Goede service snelle levering

***

Toppertje!

Goed produkt! Snel geleverd! Dankjewel!

Snelle en correcte levering.

Nog niet getest, maar deze olie werd aangeraden door de verkoper van mijn tuinfrees.

Snelle levering!

Prima olie voor een goede prijs en ook snel geleverd!

Goede service snel geleverd

Een zeer ruim assortiment De levering was sneller dan dat ik verwacht had Top

lange levertijd

Levertijden op de site kloppen niet . Na 10 dagen mijn bestelling nog niet ontvangen dus een mail gestuurd .( levertijd 2 - 4 dagen ) Er bleek een gedeelte van de order een onbekende levertijd te hebben . Dat gedeelte van de order geannuleerd . De artikelen die er wel waren zijn na 1 dag geleverd . Zit nu nog steeds op de credit te wachten . Betalen moet snel vooruit maar crediteren gaat niet zo vlot . Jammer , ik was anders gewend van Oliehandel . Als je hier besteld informeer eerst of de levertijden wel kloppen . De prijzen zijn nu wel weer beter geworden .

Goeie prijs snelle levering

Goeie prijs snelle levering

Zelfs olie die al 60 jaar ingewerkt had op kanvas droop er zo van af top spul prijs kwaliteit is prima en snelle service/levering.

Moest geduld hebben ivm beschikbaarheid. Uiteindelijk keurig bezorgd.

Prettig

zeer goed

Ik had bestelling gedaan maar niet het juiste besteld, netejes gemeld en intern hebben ze de bestelling aangepast en in orde gemaakt en gratis retourlabel mee gezonden voor retour verkeerd bestelde spullen. Netjes geholpen door Meggy

Snelle en correcte levering, jammer dat olie bussen licht beschadigd zijn door levering

top, snel en correct

Goed bedrijf en snel geleverd

Na bestelling en betaling snel geleverd en verlangde product ontvangen.

Product bleek slechter leverbaar door problemen bij de leverancier. Na te telefonisch contact snel tot een andere oplossing gekomen.

Goede prijs en snelle levering

Goed product en snelle levering.

Snelle levering, nette prijzen en duidelijke lever-info.

Prima online shop.

Veel keuze en snelle levering.

Prijs is goed, snelle verzending

Goede producten tegen scherpe prijzen

goede en snelle service

'k ga nog bestellen

Ben zeertevreden snel geleverd

goedkoop

zeer vlug geleverd.

Goeie service!

Hele goeie en vriendelijke klantenservice :-). Blij mee

Goedkope en goede spullen en een snelle levering.

Hier besteld vanwege uitverkocht bij AUTODOC. Top geregeld en een goede levering.