Goede wijn behoeft geen krans !

Snelle levering Goede wijn behoeft geen krans

Leuke, gevarieerde keuze aan kaarten, niet duur, snel bezorgd

Snelle service, mooie kwaliteit kaarten, zeer uitgebreide collectie!

Heel positief ben ik over deze site. Ik heb hier zoveel leuke, originele kaarten gevonden!

Snel, netjes en met zorg

Altijd leuk verpakt, snelle verzending.

Supertof

Veel keuze, snelle bezorging, met zorg ingepakt. Leuke extraatjes

Leuk aanbod. Goede en snelle service!!

Goede en snelle service!! Ik kom hier zeker terug.

Ruime keuze, snele verzending. Leuk ingepakt, met stickers en vaak een extra kaart. Nu meerdere malen besteld en zeer tevreden. Een dikke 9. Verkoop Postzegels (internationaal) zou het helemaal geweldig maken. Maar dat is meer vanuit het oogpunt voor gemak dan heb je alles in een keer in huis. C.H.

Gisteren kaarten besteld en vandaag al in huis. Leuk ingepakt en extra kaart en stikkertjes gekregen.

altijd top!

Heel mooie kaartjes van goede kwaliteit, met zorg ingepakt. Snelle verzending. Alles zoals het hoort te zijn. Top!

Snelle en correcte service

Origineel aanbod dat snel geleverd wordt aan een correcte prijs

Veel keuze, prachtige kaarten, prima service

Heerlijk om door al die prachtige postkaarten te zoeken! Hier vind je echt een massa kaarten die je niet zomaar in de winkel kan vinden. Mijn pakketje is erg snel verzonden en ook snel aangekomen in perfecte staat. Je merkt dat ze met liefde en zorg verpakt zijn, als een cadeautje! Erg leuk de extra kaart en kleine stickertjes. Ik bestel zeker opnieuw bij Happy Postcrossing!

Mooie kaarten, veel keus, snelle levering en netjes verpakt

Veel keuze, goede service

Al een aantal keren kaarten besteld. Er is veel keuze, goede kwaliteit en snelle levering. Vaak zit er nog een extra kaart cadeau bij. Zal er in de toekomst weer bestellen.

Veel om te kiezen en mooi kaarten heb zojuist 2de keer bestelling gedaan echt de moeite waard om hier te bestellen

Topservice

De post is niet zuinig op de zending geweest. Na mijn melding mocht ik de beschadigde kaartjes terugsturen. Topservice!!

Happy!

Het is moeilijk kiezen als je al die mooie kaarten ziet! Wordt netjes verpakt en snel in huis, ook naar België :-)

Uitstekende webshop

Verschillende merken kaarten met prachtige designs. Alles wordt vlot en netjes afgeleverd.

WOW! *-*

Very high quality, careful wrapping, quick delivery. Pretty sure I will order again soon. :)

Kaarten zijn onwijs snel binnen. En keurig verpakt. Geen kreukels.

Mooie kaarten, snel in huis, goede service, fijne prijsjes

Mooie kaarten, snel in huis, goede service, fijne prijsjes

Prachtige kaarten

Ik ben erg tevreden. Veel keuze, snelle afhandeling en hele mooie kaarten. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Altijd netjes verpakt en mooie kaarten!

Leuk aanbod en vlotte en nette levering.

Het aanbod in kaarten is groot en zeer gevarieerd. Eindelijk een plek waar ik ook veel enkele kaarten tegenkom (geen envelop nodig), hier in de winkels is dat bijna onmogelijk. Fijne prijzen ook. De kaarten werden netjes in een leuk papieren zakje geleverd. Blij met mijn aankoop!

Verpakt met liefde

Mijn kaartjes waren goed verpakt in een stevige bubbeltjesenvelop met allemaal vrolijke postzegels! Het uitpakken was echt een verrassing, het was duidelijk dat het met veel liefde was samengesteld. Het voelde alsof ik een cadeautje kreeg :)

Positieve ervaring

Voor de eerste keer bij deze verkoper besteld. Supersnelle levering. Prachtige kaarten in een leuke verpakking. Top!

Over Happy Postcrossing

Happy Postcrossing is een webshop gespecialiseerd in ansichtkaarten/postkaarten voor postcrossing of natuurlijk voor Tags, Round Robins (RR's), Swaps, Snail Mail en alle andere redenen om gewoon een kaartje te sturen! Kaarten voor postcrossing niet alleen binnen Nederland, maar wereldwijd! Wij bieden een groot aantrekkelijk assortiment aan ansichtkaarten en we verzenden wereldwijd.