Prijs / kwaliteit is perfect

Beter kan niet!

Goede producten goede service

Prettige winkel leveren snel goede producten en je krijgt altijd wat extras geweldige service dus

Snel, correct en mooie prijs/kwaliteit.

snel en gemakkelijk

snel en gemakkelijk en de honden vinden het product zalig

Altijd super!!

Al jaren kopen wij bij Bullepees.nl. Onze hond is gek van de producten en alles wordt altijd netjes geleverd. Er zit altijd wat extra bij voor onze hond om uit te proberen. Dat doen ze goed! Aanrader voor iedereen om bij bullepees te bestellen. Mvg, Martin

Zoals altijd perfect

De honden zijn tevreden dus ik ook

Overzichtelijke website, snelle levering en erg leuk dat je bij je bestelling altijd een gratis (zakje) hondensnacks krijgt :-) . Aanrader!

Aanrader!

Professioneel, vriendelijk en flexibel. Uitstekende producten waar mijn honden gek op zijn!

Goed en snel!

Producten worden snel en goed verpakt geleverd. Altijd een verrassing in de doos.Niets op aan te merken!

Altijd een goede ervaring

Krijgen bij elke bestelling ook een gratis probeer verpakking/verrassing. Heel leuk!

Altijd prima producten, de honden zijn er dol op.

Goede prijs / kwaliteit verhouding en zeer snel geleverd!

Prima producten en een supersnelle levering

Goede producten, uitgebreid assortiment en een supersnelle levering. Onze honden zijn er dol op en zijn ook superblij met het bijgeleverde cadeautje.

Geweldige producten

Bullepees.nl levert fantastische, natuurlijke producten. Spullen waar geen troep in zit, die ik met een gerust hart aan mijn honden kan geven. Die zijn er vervolgens echt DOL op. Snacks van bullepees.nl worden meestal in no-time verorberd. En dat vond ik weer erg leuk om maar te kijken. Goede webshop en app, snelle levering.

Goede en snelle service

Goede website en snelle keurige leverinh

uitstekend

snelle levering en goed kwaliteit

Ergens bij een wedstrijd, kreeg ik een bon 10procent dus dacht ik waarom ook niet, je kan niet genoeg hebben om aan de hondjes te geven. Heb me 2x de snack mix genomen van 500gr Super goei training snoepjes afwisselende gedroogde snoepjes. Daarvoor trainde ik met vers vlees en kaas maar dit werd een boeltje en schimmelde snel als je het even vergat weg te doen, Dus dit zijn super ideale training snacks. En ik kreeg er een cadeautje bij, om nog meer te smullen. En het was het geld echt waard. Snelle levering. Top team daar.

Snelle levering, goede kwaliteit

Snelle levering, goede kwaliteit

Prima levering

Nette levering. Op tijd

Snel geleverd en goede kwaliteit

Ruime keuze uit producten van goede kwaliteit. Snelle levering. En leuk een verrassingsproduct als cadeautje bij de bestelling.

Snel en correct.

Niets op aan te merken.

Top kwaliteit!

Bij telefonisch contact omtrent de kwaliteit ( dikte) vd bullepees werd verteld dat deze zeer goed zou zijn. Dit is absoluut waar. De product is de prijs zeker waard!

prima service en erg snel, goede producten

3 keer reeds besteld en telkens perfect, ook erg leuk dat je een extraatje krijgt om te proberen

super en het extra cadeautje is leuk

altijd goed en snel

Altijd uitstekende produvten

Ik bestel al een paar jaar bij Bullepees. De kwaliteit en service is altijd goed.