Alles perfect

Snelle levering, altijd een extraatje toegevoegd erg leuk voor de honden!

Altijd perfect en vriendelijk. Een aanrader, kwaliteit, service en vriendelijkheid

Super, zoals altijd

Uitgebreid assortiment, overzichtelijk, snelle levering en altijd een persoonlijk berichtje en attentie bij je bestelling.

Zoals altijd zeer tevreden.

Ruime keuze, snelle levering en een extraatje ♥

Kwaliteitsprodukten en super snelle levering, top!

Produkten zijn zoals beschreven, veel keuze en snel geleverd. Kan niet beter!

Toppie

Het is weer helemaal toppie, Lizzy is weer helemaal in haar sas

snelle en correcte levering

Bedankt voor het kerstgeschenkje

super

helaas door de feestdagen ons pakket niet op tijd in huis, maar daar kan Bullepees niets aan doen. Is een Post.nl dingetje.....helaas. Super bedankt voor de te gekke kerstverpakking, en het w

Vlotte service met leuke attentie erbij

Mijn bestelling vlot ontvangen. Met nog een leuke attentie er boven op. Hondjes blij...wij blij

Bovenstaande zegt het al, de service is uitstekend, en ook de producten zijn geweldig. Ik blijf het ook iedere keer weer leuk vinden om te zien wat er nu weer voor extra lekkers er in de doos zit!

Snelle levering en snacks zijn goed , na jaren zijn mijn honden er nog steeds gek op en weten het al precies als er een doos binnen komt dat het voor hun is en er dan ook nog eens een traktatie bij zit.

20% duurder geworden !

In een half jaar 20% duurder geworden met de buffelhuid kluiven. Inderdaad alles word duurder, maar 20% is wel heel veel.

Goede kwaliteit producten, juiste prijs

Ik heb geen problemen gehad met de kwaliteit en de levering

Top snelle levering

Zeer te vreden over de kwaliteit en snelle levering. Altijd leuk om te zien wat er extra in zit. Mijn honden genieten iedere keer weer van al dat lekkers. Ook de oppas hondjes zijn altijd blij met het lekkers, want dan krijgen ze het thuis ook omdat de eigenaars het dan ook bestellen. Fijn dat jullie er zijn.

Je wordt echt gewaardeerd als klant!

Goed ervaring met Bullepees , snelle levertijd! Heerlijke lekkernijen voor onze hond, top kwaliteit. Meestal stoppen ze nog iets extra lekkers bij de bestelling , zeer attent. Wat ik al zei, je wordt echt gewaardeerd als klant. Top service!

Helemaal top

Snelle levering, goede producten en altijd een zeer leuke attentie voor de hondjes, met handgeschreven bericht, top. Nu met kerst zeer leuk verpakt.

top!

Mijn eerste bestelling online, eerder had ik al producten gekocht via beuzen. Snelle levering, goede producten voor een prima prijs. Maar de grootste verrassing was de leuke verpakking, heel origineel en heel leuk om zo te krijgen. Staat super leuk onder de boom

Snelle levering en onwijs leuk ingepakt voor de feestdagen.

De levering was snel en klopte met wat ik besteld had. De kwaliteit is altijd goed, mijn hond smult er van. En het is allemaal natuurlijk, dus nog gezond ook. Ik krijg er vaak nog een aardigheidje bij van bullepees.nl wat erg gewaardeerd wordt. Maar deze laatste levering toverde helemaal een lach op mijn gezicht. Heel leuk ingepakt in kerstsfeer. Wat een kado om mijn pakketje op deze manier binnen te krijgen. Echt heel erg leuk. Mijn complimenten! Ik bestel zeker nog vaker hier!

super

altijd goed! snelle levering en altijd een leuk extra cadeautje voor de hond!

Altijd goed

Ik bestel hier al jaren de snacks voor mijn hond. Er wordt altijd snel geleverd en de producten zijn van goede kwaliteit. Erg leuk dat je er altijd een cadeautje voor je hond bij krijgt.

Altijd snel en complete pakketten

Fijn dat het altijd snel geleverd wordt. Altijd voldoende keuze en nog leuker, altijd een extra'tje voor de honden erbij! Dit keer ook in een leuke kerstzak verpakt, heel grappig!

Mooie producten, compleet geleverd. Snelle levering. Met als extra een verrassing vor de honden. Klantvriendelijk. Tevreden!

Goede producten en een extra traktatie voor de honden. Top !

Snelle service, goede en gezonde producten en altijd een gratis traktatie voor de hond!