Klantgericht

levering heel goed

levering was heel goed. een dag en het was thuis. super! Alle merken en eerlijke prijse.

Snel

Moeilijk te vinden Castrol ( voor Volvo) gewoon op voorraad. Jaren naar gezocht maar nooit gevonden in NL!

Snelle, nette en correcte levering

De bestelling is snel en netjes verpakt geleverd. Ook na de bestelling meteen een keurig factuur. Top!!

Fijn bedrijf om te bestellen

Duidelijke site, goeie communicatie. Kreeg een mail dat 1 artikel niet op voorraad was maar had toch alles vlot in huis. Zeker een aanrader, ik bestel niet heel vaak maar kom zeker terug.

Prima bestellen

Snelle verzending

Producten liggen volgens afspraak klaar

Bestellen zeer eenvoudig. Ophalen, als je in de buurt woont, ook erg prettig. Scheelt toch verzendkosten en thuis blijven voor de postbode.

3 weken gewacht maar werd wel op de hoogte gehouden; kreeg zelfs een busje erbij remreiniger erbij

Mijn vaste verkooppunt

Heb hier al eerder meerdere bestellingen geplaatst. Leveringsopties zijn goed aanwezig. De leveringen zijn correct en goed verpakt. Aanbod van assortiment sluit ook goed aan op mijn wensen.

Snelle service, goede prijzen!!!

Vlot

Vlot goed en goedkoop

Goede prijs en zeer snel geleverd

Ik kreeg een goede prijs, had om 21.40 besteld en het de volgende morgen al thuis, dit had ik net verwacht.

Goed verzorgde en snelle levering van mijn bestelling

Goed verzorgde en snelle levering van mijn bestelling

zeer goed

de geleverde produkten waren de juiste, goed ingepakt,snel verzonden, en met lage prijs, top!!!

Perfekte levering

Zal nog bestellen

topservice ,zoals het hoort

Nog nooit geen problemen gehad, Vakkundig en tijdig geleverd

Altijd snelle levering en goede producten

Snel en correct

Fijn bedrijf

Ik werd netje gebeld dat er iets niet op voorraad was en dat het enkele dagen zou duren. Na enkele dagen een mail dat alles onderweg was. De prijs is ook zeer goed.

Alles is goed verlopen

super

snelle levering+GOEDE PRIJZEN

Très rapide

Service tres rapide. Tout bien reçu.

Goede producten, goede prijs en snelle levering.

Uitstekende service. En breed assortiment.

Erg tevreden.

Erg tevreden. Ze leveren erg snel en een goede prijs kwaliteit verhouding.

Snel en probleemloos bestelling!

Altijd goed ervaringen mee gehad!!