Fijn bedrijf met goede producten, snelle levering en altijd een aardigheidje bij je bestelling

Prima spul... ik en honden heel tevreden!

Prima natuurlijke spullen. Snelle service en altijd een aardigheidje gratis erbij. Kortom: aanrader.

Tis hier altijd feest,als er weer een bestelling binnen komt. Ik hoef de doos niet uit te pakken,want dat doet mijn mechelse herder Lizzy zelf wel. Ik zet de doos neer,en.madam heeft hem dan zo open.

Echt een geweldig bedrijf met hele vriendelijke mensen. Altijd goede service, er wordt rekening gehouden met je wensen.

Prima spullen

Mijn hond is helemaal dol op de spullen van Bullepees. Zeker het proefzakje wat er telkens bij zit. Zo kunnen wij ook gevarieerd snacks geven. Top bedrijf.

Geweldig Bedrijf

Al heel vaak hier besteld en altijd krijg je een extraatje voor de honden dit keer trainingskoekjes en een tasje om de koekjes in te doen makkelijk tijdens het lopen met de honden

Snell levering en goede producten en altijd iets extra’s!

Excellent!

Great!

Snelle levering met extra’s

De levering van het bestelde artikel was snel en verassend met de extra kado’s die in de doos zaten.

Snelle levering, goede prijs-kwaliteit. Een aanrader!

Snelle levering, altijd iets extra's voor de honden erbij. En deze x een mooie zomerse strandtas voor het baasje.

Zoals altijd zeer tevreden

Ruim assortiment, snelle levering en (deze keer 2 ♥) extraatjes.

Gemakkelijk te bestellen, hele snelle levering en een aangename verassing bij de bestelling. Top producten van een top bedrijf.

Snel en betrouwbaar en altijd een leuk cadeautje

Snelle levering, producten zoals omschreven

Positief

Heel snelle en correcte levering. Altijd leuk om een extra attentie voor de hondjes / baasjes terug te vinden in de doos. Onze doggies love it!

Erg goed!

Goede en snelle service! Altijd wat extra lekkers erbij voor de hondjes.

Uitstekend!

Zeer snelle en juiste levering!

Goede kwaliteit én klantvriendelijk

Snelle bezorging, super goede kwaliteit en altijd een extra persoonlijke touch bij de bestelling. Heel tevreden!

snel en goed

snel en goed

Top-producten met top-service

Goede producten, duidelijke website, grote hoeveelheden mogelijk én altijd iets extra's in de doos: snack voor de honden en soms voor de baas een presentje. Top-service!

Snelle levering en altijd een verrassing erbij. Top

Leuk dat er een presentje bij de bestelling zat

Super firma, super producten

Ik kreeg de mooie hoeveelheid snacks gratis bijgeleverd bij mijn bestelling. De honden vinden ook deze rundersnack erg lekker.

Uitstekend.

Al drie keer een bestelling gedaan en elke keer kwam het keurig netjes op tijd aan met een leuk verrassingkje. Super super!!