een stuk goedkoper dan in een fysieke winkel. Eerste keer hier besteld.

Alles correct afgehandeld

Alles netjes afgeleverd

Niets op aan te merken

Makkelijk besteld, goede prijs en snel geleverd. En vriendelijke service aan de telefoon. TOP!

foute boel

Na via de website de olie voor oude auto's gevonden te hebben, bestel ik een vat van 60 liter. Kwam er pas achter bij het in de auto gieten, dat het niet de dikte had die ik gewend ben. Het bleek toen een hydraulische olie te zijn, is voor mij een raadsel hoe dit kan. Zit nu met een vat van 59 liter, verkeerde olie.

hoi Anton, bedankt voor uw beoordeling. Zoals telefonisch aan u uitgelegd kan ik hierin helaas niets voor u betekenen. Ik weet dat u denkt dat wij uw order hebben aangepast en in plaats van een 20W50 olie, u een hydrauliek 46 hebben toegestuurd. De meeste mensen begrijpen echt wel, dat dit niet bij ons gebeurd. Wij wijzigen nooit orders tenzij daar aanleiding voor is. Daarnaast kan ik met een geopend vat niets beginnen, dit valt echt onder uw verantwoordelijkheid. Zoals ik al aangaf; een geopend blikje sperziebonen van de supermarkt mag ook niet retour. Tenzij het te maken heeft met kwaliteitsverlies. Sorry, maar hier kan ik u echt niet mee helpen. Met vriendelijke groet, Meggy Debets

Snel en goed geleverd

Voor de 3e keer Top!!!

TOP

Uitstekende service en vriendelijk mailcontact.

Snel en compleet tegen goede prijs

Goed en naar verwachting

goede ervaring.

Had verkeerde olie besteld was geen probleem de goede zal er aan komen. Teveel betaalde gelijk terug overgemaakt.

Goed produkt aanbod

De door mij gewenste producten waren op voorraad en werd snel aan huis geleverd.

Behulpzaam en vriendelijk

Aan de telefoon zeer vriendelijk. Graag bereid om iets extra's te doen. Goede service!

perfect

meteen de volgende dag geleverd

Goede producten en snelle levering

prettige website

prima service snel en accuraat.

ook al is het niet op voorraad dan nog in paar dagen in huis. Top!

Aanrader!

Goede prijs, op voorraad en supersnel verzonden/ontvangen! Top!!!

Netjes verpakt en snel geleverd

Netjes verpakt, snel geleverd, geen enkele negatieve opmerking

TOP!

Top service! Alles snel en netjes geleverd.

Voordelig en snelle bezorging

Voordelig en snelle bezorging

Remmenreiniger eigen merk perfect

Beloven wat ze zeggen

Al een paar keer wat besteld...altijd netjes geleverd Zelfs telefonisch contact gehad werd vriendelijk te woord gestaan Echt een aanrader ook als je naar de prijs kijkt👍

Mooi verpakt en top service

Snelle levering en top service.

Fijne zaak

Snelle levering, als je een vraag hebt kan je gewoon bellen en wordt je netjes te woord gestaan. Om die reden ben ik vaste klant.