Steeds heerlijke snacks voor de hond,steeds een verrassing voor de hond en ditmaal ook een extraatje voor het baasje. Bedankt voor de praktische strandtas :).

Kwaliteit en groot assortiment

Mijn eerste bestelling bij Bullepees.nl om een voorraad hondensnacks in te slaan. Ze hebben veel keuze (diersoorten en variaties) De prijs is ook erg prettig. Mijn bestelling snel en goed verpakt thuis ontvangen met daarbij een leuk persoonlijk briefje en extra snackjes voor de honden. Ik raad Bullepees.nl aan om eens te gaan shoppen voor je honden!

Snelle en goede service!

Snelle en nette levering met zelfs een leuk cadeau erbij en een gratis zakje hondensnacks, super!

Nog steeds super

Al meerdere malen via Bullepees.nl spulletjes besteld voor mijn hond. Je weet wat op voorraad is als je besteld. En als je voor een bepaalde tijd besteld, dan heb je het afhankelijk van de bezorgdienst de volgende dag in huis. Mijn hond was weer uiterst blij met zijn snacks

Goede service en goede producten

Bestel hier al jaren naar volle tevredenheid. Naast de kwalitatief hoogwaardige (en lekkere) producten ook goede tips en altijd een leuk presentje erbij waar je ook echt wat aan hebt.

Super goed

Super goede service en snel geleverd

Mijn bestellingen worden steeds snel en volledig geleverd. Leuk dat er telkens een klein extraatje bij zit. Bedankt bullepees voor de top service!

Makkelijk bestellen, snelle levering

Het was makkelijk bestellen op de site. Zoekfunctie werkt prima Achteraf betalen vind ik ook een dikke plus (meteen betaald, tien alles netjes binnen was). En een lekker kadootje erbij, wat ik (en vooral de honden) erg sympathiek vonden.

Zeer goed en mijn honden zijn er dol op

Zeer vlugge levering mijn honden zijn er gek op

Veel keuze. Snelle levering en vaak een Xtra om te proberen. Zo zie je wat je hond wellicht ook lekker vind.

We bestellen maandelijks de snacks en zijn zeer tevreden. Goede kwaliteit en levering, erg leuk de extra snack erbij.

De bestelde artikelen worden snel geleverd, goede kwaliteit en meestal met een extraatje. De honden zijn er blij mee

Stipt snel

Uitgebreid assortiment. Correcte snelle levering.

Prima service, zeer klantgericht producten van topkwaliteit

Uiterst tevreden, snelle levering en heel bijzonder, een extraatje wat zeer op prijs wordt gesteld. Bedankt

Duidelijke website, makkelijk bestellen en betalen en snelle levering van topproducten!

Onze honden genieten van alle lekkernijen die via bullepees.nl snel en netjes geleverd worden. De probeerverpakkingen die bijgeleverd worden, zorgen ervoor dat je kunt kennismaken met nieuwe smakelijke traktaties. Tot nu toe is het bij iedere levering weer feest!

Toppie prima kwaliteit

Prima levering en prima kwaliteit. Ga zo door

de service is uitstekend en de bezorging snel

Mijn hond vindt de runderoren erg lekker en ook de bullepees valt in de smaak.

Uitstekend, zoals gewoonlijk :-)

Ondanks de drukte bij PostNL was de bestelling de volgende dag gewoon in huis. En het blijft altijd leuk om een gratis cadeautje aan te treffen in de verpakking. Dit keer was het een zakje met lamssticks!

Top, zoals altijd!

Veel keuze, goede prijzen en snelle evering! En altijd weer een verrassing wat voor extra lekkers erbij zit, zo leuk!

Super goeie site

Ik bestel elke maand heerlijke snacks erg goeie service en de kwaliteit is ook erg goed Mijn honden zijn altijd blij als er weer een doos heerlijks snacks komt

De lekkerste hondensnacks !

De lekkerste hondensnacks snel bij U thuis , ook voor honden met een allergie. en dan ook nog een cadeautje voor de hond erbij , altijd leuk !

Zeer goede kwaliteit. Wij kopen ook altijd bullepees staafjes en deze is ve constante kwaliteit en dit is bij andere webshops maar ook reguliere dieren speciaalzaken niet het geval. De staafjes worden soms doormidden gekliefd. We zijn dan ook aangenaam verrast dat Bullepees ze wel heeft en snelle levering. Alsmede info omtrent verzending. Al met al zeer aan te raden.

Snel geleverd, goede kwaliteit en met lekkere verrassing erbij, Super!

Top bedrijf

De bestellingen zijn altijd compleet en zelfs altijd een extraatje erbij. Ook met retourneren ben ik echt super goed geholpen door Rene en alles werd snel en keurig afgehandeld. In 1 woord GEWELDIG, ik blijf hier zeker mijn hondensnacks inkopen!!

Altijd heel erg tevreden

Levering is altijd snel, zelfs nu tijdens de Coronacrisis. Producten zijn op voorraad en bij vragen, telefonisch goed bereikbaar. Ik ben heel bij met Bullepees.nl en mijn honden ook. Wat mij betreft blijf ik er nog heel lang bestellen :)