perfect!

ook

super

snelle levering, goede kwaliteit en steeds een proevertje.

snelle service

Snelle service en de botten zijn goed verpakt in een stevige doos. Wij kregen zelfs wat extra's. Dat kan ik wel waarderen! Over de app ben ik wat minder enthousiast. Als ik mijn lijstje niet na had gekeken, had ik er ook producten bij gekocht, die ik niet uitgezocht had of aangeklikt had. Ook het betalen werkt niet helemaal goed. Moest meerdere keren proberen. En als ik bij mijn account naar de bestelling kijk, dan zie ik het totaalbedrag niet helemaal. Dit valt nèt buiten het scherm

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ruim assortiment, niet duur en goede service

Onze hond is bezig met een eliminatie dieet. Ik had daarom alleen 100% eend snacks voor hem gekocht. Het extraatje wat ik bij de bestelling kreeg waren de eend sticks. Dat noem ik nou aandacht voor je klanten.l, heel attent. :)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel, efficiënt en altijd een verrassinkje. Top!

Fijn bedrijf, snelle levering en de hond is er erg blij mee! Enige puntje van kritiek: website kan wat overzichtelijker

top top top

zo als altijd snel en super

Gewoon goed

Snel geleverd en kreeg een extra cadeautje... Super

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hoho waar is mijn emmer? Grapje, bij de binnen 12 uur bezorgde nieuwe lading bullepezen deze keer lekkere snacks als extraatje en de wolf helemaal blij.

Top altijd snelle levering

Snelle levering, altijd extra snackje en dit keer ook nog een leuke emmer erbij!

Geweldig!!

Dubbel pret snelle bezorging nog een zakje snacks voor de hond erbij en een leuke zomeremmer top

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geweldige service en producten!

Wat attent dat we de zomerse emmer en een lekkernij voor de honden hebben gekregen. Alle producten zijn altijd van goede kwaliteit en komt overeen met de afbeeldingen op de website (ik heb vaak anders meegemaakt). Volgende keer bestellen we weer!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alles gekregen wat ik besteld had. En nog iets extras lekkers voor de honden erbij. En voor ons een hele gezellig emmer. Heel attent

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Perfecte service EN een geweldige manier van omgang met klanten!

Steeds snel geleverd met extra aandacht voor de klant!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De beste in kwaliteit en servies. Steeds attent voor de klant.

De beste in kwaliteit en servies. Steeds attent voor de klant. Juist een opmerking de honden hadden liever de vorige lange runderskophuiden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ze gaan net dat stapje verder. Goede service en goede producten. Ik bestel graag bij bullepees.nl

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle verzending, keurig verpakt.

Altijd goed geregeld. Ook de extra tractatie word door de honden en eigenaar gewaardeerd. Top

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super snelle levering, zeer netjes verpakt

Dit was de eerste bestelling, maar er zullen er nog vele volgen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle verzending en geweldige produkten

Na de bestelling al snel een bevestigingsmail ontvangen. Binnen 2 dagen de bestelde producten al in huis. Geweldig dat er dan ook nog een verrassing bij in de doos zit. De honden vinden het heerlijk. Echte aanrader om voor je hond iets te kopen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Erg goede webshop, snelle reactie en levering. Uitstekende kwaliteit producten! Ben erg tevreden, een terugkerende klant keer op keer!

Perfect!

Goede kwaliteit, snelle verzending en altijd een leuke extraatje.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer snelle levering! Goede producten en een verassing. Onze hond vind het top!

Zeer snelle levering. Onze hond is dol op jullie producten en ruikt het lekkers al door de doos heen. En dan de verassing die er bij zit. Hartstikke leuk. Wij zijn fan van jullie en onze Hond zeker!

Goede service!

Snelle levering, veel keuze en goede service. Ook altijd een gratis verrassing erbij!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Goede producten, snelle levering en altijd een gratis extraatje erbij voor de hondjes.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Supernette levering!

geen. was gewoon top

• Communicatie