mooie producten en snel geleverd

mooie en snelle levering en de hond is er verzot op

Perfect geholpen

Na telefonisch contact i.v.m. Koeienuier die tijdelijk niet leverbaar was heb ik bij verse voorraad meteen een mailtje gehad dat ik weer kon bestellen. Dat is nog eens service! Meteen een order geplaatst en de volgende dag geleverd gekregen.

Snel geleverd en kwaliteit is erg goed

Een duidelijke webshop. Veel keuze. En kwalitatief goede producten. De honden zijn er blij mee als er weer een Bullepees levering komt.

snel goed verpakt en altijd kwaliteit.

Er was iets verkeerd gegaan met de runde pens staven. Maar dat werd direct en netjes opgelost. mee denken en heel aardig en altijd dan toch weer een extra zakje voor de hondjes in de doos. Prima ik koop al jaren bij Bullenpees de snacks voor de honden!

Goede prijzen en snelle verzending!

Erg tevreden met mijn bestelling. De producten zijn van goede kwaliteit (zien er goed uit, ruiken 'vers' en de honden vinden het heerlijk) , de prijs is een eerlijke prijs en de verzending is snel! Als je op tijd besteld heb je het de volgende dag al in huis. Ook zat er een leuk bedankt briefje in de doos ;)

Prijs kwaliteit verhouding, super service

Aanrader!! Goedkoop, mooie kwaliteit en daags na het bestellen reeds thuis geleverd.

Altijd even goed , mijn honden zijn altijd erg blij met de producten en zelfs de dozen zijn zeer welkom . En vooral zo leuk dat er altijd een extraatje bijzit .

Snelle levering en prima producten

Zeer tevreden over de producten in de webwinkel. Een dag later in huis. Fantastische service met tot nu toe een extra verrassing.

prima service

overzichtelijke site, uitgebreide keuze, stipte levering

Goede website, goede communicatie rondom bestelling, keurige levering. Uiteraard kwalitatieve producten

Snel geleverd, met een lief extraatje

Snel geleverd, en met een lief extraatje

Top zoals altijd

snelle levering, met iets extra's. Super zodat mijn kieskeur wat kan proberen

Tijdige en verzorgde levering!

Goede en natuurlijke snacks. Mijn hond is er gek op. Altijd een extra gratis snack. Ben zeer tevreden.

Na een klein mis communicatie bij het inpakken van de bestelling, Heel goed opgelost! Echt een hele dikke pluim!!

Top kwaliteit, snelle levering + proeverij voor een happy hond

Een hele snelle levering

Een goed product en een snelle levering en daarbij een presentje helemaal top

Snelle levering,en goede spullen.

Honden vinden het geweldig

Zeer tevreden snel geleverd en de honden willen niet anders.

Ik ga hier vaker bestellen!

Nog nooit eerder via deze website besteld, maar dat ga ik vanaf nu vaker doen! Erg vriendelijke medewerker(s), ruime keuze en er zat nog een flinke zak vol met runderribben bij als extraatje. Ik ben echt positief verrast! Het enige wat ik nog aan zou willen dragen is de overweging om zo min mogelijk plastic te gebruiken, voor de rest niks anders dan lof!

Altijd goed

Ik bestel al jaren bij Bullepees en ik en de honden vinden het geweldig. Ik vind het altijd goede kwaliteit, snelle levering en er zit altijd een kadootje bij om uit te proberen.

Gewwldige zaak

Zeer uitgebreid assortiment en mijn hond LOVES IT...! Iedereen zou hier zijn hondensnacks moeten kopen

Super tevreden

Snelle levering en fijne producten. Ook het toevoegen van een cadeautje valt hier bij onze Oudduitse herder meiden in de smaak! Wij zijn dan ool zeer tevreden met Bullepees.nl

Vlot, gebruiksvriendelijk, eerlijk en verrukkelijk (voor de hond dan)

Mijn hond en ik zijn grote fan van Bullepees.nl. We hebben jullie leren kennen op een Hondendag in Puyenbroeck en waren direct fan van jullie aanpak, eerlijkheid en ruime keuze aan diverse snoepjes en kauwmateriaal.

Overzichtelijke site, Snelle levering

Een site waar je kan zoeken op dier. Fantastisch! Veel detail info over de producten wat het ook prettig maakt voor de allergie-hondjes.

Meerdere bestellingen gedaan afgelopen maanden. Altijd de volgende dag in huis met een lekkere verrassing erbij. Absoluut een aanrader!