Goede producten, snelle levering. En altijd iets extra’s om te proberen, top.

Uitstekende producten en snelle levering!

Snel en fijne prijzen

Ik woon niet in Nederland maar als ik hier ben, dan bestel ik bij Bullepees. Ik kan er altijd van op aan dat er heel snel verzonden wordt, zodat ik de doos kan oppikken op het adres wat ik bezoek.

Geweldig bedrijf

Geweldig bedrijf dat super hondensnacks verkoopt. Allemaal 100% natuurlijk, zonder toevoeging van rotzooi als zout, suiker of smaakstoffen. Ik bestel hier al jaren, en ben altijd tevreden!

Altijd top !

Super producten en altijd snel verzonden ;)

mijn 5 sterren spreken voor zich denk ik

mijn 5 sterren spreken voor zich denk ik

Goede kwaliteit en service

Wij bestellen altijd de lekkerste snacks voor onze labrador bij Bullepees. Onze hond is er gek op en het zijn snacks waar hij niet dik van wordt. Hij krijgt elke dag een lekkere snack en we hebben verschillende soorten. Kauwen is goed voor zijn gebit. En zoals de titel al zegt. Goede service en snelle levering! En het cadeautje erbij vinden we ook altijd leuk. Zo kom je nog eens op andere ideeën.

Topbedrijf

Producten dik in orde! Snelle levering! Met speciale wensen wordt rekening gehouden en altijd een extraatje en persoonlijk briefje.

Snelle levering, netjes verzorgd en zelfs nog een cadeautje er bij!

Snacken zonder rotzooi!

Ik lees altijd op verpakkingen wat de inhoud aan ingredienten bevat. Bij de meeste hondensnacks vind ik die nogal dubieus, er zijn meestal allerlei rare toevoegingen. Zelf wil ik ook geen rotzooi eten, en dat wil ik ook niet voor mijn hondje. Zo kwam ik bij Bullepees.nl terecht. Mijn hondje is er gek op! Snelle levering, en er zat nog wat extra's in het pakket

Altijd goed en snelle verzending

Al 3 jaar bestel ik trouw de kluifjes voor mijn allergische hond bij bullepees. Altijd snelle en correcte levering, kluifjes van goede kwaliteit. Ondanks dat ik nooit heb aangegeven dat mijn hond allergisch is voor bepaalde eiwitten krijg ik altijd een klein presentje in een bijzondere smaak die ze gewoon kan opeten. Personeel van bullepees let dus ook goed op welke soorten snacks je besteld en stemt daar het kleine extraatje op af. Altijd een leuke verassing.

Goed product, goed verpakt en op tijd geleverd

Eerste keer dat ik bij Bullepees bestel, ziet er prima uit.

Het product ziet er goed uit en reacties op vragen was ook goed.

Zoals altijd ben ik weer erg tevreden met de snacks die geleverd zijn.

Snelle levering met een onverwacht kadootje voor mijn lieverd.

Hele goede producten en een snelle levering.

Honden zijn er dol op, tanden blijven schoon.

Snelle levering netjes verpakt: heel erg tevreden. Bestel hier vaak!

De ene dag besteld, de volgende dag in huis !!

Ultra snelle levering en een lekkere verrassing voor de hondjes erbij

Snelle levering, altijd een presentje erbij en gewoon goede producten!

Snelle levering en prima producten!

Heerlijke snacks voor mijn honden, duidelijke webshop en super snelle levering!

Perfect als altijd

Perfect als altijd

Altijd goede en snelle levering. Goed product. Altijd iets extra lekkers. Gewoon top

Altijd topservice en uitstekende producten!

Ik bestel hetzelfde product al sinds jaren. Ben er erg blij mee en de honden nog blijer!! En toch ook nét dat extraatje wat in de doos zit met een stukje persoonlijke aandacht daar doen we het voor!!! Ga zo door Bullepees!

Uitgebreide webshop, snelle verzending, goede service

Al jaren klant en telkens dezelfde goede ervaring. En altijd een extraatje erbij.