Goede service Goede producten Goede prijs

Makkelijk bestellen , snel in huis en zelfs een extraatje voor de hond meegeleverd! Super leuk!

Goede kwaliteit en snel geleverd.

Goede kwaliteit en snel geleverd

Snelle levering en de maat is ook correct

Snelle levering en de juiste maat

TOP product

Mijn Zwitsere Herder Django is net als ik begeesterd van de Bullepees, hij van de smaak en ik van het zicht. Dus moet het topproduct zijn!

Heerlijke snacks

Mijn hond is er helemaal gek op die heerlijke snacks van Bullepees. Ze staat er gelijk bij als het pakketje binnenkomt. De bezorging is ook altijd heel snel. Ook krijg je altijd nog een extra snack gratis erbij. Kortom snacks van zeer goede kwaliteit, goede en snelle service.

Geweldige winkel!

Super winkel met fantastische puur natuur producten. Mijn honden zijn dol op de snacks die ik hier bestel. Hele goede prijzen en de kwaliteit is echt top!

Top!!!

Goede service, snelle levering en heerlijke producten voor de hond!

Mooie producten voor mooie prijzen

Erg snel verzonden en ontvangen ook! En tot nu toe altijd een leuke verrassing erbij, top!!

Topbedrijf

Goede service, snelle levering maar door dat er dingen niet verkrijgbaar zijn maar 4 sterren anders 5. Weet dat ze daar niets aan kunnen doen maar vindt het wel vervelend en dan met name de grote pensstaven en pensplakken.

Snel geleverd en Smakelijk voor de honden

Snel geleverd en ze vinden het lekker

Helemaal top

Altijd goede service, snellen verzending en goede klantenservice

Top producten, veel keuze, top kwaliteit. Top levertijd.

Goede producten en snelle levering kan niet beter

Goede producten en snelle levering kan niet beter

Ruime keuze mooie producten

Snelle levering en uitstekende kwaliteit!

Mijn bestelling werd binnen de verwachte termijn geleverd en de producten zijn van hoogwaardige kwaliteit. De verpakking was zorgvuldig en de producten waren perfect in orde. Er was ook een persoonlijk kaartje bijgevoegd met een klein extraatje voor de hond, wat een leuke verrassing was.

Uitstekend!

Ook in Spanje vlotte levering. Goede kwaliteit, de honden genieten ervan. En altijd een extraatje bij de bestelling wat zeer wordt gewaardeerd

Gezonde kwaliteit.

We bestellen al meer dan tien jaar Bullenpees producten . Zijn begonnen met alleen de Bullenpees kauw staafjes. Hebben daarna de andere kwaliteitsproducten ontdekt en zijn daar nog steeds erg te tevreden over.

Super goed

Altijd erg snel geleverd en goeie lekkere dingen voor de hond

Top service en kwaliteit

Altijd met persoonlijke aandacht verzonden. Ik bestel graag bij bullepees.

Snelle service, betaalbaar en altijd met leuke verrassing

hele goede ervaringen met bullepees

Niets over te zeggen alleen maar goed hoop dat jullie zo doorgaan

Eindelijk de juiste

Hele mooie stevige bullepezen

In 1 woord super!!

Geweldige service, duidelijke communicatie, snelle levering en gewoon persoonlijke touch. Producten zie er goed uit! Hier voel je echt de persoonlijke aandacht aan je bestelling.

Bestel al jaren. heb een grote roedel daar zou men iets meer mee kunnen doen betreffende groot verbruikers zoals fokkers. 1 punt van kritiek is dat de hamburgers die ik voor het eerst besteld heb wel heel erg klein zijn. dat is hap slik weg voor herders. momenteel is er veel niet op voorraad. plus punt is dat ze er altijd iets bij in doen.