Na een klein mis communicatie bij het inpakken van de bestelling, Heel goed opgelost! Echt een hele dikke pluim!!

Top kwaliteit, snelle levering + proeverij voor een happy hond

Een hele snelle levering

Een goed product en een snelle levering en daarbij een presentje helemaal top

Snelle levering,en goede spullen.

Honden vinden het geweldig

Zeer tevreden snel geleverd en de honden willen niet anders.

Ik ga hier vaker bestellen!

Nog nooit eerder via deze website besteld, maar dat ga ik vanaf nu vaker doen! Erg vriendelijke medewerker(s), ruime keuze en er zat nog een flinke zak vol met runderribben bij als extraatje. Ik ben echt positief verrast! Het enige wat ik nog aan zou willen dragen is de overweging om zo min mogelijk plastic te gebruiken, voor de rest niks anders dan lof!

Altijd goed

Ik bestel al jaren bij Bullepees en ik en de honden vinden het geweldig. Ik vind het altijd goede kwaliteit, snelle levering en er zit altijd een kadootje bij om uit te proberen.

Gewwldige zaak

Zeer uitgebreid assortiment en mijn hond LOVES IT...! Iedereen zou hier zijn hondensnacks moeten kopen

Super tevreden

Snelle levering en fijne producten. Ook het toevoegen van een cadeautje valt hier bij onze Oudduitse herder meiden in de smaak! Wij zijn dan ool zeer tevreden met Bullepees.nl

Vlot, gebruiksvriendelijk, eerlijk en verrukkelijk (voor de hond dan)

Mijn hond en ik zijn grote fan van Bullepees.nl. We hebben jullie leren kennen op een Hondendag in Puyenbroeck en waren direct fan van jullie aanpak, eerlijkheid en ruime keuze aan diverse snoepjes en kauwmateriaal.

Overzichtelijke site, Snelle levering

Een site waar je kan zoeken op dier. Fantastisch! Veel detail info over de producten wat het ook prettig maakt voor de allergie-hondjes.

Meerdere bestellingen gedaan afgelopen maanden. Altijd de volgende dag in huis met een lekkere verrassing erbij. Absoluut een aanrader!

Ik heb nu een aantal bestellingen geplaatst en elke keer opnieuw is de service voortreffelijk! Heel snel geleverd. De prijs & kwaliteit van de snacks zijn ook zeer goed. Er zit ook altijd een extra'tje bij wat zeer wordt gewaardeerd: zo weet je meteen of je de volgende keer iets nieuws kan bestellen wat je hond ook graag lust :-) Een aanrader!

Goed verpakt, snelle levering. 1 zakje snacks gratis . Helemaal goed!

Goed verpakt, snelle levering. 1 zakje snacks gratis . Helemaal goed!

Snelle levering van prima producten!

Binnen 1 a 2 werkdagen pakket binnen. Website is up to date en is duidelijk. En altijd een extra snackje voor onze hondjes

Super echt super

Altijd heel blij met de bestelling, snelle levering, goede producten en zo lief altijd een verrassing erbij. Dank!!

Snelle levering en keurig verzorgd.

Ziet er netjes en verzorgd uit en de inhoud wordt door onze honden erg gewaardeerd. En altijd leuk zo'n extra pakketje erbij.

Erg goed

Spullen van goede kwaliteit. Altijd snelle levering. Altijd een leuke attentie wat erg wordt gewaardeerd. Topper

Super snelle levering, altijd een gratis verrassing bij de bestelling Veel keuze, onze honden zijn gek op alles wat ik bij bullepees bestel

snelle bezorging en goed verpakt

site is duidelijk en wat je bestel is altijd goed verpakt en van goede kwaliteit. Altijd een een extra product erbij om het een uit te proberen!!!

Top producten en snelle levering!

Bullepees goede kwaliteit!

Goed spul

Snelle levering, goede producten! Super!

Helemaal top

Ik, nou ja... mijn honden zijn altijd blij als ik wat bij Bullepees heb besteld. Mooie producten voor een goede prijs! Ik ben fan! En mijn honden ook ;-)

Voor de eerste keer besteld bij Bullepees, maar zeker niet de laatste. Veel variatie in natuurlijke en gezonde snacks (ook voor mijn allergische hond) voor een betaalbare prijs. Onze honden zijn er dol op! Snelle verzending en er zat nog een leuk aardigheidje met een persoonlijk briefje in de doos, heel attent!

Fijn bedrijf met goede producten, snelle levering en altijd een aardigheidje bij je bestelling