Ergens bij een wedstrijd, kreeg ik een bon 10procent dus dacht ik waarom ook niet, je kan niet genoeg hebben om aan de hondjes te geven. Heb me 2x de snack mix genomen van 500gr Super goei training snoepjes afwisselende gedroogde snoepjes. Daarvoor trainde ik met vers vlees en kaas maar dit werd een boeltje en schimmelde snel als je het even vergat weg te doen, Dus dit zijn super ideale training snacks. En ik kreeg er een cadeautje bij, om nog meer te smullen. En het was het geld echt waard. Snelle levering. Top team daar.

Snelle levering, goede kwaliteit

Snelle levering, goede kwaliteit

Prima levering

Nette levering. Op tijd

Snel geleverd en goede kwaliteit

Ruime keuze uit producten van goede kwaliteit. Snelle levering. En leuk een verrassingsproduct als cadeautje bij de bestelling.

Snel en correct.

Niets op aan te merken.

Top kwaliteit!

Bij telefonisch contact omtrent de kwaliteit ( dikte) vd bullepees werd verteld dat deze zeer goed zou zijn. Dit is absoluut waar. De product is de prijs zeker waard!

prima service en erg snel, goede producten

3 keer reeds besteld en telkens perfect, ook erg leuk dat je een extraatje krijgt om te proberen

super en het extra cadeautje is leuk

altijd goed en snel

Altijd uitstekende produvten

Ik bestel al een paar jaar bij Bullepees. De kwaliteit en service is altijd goed.

Mijn mechel Lizzy is altijd weer super blij, als er een pakket binnenkomt. Ik ben zeer tevreden over de producten.

Super!!

Ik bestel er al een hele lange tijd en ben super tevreden over alles

Goed, snel en prima prijs

Zeer snelle levering, goed en ruim assortiment. En kreeg als verrassing ook nog een extra snack bij de bestelling. Twee keer wat besteld. Zeer aan te raden deze site.

Geweldige service

Geweldige service. Als er per ongeluk iets mis is gegaan wordt dat heel snel en geweldig gecorrigeerd met zelfs wat extra's. Ook dat er steeds een verassing bijzit voor de honden vind ik heel leuk. Het pak wordt met plezier opengemaakt. Ook een hele snelle levering. Tot nu toe steeds de volgende dag in huis. Ik ben zeer tevreden

Prima leverancier

Supersnel en altijd een extraatje voor mijn honden.

Snelle en correcte levering van kwaliteitsproducten.

Snelle en correcte levering van kwaliteitsproducten.

Tot nu toe goed, maar bestelling nog niet ontvangen

Prima reactie op gestelde vragen over bezorging naar Hongarije en direct een adequate oplossing geboden. Bestel procedure en informatie over verzending uitstekend. Maar voor een goede beoordeling wacht ik tot de bestelling ook ontvangen is. Dus ietwat voorbarige uitnodiging tot recensie.

Voortreffelijk

Nieuwe website werkt goed. Altijd snelle levering. Een keer klacht gehad maar was al opgelost voor ik de telefoon ophing. Heel tevreden. Leuk zo'n attentie erbij.

Goede producten, ruim assortiment, snelle levering + een extraatje. Wel wat problemen met de website gehad vandaar net geen 5 sterren.

Snelle levering en een leuk presentje de honden waren er blij mee.

Snelle levering. Goede kwaliteit. Altijd een gratis snackje erbij.

perfect!

ook

super

snelle levering, goede kwaliteit en steeds een proevertje.

snelle service

Snelle service en de botten zijn goed verpakt in een stevige doos. Wij kregen zelfs wat extra's. Dat kan ik wel waarderen! Over de app ben ik wat minder enthousiast. Als ik mijn lijstje niet na had gekeken, had ik er ook producten bij gekocht, die ik niet uitgezocht had of aangeklikt had. Ook het betalen werkt niet helemaal goed. Moest meerdere keren proberen. En als ik bij mijn account naar de bestelling kijk, dan zie ik het totaalbedrag niet helemaal. Dit valt nèt buiten het scherm

Ruim assortiment, niet duur en goede service

Onze hond is bezig met een eliminatie dieet. Ik had daarom alleen 100% eend snacks voor hem gekocht. Het extraatje wat ik bij de bestelling kreeg waren de eend sticks. Dat noem ik nou aandacht voor je klanten.l, heel attent. :)

Snel, efficiënt en altijd een verrassinkje. Top!

Fijn bedrijf, snelle levering en de hond is er erg blij mee! Enige puntje van kritiek: website kan wat overzichtelijker

Over Bullepees.nl