hele fijne webshop: veel keus en snelle service.

Via fokker zijn we bij Bullepees beland. Fijne webshop met heel veel keuze. Na bestelling snelle levering en altijd een kleine attentie voor onze hond. Iedereen blij!

Al jaren bestel ik naar tevredenheid

Afgelopen week was er met de bestelling iets mis gegaan. Na een telefoontje was het keurig opgelost en de volgende dag in huis.

Goede snelle service, altijd iets extra´s erbij

Goed, nu 2x besteld en 2x super netjes allemaal.

Ruime keuze, netjes en snel verzonden. Goede kwaliteit, honden zijn er gek op!

Honden Genieten!

Elke weer hele goede producten en een snelle service.

Top spul

Zalm klasse spul snel geleverd voor mooie prijs

Tevreden viervoeters!

Mooie producten, snel bezorgd, en erg fijn dat onze notitie voor de bezorger ook daadwerkelijk op de doos was geschreven. En het extraatje? Daar wordt van genoten!

Kan niet beter.

Helemaal goed, duidelijke website, sympathieke indruk, goede prijs/kwaliteit, snelle correcte levering

Goede prijzen en snelle verzending

Snelle verzending en een gratis snack erbij. Aanrader!

Goed spul en snelle service

Goed spul en snelle service. De hond geniet er van.

Goed advies, mooie producten, snel geleverd

Ooit via een dierenfysio hier uitgekomen. Hij at de trainerskoekjes met liefde op, waardoor zij haar werk kon doen op lastige momenten. Altijd snel geleverd! Ik heb advies gevraagd en daar deed men echt moeite voor. En vaak vond ik een klein presentje erbij. Dat is toch leuk?!

La qualité et la rapidité !

Je commande sur Bullepees depuis quelques temps maintenant et je n'ai jamais été déçue par la qualité des mastications achetées. Mes chiennes en sont totalement satisfaites également et elles ne provoquent aucun désagrément intestinal à partir du moment où elles leur sont adaptées. Chaque commande arrive en un temps record, ce qui est fortement apprécié. Merci pour la qualité et la rapidité !

Snel ontvangen en tevreden over de items

Super leuk dat er altijd een extraatje bij zit! Die valt 9 vd 10x altijd wel in de smaak bij 1 of beide honden

Absoluut aan te bevelen.

Producten zien er altijd zeer goed uit. Goed verpakt en zo leuk dat er altijd een product bij zit om uit te proberen. En niet onbelangrijk: onze hond is er gek op!

betrouwbaar

goede producten, prettige website, prima prijs kwaliteit verhouding... goede service...

Goed als altijd

Correct en snel geleverd en altijd met een kadootje erbij

Prima snelle levering

Makkelijk te bestellen items op een overzichtelijke website

Al 4 jaar bestel ik altijd bij bullenpees.nl

Onze Mechelse herder smult van alles wat er toch steeds weer uit die lekker doos vandaan komt. En ook altijd weer een verrassing wat voor lekkers we krijgen als cadeau. Super snelle levering vaak de volgende dag in huis. Ik ben zeer tevreden over de site. Overzichtelijk. Ruime keus. Het is net de Jamin alleen voor honden.

Razendsnelle bezorging en topkwaliteit

Altijd snel bezorgd en de producten van goede kwaliteit. En een schattig briefje als bedankje erbij met een zakje extra lekkers. Kortom toppie!

Très bien

Livraison conforme et extrêmement rapide. Petite erreur dans ce que j'avais reçu,. J'ai envoyé un mail et on m'a répondu dans les 10 minutes. Le lendemain, vous recevez déjà la bonne marchandise. Service client au top ! Juste petit bémol sur les sticks dental de bœuf qui ne ressemblent pas à la photo du site.

vlotte levering

aanrader

Altijd snel en verse lekkernijen voor de jond

Een geweldig bedrijf die netjes hun producten leveren. Met altijd iets extra s erbij wat je kan proberen bij je kanjers.

Altijd goed

Snelle en adequae service en altijd een leuke verrassing!

Super producten, snelle service

Een hele fijne webwinkel met uitstekende honden snacks. Mijn honden zijn dol op hun producten. Bij de bestelling zit ook altijd een kadootje. Erg attent!

Snelle service Honden zijn er verzot op op al hun lekkers

Raadhuisstraat 43

1541 JB Koog aan de zaan