uitstekende service

op tijd geleverd en het gewenste olie-product

Snelle levering mooie prijzen en kwaliteit

Fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Gezellig aan de telefoon, denken mee, regelen het snel. Top!

Super sevice

Besteld en kon het direct ophalen! Hele goede service!

Goeie service en vlotte bezorging!

Erg snelle klantenservice en vlotte bezorging.

goede snelle levering

goede ervaring altijd snel leveren

Suoer service, snelle levering

100% OK

Produit conforme Prix concurrentiel Livraison rapide Que dire de plus que "parfait "

TOP!

Correct geleverd volgens beschrijf!

Perfect weer

Inmiddels de zoveelste bestelling gedaan bij Oliehandel en het is en blijft top. Makkelijk en snel besteld, supersnel verzonden en met de keus voor avondlevering bezorgd wanneer het mij het beste uitkomt. Nu ook een oliefilter meebesteld voor mijn motorfiets, das handig want je hoeft geen extra bestelling meer te doen bij een andere partij.

besteld " binnen 48 uur in huis"...

Deze keer op verzoek beter ingepakt, vorige levering was lek en door de bezorger voor de deur gegooid zonder melding. Door oliehandel goed opgelost maar veel stress en tijdverlies

Snellen en net transport

Levering was snel, materiaal goed ingepakt en bezorgd.

Mooie prijs snelle levering

Goed en makkelijk in de buurt

Goed en snel op te halen

Goede procucten tegen scherpe prijzen en snelle levering

Gewoon zeer goed

Altijd een mailtje als iets niet op voorraad zou zijn en of dit een probleem zou zijn. De bestelling komt dan meestal bonnen 1 week en dus netjes gecommuniceerd.

Te laat aangekomen

Ik had vrijdag avond de olie besteld en kreeg dinsdag een menlding dat die geleverd gong worden die dag. Die dat niets aangekregen en dan 2 dagen erna nog eens die mail gekregen van deze dag wordt het geleverd, die dag niets gekregen en de volgende dag (vrijdag dus) zonder iets te ontvangen stond het aan mijn deur.

Goedemorgen, bedankt voor uw beoordeling. In een hectische tijd zoals deze(vakantietijd) wil elke klant zijn order natuurlijk op tijd binnen hebben. Ik zie dat er 1 dag vertraging was, de 2e keer bleek er niemand thuis te zijn(?) Wellicht een tip voor de volgende keer, de DHL app is hierin erg handig. Die geeft je eigenlijk(normaliter) snel inzicht in wat er aan de hand is en wat de planning is. Excuses dat het zo is gelopen, maar blij dat het toch is afgeleverd. Met vriendelijke groet, Meggy Debets

De volgende dag geleverd, helemaal super.

zoals altijd pefect

Snelle levering , goed advies

Altijd snelle levering en goede prijs

Altijd snelle levering en goede prijs

Snelle nette levering

Gelukkig nog een webshop welke nog wel direct de volgende dag levert.

Uitstekende snelle service!

Goed en snel geleverd!