Snel geleverd . Tevreden.

Geleverd binnen de gestelde termijn , en kreeg nog wat extra s , dus zeer tevreden.

Super! Hondjes houden ervan

Hondjes houden van de snacks! Suuuuper snelle levering!!!! Dag nadien al thuis geleverd in België!

Geweldige producten!

Ben al jaren klant bij bullepees, ze hebben geweldige producten! Mijn honden zijn er dol op, er zit geen rotzooi als suiker of smaakstoffen in de snacks, en de service is geweldig! Bovendien elke keer een gratis product bij de bestelling om uit te proberen. Ik kom elke keer weer terug bij deze webshop!

Binnen 2 dagen in huis

Top services en niet te duur

Onze hond is heel tevreden, hij vindt het heel lekker. Het gratis proefzakje is top.

Snelle bezorging en goede producten

Bullepees heeft veel verschillende producten in het assortiment. Er is dus voor elke hond wel iets bij. Daarnaast gaat de bezorging razend snel!

Goede producten en een snelle levering

Uitgebreide keuze uit goede producten. Prijzen zijn zeer concurrerend en leuk dat wij bij de bestelling iets extra’s gekregen hebben.

Een super bedrijf

Ik bestel hier al heel lang en het leuke is dat je altijd een extraatje voor de honden krijgt super

Geweldige service

Deze mensen staan klaar als je vragen hebt de bestelling is altijd even goed en heel snel in huis de kwaliteit van de producten is heel erg goed

Prima levering en altijd wat extra erbij voor de hond. Super!!

Rond uit een feest voor de honden

Super snelle service en lekkere snoepjes voor mijn newfoundlanders. En zeker niet te duur voor de goede kwaliteit

Prima goed en waanzinnige producten

De service is prima goede kwaliteit en snelle levering.

Snel, veel keus en altijd iets extra's

Veel keus. Snelle levering en extraatje

Stipte levering Correcte inhoud van bestellingen Bevestigingsmail liet wél lang opzich wachten !

Snelle en goede levering

Goede en snelle levering. Goede communicatie via de mail als er een artikel weer op voorraad is. Altijd een extraatje bij producten die besteld zijn.

Duidelijke website, goed verpakt snel geleverd, goeie prijs dus tip top.

gewoon heel goed..

Prijs en kwaliteit is prima..snelle service en levering....altijd leuk n extraatje erbij gestopt....

Zeer tevreden!

Goede producten en ruime keuze. En de prijs en kwaliteit verhouding is ook heel goed. Bij iedere zending altijd een verassing erbij.

geweldige zaak, met zeer behulpzame mensen.

Een heel goede ervaring, als je een mail stuurt, dan komt er vaak binnen een paar uur antwoord. Ze hebben erg goede spullen, mijn honden zijn er dol op!

Goed, gemakkelijk en snel

Heel fijn dat ik de bullepees in groot verpakking kan kopen.

Leuk steeds met de verrassing bij het pakket

Zeer tevreden!

Producten met een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding, scherpe prijzen, goede service, snelle levering!!

Prima, vlug op tijd bezorgd.

Super snelle service

Binnen 1 dag had ik mijn bestelling binnen. Goede service!!!

Alles top geregeld en topspullen

Snelle levering van super kwaliteit spullen. Mijn hond is ook errug tevreden