Supersnel en exact wat ik heb besteld

Net als eerdere bestellingen is ook nu weer aan alle verwachtingen voldaan top

Tot nu toe altijd goed.

Positief ook bij advies.

Netjes op tijd geleverd, goede producten

Best bevallen

Snelle levering en goed product

Goede kwaliteit

Goed geholpen bij telefonisch contact

Bestelling super snel afgeleverd

Snel goed top

Snel geleverd Goed product

Snelle correcte levering

Fijne zaak prijs is goed correcte snelle levering

Top levering

Top producten voor een goede prijs

Super positief

Prima koffiebeker

Laat in de middag correct geholpen bij de bestelling. De volgende dag al om 13.30 in huis!

perfect AAA

super snel

Twee nautische kussens

Prima levering,juiste product

Top bedrijf

Snelle levering, netjes verpakt

Super goed geholpen.

Ziet er goed uit

De Safferubber moet nog worden aangebracht.

Gewoon keurig en goed met een maar.

Alles prima. De pomp is de goedkoopste die er is. De aansluiting met slangen is kwalitatief minder en moeilijk te monteren

Snel

Bestelling snel ontvangen en het artikel was het goedkoopst van alle aanbieders.

Zoals als altijd, prima

Telescoop poot voor de loungetafel nodig en na Googlen de juiste gevonden. Wederom op de site van Nautic gear. Goede prijs kwaliteit verhouding en binnen een paar dagen in huis.

Stipte en snelle levering

Geen enkel probleem met de bestelling en de levering. Het bestelde toestel zelf, een dure 27" 12V TV voor mobiel gebruik ontgoochelt wat wegens kleuren die eerder aan de jaren '90 doen denken. Geen echt topscherm voor zo een duur toestel!

Goed geholpen met advies

Product snel geleverd en werkt prima

Goed product, snelle levering, nette prijs

Goed product, snelle levering, nette prijs

Slecht

Slechte communicatie over de levering op de site staat voorraad maar er is geen voorraad dus lang moeten wachten op mijn producten terwijl ze daar dan niks over zeggen! Hopelijk gaan ze daar in verbeteren dan zou ik ze wel aanbevelen

Prima geregeld

Bestelde was op voorraad en werd meteen verzonden. Bestelling is te volgen en werd op aangegeven tijd geleverd.

Kleine ventielen die ik gekocht heb zijn toegekomen in grote kartonnen doos? Dure verzending en vers

Kleine ventielen ontvangen in grote doos? Duur en materiaal verspilling. Een enveloppe zou beter en goedkoper zijn. Wat een verspilling => Nautic Gear heeft mij opgebeld en uitgelegd dat er veel kan mislopen met een enveloppe vandaar de keuze voor een pakjebezorger. Ik begrijp het maar toch spijtig