Alles top geregeld en topspullen

Snelle levering van super kwaliteit spullen. Mijn hond is ook errug tevreden

Betrouwbaar kwaliteit

Bestellingen kloppen altijd kwaliteit is uitmuntend echte dieren liefhebbers

Altijd dik in orde!

Dé leverancier voor allerlei goede snacks voor de hond! Altijd op tijd, goed verpakt en altijd een extraatje. Kortom... top!

Supergoede kwaliteit-prijs verhouding met snelle levering!

Sinds een jaar vaste klant bij Bullepees.nl. Levering altijd de volgende werkdag en kwaliteit snacks. Er worden geen geintjes uitgehaald met kleine snacks gemixt met grote maar altijd wat je mag verwachten. Daarnaast krijg je er altijd iets extra's bij! Heel gevarieerd! Ik ben fan!

Snel en betrouwbaar!

top kwaliteit

snelle levering en goed verpakt en een verassing erbij top

Snel geleverd en goede producten

Volgende dag bestelling binnen. Netjes verpakt. Leuk dat er altijd gratis iets voor de hond word bijgedaan.

Tout a été parfait !!

Prix, rapidité d'envoi. Je recommande

Snelle levering en altijd iets lekkers als cadeautje erbij. Top!

Snelle levering, goede producten, vaak in verscillende gewichten. Kortom uitstekend een aanrader!

Snelle levering, goede producten voor mijn hond

Puppy weer blij met zijn beloningskoekjes en kauwstaaf

Altijd goed

Altijd snelle levering, leuke attentie. Nooit problemen ze doen gewoon wat ze moeten doen.

Uitstekend !

Snelle levering, goede kwaliteit, altijd een leuke attentie en als er iets is, een goede communicatie! Kortom: een zeer vertrouwd adres !

Top kwaliteit

Super snelle afwikkeling van de bestelling. En evenzo snelle levering. s’ Middags besteld en de volgende ochtend voor 9:30 al in huis! Altijd een gratis snack erbij. Ik ben meer dan tevreden. 👍

Snel geleverd met een extraatje!

Goede producten, honden zijn tevreden dus ik ook. En we werden bij de levering nog verrast met een extra zakje om uit te proberen. Super service!

Snelle verwerking

Zeer snel geleverd, een x-tra’tje voorzien voor de honden! Super, die gaan smullen!

Uistekend

Fijn dat de bullepezen er weer zijn. Quint is erg gelukkig

Toppie

Lizzy is weer helemaal in haar element,want haar snaaibakken zijn weer gevuld. Het extra cadeautje valt ook weer in de smaak.

Goed product, snelle levering en altijd een cadeautje erbij.

top top top

super zoals altijd

Helemaal tevreden, bestellen, afhandeling, snelle bezorging en altijd een leuke verrassing voor mijn maatjes. Ze genieten er volop van.

👍

Perfect geregeld

Ruim assortiment, super service

Inmiddels bestel ik alweer een tijdje bij Bullepees.nl en altijd naar volle tevredenheid. Er is ruime keus, een paar van onze honden zijn soms wat kieskeurig, maar Bullepees.nl heeft altijd iets wat ze lusten! Daarnaast is ze de levering altijd snel en de service netjes en vriendelijk.

Geweldige snacks die met liefde gegeten worden door onze drie honden!

Mijn tweede bestelling al bij bullepees en het Zijn allemaal goed uitziende snacks die mijn 3 honden allemaal met liefde opeten. De levering is snel en er zat iedere keer een een extra snack bij. Hartstikke fijn dus!