Great Selection !

The company has a vast selection of illustrated cards, which I was looking for. Some difficulty with the last step of payment ( not straightforward check out after selection was made)

Geweldig verrassingspakket

Ontzettend snelle levering: binnen een werkdag verzonden. Ik had zelf wat kaarten gekozen en een verrassingspakket. Deze laatste was geweldig! Zoveel verschillende kaarten, ontzettend leuk! Dat ga ik vaker bestellen!

Perfect!

Great cards, I would order again! Loved all the stamps on the parcel! Thank you!

Veel keuze en supersnelle levering

Leuke website om ansichtkaarten te kopen. Veel keuze, handig in categorie onderverdeeld. En echt supersnelle verzending. Ik ga hier zeker vaker kopen.

Ruime keus en super snelle verzending

Altijd een ruime keus, regelmatig nieuwe kaartjes, zeer snelle verzending.

geweldige organisatie, contact " all over the world " , fantastisch

Ben al vele jaren postcrossing deelnemer. Super om gewoon echte post in je brievenbus te krijgen, vaak prachtige kaarten, vanuit bijna de hele wereld. Vind het ook leuk om een kaart te zoeken en te sturen die voldoet aan de wensen/ het profiel van de ontvanger. Grote keuze in de webshop :-)

Heel tof!!

Ik zou niet meer zonder Postcrossing kunnen. Doe brengt de hele wereld bij elkaar. Wat een goede uitvinding!

Snel binnen en prachtige kaarten!

Bestelling was heel snel binnen en de kaarten zijn heel mooi. Ook hele ruime keuze, je bent zo uren zoet met kijken en kiezen op de site.

WOW! :)

Not my first order, and as always I'm very satisfied! :) High quality and very quick shipping. I really like you put at least 10 different stamps on the parcel. Made my day. Although it's a bit funny I always received the same postcard as thank you! :)

• Ajánlnál minket? Yes

Altijd Top!

Prachtige kaarten, super snelle verzending en heel netjes ingepakt. Een echte aanrader.

Veel keus en zeer snelle levering!

De dag ná mijn bestelling lag de envelop al op de mat. Met nog een leuke extra kaart ook!

Prachtig kaartjes

Goede service en prachtige unieke kaarten. Ik kom snel nog een keer shoppen.

Snelle levering, mooie kaarten

Zondag besteld, maandag verstuurd en dinsdag ontvangen, super! Bedankt voor het extra kaartje! Jammer dat meerdere kaarten niet voorradig waren, maar er waren nog genoeg andere op voorraad.

Hoi Nathalie, Het klopt dat op dit moment 12% van onze kaarten zijn uitverkocht (ruim 500 kaarten). We doen ons best om dit zo snel mogelijk aan te vullen, maar door vakanties van medewerkers en fabrikanten was dit de afgelopen weken een uitdaging. Gelukkig dat je een keus hebt kunnen maken uit de andere leukerds! Fijne dag!

Grote ontgoocheling: geen kaartjes ontvangen, geen antwoord op mail en telefonisch onbereikbaar

Ik heb als een van de weinige bestellers blijkbaar een negatieve ervaring met Happy Postcrossing. De kaartjes zagen er veelbelovend uit op de website en alles leek vlot te verlopen. Ik kreeg 3 dagen na mijn bestelling en mail met de boodschap dat de bestelling verzonden was. Intussen zijn we meer dan 1 week later, heb ik 2 mails gestuurd zonder enige reactie, heb ik meermaals naar het telefoonnummer van de klantendienst gebeld, waar ik steeds de boodschap krijg dat het nummer momenteel niet bereikbaar is en ik op een later moment opnieuw moet proberen. Ik hoop dat mijn kaartjes alsnog aankomen en ik een reactie krijg van de klantendienst... Anders is mijn 13 euro zomaar voor niets geweest.

Hoi Valérie! Bedankt voor je berichtje! Het klopt dat onze klantenservice heel erg belangrijk voor ons is, daarom zijn deze berichtjes gelukkig zeldzaam :) We hebben je geprobeerd te bereiken maar we krijgen helaas geen contact met je. Daarom hebben we een kaartje naar je toegestuurd, zodat je op een andere manier contact met ons op kunt nemen. Fijne dag!

Mooie kwaliteit kaarten tegen een acceptabele prijs.

Groot assortiment mooie postkaarten tegen een redelijke prijs. Dit assortiment aanvullen met een reeks goedkopere postkaarten (voor postcrossing) zou fijn zijn. Redelijk wat kaarten uitverkocht, jammer. Desalniettemin leuke shop-ervaring, prima pakketje met een leuk extraatje!

Hoi Imke! Het klopt dat op dit moment 12% van onze kaarten zijn uitverkocht (ruim 500 kaarten). We doen ons best om dit zo snel mogelijk aan te vullen, maar door vakanties van medewerkers en fabrikanten was dit de afgelopen weken een uitdaging. We hebben op dit moment 230 kaarten in onze eigen serie die een hele aantrekkelijke prijs hebben. Deze serie blijven we zeker verder aanvullen. Je vindt m onder de 'Happy Postcrossing' categorie. Blij om te horen dat je het een leuke shop-ervaring hebt gevonden! Fijne dag!

Goede kwaliteit kaarten, leuk verpakt en snel verzonden. Top!

Snel en prachtige kaarten

Snelle levering en mooie kwaliteitskaarten

Uitgebreid assortiment

Ik zocht al wat spulletjes voor de Sinterklaas-periode, en via Google kwam ik op deze site terecht, vond daar na enig zoekwerk washi tape met Sinterklaas en Piet afbeeldingen en een mini stempel klomp met wortel, ook al is het pas augustus dit viel nu gewoon al te bestellen en werd nog eens heel snel en keurig bezorgd. Misschien vond ik het jammer dat er geen persoonlijk berichtje bij de bestelling zat, dat geeft voor mij altijd nog wat extra meerwaarde.

Perfekt.

Mooie kaarten. Snelle toezending

Snelle levering, mooie kwaliteit kaarten

veel keuze, snelle levering en erg blij met de kaarten!! Ga hier zeker vaker bestellen.

Snel en zeer verzorgd verzonden

Hele mooie kaartjes waarbij ook de struktuur ervan overeenkomt met mijn verwachtingen. De kaartjes zijn in een mooie verwachte envelop met doosje eromheen verzonden, om te voorkomen dat het eerste kaartje beschadigd zou raken.

heel snelle levering en mooie keuze aan kaarten

Deze webshop is geweldig en heeft ook kaarten, die je ergens anders maar moeilijk kunt vinden. Ik heb er nu twee keer besteld, maar zal binnenkort weer een bestelling doen, omdat dank deze geweldige webshop postcrossing voor mij nog leuker geworden is en ik steeds meer kaarten schrijf!

Heel uitgebreide en leuke collectie. Geweldige service.Top !!!

Normaal heel vlotte levering. Bij een probleem - de post liet het even afweten - heel vlotte communicatie en meteen prachtig opgelost. Ben helemaal gewonnen. Voorbeeldig.

Snelle levering, hele mooie kaarten

Lekker thuis rustig uitzoeken. En dan meestal de dag erna al de kaarten ontvangen. Net een cadeautje (netjes ingepakt, met een leuk extraatje). Ik gebruik deze site inmiddels niet alleen meer voor Postcrossing, maar ook om "gewoon" een kaartje te versturen.

Hele mooie kaarten en de bezorging al de volgende dag. Wat wil je nog meer.

Over Happy Postcrossing

Happy Postcrossing is een webshop gespecialiseerd in ansichtkaarten/postkaarten voor postcrossing of natuurlijk voor Tags, Round Robins (RR's), Swaps, Snail Mail en alle andere redenen om gewoon een kaartje te sturen! Kaarten voor postcrossing niet alleen binnen Nederland, maar wereldwijd! Wij bieden een groot aantrekkelijk assortiment aan ansichtkaarten en we verzenden wereldwijd.