Goed.

Veel keus, snelle levering.

Een verassing om zo post te krijgen. Precies zoals post bedoeld is...een kadootjeje

Ik was al aangenaam verrast door wat jullie allemaal op jullie site hadden staan...en nog meer toen mijn bestelling binnen kwam. Dank daarvoor!

Super snelle levering!

Leuke kaarten, snel besteld en direct verzonden. In een woord Super. Goede aanvulling voor mijn verzameling.

Cartes conforment à mon attente

Veel keus en snelle levering

fantastisch!

Goede service, altijd behulpzaam als er iets moet veranderen b.v. de maat van een envelop, niets dan lof!

Aanrader

Leuk assortiment, snelle levering en een leuke extra kaart en stickers!

Snel en betrouwbaar.

Ze hebben een groot en leuk assortiment. Levering is altijd snel en goed met een leuk extraatje er bij. Als ik online voor Kaarten shop, shop ik bij Happy Postcrossing.

Snel en goed geleverd

Heel fijn om bij hen te bestellen

Leuk verpakt en snel geleverd!

Leuk verpakt!

De kaarten zijn prachtig en netjes verpakt.

Snelle verzending. Leuk verpakt en vriendelijke benadering.

Goed contact per mail, snelle levering! Een aanrader!

Voor het eerst hier besteld, maar vast niet voor het laatst. Leuk gevarieerd aanbod, prettig geprijsd en zeer snelle levering.

Mijn favo webshop voor postcrossing

Ben altijd erg blij als ik weer een bestelling van happy postcrossing in de bus krijg! Ze hebben de leukste kaarten en ook ruime keuze aan stickers etc.Wordt snel bezorgd en ik kraag altijd een extraatje in de vorm van een ansichtkaart of een paar stickers.Leuk!

Leuk prijsje voor een groot assortiment. Snelle levering.

ruime keus, snelle levering, keurig verpakt, leuke attentie erbij.

positief

schitterende kaarten, veel keuze, snelle bezorging!

Bij een probleempje werd deze direct opgelost in vriendelijkheid. Gewoon een super website in alle opzichten!

Prima ervaring

Snelle levering. Verzorgd ingepakt. Goed op de hoogte gehouden van de levering via mail. Wat ik wel vreemd vond is, dat ik niet met mijn wachtwoord in kon loggen van Postcrossing, maar een nieuwe aan moest maken.

Zeer zeer goed

Persoonlijk Altijd bereidt te helpen met probleempjes

Mooi aanbod, super communicatie!

Een aanrader!

Snelle, duidelijke afhandeling van de bestelling.

Snelle, duidelijke afhandeling van de bestelling.

Snel

Ik heb voor het eerst besteld bij happy postcrossing en het zal zeker niet de laatste keer zijn! Super snel en mooi assortiment aan kaarten!

Perfect!

Originele kaarten, ruime keus, snelle verzending, goed verpakt.

Over Happy Postcrossing