Goede service en kwaliteit.

Zeer goede service en producten. Leuk dat er een kadootje bij zat, maar helaas was die snack te hard voor mijn hond.

GEWOON PERFECT

Het is de éérste keer dat ik bij bullepees bestel, wist het van een vriendin die daar ook besteld. Veel keuze van natuurlijke snacks, mijn hondje houd van konijn en dat was er ook. Prima site, goede kwaliteit en uitstekende prijs vergeleken met waar ik vroeger bestelde. Krijg ook een pakje konijnensticks gratis wat ik vroeger nooit gehad heb. Heel vlug verzending gekregen. Doe zo voort, jullie zijn heel goed bezig.

Perfect,goede produkten

Eerste keer besteld bij bullepees, snel levering goede producten .Ook leuk dat ze gratis een zakje snacks voor mijn hond erbij deden.Volgende keer ga ik zeker hier weer bestellen.

Snelle levering altijd een extra lekker

Geweldige service, snelle levering en goede producten

Al eerder een beoordeling gegeven en ik blijf bij mijn mening. In een woord geweldig. Snelle levering, super service en hele goede producten.

Altijd snel!

Mijn bestellingen worden altijd razendsnel geleverd. En leuk, een cadeautje erbij om te laten proeven wat er nog meer in het assortiment zit. Kwaliteit van de producten is hoog, mijn honden doen er een moord voor;>)

Super snelle levering en mijn mechel Lizzy is dol op alle producten. Ze kan nooit wachten tot ik de doos open maak, dus ze helpt zelf een pootje mee.

Snelle levering top!

Eerste keer hier besteld, zeer tevreden.

Gelijk het hoort

Supersnelle verzending, Goede communicatie

Snelle bezorging, mooie prijzen

Ik zoek altijd naar beloningstrips die niet knoeien. Bij Bullepees zijn deze mooi geprijsd en in diverse varianten te koop. Een snelle bezorging is fijn, het kadootje erbij is leuk.

Mooie natuurlijke producten en snelle levering.

Mijn hond vindt de botjes en snoepjes van Bullepees super lekker! Het zijn mooie, natuurlijke producten. Geen toegevoegde rotzooi erin. En super snelle levering. Wij zijn fan!

Goede ervaring top

Gemakkelijk te bestellen Vluge levering Goede producten En een kadootje in elk pak

uitstekend

super

mooie prijzen BODIE IS SUPER BLIJ met haar bullepezen,en haar kadootje

Altijd snel, netjes, compleet: super dus!

Erg leuk zoals er elke keer een verrassing bij het pakket in zit. Ik word er blij van, Jip wordt er natuurlijk helemaal blij van, we leren het assortiment kennen én we bestellen de volgende keer weer iets nieuws! Vraag of tip: is het mogelijk om bij de producten te zetten wat de 'kauw-knaag-hardheid' is? Oftewel: is het om 'op te eten' of is het om 'op te knagen'. In ieder geval tot de volgende keer!

Goede kwaliteit en snel geleverd

Goede kwaliteit van de producten, snel geleverd. Bij bestelling van 25 Eur al zonder bezorgkosten. En dan tref je ook nog een snack cadeau bij je bestelling:-)

Goed product en snelle levering

Al jaren bestel ik bij Bullepees en altijd tevreden geweest

Geweldige webshop

Uitstekende kwaliteit snacks voor honden, bestel er regelmatig en ben altijd tevreden. Uitstekende klantenservice, snelle reactie en ook snelle levering. En ik krijg altijd een kadootje bij de bestelling geleverd :-)

Zeer vlotte afhandeling!

Zeer vlotte afhandeling van mijn bestelling. De producten werden ook snel geleverd en er zat een persoonlijk briefje bij met een extraatje, altijd leuk 🙂

Snelle levering en altijd iets extra lekkers erbij.

Zeer goed!

Snelle levering, goedkoop en zelfs nog een cadeautje erbij.

Prima hondensnacks

Bestelling de volgende dag al in huis, hond vindt de snacks lekker en kreeg nog een extraatje er bij. Leuk!

Prima snacks en service

Vlotte service en goede website. Producten zijn ook prima.

Super 👍

Hele mooie snacks van goeie kwaliteit en geweldige service.

Supergoede webwinkel

Supersnelle levering. Goed verpakt. Smakelijke snacks. En hoe leuk is dat extra zakje om te proberen