Goede kwaliteit

Prima producten van een goede kwaliteit. Snel geleverd, goed verpakt. En meestal zit er een extra verrassing voor de hond bij. Ik bestel hier al jaren naar volle tevredenheid en zou het iedereen aanraden.

Bestel hier regelmatig, super snelle verzending, goede producten .altijd een kadootje bij je bestelling. En gaat er iets fout lossen ze het super op.

Goede leverancier van kwalitatieve spullen

Wij kopen bij Bullepees altijd onze hondensnacks voor onze (verwende) Labradoodle. Deze meneer weet kwaliteit te waarderen en geniet ook altijd van het extraatje dat voor hem wordt meegestuurd. Kortom, wij zijn blij met Bullepees!

Zeer snelle levering, prima kwaliteit, niet duur. Altijd een cadeautje erbij voor de hond

snelle levering, goede kwaliteit

Keuze uit producten met maar één eiwitbron. Belangrijk voor mij met een hond met voedselallergie. Altijd snelle levering en steeds een leuk kadootje erbij.

Goede levering van kwaliteitsvolle producten die voldoen aan hun beschrijving.

super

Altijd goede kwaliteit! Snel geleverd :) De honden smullen ervan.

Lekkere gezonde snacks voor onze hond. Ze vindt ze heerlijk. Super snelle levering. Attent dat er altijd iets extra lekkers bij zit voor haar!

Goede producten, snelle levering en uitstekende service

Ik heb hele goede ervaring met de producten van Bullenpees. Snelle levering en uitstekende service. Heel leuk dat er altijd een leuke en vooral voor de hond lekkere verassing bij de levering zit.

super service, snel en correct!!!

Keurige nette service, goed producten, bijpassend persoonlijk briefje erbij en nog een gratis extra attentie. Heel snel geleverd. zeer tevreden

Goede botten, snelle levering

En altijd een extraatje

Super webshop!

Altijd goede service, er wordt heel fijn mee gedacht en bij iedere bestelling zit een lekker extraatje voor de honden. En de prijzen die gehanteerd worden zijn erg netjes. Goede producten, al mijn honden zijn er dol op!

Super snel, super producten.

Producten zijn van super ( dat vinden de honden) en wordt heel snel verstuurd.

Ruime keuze en uitstekende levering

Ik bestel al een aantal jaren de snacks voor mijn honden bij Bullepees. Altijd weer goede service, binnen een dag bezorgd en altijd een verrassing een zakje met lekkers voor de honden. Top dank voor jullie service elke keer weer

De website werkt nog steeds niet goed

Zie boven

Betrouwbaar, snel veel keus

Goed bedrijf met veel keuze zelfs voor een hond die overgevoelig reageert op veel voeding en snacks.

Eerlijk bedrijf met goede service

Voor onze hond bestellen we al jaren snacks bij Bullepees. Heel tevreden!

Uitstekende service.

Betaalbaar en snel geleverd.

Erg goed

Snel geleverd en er zit altijd iets extra's bij en het is niet te duur

Veel keuze, snelle levering!

De website is wat traag, maar makkelijk. Duidelijke omschrijving van de producten, ruime keuze!

Voldoende keus van hoge kwaliteit en snelle levering

Gezonde lekkere hondensnacks

Superfijne winkel, altijd n cadeautje bij de bestelling in!

Een genot voor mijn honden

Super snelle service van goede snacks voor onze newfoundlanders. Ze zien de doos met de bestelling graag komen en helemaal het kadootje altijd. Ga vooral zo door.

Bullepees.nl komt haar afspraken zeker na! Doen wat ze zeggen.

Al een aantal jaar bestel ik met name Bullepezen bij de Firma Bullepees.nl. Alvorens ik een zak van 50 pezen bestel vraag ik of de pezen lekker dik zijn! Daar is onze hond van 67 kg maar al te blij mee. Bullepezen vallen nooit tegen. Blij met de dames die werkzaam zijn bij deze firma. Namens Mila en mijn persoontje…Dank voor de goede service.

goede prijs kwaliteit verhouding

heel goede ervaringen met Bullepees en een lekkere snelle levering en het leuke is er zit altijd wel een presentje bij.