Bestel al jaren. heb een grote roedel daar zou men iets meer mee kunnen doen betreffende groot verbruikers zoals fokkers. 1 punt van kritiek is dat de hamburgers die ik voor het eerst besteld heb wel heel erg klein zijn. dat is hap slik weg voor herders. momenteel is er veel niet op voorraad. plus punt is dat ze er altijd iets bij in doen.

Dik tevreden!

Leuke site met ruime keuze aan gezonde snacks. Onze hond is er dol op! Thumb up.

Veel verschillende lekkere snacks voor de hond.

Er is goed gekeken naar de opmerkingen die bij de bestelling stonden. En er is ook nog een extra traktatie toegevoegd.

Goede producten, mooie prijzen, snelle verzending.

Bullepees, heeft heel goede producten met mooie prijzen en snelle verzending. Daarbij ontvang je altijd een persoonlijk briefje én een kadootje.

Aanrader!

Ruim assortiment en supersnelle verzending!

Goede service en snelle levering

Zeer tevreden over de producten van Bullepees. Altijd aangenaam verrast door wat er voor lekkers voor de hond extra is bijgevoegd.

Mooie bullepees

Mooie bullepees, een hele snel levering.

Snelle en correcte levering

Ik bestel al jaren de natuurlijke snacks voor mijn honden. Zij zijn er dol op! Ik kan het bijzonder waarderen dat er altijd een extraatje bij zit.

geweldig honden zijn er dol op

honden zijn er dol op

Heerlijke gezonde snacks

Van trainingssnoepjes tot kauwbotjes, mijn hond is er gek op! Snel geleverd en altijd een gratis product erbij. Feestje om uit te pakken.

Heel snel en prima verzorgd!

Snelle levering en als extra een kleine attentie voor onze hond! Top...

Uitstekend product en service!

Snel bezorgd en met een extraatje. Mijn hond is er ook een mooie tijd mee bezig en dat is fijn! Er zitten GEEN kleine dunne stukjes bij, maar allemaal dezelfde lengte en ongeveer dezelfde dikte. Super! Ik bestel zeker weer

Razend snelle levering <binnen 24 uur> van enorm assortiment. Geweldige bullpezen van uitstekende kwaliteit! Altijd een leuk extraatje bij de bestelling.

Ik bestel hier al een heel aantal jaren en altijd is der service tot volle tevredenheid!

Goede service en producten zijn zeer goed.

Bestellen gaat makkelijk, voldoende tot goede assortiment. Snel verzonden en goed verpakt. En altijd een verrassing erbij met een kaartje. Echt een hele goede aanrader.

Er valt niets te verbeteren.

Ga zo door. Geweldige producten en service.

Veel keuze, snelle levering

Voldoende keuze, waarvan de honden altijd heerlijk van genieten. Ik vind de snelle levering ook echt top!

snelle levering top

betrouwbaar

goed produkt

Aanrader

Ruime keus, makkelijk bestellen, snel geleverd en altijd een extraatje erbij.

Uitstekende levering

Het is een feest als het pakketje binnenkomt want er zit altijd iets extra's bij, ik blij maar mijn hond des te meer !!

Er was een foute bestelling afgegeven bij ons, na telefoontje met een van de medewerkers werd dit gelijk en deskundig opgepakt en opgelost. Transparant, netjes en snel, dankjewel

Topkwaliteit en supersnelle levering

Een bestelling plaatsen bij Bullepees.nl garandeert steeds opnieuw de keuze uit uitstekende producten voor onze 2 honden met daarbovenop een ultra snelle levering van de bestelling. Dikke bravo hiervoor.

Top !

Altijd snelle levering en altijd een klein cadeautje ! Ben al jaren klant en zal t blijven ook