Goede producten, snelle levering.

Een dikke tien

Uitmuntende service, was wat bezorgd om het bestelde voor mijn hond, geen enkel probleem kon het omruilen naar wat anders…de volgende dag al in huis, een betere service kon ik me niet wensen.

Zeer tevreden!

Ruim aanbod van hondensnacks, zeer goede service. De dag na de bestelling in huis... geen verzendkosten vanaf een bepaald bedrag, prijzen vallen goed mee! Deze webshop ga ik nog bezoeken! Dank!

altijd goed....

snelle verzending, zeer goede service, altijd een cadeautje voor de hond... Super !!

Onze hond smult ervan! Gezond, prima geprijsd en snel geleverd. Onze hond enthousiast dan wij ook!

Ik bestel hier al jaren voor m’n honden . Altijd snel geleverd . Altijd een cadeautje erbij .

Altijd tip top in orde

Mooi verpakt, kwaliteitsvolle dingen en af en toe krijg je een extraatje

Klantvriendelijk en aardig

Prima kwaliteit !

Al vele jaren klant , levert kwaliteit en snel , en ook nu weer een leuk extraatje voor Onze Ruby .

always super service

Perfect!

Snelle levering, persoonlijke behandeling en goed product

Zeer gesmaakt en ruim aanbod hondensnacks

Ben reeds jaren klant en zal dit ook nog jaren blijven!

Goede service betrouwbaar

Goed bereikbaar per telefoon eerlijk advies en snelle verzending en leuke bijkomstigheid dat er altijd een kleine verrassing bij zit

Altijd leuke verrassing toegevoegd voor mijn viervoeter

Ik ga nog bestellen bij jullie!

Superservice. Mooi verpakt. Cadeautje ingesloten.

De favoriete winkel van onze honden

Inmiddels al een aantal jaren een zeer tevreden klant bij Bullepees.nl! Onze honden zijn altijd weer blij en nieuwsgierig als de doos met onze bestelling is bezorgd....er zit altijd wel een extraatje in de vorm van een snack in om te proberen wat erg op prijs gesteld wordt door mij en mijn honden. Altijd de beste zuiverste kwaliteits producten en niet van die chemisch bewerkte troep of import zooi met Made in China erop wat volgespoten zit met pesticiden ... nee dat krijgen mijn honden absoluut niet! En die bullshit reclame op tv met tandenborstels voor de hond...jaja daar zit allemaal aardappelzetmeel in...nee daar krijgt je hond juist plaque en tandsteen van aan zijn gebit. Gewoon de lekkere gunstig geprijsde producten voor je honden bij Bullepees kopen!

Snelle levering en goede producten

Top service!!!

Prijs kwaliteit de beste keuze.

Prima producten en service.

Snelle levering en de producten zijn van prima kwaliteit. Het cadeautje bij de levering wordt ook zeer gewaardeerd.

Top producten

Ik bestel regelmatig lekkernijen voor mijn honden bij Bullepees. Makkelijke website, snelle levering en de honden vinden het heerlijk.

Snelle service en verse snacks voor de honden

Echt hele snelle service en de snacks zijn altijd vers. Mijn honden smullen ervan. En altijd iets extra s bij je bestelling wat zeer gewaardeerd wordt.

Très contente

Je suis très satisfait de mes commandes sur votre site ! Très rapide niveau livraison Je commande tout les mois et je suis jamais déçue ! À quoi un code promo ?

• Zou u ons aanbevelen? Yes

…….

Goede service Goede producten Goede prijs

Makkelijk bestellen , snel in huis en zelfs een extraatje voor de hond meegeleverd! Super leuk!