super en het extra cadeautje is leuk

altijd goed en snel

Altijd uitstekende produvten

Ik bestel al een paar jaar bij Bullepees. De kwaliteit en service is altijd goed.

Mijn mechel Lizzy is altijd weer super blij, als er een pakket binnenkomt. Ik ben zeer tevreden over de producten.

Super!!

Ik bestel er al een hele lange tijd en ben super tevreden over alles

Goed, snel en prima prijs

Zeer snelle levering, goed en ruim assortiment. En kreeg als verrassing ook nog een extra snack bij de bestelling. Twee keer wat besteld. Zeer aan te raden deze site.

Geweldige service

Geweldige service. Als er per ongeluk iets mis is gegaan wordt dat heel snel en geweldig gecorrigeerd met zelfs wat extra's. Ook dat er steeds een verassing bijzit voor de honden vind ik heel leuk. Het pak wordt met plezier opengemaakt. Ook een hele snelle levering. Tot nu toe steeds de volgende dag in huis. Ik ben zeer tevreden

Prima leverancier

Supersnel en altijd een extraatje voor mijn honden.

Snelle en correcte levering van kwaliteitsproducten.

Snelle en correcte levering van kwaliteitsproducten.

Tot nu toe goed, maar bestelling nog niet ontvangen

Prima reactie op gestelde vragen over bezorging naar Hongarije en direct een adequate oplossing geboden. Bestel procedure en informatie over verzending uitstekend. Maar voor een goede beoordeling wacht ik tot de bestelling ook ontvangen is. Dus ietwat voorbarige uitnodiging tot recensie.

Voortreffelijk

Nieuwe website werkt goed. Altijd snelle levering. Een keer klacht gehad maar was al opgelost voor ik de telefoon ophing. Heel tevreden. Leuk zo'n attentie erbij.

Goede producten, ruim assortiment, snelle levering + een extraatje. Wel wat problemen met de website gehad vandaar net geen 5 sterren.

Snelle levering en een leuk presentje de honden waren er blij mee.

Snelle levering. Goede kwaliteit. Altijd een gratis snackje erbij.

perfect!

ook

super

snelle levering, goede kwaliteit en steeds een proevertje.

snelle service

Snelle service en de botten zijn goed verpakt in een stevige doos. Wij kregen zelfs wat extra's. Dat kan ik wel waarderen! Over de app ben ik wat minder enthousiast. Als ik mijn lijstje niet na had gekeken, had ik er ook producten bij gekocht, die ik niet uitgezocht had of aangeklikt had. Ook het betalen werkt niet helemaal goed. Moest meerdere keren proberen. En als ik bij mijn account naar de bestelling kijk, dan zie ik het totaalbedrag niet helemaal. Dit valt nèt buiten het scherm

Ruim assortiment, niet duur en goede service

Onze hond is bezig met een eliminatie dieet. Ik had daarom alleen 100% eend snacks voor hem gekocht. Het extraatje wat ik bij de bestelling kreeg waren de eend sticks. Dat noem ik nou aandacht voor je klanten.l, heel attent. :)

Snel, efficiënt en altijd een verrassinkje. Top!

Fijn bedrijf, snelle levering en de hond is er erg blij mee! Enige puntje van kritiek: website kan wat overzichtelijker

top top top

zo als altijd snel en super

Gewoon goed

Snel geleverd en kreeg een extra cadeautje... Super

Hoho waar is mijn emmer? Grapje, bij de binnen 12 uur bezorgde nieuwe lading bullepezen deze keer lekkere snacks als extraatje en de wolf helemaal blij.

Top altijd snelle levering

Snelle levering, altijd extra snackje en dit keer ook nog een leuke emmer erbij!

Geweldig!!

Dubbel pret snelle bezorging nog een zakje snacks voor de hond erbij en een leuke zomeremmer top

Geweldige service en producten!

Wat attent dat we de zomerse emmer en een lekkernij voor de honden hebben gekregen. Alle producten zijn altijd van goede kwaliteit en komt overeen met de afbeeldingen op de website (ik heb vaak anders meegemaakt). Volgende keer bestellen we weer!

Alles gekregen wat ik besteld had. En nog iets extras lekkers voor de honden erbij. En voor ons een hele gezellig emmer. Heel attent