prima bedrijf

Ik moest een watervuldop hebben Was overal in Friesland alleen van Talamex Die paste niet Maar Nautic Gear had een komplete passende set en ook nog voor een vel lagere prijs Geweldig!!

Artikel binnen 1 dag in huis. Vriendelijk aan de telefoon. Kom hier graag weer.

2 x wat besteld 2x binnen 24 in huis

snelle levering 1x na 18.00 besteld en de volgende dag in huis top.

Alles snel en goed geleverd

Bij problemen van een levering of product wordt razendsnel en correct gereageerd

Bij vertraging van een product sturen direct de artikelen, die wel voorradig zijn. Bij problemen met een product wordt direct bij de leverancier nagevraagd en snel een adequaat antwoord gegeven.

Besteld en snel en correct geleverd

Prima service en verzending

gewoon goed

snelle service

Prima service.

Snelle Levering en je krijgt wat je besteld

In een woord : super

Snel, duidelijke communicatie en geheel volgens afspraak.

zeer snel geleverd

zeer snel geleverd en volledig conform bestelling

Goed geregeld

Alles netjes op tijd .

Voldoet aan alles wat ik wens.

Super geholpen

Alleen een tip spullen controleren voor verzending. Scheelt irritatie bij de klant,omdat de bestelling niet compleet is.

Uitvoering als beloofd

correcte uitvoering

Zeer vlot

Snelle levering en goed materiaal

Een uitgebreid assortiment met goede spullen en snelle levering.

Super: perfecte en supersnelle levering

De ene dag besteld, de volgende dag in huis! Super!!

Snel, overzichtelijk....

4x een bestelling gedaan en 4x binnen aangegeven levering verplichting voldaan met het juiste product, zonder verstoringen.

Gemakkelijk en snel

Heel overzichtelijke website waar ik snel vond wat ik zocht. Omdat de prijs ook nog voordelig was plaatste ik de bestelling wat gemakkelijk ging. De communicatie na de bestelling was prima. Het bestelde was een dag later al in huis. Prima webwinkel dus.

Snelle en correcte levering vanaf een prima website

De juiste producten snel in huis. Veel aanbod via een redelijk overzichtelijke website. Verbeterpunt is naar mijn mening die overzichtelijkheid, soms is het lastig het juiste artikel te vinden.

Uitstekende service en snelle verzending

Prima webwinkel voor Boot benodigdheden. Goede kwaliteit en prima service.

Snel geholpen en klantvriendelijke site

Nvt

Heel snel een betaalbaar en goed object ontvangen

Supersnel geleverd Goede kwaliteit Betaalbare prijs

Prima webshop met ruim assortiment en snelle levering, top!

Het zijn de mensen achter deze winkel die het verschil maken. Men denkt mee, is erg hulpvaardig en zoekt ook samen naar een oplossing als iets niet helemaal kan zoals bedacht. Top zaak met een top service