Super mooie producten voor onze Cane Corso's!

Ik kom vaak in de dierenwinkel er tegenover waar ik uitstekend geholpen wordt ook als er iets niet in de winkel ligt wordt het gewoon aan de overkant gehaald! Maar ik bestel ook via de site en dan zit er altijd een leuk briefje bij en extra cadeautje als dank voor je bestelling! Hier zijn de honden echt blij met al hun lekkers en ik dus ook ;-)

zeer tevreden

leveringen altijd verzorgd aangekomen en het is van goede kwaliteit onze boef (Bouvier des flandres) Suzy is gek op hun varkensoren, maar helaas vind ik nergens een aanmelding voor de nieuwsbrief kan iemand mij zeggen hoe ik die moet bekomen ??? dan was het zeker 5 sterren waard

Geen reactie via email

Paar keer email verstuurd, om te vragen of het wel klopt dat de kalfspezen zowat in prijs verdubbeld zijn t.o.v. vorige bestelling, maar krijgt geen reactie.

snel geleverd

Top eerste bestelling

Ik zag door de bomen het bos niet meer met sites waar je gedroogde snacks voor de hond kon kopen. Uiteindelijk bij bullepees geëindigd en zeker geen spijt van. Goed compact verpakt, dus geen onnodig verpakkingsmateriaal. En wat leuk ook dat er wat extra's bij zit!

Altijd in orde, prijzen en levering

Alles mooi verpakt en snel geleverd. Prima prijzen en leuk dat er een geschenkje bijzit. Leuk dat het nu ook kan via de app. Kan eigenlijk niets slechts zeggen. Doe zo voort bullepees.nl !!!

Gewoon super goed, je besteld en eigenlijk binnen een uurtje ofzo krijg je al een bevestiging dat het verzonden is. En de levering is altijd de volgende dag al,ook zit er altijd gratis iets lekkers bij voor je hond.

Mn honden zijn buiten zinnen

Heel blij met bullepees.nl... mn honden zijn buiten zinnen als ik binnenkom met de doos! Snelle levering en altijd n cadeautje er in! Zo gezellig is dat!

Lekkere snacks voor de honden

Zeer tevreden over de snacks en perfecte levering en altijd een cadeautje erbij, onze honden zijn gek op alles van de bullepees.nl. Heb 5 honden van rottweiler tot shih tzu en chihuahua, voor elk wat wils. Ga zo door.

Al vaker besteld bij bullepees.nl en gaat altijd als een tierelier! Communicatie is uitstekend! Wed meteen gebeld nadat ik een vraag had. Ook sympathiek dat er een kadootje wordt meegestuurd. De bullepezen zijn favoriet bij mijn hond en worden met smaak verorberd. Aanrader!

Geweldige en smakelijke producten!

Snelle en goede levering en altijd leuk er een persoonlijk briefje bij te krijgen en nog een snack om extra te proberen voor onze heren! Super bedankt! Tot nu toe zijn alle snacks smakelijk ontvangen!

Fijn bedrijf voor de hondenspulletjes

Snel geleverd en steeds een extraatje voor de hond. Wordt zeer op prijs gesteld. De hond is gek op de spulletjes die we bestellen. Ga zo door!

super !

al jaren geweldig,altijd netjes en op tijd,nooit problemen,ik blijf !

Snelle levering. Honden blij

veel keus en snel bezorgd

ik bestel hier al jaren naar volle tevredenheid en elke keer als je besteld krijg je altijd wat extra,s en dat doen toch heel weinig bedrijven sterker nog ik denk niemand kortom een super bedrijf ga zo door

Super snel

Super snel geleverd. Hier wordt een mens blij van! Ondanks dat mijn gedachte was dat er nu ivm Corona later zou worden geleverd , bestelde ik smiddags mijn snacks en binnen een half uur kreeg ik al mail dat het was verwerkt volgende dag kreeg ik het al binnen echt heel fijn! Dan maak je het pakje open zit er ook nog een lief briefje in dat er nog wat extra lekkers bij zit voor mijn hond. Echt super leuk. Volgende x bestel ik zeker weer bij bullepees !

perfect

dit keer was het (onverwachts) direct de volgende dag al in huis, alles volledig met extra's. Dus dank jullie wel en tot de volgende keer!

Nu een paar keer producten besteld. Bestelling plaatsen gaat nu makkelijker met de nieuwe website. Levering "bijna" per direct. Uitstekende kwaliteit.

Snel en klantvriendelijk

Besteld op aanraden. Supersnelle levering. Erg klantvriendelijk.

Altijd de order heel snel en goed in huis en onze brownies zitten al voor de deur voor het heerlijk snackje , zo ontzettend klant vriendelijk. Chapeau

Vlot en goed.

Snel in huis. Nooit problemen. Soms met een extra snoepje voor de hond!

Super goed!! echt waar voor je geld

aanrader

Uitstekend!

Goede producten tegen een eerlijk prijs, en er zit altijd een lekker extaatje gratis bij (Bedankt!). Groot overzichtelijk assortiment, goede service, snelle levering!

mooie producten en snel geleverd

mooie en snelle levering en de hond is er verzot op

Perfect geholpen

Na telefonisch contact i.v.m. Koeienuier die tijdelijk niet leverbaar was heb ik bij verse voorraad meteen een mailtje gehad dat ik weer kon bestellen. Dat is nog eens service! Meteen een order geplaatst en de volgende dag geleverd gekregen.