Geweldige service

Al jaren klant en altijd goede kwaliteit en snelle levering. Ook altijd een extraatje als blijk van waardering. Super!!!

Uitstekend in alles

Snel, zeer goede kwaliteit en super leuke verassing

super

Bestel steeds bij bullepees en altijd goede kwaliteit en service. De hond is steeds enthousiast als het pakket arriveert met een verrassing erin voor haar.

Goede service zeer goede kwaliteit

Bullepees een een prima webshop hebben goede spullen en zeer goede kwaliteit echt een aanrader. Ze hebben alles is alle maten en vormen.

Altijd een feestje !!

Onwijs veel keuze, snelle levering en een super goede service. Mijn Duitse viervoeter vriendinnetje heeft weer heerlijk wat te kauwen, zij blij, baas blij :) En niet te vergeten, bedankt voor het extraatje dat waarderen wij altijd enorm.... Tot de volgende ronde !!

Goede producten voor een goede prijs en een degelijke service!

Goede producten met een goede prijs. Was een fout gemaakt bij t leveren die zeer snel werd hersteld, dmv een antwoord mail binnen een paar minuten. En Het restant werd ook heel snel geleverd. Regelmatig een extraatje in de doos, mijn hond- en dus ik ook- wordt daar heel blij van!

Super snelle service en veel keuze!

Prima site en de bulldoggen zijn blij met de grote keuze en grote kluiven!

Wow wat een snelle levering!

Super snel geleverd. Bestelling geplaatst nog geen 5min later uw bestelling staat klaar. Kort daarna al bij post.nl en de volgende dag was het er! Ook nog wat extra lekkers erbij voor mijn hond. Ik bestel volgende x weer. Ik ben een blijvende klant.

Netjes verpakt en op de aangegeven tijd gekregen.

Als nieuwe klant kan ik alleen maar een positieve reactie geven. Erg leuk, een extra zakje cadeau voor onze hond, ik bestel zeker weer uit het ruime assortiment wat Bullepees aanbied.

bestelling altijd snel binnen

al heel vaak besteld en heel snel geleverd en altijd een extra pakketje voor de honden en dat zie je bij andere bedrijven toch echt niet kortom een SUPER bedrijf ik blijf hier klant

Geweldig bedrijf, met heel veel heerlijks voor mijn hond!

Een geweldig bedrijf met een groot arsortiment en een nette levering! Altijd een extraatje bij de levering.

Alles perfect

Snelle levering, altijd een extraatje toegevoegd erg leuk voor de honden!

Altijd perfect en vriendelijk. Een aanrader, kwaliteit, service en vriendelijkheid

Super, zoals altijd

Uitgebreid assortiment, overzichtelijk, snelle levering en altijd een persoonlijk berichtje en attentie bij je bestelling.

Zoals altijd zeer tevreden.

Ruime keuze, snelle levering en een extraatje ♥

Kwaliteitsprodukten en super snelle levering, top!

Produkten zijn zoals beschreven, veel keuze en snel geleverd. Kan niet beter!

Toppie

Het is weer helemaal toppie, Lizzy is weer helemaal in haar sas

snelle en correcte levering

Bedankt voor het kerstgeschenkje

super

helaas door de feestdagen ons pakket niet op tijd in huis, maar daar kan Bullepees niets aan doen. Is een Post.nl dingetje.....helaas. Super bedankt voor de te gekke kerstverpakking, en het w

Vlotte service met leuke attentie erbij

Mijn bestelling vlot ontvangen. Met nog een leuke attentie er boven op. Hondjes blij...wij blij

Bovenstaande zegt het al, de service is uitstekend, en ook de producten zijn geweldig. Ik blijf het ook iedere keer weer leuk vinden om te zien wat er nu weer voor extra lekkers er in de doos zit!

Snelle levering en snacks zijn goed , na jaren zijn mijn honden er nog steeds gek op en weten het al precies als er een doos binnen komt dat het voor hun is en er dan ook nog eens een traktatie bij zit.

20% duurder geworden !

In een half jaar 20% duurder geworden met de buffelhuid kluiven. Inderdaad alles word duurder, maar 20% is wel heel veel.

Goede kwaliteit producten, juiste prijs

Ik heb geen problemen gehad met de kwaliteit en de levering

Top snelle levering

Zeer te vreden over de kwaliteit en snelle levering. Altijd leuk om te zien wat er extra in zit. Mijn honden genieten iedere keer weer van al dat lekkers. Ook de oppas hondjes zijn altijd blij met het lekkers, want dan krijgen ze het thuis ook omdat de eigenaars het dan ook bestellen. Fijn dat jullie er zijn.