heb er geen ervaring mee.

Ik kan er niets van zeggen, Ik heb gelukkig nog geen aanrijding veroorzaakt of betrokken geweest.

Niet afwachten gewoon bellen

Zeer deskundigen medewerkers, klantvriendelijk

Ik word per mail over alles geïnformeerd. Allsecur app is ook perfect, zeer handig.

Prima ,geen problemen

Correct en eerlijk

Snel, makkelijk en eenvoudig

Zie eerdere reactie

Onmogelijk om telefonisch contact te verkrijgen, waardeloos!!!!

Slecht

Slechte verzekeringsmaatschappij

Als ik wist dat AllSecur een dochteronderneming is van Allianz had ik hier nooit een verzekering afgesloten.

Het kan alltijd beter.

Ik heb ze gelukkig nog niet nodig gehad!!😁

Prima afgehandeld

Gemak van schademelding en prima afgehandeld door schadebedrijf

Nette organisatie, duidelijke communicatie. Aanvaardbare prijs

Oftewel een goede verzekeraar

Goede prijs en daarnaast ook nog snelle en vriendelijke service

Verzekering afgesloten i.v.m. voordelige tarieven. Later wel eens vergeleken met vrienden en kennissen maar blijkt toch aanzienlijk voordeliger te zijn. Zolang er niks gebeurd merk je natuurlijk niet zoveel van je verzekeraar ;) Helaas toch door toe doen van een ander contact moeten opnemen. Telefonisch helder te woord gestaan, afhandeling erg snel. Grote plus dat Allsecure direct de rekening voor zich neemt en je niks hoeft voor te schieten zelfs het vervangend vervoer niet. Kortom, dik tevreden!

Snel een goede autoverzekering.

Alert met de schadevrije jaren. Deze zijn direct aangepast.

In één woord top!

Geen op- of aanmerkingen, gewoon super.

Uitstekend!

Alles kort, krachtig en duidelijk. Goede voorwaarden duidelijk neergezet. En premie zeer gunstig.

Vermijd deze oplichters

Personen aan de telefoon zijn niet deskundig en vertellen ronduit leugens om maar een klant binnen te slepen. En als er schade is geven ze niet thuis. Je kunt net zo goed niet verzekerd zijn als bij allsecur.

Zie antwoorden op de vragen

Heb nog weinig ervaring, maar eerst indruk is top.

Zeer tevreden.

Na meer dan 35 jaar vanwege steeds hogere autopremie, ondanks meer schadevrije jaren, een paar jaar geleden overgestapt naar ALLsecur. Tot nu toe tot voller tevredenheid. Lagere premie en goede voorwaarden.

snel en goed

vriendelijk houden je op de hoogte van de veranderingen

Geen contact vanuit Allsecus

Ik blijf maar mailen nav telefoongesprekken over schadevrije jaren welke niet correct zijn volgens mij maar ik hoor maar niets!!!! sinds 24 juni al bezig, via de chat wordt je verwezen om te bellen, bellen wordt er gevraagd om te emailen.....lekker zo in een rondje lopen

De kosten zijn voordelig, daarom heb ik jullie uitgekozen. Vorig jaar gebeld dat ik beter naar WA verzekering kon overstappen ivm de leeftijd van mijn auto.👍 Voor schade heb ik jullie nooit nodig gehad. Ik neem aan dat dat ook keurig geregeld wordt.

Als zodanig prima

Wat ontbreekt in de voorgaande enquête is dat de vraag ontbreekt na alleen maar lof over Allsecur waarom er een opzegging heeft plaats gevonden. Ik heb nl. gebeld met slechts één verzoek. En dat was om het rekeningnummer te veranderen waar de premie van afgeschreven moet worden. Dit was volgens deze medewerker de enige manier waarop dit kon. Dus eerst opzeggen, daarna opnieuw aanmelden en de premies verrekenen met elkaar. Ik heb in de enquête aangeven dat Allsecur echt van deze tijd is met reclame-uitingen en de manier van een schade melden. Maar alleen maar een 7-cijferig nummertje aanpassen schijnt moeilijk te zijn. Tenzij dit natuurlijk een nieuwe medewerker betreft.

Snel en secur geregeld

Snel en goed geregeld en echt lage maand premie

Very good

Very very good!

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Prima, goede service, duidelijke voorwaarden, uitstekende prijs.

Duidelijke informatie

Vanaf het begin duidelijkheid en gerichte informatie over de inhoud van de autoverzekering. Gunstige premie. Aanbevelingswaardigz

Over Allsecur