Snelle levering zoals altijd

Snelle levering zoals altijd

Goede prijs en staat snel klaar om af te halen

No nonsens bedrijf dat nette prijzen rekent.

Super servervice verstand van zaken

Gewoon goed

Uitstekend bedrijf

Goederen besteld voor 15.00 uur , worden de volgende werkdag ook geleverd.

Olie niet bezorgd

DHL: Je zending van OLIEHANDEL is Woensdag 7 februari om 14.51 bijj je thuisbezorgd GEEN OLIE ONTVANGEN

Beste Jo, bedankt voor uw beoordeling. zoals vorige week telefonisch met u besproken is er een onderzoek gestart vanuit DHL en is het pakket gevonden. Dat is vandaag telefonisch met u besproken en deze wordt opnieuw verstuurd. We hebben voor u gedaan wat wij konden en u ontvangt morgen de olie zoals is besteld. Meggy

Netjes

Duidelijk om te bestellen en ruime keuze TOP.

Correcte service

alles is verlopen naar wens

Goede prijs en levering

Goede prijs en levering .

Snel en goed verpakt geleverd

Makkelijke overzichtelijke site

Voor de tweede keer hier besteld. Volgende dag in huis . Ze zijn snel met bezorgen en de prijs is ook laag . Met één woord TOP zaak.

service gericht

Ik had een verkeerde bestelling gedaan en dat hebben ze zonder problemen opgelost

Snel en goede producten

Levering van 5l olie duurde 4 weken

Op 2 januari 5l olie besteld. Dit kwam uiteindelijk pas op 4 feb binnen. Ik heb tussentijds gebeld. Er was geen andere optie. Kon elk moment binnen zijn. Daarom gewacht ipv terugbetaling. Uiteindelijk geen excuus of iets uit coulance meegestuurd. ( Dit vind ik misschien nog wel het ergste). Ik ga goed nadenken voordat ik hier weer bestel. Jammer....

Mijn bestelling was oké.

Alles liep gesmeerd.

Zeer goed, snelle levering

Vlotte bestelling, snellere levering dan verwacht

Uw service is prima, maar bij DHL heb ik een klacht ingediend.

Hopelijk gaat u over naar PostNL. Voor de ontvanger werken zij voortreffelijk. Zowel service als service points. Aftercare is net zo belangrijk, dus vanwege het transport kan ik u niet aanbevelen.

Prima geregeld en nog snel ook.

Niks negatieve.

Keurig, nette en betrouwbare leverancier!

Keurig, nette en betrouwbare leverancier, aanbevelingswaardig!! Ga zo door.

Nog niets gehad

Vorige week besteld, nog niets geleverd.

Goedemorgen Benny, bedankt voor uw beoordeling. Wanneer u als klant nog niets heeft ontvangen terwijl u wel bericht van ons heeft gehad dat de order onderweg is, werkt het sneller als u ons hierover persoonlijk informeert. Dan kunnen wij direct actie ondernemen. Ik zie dat het pakket is aangeboden maar er niemand aanwezig was(volgens DHL). Nu ligt het op een sorteercentrum, ver van u vandaan. Ik heb direct een nieuwe order aangemaakt en die wordt vandaag verstuurd. Uiteraard heb ik dit ook voorgelegd aan onze contactpersoon bij DHL, want dit kan natuurlijk niet zo. Excuses voor het ongemak. Meggy

Snelle levering!!

Hebben bijna alles op voorraad en kunnen snel leveren.

Volgens het boekje!

Twee mails met verschillende bezorgdata

Prima , zou eerst 06-02-2024 bezorgt worden , ineens 3 dagen eerder.

Fijne service en snelle levering

Fijne service en snelle levering

Steeds een perfecte levering.

Vlug en correct geleverd:top bedrijf.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.