Heel netjes verpakt en snel

Het is mijn tweede keer dat ik kaarten heb besteld. Erg snel en gewoon goed omdat op sommige plekken in Nederland je afhankelijk bent van het internet.

Mooie kaarten en snelle levering!

Veel verschillende mooie kaarten en de levering is lekker snel. De kaarten hebben een fijn prijsje!

Alles was in orde

Spijtig genoeg moeten Belgen altijd te rade gaan voor zulke zaken in het buitenland. Bij ons vind je bijna geen postkaarten meer. Dus kunnen wij door jullie toch nog meespelen.

prima!

Mooie en leuke kaarten, gemakkelijk te bestellen en te betalen en snel in huis!

Prachtige stevige kaarten!

Deze webshop heeft erg mooie kaarten voor een leuke prijs! Bij mij was iets fout gegaan met de korting berekening, maar na een mailtje van mij werd dit meteen opgelost! Top service!

Mooie kaarten, snelle levering, mijn favoriete kaarten webshop!

Ik heb al een aantal keer kaarten besteld bij happy postcrossing shop. Ook heb ik jullie twee keer bezocht op de paper passion beurs, ben altijd heel erg blij met de mooie kaarten!

Snel en accuraat

Ruime keus tegen redelijke prijzen. Zeer vlotte en correcte afhandeling.

Mooi assortiment aan kaarten en snelle verzending

Heb al meermaals kaarten besteld en ben erg tevreden over het aanbod, de snelle verzending en het feit dat deze gratis is.

super!

mooie kaarten, makkelijk te bestellen en snel geleverd. Zeker voor herhaling vatbaar

I'm a happy postcrosser!

Altijd mooie goede kwaliteit kaarten, zowel voor postcrossing als ruilen op Instagram.

Veel keuze, goede service

Snel verstuurd, goede prijzen en heel veel variatie. Aanbod wisseld af en toe , wat ervoor zorgt dat ik regelmatig even kijk

Geweldige service en vlotte afhandeling

Ik heb al een aantal keren kaarten bij Happy Postcrossing besteld. De kaarten worden altijd netjes en zorgvuldig verpakt en er wordt snel geleverd. Mocht er een keer iets misschien, zorgen zij voor een oplossing. Ik vind het een top bedrijf!

Very pleased with the wonderful service!

First time ordering, and was very pleased with the service. Website was easy enough to use. My postcards also arrived safe and sound in reasonable time - also appreciated the little freebies! Would do business with again. Thank you and keep up the good work.

Snelle levering, extra kaart erbij.

Goede en snelle service!

Al een paar keer kaartjes besteld en ik ben zeer tevreden. De kaartjes zijn van hele goede kwaliteit. Er zit altijd iets leuks bij en de bezorging is super snel!

Overzichtelijke site, prima service en snelle levering.

Altijd keurig op tijd en netjes verpakt

Het is al een feestje om kaartjes uit te zoeken. Ik moet me altijd inhouden om niet te gretig te worden.

Groot assortiment, snelle levering

Bij Happy Postcrossing hebben ze echt een heel uitgebreid assortiment, met mega veel keus in alle denkbare categorieën. Uitzoeken is een feestje. Ook de prijzen zijn aantrekkelijk. De orderbevestiging is helder en de verzending is snel. Netjes verpakt en ook nog eens een cadeautje erbij gekregen!

Fijne spullen

Groot assortiment en snelle service, het is een waar feestje voor post liefhebbers

Mooie kaarten, snelle bezorging!

De kaarten en stickers zijn altijd geweldig - hoge kwaliteit en een goede keuze. Deze keer was het pakket al de volgende dag bij me. Echo even aanrader!

Fantastische webwinkel met en breed assortiment aan de meest prachtige kaartjes. Bestelling donderdag gedaan en vrijdag lag ie al op de mat :)

Veel keuze, en snelle bezorging

Prettige website, met veel keuze. Levering de volgende dag met als extra kleine cadeautjes.

Ik ben enthousiast!

Op de beurs PaperPassion kwam ik voor het eerst in aanraking met Happy Postcrossing en was gelijk enthousiast, heb toen heel veel kaarten gekocht. Nu voor het eerst een bestelling gedaan via de site en het kwam snel aan met nog gratis een leuke kaart en wat stickers erbij.

Veel keuze en snelle levering.

Ik koop al heel lang met veel tevredenheid bij Happy Postcrossing. De keuze aan kaarten is uitgebreid en leuk. De bezorging is enorm snel en er wordt gecommuniceerd indien er redenen zijn voor vertraging. Ook heb ik er elke keer wat gratis stickers bij gekregen. Superleuk!

Een enorme keuze voor elke gelegenheid en over elk onderwerp

Altijd een super service en een snelle levering

Over Happy Postcrossing

Happy Postcrossing is een webshop gespecialiseerd in ansichtkaarten/postkaarten voor postcrossing of natuurlijk voor Tags, Round Robins (RR's), Swaps, Snail Mail en alle andere redenen om gewoon een kaartje te sturen! Kaarten voor postcrossing niet alleen binnen Nederland, maar wereldwijd! Wij bieden een groot aantrekkelijk assortiment aan ansichtkaarten en we verzenden wereldwijd.