Handige website

Supersnelle levering!

Paar keer besteld, en nooit iets te klagen. Wat wil je nog meer?

Supersnelle levering

TOP!

Goed assortiment. Snel geleverd.

Groot assortiment. Makkelijk bestellen. Vlug geleverd.

Altijd bestel ik hier en alles is echt goed. Snelle bezorging.

Goed en vlot geleverd.

Tectyl

Goede prijzen snelle levering!

Aardige mensen goede prijzen en snelle levering.

Goede service !

Goede en snelle service !

Alles ok en snel duidelijke communicatie

Zelf indien niet op voorraad wat duidelijk op de website was aan gegeven nog snel verzonden Kon geen tien geven anders alle sterren gehad

Goede service & vlotte levering.

Besteld & daags erna geleverd.

Alles naar wens

Goede snelle service…

Ik had een kapot pakket door de post en ze hebben dit snel en nauwkeurig opgelost

Top service en snelle levering!!

Grote voorraad en snelle levering tegen een goeie prijs!!

Ruim assortiment en vlotte levering

Prima geleverd wat ik heb besteld. Jammer dat er bij DHL iets was misgegaan.

Ik heb gekregen wat ik heb besteld. De order verwerking was snel en accuraat. Bij DHL is er als gevolg van een technische storing iets misgegaan waardoor de bezorging van mijn bestelling een aantal dagen is vertraagd. Tevens was er geen communicatie over het nieuwe bezorgmoment. Al met al: Tevreden over Oliehandel. Minder tevreden over DHL, waarbij opgemerkt dient te worden dat dit pas mijn eerste mindere ervaring is met DHL.

vlotte en duidelijke afhandeling . top

Perfect en snel verzonden + een kleine attentie

Perfect en snel verzonden + een kleine attentie

De service is prima en de producten ook

Alleen maar positieve ervaringen met zowel het bestelproces ald de kwaliteit van de p[producten. Top!

Prima bedrijf

Altijd netjes geleverd

2 olieblikken gedeukt aangekomen. Slecht verpakt

De blikken 1 liter verpakkingen zijn gedeukt aangekomen. Ik weet niet of dit zo verpakt is of tijdens verzending is opgetreden. Geen scholbestendige verpakking vanuit oliehandel, dat had het kunnen voorkomen.

Goedemorgen Peet, bedankt voor uw bericht. Wij verzenden al jaren producten naar onze klanten en hebben echt gekeken hoe we verpakkingen 'hufter proof' kunnen maken. In dit geval, ook vermeldt in onze AGV, is het niet te voorkomen dat blikken verpakkingen gaan deuken. Zolang de verpakking bruikbaar is en niet lekt, kunnen wij hier helaas niet veel mee. Met vriendelijke groet, Meggy Debets

Grote keuze en snelle levering

Oliehandel.nl heeft een grote keuze aan producten en is snel in levering. Voor mij zijn de product omschrijvingen doorslaggevend in keuze voor mijn voertuigen. Niet het merk, maar de specifieke kwaliteiten helpen mij goed.

Snel geleverd voor een mooie prijs.

Snel geleverd voor een mooie prijs.

Snel het juiste geleverd.

Ik had per ongeluk de verkeerde olie versteld. Ik heb er gelijk een mailtje achteraan gestuurd, waarbij ze mij de volgende werkdag een bericht terug gaven dat ze het aangepast hadden na de juiste olie en de tevens melden dat het al meegegeven was aan de bezorgdienst. Kortom super service, met snelle levertijd.

Zie onderstaand

1 spuitbus die ik had besteld werkte niet, kreeg gelijk een nieuwe toegestuurd

Jullie doen vast je best

Maar: de dhl bezorging is echt slecht. Ze zijn Twee(!) avonden ondank hun mailtjes Niet geweest en hebben mijn bestelling retour naar jullie gedaan. Echt heel slecht. Ik zit dus een week zonder mijn olie! Gelukkig sturen jullie de boel opnieuw op. Groet, Jacques van Oostayen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.